Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2007, 13:39 uur
In coachen kan niet hè. Niet zo raar doen Nicolage, vBasten is immers de beste bondscoach die 'Oranje' heeft gehad.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 13:55 uur
Ik geef mijn fout toe. Ik had ff een wegtrekker. v. Basten is nog beter in coachen dan het ballen zelf.
Nogmaals: mijn fout.

Nogmaals: mijn fout.

0
Ace
geplaatst: 7 juni 2007, 14:57 uur
Jonathan Reis? Is dat de broer van Bjarne Reis? Dat is geen goed voorteken, want ik lees net dat die zijn titel kwijt is.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:00 uur
Ace schreef:
Jonathan Reis? Is dat de broer van Bjarne Reis? Dat is geen goed voorteken, want ik lees net dat die zijn titel kwijt is.
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze dan !
0
geplaatst: 7 juni 2007, 19:11 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 7 juni 2007, 21:13 uur
Jah die had ik net nog gezien. Die met die uil is wel leuk.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 21:17 uur
Die laten wel erg makkelijk zien dat het een omkoopschandaal is.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 7 juni 2007, 22:32 uur
Oei, dat is niet niks natuurlijk. PSV moet er vast vertrouwen in hebben ...
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 8 juni 2007, 05:07 uur
Nog steeds F.C. Knudde.
En de Rode Duivels is mijn favoriete BALLETVERENIGING !
gegroet sportminnenden !

En de Rode Duivels is mijn favoriete BALLETVERENIGING !
gegroet sportminnenden !

0
geplaatst: 9 juni 2007, 12:07 uur
Morgen begint het EK -21 in Nederland. Wat verwachten jullie van het toernooi?
0
geplaatst: 9 juni 2007, 12:08 uur
Reijersen schreef:
Veel jonge spelers.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 12:37 uur
luc011190 schreef:
Veel jonge spelers.
(quote)
Veel jonge spelers.
En zeker ook veel flauwe grappen?
0
geplaatst: 9 juni 2007, 13:23 uur
Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van Jong Oranje. Jong Engeland zou het wel eens leuk kunnen gaan doen, net als Jong Portugal. Ik heb destijds de oefeninterland Jong Oranje- Jong Engeland bijgewoond en daar was een duidelijk verschil te zien tussen de jochies van Oranje (vooral Jenner raakte geen bal goed) en de mannen van Engeland (er zaten aardig wat gasten in de categorie Michelinmannetje tussen).
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:03 uur
Jong Oranje haalt de halve finale, daarna is het exit. Kampioen wordt Jong Italië.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 14:13 uur
De grote held bij Jong-Engeland is natuurlijk Arsenal's Theo Walcott.
0
Akonner
geplaatst: 9 juni 2007, 17:43 uur
Nee die doet niet mee, de grote held van jong engeland is: David Nugent spits van Preston.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 19:24 uur
Akonner schreef:
Nee die doet niet mee, de grote held van jong engeland is: David Nugent spits van Preston.
Doet Walcott niet mee jo? Vaag, want die heeft ze toch het toernooi in geschoten.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 11:32 uur
Hij moest nog geopereerd worden, Daniël (iets met zijn schouder als ik het me goed herinner).
0
geplaatst: 10 juni 2007, 21:35 uur
Ik zit echt te genieten van Jong België. Wat een prachtig elftal is dat. Er is duidelijk licht aan het einde van die tunnel.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 22:22 uur
Ik heb de wielren-berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Algemeen Sporttopic
0
geplaatst: 10 juni 2007, 22:29 uur
rayman schreef:
Ik zit echt te genieten van Jong België. Wat een prachtig elftal is dat. Er is duidelijk licht aan het einde van die tunnel.
1e helft van België was erg goed. 2e helft was iets minder.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 09:03 uur
Drenthe was erg goed de tweede helft, een genot om naar te kijken.
Israël speelde te afwachtend. Ik denk dat Nederland het wel redt tegen Portugal, die vielen tegen. Of het is dat de verdienste van België? Die speelden idd on-Belgisch goed. Wie dit EK gaat winnen weet ik niet. Ik gok op Italië, daar schijnt een geweldenaar te spelen: Ricardo Montolivo.
Israël speelde te afwachtend. Ik denk dat Nederland het wel redt tegen Portugal, die vielen tegen. Of het is dat de verdienste van België? Die speelden idd on-Belgisch goed. Wie dit EK gaat winnen weet ik niet. Ik gok op Italië, daar schijnt een geweldenaar te spelen: Ricardo Montolivo.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 11:00 uur
Jong België heeft gewoonweg een topteam en vooral die vandeBorre en Vertonghen vond ik erg sterk.
Daarnaast was Jong-Portugal hetzelfde als het A-team: vol aanstellers. Ik zal er nooit een liefhebber van worden, dat Portugeze voetbal (op het shirt na dan).
Nederland was ietwat teleurstellend, maar Israël nog teleurstellender. Wel mooi dat de eerste 3 punten binnen zijn voor onze jonkies.
Daarnaast was Jong-Portugal hetzelfde als het A-team: vol aanstellers. Ik zal er nooit een liefhebber van worden, dat Portugeze voetbal (op het shirt na dan).
Nederland was ietwat teleurstellend, maar Israël nog teleurstellender. Wel mooi dat de eerste 3 punten binnen zijn voor onze jonkies.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.