MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
In coachen kan niet hè. Niet zo raar doen Nicolage, vBasten is immers de beste bondscoach die 'Oranje' heeft gehad.

Ik geef mijn fout toe. Ik had ff een wegtrekker. v. Basten is nog beter in coachen dan het ballen zelf.

Nogmaals: mijn fout.

Ace
Jonathan Reis? Is dat de broer van Bjarne Reis? Dat is geen goed voorteken, want ik lees net dat die zijn titel kwijt is.

Ace schreef:
Jonathan Reis? Is dat de broer van Bjarne Reis? Dat is geen goed voorteken, want ik lees net dat die zijn titel kwijt is.

Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze dan !

Nee Bjarne Riis is de broer van John Arne Riise

Social_Mask
Jah die had ik net nog gezien. Die met die uil is wel leuk.

Die laten wel erg makkelijk zien dat het een omkoopschandaal is.

Mojo Pin
Lazovic voor 5 jaar naar PSV.

Meningen?

Dr.Greenthump
Oei, dat is niet niks natuurlijk. PSV moet er vast vertrouwen in hebben ...

Lazoniets...

Te groot voor het servet. Te klein voor het tafellaken.

EVANSHEWSON
Nog steeds F.C. Knudde.

En de Rode Duivels is mijn favoriete BALLETVERENIGING !

gegroet sportminnenden !

Morgen begint het EK -21 in Nederland. Wat verwachten jullie van het toernooi?

Reijersen schreef:
Morgen begint het EK -21 in Nederland. Wat verwachten jullie van het toernooi?

Veel jonge spelers.

Dr.Greenthump

luc011190 schreef:
(quote)

Veel jonge spelers.

En zeker ook veel flauwe grappen?

Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van Jong Oranje. Jong Engeland zou het wel eens leuk kunnen gaan doen, net als Jong Portugal. Ik heb destijds de oefeninterland Jong Oranje- Jong Engeland bijgewoond en daar was een duidelijk verschil te zien tussen de jochies van Oranje (vooral Jenner raakte geen bal goed) en de mannen van Engeland (er zaten aardig wat gasten in de categorie Michelinmannetje tussen).

Jong Oranje haalt de halve finale, daarna is het exit. Kampioen wordt Jong Italië.

De grote held bij Jong-Engeland is natuurlijk Arsenal's Theo Walcott.

Akonner
Nee die doet niet mee, de grote held van jong engeland is: David Nugent spits van Preston.

Akonner schreef:
Nee die doet niet mee, de grote held van jong engeland is: David Nugent spits van Preston.

Doet Walcott niet mee jo? Vaag, want die heeft ze toch het toernooi in geschoten.

Hij moest nog geopereerd worden, Daniël (iets met zijn schouder als ik het me goed herinner).

tangmaster
Feijenoord en dat blijft zo.

Ik zit echt te genieten van Jong België. Wat een prachtig elftal is dat. Er is duidelijk licht aan het einde van die tunnel.

Ik heb de wielren-berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Algemeen Sporttopic

rayman schreef:
Ik zit echt te genieten van Jong België. Wat een prachtig elftal is dat. Er is duidelijk licht aan het einde van die tunnel.

1e helft van België was erg goed. 2e helft was iets minder.

Drenthe was erg goed de tweede helft, een genot om naar te kijken.
Israël speelde te afwachtend. Ik denk dat Nederland het wel redt tegen Portugal, die vielen tegen. Of het is dat de verdienste van België? Die speelden idd on-Belgisch goed. Wie dit EK gaat winnen weet ik niet. Ik gok op Italië, daar schijnt een geweldenaar te spelen: Ricardo Montolivo.

Jong België heeft gewoonweg een topteam en vooral die vandeBorre en Vertonghen vond ik erg sterk.

Daarnaast was Jong-Portugal hetzelfde als het A-team: vol aanstellers. Ik zal er nooit een liefhebber van worden, dat Portugeze voetbal (op het shirt na dan).

Nederland was ietwat teleurstellend, maar Israël nog teleurstellender. Wel mooi dat de eerste 3 punten binnen zijn voor onze jonkies.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.