Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2007, 13:32 uur
Kenneth Perez heeft overeenstemming met PSV bereikt over een contract voor drie seizoenen. De Eindhovenaren moeten met Ajax nog wel tot een akkoord komen over de transfer van de 32-jarige Deen.
Perez, die het afgelopen seizoen op een zijspoor was beland bij Ajax, staat nog tot eind volgend seizoen onder contract in Amsterdam.
Perez heeft in een gesprek met PSV-coach Ronald Koeman te horen gekregen dat hij vooral als linkerspits ingezet zal gaan worden. Met Jefferson Farfán, Arouna Koné en Danko Lazovic hebben de Einhovenaren al drie echte spitsen in huis
NOS
Perez, die het afgelopen seizoen op een zijspoor was beland bij Ajax, staat nog tot eind volgend seizoen onder contract in Amsterdam.
Perez heeft in een gesprek met PSV-coach Ronald Koeman te horen gekregen dat hij vooral als linkerspits ingezet zal gaan worden. Met Jefferson Farfán, Arouna Koné en Danko Lazovic hebben de Einhovenaren al drie echte spitsen in huis
NOS
0
geplaatst: 11 juni 2007, 14:34 uur
Ik denk dat Jong België de finale wel gaat halen. Zou ook mooi zijn voor de toekomst van het Belgish nationale elftal. Jantje Vertonghen, zoals gezegd wordt de man van het tournooi 

0
geplaatst: 12 juni 2007, 08:50 uur
Mooie pingel van de Engelsen
Ik vond ze erg tegenvallen. Ze kwamen mij zelfs een beetje arrogant over. Tsjechië was ook geen top. Italië gaat ondanks de nederlaag wel verder komen. Wat denken de MuMe-ers voor vanavond? Ik denk dat Nederland weer wint. België hopelijk ook. En dan een mooi gelijkspel in de laatste wedstrijd 
Ik vond ze erg tegenvallen. Ze kwamen mij zelfs een beetje arrogant over. Tsjechië was ook geen top. Italië gaat ondanks de nederlaag wel verder komen. Wat denken de MuMe-ers voor vanavond? Ik denk dat Nederland weer wint. België hopelijk ook. En dan een mooi gelijkspel in de laatste wedstrijd 
0
geplaatst: 12 juni 2007, 09:48 uur
Joy4ever schreef:
Wat denken de MuMe-ers voor vanavond?
Wat denken de MuMe-ers voor vanavond?
Ik denk niet dat er veel gescoord wordt vanavond.

0
geplaatst: 12 juni 2007, 10:05 uur
Klumpie schreef:
(quote)

Tsja, in dat opzicht is het drama idd. Twee goals verdeeld over vier wedstrijden. Het vooral niet willen verliezen staat hoog in het vaandel.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 10:08 uur
Joy4ever schreef:
Tsja, in dat opzicht is het drama idd. Twee goals verdeeld over vier wedstrijden. Het vooral niet willen verliezen staat hoog in het vaandel.
(quote)

http://www.vi.nl/vi/show/id=40063/view=104077/dbid=3997/typeofpage=40433/sc=a4f3bd
Maar het valt idd wel een beetje tegen. Dan bedoel ik het spelniveau. Dat ze verdedigend spelen alà, maar het lijkt wel of ze allemaal vermoeid zijn. Alleen België in de 1e helft vond ik fris spelen.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 10:11 uur
Tje, wie aanvallend en onbevangen jeugdvoetbal had verwacht komt bedrogen uit. Jammer dat je bij deze jonge spelers nu al ziet dat de angst om te verliezen overheerst. Dat belooft wat voor de toekomst...
0
Akonner
geplaatst: 12 juni 2007, 14:06 uur
iemand gisteren toevallig afscheidwedstrijd van sonny anderson gezien op eurosport? Laatste 2 minuten komt zijn zoontje in het veld en maakt na een mooie actie (ok expres slecht verdedigd) een mooi doelpunt. Zou dat nog wel terug willen zien iemand een link?
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:31 uur
De legendarische oud-Feyenoord spits Elmander staat in de belangstelling van Juventus. Is niet de eerste keer zijn dat een F'Noord-mislukking het ergens anders een stuk beter doet...
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:31 uur
Akonner schreef:
iemand gisteren toevallig afscheidwedstrijd van sonny anderson gezien op eurosport? Laatste 2 minuten komt zijn zoontje in het veld en maakt na een mooie actie (ok expres slecht verdedigd) een mooi doelpunt. Zou dat nog wel terug willen zien iemand een link?
Zoek 's op voetbaltube.com of gewoon youtube.com?
0
geplaatst: 13 juni 2007, 13:25 uur
herman schreef:
De legendarische oud-Feyenoord spits Elmander staat in de belangstelling van Juventus. Is niet de eerste keer zijn dat een F'Noord-mislukking het ergens anders een stuk beter doet...
Tot nu toe heeft die Elmander alleen in Zweden gepresteerd... Ik heb 'm vaak zat live zien voetballen en dat leek nergens op. Terecht dat Feyenoord hem destijds weg deed.
0
Omayyad
geplaatst: 13 juni 2007, 20:29 uur
bron: De Telegraaf, dus onder voorbehoud 
"Kenneth Perez boos op Ajax
AMSTERDAM - Kenneth Perez is verbolgen over de houding van Ajax, dat hem vooralsnog wel aan Feyenoord en niet aan PSV wil verkopen. De Deense middenvelder (32) heeft met PSV een akkoord over een driejarig contract. De interesse van Feyenoord heeft Perez naast zich neer gelegd.
Ajax verkoopt hem echter liever aan de Rotterdammers, omdat PSV als een belangrijkere concurrent in de strijd om de landstitel wordt beschouwd. Perez vindt dat hij zelf moet kunnen bepalen waar zijn toekomst ligt en heeft aangegeven het er niet bij te laten zitten. Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000."

"Kenneth Perez boos op Ajax
AMSTERDAM - Kenneth Perez is verbolgen over de houding van Ajax, dat hem vooralsnog wel aan Feyenoord en niet aan PSV wil verkopen. De Deense middenvelder (32) heeft met PSV een akkoord over een driejarig contract. De interesse van Feyenoord heeft Perez naast zich neer gelegd.
Ajax verkoopt hem echter liever aan de Rotterdammers, omdat PSV als een belangrijkere concurrent in de strijd om de landstitel wordt beschouwd. Perez vindt dat hij zelf moet kunnen bepalen waar zijn toekomst ligt en heeft aangegeven het er niet bij te laten zitten. Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000."
0
Omayyad
geplaatst: 13 juni 2007, 20:32 uur
bron: De Telegraaf, dus weer onder voorbehoud 
"Roy Makaay positief over Feyenoord
ROTTERDAM - Roy Makaay staat niet bij voorbaat afwijzend tegen een terugkeer naar Nederland en Feyenoord in het bijzonder. Weten de Rotterdammers de spits te halen dan is de komst van Bert van Marwijk als nieuwe trainer van Feyenoord tot medio 2009 een stap dichterbij. Makaay komt op het lijstje spelers voor, waarmee Van Marwijk over de streep getrokken moet worden. De speler en trainer zouden zelfs een positief onderhoud hebben gevoerd over Feyenoord.
Makaay heeft zijn langste tijd bij Bayern München gehad omdat voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vast van plan is Miroslav Klose deze zomer los te peuteren bij Werder Bremen. "In dat geval werken wij mee aan een transfer voor Makaay. En Klose komt deze zomer, ga daar maar vanuit." Makaay staat ook open voor een terugkeer naar Spanje; de interesse uit Frankrijk laat hij vooralsnog aan zich voorbij gaan.
Makaay is niet de enige speler, die Van Marwijk bij Feyenoord zou willen. De trainer had eveneens een positief contact met Kevin Hofland, maar zijn club VfL Wolfsburg ligt dwars. De salariseisen van Hofland zijn voor Feyenoord geen probleem. Hoewel de Rotterdammers de hoop op Giovanni van Bronckhorst niet hebben opgegeven, lijkt zijn komst een brug te ver voor Feyenoord."

"Roy Makaay positief over Feyenoord
ROTTERDAM - Roy Makaay staat niet bij voorbaat afwijzend tegen een terugkeer naar Nederland en Feyenoord in het bijzonder. Weten de Rotterdammers de spits te halen dan is de komst van Bert van Marwijk als nieuwe trainer van Feyenoord tot medio 2009 een stap dichterbij. Makaay komt op het lijstje spelers voor, waarmee Van Marwijk over de streep getrokken moet worden. De speler en trainer zouden zelfs een positief onderhoud hebben gevoerd over Feyenoord.
Makaay heeft zijn langste tijd bij Bayern München gehad omdat voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vast van plan is Miroslav Klose deze zomer los te peuteren bij Werder Bremen. "In dat geval werken wij mee aan een transfer voor Makaay. En Klose komt deze zomer, ga daar maar vanuit." Makaay staat ook open voor een terugkeer naar Spanje; de interesse uit Frankrijk laat hij vooralsnog aan zich voorbij gaan.
Makaay is niet de enige speler, die Van Marwijk bij Feyenoord zou willen. De trainer had eveneens een positief contact met Kevin Hofland, maar zijn club VfL Wolfsburg ligt dwars. De salariseisen van Hofland zijn voor Feyenoord geen probleem. Hoewel de Rotterdammers de hoop op Giovanni van Bronckhorst niet hebben opgegeven, lijkt zijn komst een brug te ver voor Feyenoord."
0
geplaatst: 13 juni 2007, 21:35 uur
Omayyad schreef:
Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000.
Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000.
Ow medio....Dan kan ie toch zo weg ?

0
geplaatst: 14 juni 2007, 08:59 uur
Wat mij betreft mag Foppe het een keer proberen als bondscoach! Top. Portugal op zn Portugees verslagen. Prachtig. Nu een gelijkspel tegen België en dan is het
Portugal.
Portugal.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 15:04 uur
van Marwijk voor 2 jaar naar Feyenoord. Zou dit betekenen dat Feyenoord dicht bij transfers van nieuwe spelers zit?
0
geplaatst: 14 juni 2007, 15:37 uur
Uiteraard!!! Naar het schijnt zijn Makaay, vBronckhorst, Hofland en Perez al onderweg naar Rotterdam.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 15:38 uur
Aangevuld met Castelen, Slory, Bruins en Drenthe. Gaat het dan toch een mooi jubileumjaar worden? Slechter dan dat van 020 zal het dan zeker niet worden.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 15:41 uur
Klumpie.... Ik ben bang dat geen van de spelers die jij opnoemt zal komen. Misschien McKaay
0
geplaatst: 14 juni 2007, 16:11 uur
Hij is beter dan van Basten Rico. Qua voetbal. En je moet niet vergeten dat hij in zijn eentje Feyenoord kampioen heeft gemaakt.
Nu schiet hij er als invaller bij Inter ook de nodige ballen in. Cruz is meer dan welkom wat mij betreft.
Nu schiet hij er als invaller bij Inter ook de nodige ballen in. Cruz is meer dan welkom wat mij betreft.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 16:20 uur
Haha.
In zijn eentje Feyenoord kampioen gemaakt. Hoe het was: hij is niet mislukt bij Feyenoord, maar ook niet echt gelukt. Ik zag hem af en toe geweldige acties maken, maar in veel wedstrijden was hij onzichtbaar.
Oké, ik geef toe.. Ik zou hem graag weer bij Feyenoord zien.
In zijn eentje Feyenoord kampioen gemaakt. Hoe het was: hij is niet mislukt bij Feyenoord, maar ook niet echt gelukt. Ik zag hem af en toe geweldige acties maken, maar in veel wedstrijden was hij onzichtbaar. Oké, ik geef toe.. Ik zou hem graag weer bij Feyenoord zien.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 20:02 uur
Ja, Feyenoord kan zijn ervaring wel gebruiken, lijkt me! Maar zou ie er nog zin in hebben?
Drenthe was trouwens wel goed op het middenveld van Jong Oranje. Beetje a la Davids, een dravertje.
Ik ben heel benieuwd naar het F'noord van volgend seizoen, zit zat potentie in die selectie en met Makaay en Hofland erbij...
Van Marwijk is wel een toptrainer, vind ik. Dortmund was nagenoeg failliet en kon geen geld uitgeven aan spelers, maar toch heeft ie naar behoren gepresteerd daar.
Drenthe was trouwens wel goed op het middenveld van Jong Oranje. Beetje a la Davids, een dravertje.
Ik ben heel benieuwd naar het F'noord van volgend seizoen, zit zat potentie in die selectie en met Makaay en Hofland erbij...
Van Marwijk is wel een toptrainer, vind ik. Dortmund was nagenoeg failliet en kon geen geld uitgeven aan spelers, maar toch heeft ie naar behoren gepresteerd daar.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 20:24 uur
Ik ben ook zeer benieuwd hoe Feyenoord gaat spelen het komend seizoen. Dat hangt uiteraard erg af van de spelers die zullen komen. Ik houd mijn hart vast.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 21:43 uur
Met Bosz en 'good old' Wimpie Jansen komt alles goed.
Ik ga er niet vanuit dat vMarwijk tekent en dat er dan geen nieuwe spelers komen. Daarom ga ik ervan uit dat minimaal Makaay, vBronckhorst en Hofland naar Feyenoord gaan.
Ik ga er niet vanuit dat vMarwijk tekent en dat er dan geen nieuwe spelers komen. Daarom ga ik ervan uit dat minimaal Makaay, vBronckhorst en Hofland naar Feyenoord gaan.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.