MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Kenneth Perez heeft overeenstemming met PSV bereikt over een contract voor drie seizoenen. De Eindhovenaren moeten met Ajax nog wel tot een akkoord komen over de transfer van de 32-jarige Deen.

Perez, die het afgelopen seizoen op een zijspoor was beland bij Ajax, staat nog tot eind volgend seizoen onder contract in Amsterdam.

Perez heeft in een gesprek met PSV-coach Ronald Koeman te horen gekregen dat hij vooral als linkerspits ingezet zal gaan worden. Met Jefferson Farfán, Arouna Koné en Danko Lazovic hebben de Einhovenaren al drie echte spitsen in huis

NOS

Ik denk dat Jong België de finale wel gaat halen. Zou ook mooi zijn voor de toekomst van het Belgish nationale elftal. Jantje Vertonghen, zoals gezegd wordt de man van het tournooi

Mooie pingel van de Engelsen Ik vond ze erg tegenvallen. Ze kwamen mij zelfs een beetje arrogant over. Tsjechië was ook geen top. Italië gaat ondanks de nederlaag wel verder komen. Wat denken de MuMe-ers voor vanavond? Ik denk dat Nederland weer wint. België hopelijk ook. En dan een mooi gelijkspel in de laatste wedstrijd

Joy4ever schreef:
Wat denken de MuMe-ers voor vanavond?

Ik denk niet dat er veel gescoord wordt vanavond.

Klumpie schreef:
(quote)

Tsja, in dat opzicht is het drama idd. Twee goals verdeeld over vier wedstrijden. Het vooral niet willen verliezen staat hoog in het vaandel.

Joy4ever schreef:
(quote)

Tsja, in dat opzicht is het drama idd. Twee goals verdeeld over vier wedstrijden. Het vooral niet willen verliezen staat hoog in het vaandel.

http://www.vi.nl/vi/show/id=40063/view=104077/dbid=3997/typeofpage=40433/sc=a4f3bd

Maar het valt idd wel een beetje tegen. Dan bedoel ik het spelniveau. Dat ze verdedigend spelen alà, maar het lijkt wel of ze allemaal vermoeid zijn. Alleen België in de 1e helft vond ik fris spelen.

Tje, wie aanvallend en onbevangen jeugdvoetbal had verwacht komt bedrogen uit. Jammer dat je bij deze jonge spelers nu al ziet dat de angst om te verliezen overheerst. Dat belooft wat voor de toekomst...

Akonner
iemand gisteren toevallig afscheidwedstrijd van sonny anderson gezien op eurosport? Laatste 2 minuten komt zijn zoontje in het veld en maakt na een mooie actie (ok expres slecht verdedigd) een mooi doelpunt. Zou dat nog wel terug willen zien iemand een link?

De legendarische oud-Feyenoord spits Elmander staat in de belangstelling van Juventus. Is niet de eerste keer zijn dat een F'Noord-mislukking het ergens anders een stuk beter doet...

Akonner schreef:
iemand gisteren toevallig afscheidwedstrijd van sonny anderson gezien op eurosport? Laatste 2 minuten komt zijn zoontje in het veld en maakt na een mooie actie (ok expres slecht verdedigd) een mooi doelpunt. Zou dat nog wel terug willen zien iemand een link?

Zoek 's op voetbaltube.com of gewoon youtube.com?

en post hem meteen als je hem gevonden hebt

Akonner
nog niet gevonden, nog wel aan het zoeken.

herman schreef:
De legendarische oud-Feyenoord spits Elmander staat in de belangstelling van Juventus. Is niet de eerste keer zijn dat een F'Noord-mislukking het ergens anders een stuk beter doet...

Tot nu toe heeft die Elmander alleen in Zweden gepresteerd... Ik heb 'm vaak zat live zien voetballen en dat leek nergens op. Terecht dat Feyenoord hem destijds weg deed.

Omayyad
bron: De Telegraaf, dus onder voorbehoud

"Kenneth Perez boos op Ajax

AMSTERDAM - Kenneth Perez is verbolgen over de houding van Ajax, dat hem vooralsnog wel aan Feyenoord en niet aan PSV wil verkopen. De Deense middenvelder (32) heeft met PSV een akkoord over een driejarig contract. De interesse van Feyenoord heeft Perez naast zich neer gelegd.

Ajax verkoopt hem echter liever aan de Rotterdammers, omdat PSV als een belangrijkere concurrent in de strijd om de landstitel wordt beschouwd. Perez vindt dat hij zelf moet kunnen bepalen waar zijn toekomst ligt en heeft aangegeven het er niet bij te laten zitten. Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000."

Omayyad
bron: De Telegraaf, dus weer onder voorbehoud

"Roy Makaay positief over Feyenoord

ROTTERDAM - Roy Makaay staat niet bij voorbaat afwijzend tegen een terugkeer naar Nederland en Feyenoord in het bijzonder. Weten de Rotterdammers de spits te halen dan is de komst van Bert van Marwijk als nieuwe trainer van Feyenoord tot medio 2009 een stap dichterbij. Makaay komt op het lijstje spelers voor, waarmee Van Marwijk over de streep getrokken moet worden. De speler en trainer zouden zelfs een positief onderhoud hebben gevoerd over Feyenoord.

Makaay heeft zijn langste tijd bij Bayern München gehad omdat voorzitter Karl-Heinz Rummenigge vast van plan is Miroslav Klose deze zomer los te peuteren bij Werder Bremen. "In dat geval werken wij mee aan een transfer voor Makaay. En Klose komt deze zomer, ga daar maar vanuit." Makaay staat ook open voor een terugkeer naar Spanje; de interesse uit Frankrijk laat hij vooralsnog aan zich voorbij gaan.

Makaay is niet de enige speler, die Van Marwijk bij Feyenoord zou willen. De trainer had eveneens een positief contact met Kevin Hofland, maar zijn club VfL Wolfsburg ligt dwars. De salariseisen van Hofland zijn voor Feyenoord geen probleem. Hoewel de Rotterdammers de hoop op Giovanni van Bronckhorst niet hebben opgegeven, lijkt zijn komst een brug te ver voor Feyenoord."

Omayyad schreef:
Het contract van Perez in Amsterdam loopt nog door tot medio 2000.

Ow medio....Dan kan ie toch zo weg ?

Olympische Spelen, here we come

Wat mij betreft mag Foppe het een keer proberen als bondscoach! Top. Portugal op zn Portugees verslagen. Prachtig. Nu een gelijkspel tegen België en dan is het Portugal.

van Marwijk voor 2 jaar naar Feyenoord. Zou dit betekenen dat Feyenoord dicht bij transfers van nieuwe spelers zit?

Uiteraard!!! Naar het schijnt zijn Makaay, vBronckhorst, Hofland en Perez al onderweg naar Rotterdam.

Aangevuld met Castelen, Slory, Bruins en Drenthe. Gaat het dan toch een mooi jubileumjaar worden? Slechter dan dat van 020 zal het dan zeker niet worden.

Klumpie.... Ik ben bang dat geen van de spelers die jij opnoemt zal komen. Misschien McKaay

Cruz
Et moi

Cruz, sorry.. Je bent niet meer goed genoeg. Succes bij Inter.

Hij is beter dan van Basten Rico. Qua voetbal. En je moet niet vergeten dat hij in zijn eentje Feyenoord kampioen heeft gemaakt.
Nu schiet hij er als invaller bij Inter ook de nodige ballen in. Cruz is meer dan welkom wat mij betreft.

Haha. In zijn eentje Feyenoord kampioen gemaakt. Hoe het was: hij is niet mislukt bij Feyenoord, maar ook niet echt gelukt. Ik zag hem af en toe geweldige acties maken, maar in veel wedstrijden was hij onzichtbaar.

Oké, ik geef toe.. Ik zou hem graag weer bij Feyenoord zien.

Ja, Feyenoord kan zijn ervaring wel gebruiken, lijkt me! Maar zou ie er nog zin in hebben?

Drenthe was trouwens wel goed op het middenveld van Jong Oranje. Beetje a la Davids, een dravertje.

Ik ben heel benieuwd naar het F'noord van volgend seizoen, zit zat potentie in die selectie en met Makaay en Hofland erbij...

Van Marwijk is wel een toptrainer, vind ik. Dortmund was nagenoeg failliet en kon geen geld uitgeven aan spelers, maar toch heeft ie naar behoren gepresteerd daar.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe Feyenoord gaat spelen het komend seizoen. Dat hangt uiteraard erg af van de spelers die zullen komen. Ik houd mijn hart vast.

Met Bosz en 'good old' Wimpie Jansen komt alles goed. Ik ga er niet vanuit dat vMarwijk tekent en dat er dan geen nieuwe spelers komen. Daarom ga ik ervan uit dat minimaal Makaay, vBronckhorst en Hofland naar Feyenoord gaan.

Akonner
Feyenoord heeft nog steeds geen geld hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:11 uur

geplaatst: vandaag om 21:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.