Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Akonner
geplaatst: 16 juni 2007, 15:53 uur
Stadion is niet oerlelijk, idd niet het mooiste (van binnen wel oké maar van buiten is het net een ufo) en de supporters zijn de laatste tijd wel positief veranderd, heeft nog wel zijn tijd nodig. Maar zeker met vak410 betere sfeer in stadion.
0
geplaatst: 16 juni 2007, 17:24 uur
Positief veranderd, omdat ze een prijs hebben en omdat ze beter zijn gaan spelen.. Feyenoord heeft nu al meer dan 25.000 seizoenskaarten verkocht. Dat gaan er meer worden dan vorig jaar, terwijl we het meest dramatische seizoen van de laats 17 jaar hebben meegemaakt.
0
Akonner
geplaatst: 16 juni 2007, 17:51 uur
Even heel iets anders (om dezelfde discusie als een aantal weken geleden te omzeilen) wie word er kampioen in Spanje? Ik hoop Sevilla, maar denk Real Madrid zou ook wel grappig zijn omdat niemand dit verwacht had.
0
Social_Mask
geplaatst: 16 juni 2007, 18:00 uur
Real Madrid was vroeger mijn favoriete club, mede door al die geweldige spelers. En die hebben ze nu nog steeds, dus ze moeten eigenlijk wel winnen. De laatste tijd spelen ze toch wel goed, vooral onze Ruud. Ik hoop dat ze kampioen worden en niet Barca.
0
geplaatst: 16 juni 2007, 19:16 uur
Ik hoop op Real Madrid, vooral om die verschrikkelijke ophemeling t.o.v. Barcelona die hier in Nederland altijd is. En ook om die verschrikkelijke 'orakel' Cruijff dwars te zitten. Barca 

0
geplaatst: 16 juni 2007, 19:31 uur
Barca geniet zeker mijn voorkeur.. Dat is toch mijn club uit Spanje, alhoewel ik er niet van wakker lig als Real Madrid kampioen wordt. Bovendien vind ik het leuk dat Ruud daar speelt.
0
Omayyad
geplaatst: 16 juni 2007, 20:11 uur
Klumpie schreef:
Ik hoop op Real Madrid, vooral om die verschrikkelijke ophemeling t.o.v. Barcelona die hier in Nederland altijd is. En ook om die verschrikkelijke 'orakel' Cruijff dwars te zitten. Barca

Inderdaad... Dat is precies de reden dat Real Madrid ook van mij landskampioen mag worden met Van Nistelrooy als topscorer van de competitie.
En dan lekker zwaaien naar Van Basten en Cruijff...

0
Social_Mask
geplaatst: 16 juni 2007, 20:11 uur
Messi...heb nooit begrepen waarom iedereen hem zo geniaal goed vind. Al was die solo wel erg mooi om te zien. Maar eerlijk gezegd, heb ik dan ook niet zoveel op hem gelet.
0
geplaatst: 16 juni 2007, 20:12 uur
Elke scheet van Messi wordt breed uitgemeten
. Nee, geef mij maar Kaka, die is pas goed 
. Nee, geef mij maar Kaka, die is pas goed 
0
Omayyad
geplaatst: 16 juni 2007, 20:12 uur
Social_Mask schreef:
Messi...heb nooit begrepen waarom iedereen hem zo geniaal goed vind. Al was die solo wel erg mooi om te zien. Maar eerlijk gezegd, heb ik dan ook niet zoveel op hem gelet.
Ik vond dat handsdoelpunt wel aardig...

0
geplaatst: 17 juni 2007, 13:52 uur
Je kunt aan alles zien bij Messi dat hij ongelooflijk goed kan voetballen. Hij legt de bal een paar centimeter opzij en hij is erlangs. HIj kan met minimale bewegingen een speler dollen. Messi is zeer goed en wordt nog beter.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 16:08 uur
Ja, Messi is nog hardstikke jong. Natuurlijk is Kaka nu beter, maar die is dan ook 5 jaar ouder.
Ben benieuwd naar vanavond. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Barcelona, maar ik zou het ook wel leuk vinden voor Ruud als ie zijn club kampioen maakt en evt. Europees topscorer wordt.
Mooie comeback ook van Beckham, dit seizoen. Zou me niets verbazen als ie na een half jaar LA Galaxy weer terugkeert en bij een andere Europese topclub gaat voetballen...
Ben benieuwd naar vanavond. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Barcelona, maar ik zou het ook wel leuk vinden voor Ruud als ie zijn club kampioen maakt en evt. Europees topscorer wordt.
Mooie comeback ook van Beckham, dit seizoen. Zou me niets verbazen als ie na een half jaar LA Galaxy weer terugkeert en bij een andere Europese topclub gaat voetballen...
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:45 uur
Bah, dat is nu al 2 weken na elkaar dat het compleet fout loopt in die laatste 10 minuten 

0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:47 uur
Ja.. Maar goed, die 10 minuten horen erbij. Wat zal Barcelona balen, zeg.. Ik baal eigenlijk ook wel een beetje.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:51 uur
Ja, tuurlijk horen die erbij, toch baal ik er een beetje van... Eigenlijk ook jammer dat een voetballand als Spanje geen grote kampioen heeft dit jaar (ook Barça was dat niet geweest moet ik zeggen).
0
geplaatst: 17 juni 2007, 23:12 uur
Ach ja, dat soort slotfasen zijn typisch Spaans. In de jaren '90 verloor Madrid 2 keer op de laatste slotdag te titel door Tenerife te verliezen, dus dit is ze op zic hwel gegund.
En ik kan me ook nog wel herinneren hoe Deportivo zijn laatste wedstrijd moest winnen om kampioen te worden, maar dat niet deed. Toen misten ze in de laatste minuut van de wedstrijd nog een penalty die ze het kampioenschap had kunnen bezorgen.
Wel sneu voor Ruud, ik hoop dat het niet al te ernstig is. Ik las dat ie dit zelf zijn beste seizoen ooit vond.
En ik kan me ook nog wel herinneren hoe Deportivo zijn laatste wedstrijd moest winnen om kampioen te worden, maar dat niet deed. Toen misten ze in de laatste minuut van de wedstrijd nog een penalty die ze het kampioenschap had kunnen bezorgen.
Wel sneu voor Ruud, ik hoop dat het niet al te ernstig is. Ik las dat ie dit zelf zijn beste seizoen ooit vond.
0
DutchViking
geplaatst: 17 juni 2007, 23:13 uur
Real kampioen!
Ik gun het Ruud wel en het is vooral vanwege hem dat ik de club weer ben gaan volgen (vroeger was ik een grotere fan). Verder is Real natuurlijk ook een prachtige club, een club die mij gevoelsmatig toch meer aanspreekt dan Barca.
Ik gun het Ruud wel en het is vooral vanwege hem dat ik de club weer ben gaan volgen (vroeger was ik een grotere fan). Verder is Real natuurlijk ook een prachtige club, een club die mij gevoelsmatig toch meer aanspreekt dan Barca.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:19 uur
Hofland voor 4 miljoen naar Feyenoord... Pfff, wat een geld joh. Blijft er nog 6 miljoen over. 

0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Hofland voor 4 miljoen naar Feyenoord... Pfff, wat een geld joh. Blijft er nog 6 miljoen over.
waar staat dat, Rico?Hofland voor 4 miljoen naar Feyenoord... Pfff, wat een geld joh. Blijft er nog 6 miljoen over.

ze blijken wel bezig te zijn met Koevermans (vraagprijs 7 miljoen!!!!!)
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:25 uur
Feyenoord heeft zich nog niet officieel gemeld bij AZ, schijnbaar. Ik hoop niet dat hij komt, want dan zou het betekenen dat Makaay niet komt.
Op vi.nl staat het. Nog niet officieel hoor, Et.
Op vi.nl staat het. Nog niet officieel hoor, Et.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:27 uur
ik zie ook liever Makaay komen.
...en het blijft de laatste paar dagen stil rondom Perez.
PSV schijnt een half miljoen te bieden; Feyenoord 2 miljoen
0
geplaatst: 18 juni 2007, 19:03 uur
ettettummu schreef:
Feyenoord heeft al aangegeven Perez niet meer te willen hebben. van Marwijk zegt: "als die jongen liever bij PSV voetbalt hoeven wij geen moeite te doen om hem toch te halen".
0
geplaatst: 18 juni 2007, 19:24 uur
4 miljoen voor Hofland
Ik ga er maar vanuit dat de meeste transferbedragen niet kloppen in de media. Geloof ook niet dat Feyenoord zoveel geld uitgeeft voor een speler die de echte top net niet aankon.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.