Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 18 juni 2007, 19:25 uur
Ben ik nou de enige die enige vraagtekens plaatst rond de mogelijke overgang van Roy Makaay naar Feyenoord? Ze noemen die man in Duitsland niet voor niets 'Das Phantom' en ik denk dat het legioen liever iemand ziet die zich de hele wedstrijd uit de naad werkt (zoals Kuijt), dan iemand die ze slechts sporadisch zien. Natuurlijk zorgt Makaay voor de doelpunten, maar wanneer het even niet draait, denk ik dat hij wel eens in moeilijkheden kan komen.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 21:01 uur
Makaay is een topspits. Feyenoord zit momenteel in een crisis. Vandaar dat we graag willen dat hij komt. Bovendien past hij heus wel bij Feyenoord, qua mentaliteit. Hij is de nuchterheid zelve. Doelpunten hebben we nodig. Dan maar een aantal spelers om hem heen die de bal veroveren en de bal inleveren bij hem.
0
Omayyad
geplaatst: 18 juni 2007, 21:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Makaay is een topspits. Feyenoord zit momenteel in een crisis. Vandaar dat we graag willen dat hij komt. Bovendien past hij heus wel bij Feyenoord, qua mentaliteit. Hij is de nuchterheid zelve. Doelpunten hebben we nodig. Dan maar een aantal spelers om hem heen die de bal veroveren en de bal inleveren bij hem.
Makaay is beslist een goede spits en zeker de nuchterheid zelve, maar het is juist dat hij nu niet echt bekend staat als harde werker en zijn mentaliteit. Dat zijn toch dingen waarop hij moet kunnen terugvallen wanneer hij bij Feyenoord wil slagen. Wanneer het niet draait, moet hij zijn longen als het ware uit zijn lijf lopen en dat heb ik hem zelden of nooit zien doen.
Maar goed... het is natuurlijk een beetje op de zaken vooruitlopen. Laat Feyenoord eerst maar eens zorgen dat Makaay komt en misschien valt het allemaal best mee...

0
geplaatst: 18 juni 2007, 22:39 uur
Ik ben bang dat het Feyenoord niet gaat lukken... Het zou fantastisch zijn. Hofland, Makaay en nog een goede middenvelder, Slory (al moeten we hem niet overschatten), Drenthe (zelfde verhaal Slory). Er is nog hoop.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 11:05 uur
Op Voetbalprimeur zegt Van Bronkhorst dat hij binnenkort beslist of hij wel of niet naar Feyenoord gaat.
Makaay zegt hierop dat het zijn transfer naar Feyenoord bevordert als Gio komt.
Makaay zegt hierop dat het zijn transfer naar Feyenoord bevordert als Gio komt.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 11:28 uur
Ik las het, maar ik denk dat het bericht met een korreltje zout moet worden genomen. Het zou wel fantastisch zijn als Feyenoord Gio en Makaay weet te strikken. Hij zou het gisteravond laten weten, stond er.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 11:29 uur
De Koef komt iig niet, dat zou een prima spits zijn voor Feyenoord. Hij wil zelf ook wel komen, maar ja.. prijskaartje..
0
geplaatst: 19 juni 2007, 11:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik las het, maar ik denk dat het bericht met een korreltje zout moet worden genomen. Het zou wel fantastisch zijn als Feyenoord Gio en Makaay weet te strikken. Hij zou het gisteravond laten weten, stond er.
Dan doen ze mee voor het kampioenschap.Ik las het, maar ik denk dat het bericht met een korreltje zout moet worden genomen. Het zou wel fantastisch zijn als Feyenoord Gio en Makaay weet te strikken. Hij zou het gisteravond laten weten, stond er.
0
Ace
geplaatst: 19 juni 2007, 13:05 uur
Kos schreef:
(quote)
Dan doen ze mee voor het kampioenschap.En daar geloof ik dan weer niets van... Natuurlijk zijn het erg goede spelers, zeker voor een Nederlandse ploeg, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat een ploeg die ver weggezakt is, het jaar erop gelijk weer meedoet om de titel. Een CL-plaats moet zeker mogelijk zijn, maar het opnieuw opbouwen van een team kost tijd. Althans, dat heeft het verleden wel bewezen.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 13:15 uur
Ace schreef:
maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat een ploeg die ver weggezakt is, het jaar erop gelijk weer meedoet om de titel
(quote)
maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat een ploeg die ver weggezakt is, het jaar erop gelijk weer meedoet om de titel
Ik ken een ploeg die na promotie gelijk kampioen werd. Maar die club speelt in Duitsland. Natuurlijk zijn er ook in Nederland genoeg voorbeelden van ploegen die na een dramatisch seizoen het jaar erop om de titel streden. Dat deze vlieger niet voor Feyenoord op zou gaan zou kunnen, feit is wel dat als de verdediging wat meer op orde is ze kwalitatief voor weinig clubs in Nederland onderdoen.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 13:38 uur
Joy4ever schreef:
Ik ken een ploeg die na promotie gelijk kampioen werd. Maar die club speelt in Duitsland. Natuurlijk zijn er ook in Nederland genoeg voorbeelden van ploegen die na een dramatisch seizoen het jaar erop om de titel streden. Dat deze vlieger niet voor Feyenoord op zou gaan zou kunnen, feit is wel dat als de verdediging wat meer op orde is ze kwalitatief voor weinig clubs in Nederland onderdoen.
(quote)
Voorlopig heeft Feyenoord nog niemand gekocht, dus we praten zeker niet over een titel. We mogen blij zijn als Feyenoord volgend seizoen bij de eerste drie eindigt. Normaal gesproken moet je niet verwachten dat Feyenoord meteen kampioen wordt, maar als je goede spelers hebt, kan het wel natuurlijk... Daar draait het tenslotte om.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 13:44 uur
Nee, nog niet. Maar ik denk wel dat Hofland wordt aangetrokken. Voor de rest is er nog helemaal niks bekend. Gio komt trouwens niet voor op de zwarte lijst van 7 spelers bij Barcelona die mogen vertrekken. Dus Gio zal wel bij Barca blijven.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 13:46 uur
Maar ik geloof niet dat Gio perse weg moet bij Barca.
Ik denk wel dat als ie z'n basisplaats kwijt is en hij bij Feyenoord wil gaan voetballen hij daar alle medewerking bij krijgt.
Ik denk wel dat als ie z'n basisplaats kwijt is en hij bij Feyenoord wil gaan voetballen hij daar alle medewerking bij krijgt.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 19:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee, nog niet. Maar ik denk wel dat Hofland wordt aangetrokken. Voor de rest is er nog helemaal niks bekend. Gio komt trouwens niet voor op de zwarte lijst van 7 spelers bij Barcelona die mogen vertrekken. Dus Gio zal wel bij Barca blijven.
ik zie dat jij van die zwarte lijst je avatar hebt gemaakt.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 09:45 uur
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij het afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg!
0
geplaatst: 20 juni 2007, 11:15 uur
Joy4ever schreef:
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij het afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg!
Die jongen heeft kennis van eigen kwaliteiten, bij Ajax was hij toch niet aan de bak gekomen.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 11:27 uur
Kristian Bak Nielsen komt wel aan de bak maar dan in Heerenveen
0
geplaatst: 20 juni 2007, 15:01 uur
Ik weet niet waar Feyenoord het geld vandaan haalt, maar ze hebben nu weer belangstelling in Landzaat. Tot nu toe "goede namen" (op Obodai en Koevermans na).
0
geplaatst: 20 juni 2007, 15:14 uur
'goede namen' idd, heb je in ieder geval weer een middelmatige international erbij.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 15:16 uur
Volgens Bassie zijn v. Bommel en v. Nistelrooij ook middelmatige internationals. 
Maar goed, ik denk dat Landzaat beter kan. Hij had natuurlijk 4 jaar geleden al moeten komen, maar ik denk wel dat hij een versterking is (als je het huidige team ziet).

Maar goed, ik denk dat Landzaat beter kan. Hij had natuurlijk 4 jaar geleden al moeten komen, maar ik denk wel dat hij een versterking is (als je het huidige team ziet).
0
Ace
geplaatst: 20 juni 2007, 15:32 uur
Landzaat speelde bij az best aardig, maar wat die gozer in het nederlands elftal doet is me echt een raadsel... En ja, zo zijn er wel meer in het nederlands elftal, maar die landzaat staat praktisch elke wedstrijd in de basis!
0
geplaatst: 20 juni 2007, 17:55 uur
Landzaat was een prima speler, totdat ie niet naar Engeland mocht en AZ hem aan zijn contract hield. Daarna is ie volgens mij nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Overigens vind ik een Landzaat in topvorm eigenlijk ook nog niet goed genoeg voor Oranje, maar voor Feyenoord zou het wel een aardige versterking zijn. Hebben ze in ieder geval weer een vaste Nederlands elftalspeler.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 18:19 uur
Beckham gaat naar L.A Galaxy. ik denk dat hij een grote fout maakt! Hij gaat daar heen omdat hij meer wil verdienen... maar kan dat wel? Amerika is toch geen soccer land, of wel? hij gaat er ook heen vanwege zijn vrouw: zijn vrouw wil namelijk samen met hem, hun kledingzaak in Amerika uitbreiden.
Hij gaat gewoon weg van het team waar hij 4 jaar lang voor speelde..
heb gelezen op bbc.co.uk dat her Real geen pijn zal doen... we zien wel...
Hij gaat gewoon weg van het team waar hij 4 jaar lang voor speelde..
heb gelezen op bbc.co.uk dat her Real geen pijn zal doen... we zien wel...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.