Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2007, 18:34 uur
Tsja, ze kunnen wel meer zeggen bij Real. D´r gaan nu geruchten dat Capello wordt vervangen door Schuster. Hebben ze eindelijk weer ´s een fatsoenlijke coach die een prijs met ze wint, moet ie weer weg (als het echt waar is). Paar jaar geleden met Del Bosque ook al zo...
En Beckham gaat heus wel heel veel verdienen daar in L.A.
En Beckham gaat heus wel heel veel verdienen daar in L.A.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:06 uur
200 miljoen in 5 jaar tijd. Zou ik het niet voor doen.
EDIT: Ah die verdammde Rayman war erst.
EDIT: Ah die verdammde Rayman war erst.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:07 uur
Ik zit er wel 50 miljoen boven!!
Maar ik ben dan ook echt waarheidsgetrouw.
Maar ik ben dan ook echt waarheidsgetrouw.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 19:26 uur
Hij was (of zelfs nogsteeds is) de bestbetaalde voetballer! (Ronaldinho volgt daarna. Ik tel Maradonna niet)
hij verdiende 18 (of 21 weet niet zeker) miljoen per jaar dus ik denk niet dat dit klopt:
Anyway...
Breaking News:
De Braziliaanse sterspeler 'Roberto Carlos' schrijft (schreef) zich in bij het Turkse voetbalteam Fenerbahce! Alle Fener supporters waren hardstikke blij...
Heel goed! het kan zijn dat Fenerbahce de UEFA of de Champions league gaat winnen met hem als hoofdrol!
hij verdiende 18 (of 21 weet niet zeker) miljoen per jaar dus ik denk niet dat dit klopt:
250 miljoen in vijf jaar.
Anyway...
Breaking News:
De Braziliaanse sterspeler 'Roberto Carlos' schrijft (schreef) zich in bij het Turkse voetbalteam Fenerbahce! Alle Fener supporters waren hardstikke blij...
Heel goed! het kan zijn dat Fenerbahce de UEFA of de Champions league gaat winnen met hem als hoofdrol!

0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:45 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Breaking News:
Breaking News:
Dit is al bijna 2 weken bekend hoor.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 20:13 uur
kArIzMa_TuRk schreef:

Nou moet je ook niet gaan overdrijven... Roberto Carlos is al jaren op de terugweg, overigens vond ik hem nooit een goede verdediger (een middenvelder ok).
Hmm, UEFA mss wel, tenslotte gaat Anderlecht daar ook voor

0
geplaatst: 20 juni 2007, 20:14 uur
Real wil Beckham nu toch behouden
Real Madrid wil dat David Beckham toch langer bij de club blijft. Opmerkelijk, want vorig jaar was de middenvelder niet meer welkom.
LA Galaxy
Real-voorzitter Ramon Calderon gaat toch weer een poging doen Beckham voor Real Madrid te behouden. Beckham verraste iedereen op 11 januari dat hij een contract voor vijf jaar - waarde 250 miljoen dollar - had getekend bij de Amerikaanse profformatie LA Galaxy.
Lyrisch
Eind deze maand zou de Engelse international daar aan de slag gaan. Nu Real Madrid alsnog de Spaanse titel lijkt te grijpen, zijn ze in de Spaanse hoofdstad weer helemaal lyrisch over de middenvelder. "Iedereen wil dat hij blijft, ik wil dat hij blijft", aldus Calderon.
Clausule
Volgens de voorzitter zit er in het contract van Beckham een clausule die hem in Spanje kan houden. Het is pas de eerste keer dat daar publiekelijk op is gewezen. Alexi Lalas, manager van LA Galaxy, geeft Real echter weinig hoop. "De deal is afgerond. Jammer voor Madrid."
Real-voorzitter Ramon Calderon gaat toch weer een poging doen Beckham voor Real Madrid te behouden. Beckham verraste iedereen op 11 januari dat hij een contract voor vijf jaar - waarde 250 miljoen dollar - had getekend bij de Amerikaanse profformatie LA Galaxy.
Lyrisch
Eind deze maand zou de Engelse international daar aan de slag gaan. Nu Real Madrid alsnog de Spaanse titel lijkt te grijpen, zijn ze in de Spaanse hoofdstad weer helemaal lyrisch over de middenvelder. "Iedereen wil dat hij blijft, ik wil dat hij blijft", aldus Calderon.
Clausule
Volgens de voorzitter zit er in het contract van Beckham een clausule die hem in Spanje kan houden. Het is pas de eerste keer dat daar publiekelijk op is gewezen. Alexi Lalas, manager van LA Galaxy, geeft Real echter weinig hoop. "De deal is afgerond. Jammer voor Madrid."

0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:45 uur
Klumpie schreef:
250 miljoen dollar = circa 200 miljoen euro

de vraag is natuurlijk hoeveel roepie dat is!!!(quote)
250 miljoen dollar = circa 200 miljoen euro

0
geplaatst: 20 juni 2007, 23:28 uur
Even over Jong Oranje, kan iemand mij vertellen waarom Foppe 'zo'n ophef maakte (naar mijn idee terecht overigens) over die half geblesseeerde speler van Engeland, terwijl volgens mij Ryan Donk ook de hele wedstrijd uitspeelde en er (gelukkig) géén heeft genomen... Of heb ik er één gemist...
0
geplaatst: 21 juni 2007, 08:19 uur
Het verschil zit hem in het feit dat Donk niet in de middencirkel stond tijdens het nemen van de strafschoppen en die engelsman wel. Dús was die engelsman in staat om er een te nemen. Anders had ie langs de lijn moeten gaan staan, net als Donk.
Komt trouwens nog bij dat de engelsen het duel met tien man eindigden. Dus hoefde Nederland er ook maar tien aan te wijzen. Als Taylor nou gewoon 10 seconden voor tijd van het veld was gegaan hadden ze dus 9 tegen 9 kunnen schieten.
Regeltjes, regeltjes.
Komt trouwens nog bij dat de engelsen het duel met tien man eindigden. Dus hoefde Nederland er ook maar tien aan te wijzen. Als Taylor nou gewoon 10 seconden voor tijd van het veld was gegaan hadden ze dus 9 tegen 9 kunnen schieten.
Regeltjes, regeltjes.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 12:23 uur
De UEFA heeft Damir Skomina aangesteld als scheidsrechter voor de finale van het EK Onder-21. De Sloveen is met zijn dertig jaar de jongste arbiter van het toernooi.
Goede keuze. Een Sloveen die fluit terwijl Servië moet ballen. Hoe verzinnen ze het. De heren kijken zeker niet naar het Songfestival.
Goede keuze. Een Sloveen die fluit terwijl Servië moet ballen. Hoe verzinnen ze het. De heren kijken zeker niet naar het Songfestival.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 12:32 uur
Er zijn ook wel redenen te bedenken dat Slovenen een hekel hebben aan Serviërs, we zien het zaterdag...
0
geplaatst: 21 juni 2007, 12:46 uur
Foppe zal het allemaal wel weer klaren 
Maar zonder dollen. Servië is een lastige tegenstander, fysiek en conditioneel zeer sterk. Oranje moet niet teveel door de lucht spelen, want kopduels zullen er weinig gewonnen worden. Let's cross our fingers and hope we will win.

Maar zonder dollen. Servië is een lastige tegenstander, fysiek en conditioneel zeer sterk. Oranje moet niet teveel door de lucht spelen, want kopduels zullen er weinig gewonnen worden. Let's cross our fingers and hope we will win.
0
Ace
geplaatst: 21 juni 2007, 15:18 uur
Reijersen schreef:

Ik vind Servie ook op technisch vlak erg goed. Het is gewoon een goede ploeg en mijns inziens de sterkste tegenstander die je kon treffen van alle 7.
0
Ace
geplaatst: 22 juni 2007, 09:12 uur
Rico, nog ff en jullie hele verdediging bestaat straks uit afgekeurde ajacieden
Beetje blij met Tim de C?
Beetje blij met Tim de C?
0
geplaatst: 22 juni 2007, 09:39 uur
Van Geel: 'Perez niet naar PSV'
De deur naar PSV lijkt in het slot te zijn gevallen voor Kenneth Perez, omdat Ajax niet tot een akkoord is gekomen met de Eindhovenaren over de transfersom van de aanvaller die Amsterdam wenst te verlaten. Ajax’ technisch directeur Martin van Geel heeft dit donderdag gemeld in De Wedstrijden.
Van Geel: "We hebben vandaag de onderhandelingen met PSV afgebroken en het ziet er naar uit dat de transfer niet doorgaat." Feyenoord zou wel diep genoeg in de buidel willen tasten voor Perez, maar die ziet een overgang naar Rotterdam volgens Van Geel niet zitten. "We kunnen hem niet dwingen."
Gelukkig zien we deze racist niet een PSV shirt spelen, laat hem maar lekker naar Feyenoord gaan.
De deur naar PSV lijkt in het slot te zijn gevallen voor Kenneth Perez, omdat Ajax niet tot een akkoord is gekomen met de Eindhovenaren over de transfersom van de aanvaller die Amsterdam wenst te verlaten. Ajax’ technisch directeur Martin van Geel heeft dit donderdag gemeld in De Wedstrijden.
Van Geel: "We hebben vandaag de onderhandelingen met PSV afgebroken en het ziet er naar uit dat de transfer niet doorgaat." Feyenoord zou wel diep genoeg in de buidel willen tasten voor Perez, maar die ziet een overgang naar Rotterdam volgens Van Geel niet zitten. "We kunnen hem niet dwingen."
Gelukkig zien we deze racist niet een PSV shirt spelen, laat hem maar lekker naar Feyenoord gaan.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 09:45 uur
En laat De Cler ook lekker naar Feyenoord gaan, dit is de zwaktste linksback die er in Nederland rondloopt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.