Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2007, 09:46 uur
Klumpie schreef:
En laat De Cler ook lekker naar Feyenoord gaan, dit is de zwaktste linksback die er in Nederland rondloopt.
En laat De Cler ook lekker naar Feyenoord gaan, dit is de zwaktste linksback die er in Nederland rondloopt.
Nee hoor, die speelt bij Puh Us Vuh!
0
geplaatst: 22 juni 2007, 09:47 uur
Joy4ever schreef:
(quote)

PSV heeft geneens een linksback.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 09:54 uur
Ik zou blij zijn met Tim de Cler. In het AD staat dat hij komt, maar op VI.nl staat dat hij niet komt. Bovendien staat er nog niks op Feyenoord.nl.
Dus...

Dus...

0
Ace
geplaatst: 22 juni 2007, 10:03 uur
Hmmm, ik haal mijn info van nu.nl, dat toch altijd vrij aardig geinformeerd is. Dat nog niet op feyenoord.nl staat, zegt niets. Die komen pas met het nieuws al het kontrakt getekend is.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 10:06 uur
Ace schreef:
Hmmm, ik haal mijn info van nu.nl, dat toch altijd vrij aardig geinformeerd is. Dat nog niet op feyenoord.nl staat, zegt niets. Die komen pas met het nieuws al het kontrakt getekend is.
nu.nl heeft het van het AD.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 10:14 uur
Ace schreef:
Dat over de Feyenoordsite klopt wel. Dat moet jij ook wel weten, omdat jij er elke dag op zit.
Maar goed, er is dus nog niks getekend.
Er is nog niks zeker voordat er niet getekend is.
0
Ace
geplaatst: 22 juni 2007, 10:40 uur
Ik zou willen, maar zodra ik die site bezoek begint mijn phishing filter te stotteren...
Anyway, Tim de Cler: veel succes ermee! 
Anyway, Tim de Cler: veel succes ermee! 
0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:44 uur
Ik ben blij met de Cler. Misschien dat het balletje nu gaat rollen. Eindelijk positieve berichten uit Rotterdam-Zuid. Nu nog 3 a 4 'grote' aankopen en we kunnen weer enigzins genieten in de kuip.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:47 uur
Gefeliciteerd met deze linksback, dat scheelt toch weer 2 tegendoelpunten.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:49 uur
Vanochtend lees ik weer dat de onderhandelingen met PSV zo ver zijn dat Feyenoord wellicht niet doorgaat. Mij kan 't allemaal vrij weinig schelen 

0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:56 uur
Paap_Floyd schreef:
Vanochtend lees ik weer dat de onderhandelingen met PSV zo ver zijn dat Feyenoord wellicht niet doorgaat. Mij kan 't allemaal vrij weinig schelen

Je loopt achter.

0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:56 uur
Klumpie schreef:
Precies die 2 doelpunten waardoor Feyenoord 2 x tegen psv wint.

0
geplaatst: 22 juni 2007, 15:04 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

0
geplaatst: 22 juni 2007, 15:13 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik vind het best, kampioen wordt je tegen de kleintjes. Of niet 020???
0
geplaatst: 22 juni 2007, 15:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, ik zei toch ook: we winnen 2 x van psv.
(quote)
Ja, ik zei toch ook: we winnen 2 x van psv.
Als je dat met een bejaarde linksback wilt bewerkstelligen, veel succes.

Is er al meer nieuws over Landzaat, Makaay, vBronckhorst, Gravesen, Hofland, Zenden en Perez of kwam dat allemaal uit de fabeltjeskrant?
0
Jornaquin
geplaatst: 22 juni 2007, 15:44 uur
Perez wil niet naar 010, is ook vrij logisch natuurlijk. Maar veel plezier met de De Clerrrrr, best een goede verdediger en zeker voor 010. Want daar hebben ze volgens mij al 5 jaar geen fatsoenlijke back gehad.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 juni 2007, 15:45 uur
Ace schreef:
Vergeet Kaka niet.
Vergeet Kaka niet.
Kaka wil wel naar 010, maar 010 wil Kaka niet. Hij is te jong om de kar te trekken.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 15:47 uur
Jornaquin schreef:
Kaka wil wel naar 010, maar 010 wil Kaka niet. Hij is te jong om de kar te trekken.
(quote)
ajax wil Kaka om in de eredivie wat ervaring op te doen, net als die speler van Barca (naam kwijt, sorry). Nee Jorn, ik bedoel Messi niet. Sorry.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 juni 2007, 15:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Gezondheid
(quote)
Gezondheid
Die ken ik dan weer niet.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 15:58 uur
Daar kan ik toch niks aan doen?
De Cler is overigens een goede linksback. Veel beter zijn er niet in de eredivie.
0
Akonner
geplaatst: 22 juni 2007, 16:53 uur
Feyenoord kan zijn spandoeken van 'wij moeten die neus niet' weer tevoorschijn halen.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 16:56 uur
Ik denk dat het wel meevalt. Ten eerste wordt hij niet direct overgenomen van ajax en ten tweede heeft de Cler al meerdere malen laten weten dat hij Feyenoord liefhebber / fan is. Mij interesseert het geen ene ruk dat hij ooit in dat lelijke shirt van ajax heeft gelopen.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 juni 2007, 17:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat het wel meevalt. Ten eerste wordt hij niet direct overgenomen van ajax en ten tweede heeft de Cler al meerdere malen laten weten dat hij Feyenoord liefhebber / fan is. Mij interesseert het geen ene ruk dat hij ooit in dat lelijke shirt van ajax heeft gelopen.
Hahah die 010ertjes denken dat ze de verlosser binnen hebben hoor. Tim de Cler
Een redelijke back zoals ik al zei maar ook hij krijgt volgend weer alle hoeken van het veld te zien tegen Ajax.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 17:27 uur
Jornaquin schreef:
Een redelijke back zoals ik al zei maar ook hij krijgt volgend weer alle hoeken van het veld te zien tegen Ajax.
(quote)
Een redelijke back zoals ik al zei maar ook hij krijgt volgend weer alle hoeken van het veld te zien tegen Ajax.Wie zegt dat? Ik denk dat er geen één persoon is die denkt dat Feyenoord nu kampioen kan worden. Als we nog 3 of 4 goede aankopen doen, kunnen we weer meedoen voor plaats 3.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 juni 2007, 17:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Wie zegt dat? Ik denk dat er geen één persoon is die denkt dat Feyenoord nu kampioen kan worden. Als we nog 3 of 4 goede aankopen doen, kunnen we weer meedoen voor plaats 3.
(quote)
Wie zegt dat? Ik denk dat er geen één persoon is die denkt dat Feyenoord nu kampioen kan worden. Als we nog 3 of 4 goede aankopen doen, kunnen we weer meedoen voor plaats 3.
Ik lees overal wat voor goede speler hij is enzo en daar moet ik gewoon vreselijk om lachen. Als 010 3 of 4 goede spelers haalt kunnen zitten ze sowieso weer top 4 lijkt me. Maar ik weet niet wat jij onder goede spelers verstaat, ik hoop geen Kevin Hofland?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.