MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin schreef:
Perez wil niet naar 010, is ook vrij logisch natuurlijk. Maar veel plezier met de De Clerrrrr, best een goede verdediger en zeker voor 010. Want daar hebben ze volgens mij al 5 jaar geen fatsoenlijke back gehad.

Niet meer sinds Peter Bosz (of was het toch Rob Witschge, maar dat was eigenlijk ook geen verdediger?)

Social_Mask
Henry naar Barça. Kijken hoe het daar nu gaat. Eto'o gaat waarschijnlijk, of Ronnie. Als ze allebei gewoon blijven en dan samen gaan spelen met Henry.... Dat wordt een erg sterk trio. Alleen je moet niet vergeten dat Real met zoveel goede(zowat de beste) spelers soms nog steeds zwakke resulaten laat zien.

Social_Mask schreef:
Henry naar Barça. Kijken hoe het daar nu gaat. Eto'o gaat waarschijnlijk, of Ronnie. Als ze allebei gewoon blijven en dan samen gaan spelen met Henry.... Dat wordt een erg sterk trio. Alleen je moet niet vergeten dat Real met zoveel goede(zowat de beste) spelers soms nog steeds zwakke resulaten laat zien.

Ongelooflijk dat Henry zich tot zo'n club verlaagt. Aan de andere kant had ie dat natuurlijk ook destijds gedaan door naar boring Arsenal te gaan en dat is ook goed gekomen.

Henry gaat het no zo af als Shevchenko bij Chelsea, dat wordt helemaal niks.

Akonner
Mooie supporters heeft feyenoord, ze gaan nu zelfs met elkaar op de vuist.

Social_Mask
Denk dat ook ja, maar je weet maar nooit. Rijkaard is goed in wat hij doet. Maar zou het niet prachtig zijn om Eto'o, Ronaldinhio en Henry samen, sterk en goed te zien spelen?

Social_Mask schreef:
Maar zou het niet prachtig zijn om Eto'o, Ronaldinhio en Henry samen, sterk en goed te zien spelen?

Nee, ik zie liever deze 3 spelers verdeeld over 3 verschillende clubs, zodat niet alleen de rijke clubs topspelers in huis hebben. Een Barcelona in degradatiegevaar is veel spannender dan een Barca dat weer voor de titel strijdt.

Social_Mask
Haha, ik heb het niet zo erg met Barça, maar ze kunnen soms prachtig spelen.

Maar het zijn meestal de rijke clubs die het geld hebben voor een topspeler en als je de kans hebt om Herny te krijgen, grijp je die kans. Dan neem je maar een beetje risico.

Ik begrijp Barca wel, maar ook weer niet helemaal. Ik vind Henry nou eenmaal een echte countervoetballer. Bij clubs als Arsenal, Valencia, Inter, PSV zou die perfect passen. Hij presteert ook nooit in het Franse elftal, daar spelen ze ook aanvallend.

Social_Mask
zou wel lachen zijn als Herny naar PSV zou gaan
Maar idd, hij is meer een countervoetballer, zal voor hem ook moeilijk zijn om zich aan te passen aan het spel van Barça. Want Barça zal zich heus niet aanpassen aan Henry.

Hij heeft inderdaad maar 39 keer gescoord voor het Franse elftal, inderdaad een slechte prestatie.

En Shevchenko gaat heus nog wel zijn draai vinden bij Chelsea. Alsof Drogba daar meteen zo goed speelde...

herman schreef:
Hij heeft inderdaad maar 39 keer gescoord voor het Franse elftal, inderdaad een slechte prestatie.

Laten we heel eerlijk zijn, hij haalt nooit hetzelfde niveau als bij Arsenal. WK 2002, EK 2004, WK 2006 is hij nergens opgevallen.

Tsja, heel Frankrijk presteerde niet echt op twee van de door jouw genoemde toernooien.

Social_Mask
Hij stond in de schaduw van Zidane denk ik. Als Frankrijk speelde, dachten mensen altijd direct aan Zidane ipv Henry. Hij is mij ook niet echt opgevallen in het nationale team itt Arsenal. Daar viel hij echt op.

24 Miljoen heeft Barcelona betaald. Ongelooflijk veel geld, maar in verhouding met andere prijzen valt het reuze mee.

Ja, zeker omdat ie nog een lang doorlopend contract had. Maar Henry is ook al bijna 30, dat zal het ook wel zijn.

Ben benieuwd hoe Arsenal nu verder gaat, of ze de komende jaren weer een beetje mee kunnen doen om de titel.

Talent genoeg, dat dan weer wel.

Social_Mask
Was vroeger echt een Arsenal mannetje, met name door Bergkamp. Wat was dat een wereldspeler. En samen met Herny.. ik mis die tijden.

Europees Kampioen

Ze speelden echt goed! Voor die actie van Babel waar de 3-0 uitkwam.

Social_Mask
Was de finale vandaag?? Heb het niet zo met die jonkies. Zal wel de samenvatting bekijken. Speelden ze wel goed, of was het puur geluk?

Ze speelden goed. Servie had ook zeker zijn kansen, maar al met al een terechte overwinning. Eindstand 4-1, Babel miste nog een penalty.

Social_Mask
Ik had laatst gelezen dat ze bang waren geworden voor die Serviesche spelers
Ah toch wel goed van ze, nu kan Nederland steeds terugvallen op '88 EN '07.

En '06, vorig jaar waren ze ook al Europees Kampioen, met bijna een compleet ander team...

Overigens vond ik het Nederlands elftal op het EK van 1992 een stuk beter dan dat op 1988, maar ja, het zijn de prijzen die tellen...

Netjes gedaan hoor, na een stroeve eerste ronde en dan zo'n uitstekende finale, petje af.

De Haan (ik word gek van de 'ge-foppe' de hele tijd) moet het maar eens gaan proberen als bondscoach lijkt me...

Johan Cruijff:

Het idee om met bondscoach Marco van Basten, eveneens een aanhanger van het 4-3-3 systeem, en De Haan eens een kop koffie te gaan drinken, stond Cruijff wel aan. ,,Dat kan altijd. Mijn verhaal is helemaal niet zo moeilijk. Het Nederlandse voetbal speel je op een bepaalde manier, omdat we (Correctie: Jij en Marco) nu eenmaal zo denken. Maar je kunt praten tot je een ons weegt. Als je het niet ziet en niet begrijpt, heeft het weinig zin.'' (Misschien moet je eens openstaan voor andere systemen?)

Als je de spelers niet hebt voor een 4-3-3 systeem, speel het dan ook niet. Daarnaast speelt zo ongeveer iedereen die bij Oranje zit in een 2-spitsen systeem, dus waarom het allemaal zo moeilijk maken?

Akonner
Zuiverloon naar Ajax? zal wel prachtig zijn, leuke jongen goede voetballer en rechtsbuitenpositie bij ajax nog niet al te sterk met alleen Ogararu.

Akonner schreef:
Zuiverloon naar Ajax? zal wel prachtig zijn, leuke jongen goede voetballer en rechtsbuitenpositie bij ajax nog niet al te sterk met alleen Ogararu.

Akonner
De geruchten gaan aldus...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.