MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner schreef:
De geruchten gaan aldus...

Dat weet ik.

Veel plezier ermee. Naar mijn idee komt hij (nog) veel kwaliteit te kort. Als je een paar wedstrijden lekker speelt bij Jong Oranje, wil direct iedereen je hebben.

Ik zie liever Zenden naar Ajax gaan, dan weet ik zeker dat ie niet bij PSV komt voetballen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat weet ik.

Veel plezier ermee. Naar mijn idee komt hij (nog) veel kwaliteit te kort. Als je een paar wedstrijden lekker speelt bij Jong Oranje, wil direct iedereen je hebben.

Daar ben ik het mee eens. Ik heb hem bij RKC zien voetballen. Voor zo'n club is het een prachtspeler, maar bij Ajax wordt het gegarandeerd een bankzitter. Misschien dat ze er in de toekomst iets uit kunnen halen, maar dan zal hij toch echt aan spelen toe moeten komen. Een subtopper als Twente of Utrecht zal beter voor hem zijn.

Omayyad
Klumpie schreef:
Johan Cruijff:

Het idee om met bondscoach Marco van Basten, eveneens een aanhanger van het 4-3-3 systeem, en De Haan eens een kop koffie te gaan drinken, stond Cruijff wel aan. ,,Dat kan altijd. Mijn verhaal is helemaal niet zo moeilijk. Het Nederlandse voetbal speel je op een bepaalde manier, omdat we (Correctie: Jij en Marco) nu eenmaal zo denken. Maar je kunt praten tot je een ons weegt. Als je het niet ziet en niet begrijpt, heeft het weinig zin.'' (Misschien moet je eens openstaan voor andere systemen?)

Ik word zo moe van die man... en ook van die manier waarop een deel van Nederland maar achter hem aanhobbelt.

ik heb geen favo voetbalclub
maar zie heel graag een leuke pot voetbal , helaas worden deze steeds schaarser
jong oranje heb ik van genoten , dit zijn nog niet van die volgevreten profs , die van te voren eerst even met de saldo lijn bellen of het geld al binnen is
van basten ophoepellen
foppe nieuwe bondscoach

Klose naar Bayern. Nu maar hopen dat Makaay naar Feyenoord komt.

Makaay naar Feyenoord zou prachtig zijn.

Wat een Nederlands gedoe hier altijd ...
Een Belg aan het woord:
LEVE ANDERLECHT!!!!!!!!

Potverdikkie, v. Bronckhorst ook naar Feyenoord. Misschien wordt het nog wat.

Nicolage Rico schreef:
Potverdikkie, v. Bronckhorst ook naar Feyenoord. Misschien wordt het nog wat.

Zeker weten!

Ace
musicboy schreef:
Wat een Nederlands gedoe hier altijd ...
Een Belg aan het woord:
LEVE ANDERLECHT!!!!!!!!

Sorry, ik volg de Belgische competitie niet zo en heb tot op heden weinig aanleiding gehad dat te gaan doen...

Gio naar 010? Dat is nou een speler waar je sowieso wat aan hebt! Niet dat je daarmee in 1 keer de beste club van Nederland wordt, maar de jongere spelers worden hierdoor zeker beter.

Ace schreef:
(quote)

Sorry, ik volg de Belgische competitie niet zo en heb tot op heden weinig aanleiding gehad dat te gaan doen...

Gio naar 010? Dat is nou een speler waar je sowieso wat aan hebt! Niet dat je daarmee in 1 keer de beste club van Nederland wordt, maar de jongere spelers worden hierdoor zeker beter.

Gio als verdedigende middenvelder zou niet verkeerd zijn. Dan heb je de Guzman die beter zal worden en Drenthe die ook beter kan worden en de ruimte zal krijgen om op te stomen. Met Hofland en Makaay erbij (ik hoop toch dat Castelen blijft) hebben we wel een topteam, vind ik.

Je hebt in ieder geval een verzameling van (redelijke( topspelers. Een topteam zal moeten blijken. Maar de kansen zijn wel een stuk groter nu.
Zit Madrid nou achter Drenthe aan????

Er gaan nu ook geluiden dat Samaras komt.
Hofland, Bronckhorst, Makaay, Samaras, Koevermans(?)
Is Bill Gates de nieuwe eigenaar van De Kuip geworden?

rayman schreef:
Je hebt in ieder geval een verzameling van (redelijke( topspelers. Een topteam zal moeten blijken. Maar de kansen zijn wel een stuk groter nu.
Zit Madrid nou achter Drenthe aan????

Er gaan nu ook geluiden dat Samaras komt.
Hofland, Bronckhorst, Makaay, Samaras, Koevermans(?)
Is Bill Gates de nieuwe eigenaar van De Kuip geworden?

Je vergeet de Cler.

Ik hoorde ook iets over Pienaar. Alsjeblieft niet zeg!! Maar er worden nu veel namen in verband gebracht met Feyenoord. Ik hoop wel op Makaay! Koevermans is ook welkom als Castelen vertrekt.

Mijn naam is Rico, geen Bill Gates.

Ace
Pienaar past wel mooi in het rijtje Tiendalli, Greene, Charisteas en De Cler...

Ace schreef:
Pienaar past wel mooi in het rijtje Tiendalli, Greene, Charisteas en De Cler...

Toen Pienaar bij 020 speelde vond ik hem met afstand de beste. Daarna is het hem blijkbaar wat minder goed vergaan. Maar dat het in potentie een geweldige voetballer is lijkt me duidelijk. Bert kent hem nog van Dortmund. We zullen wel zien. Tot nu toe gaat het lekker met al die aankopen. Raar dat 020 tot nu toe geen actie onderneemt, er zijn genoeg spelers aan vervanging toe.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Toen Pienaar bij 020 speelde vond ik hem met afstand de beste. Daarna is het hem blijkbaar wat minder goed vergaan. Maar dat het in potentie een geweldige voetballer is lijkt me duidelijk. Bert kent hem nog van Dortmund. We zullen wel zien. Tot nu toe gaat het lekker met al die aankopen. Raar dat 020 tot nu toe geen actie onderneemt, er zijn genoeg spelers aan vervanging toe.

Ik weet niet hoe vaak of met wat voor bril jij naar Ajax hebt gekeken maar dat geweldige spel van hem heeft welgeteld driekwart seizoen geduurd, in het een na laatste seizoen dat hij in Amsterdam speelde. Toen was hij inderdaad 1 van de beteren, maar hetgeen je hierboven uitkraamt raakt natuurlijk kant nog wel. Geeft niet, want dat ben ik ondertussen wel van je gewend.

Is hij een keer positief over iets dat over ajax gaat, is het weer niet goed.

Vind het wel opvallend dat Feyenoord ook weer langzaam vernederlandst. Bij AZ kwam het de communicatie op het veld wel ten goede, geloof ik.

Akonner
Nicolage Rico schreef:
Is hij een keer positief over iets dat over ajax gaat, is het weer niet goed.

Nou zeg poitief zeg vooral deze zin:

'Raar dat 020 tot nu toe geen actie onderneemt, er zijn genoeg spelers aan vervanging toe.'

Edit: de kakkies doen tot nog toe goede zaken, ajax moet proberen het team zo veel mogelijk bij elkaar te houden.

Ace
Hij is positief over Pienaar, daar gaan mijn dreadlocks stijl van overeind staan...

El-Ahmadi is een beter alternatief idd. Kopen ze die toch gewoon?
Geld zat!

Achter "Raar dat 020 tot nu toe geen actie onderneemt, er zijn genoeg spelers aan vervanging toe" had een moeten staan.

Ace
Joy4ever schreef:
El-Ahmadi is een beter alternatief idd. Kopen ze die toch gewoon?
Geld zat!

Achter "Raar dat 020 tot nu toe geen actie onderneemt, er zijn genoeg spelers aan vervanging toe" had een moeten staan.

Die El-Ahmadi is inderdaad een goede speler. Daar heb je meer aan dan aan die verwende Zuidafrikaanse herrieschopper.

Daar had ik geen aanstoot aan genomen tommetje, maar toch bedankt voor de rectificatie

Mijn dag kan niet meer stuk. Makaay en Hofland naar Feyenoord. En we shoppen vrolijk verder.

Toch zielig voor Erwin Koeman. Als je ziet wat voor mogelijkheden hij had en als je ziet wat voor mogelijkheden van Marwijk nu heeft.

Kalou of Smolarek zijn ook nog opties, hoorde ik. Ik zei altijd voor de grap: Feyenoord moet 11 nieuwe spelers kopen. Volgens mij gaan ze het nog doen ook.

Kos
.

Ik schijt al 7 kleuren.

Klumpie schreef:
Ik scheit al 7 kleuren.

Dat zou ik ook doen als Alex niet meer achterin staat

Nicolage Rico schreef:
Mijn dag kan niet meer stuk. Makaay en Hofland naar Feyenoord. En we shoppen vrolijk verder.

Toch zielig voor Erwin Koeman. Als je ziet wat voor mogelijkheden hij had en als je ziet wat voor mogelijkheden van Marwijk nu heeft.

Kalou of Smolarek zijn ook nog opties, hoorde ik. Ik zei altijd voor de grap: Feyenoord moet 11 nieuwe spelers kopen. Volgens mij gaan ze het nog doen ook.

Klumpie schreef:
Ik scheit al 7 kleuren.

Ik scheit
jij scheitt
wij scheitten
wij hebben gescheitten.

Ach PSV is 3x achter elkaar kampioen geweest, het is natuurlijk ook een keer welletjes. Ik zeg niet dat Feyenoord kampioen gaat worden, want daarvoor is de verdediging nog te zwak, ondanks de aankopen Hofland en De Cler.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.