MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik zeg ook niet dat Feyenoord kampioen gaat worden. Daar is het nog te vroeg voor, ook al staat er een goed elftal en spelen er veel Nederlanders in waardoor de communicatie eindelijk eens goed is.

Het wordt wel spannend het komende seizoen. Ik denk dat er 4 clubs erg aan elkaar gewaagd zijn (020, psv, az en Feyenoord).

Ace
VanDeGriend schreef:
(quote)

Er gloort weer hoop aan de 010-horizon en vriendje Rob bevindt zich opeens ook weer in het voetbaltopic

Ace schreef:
(quote)

Er gloort weer hoop aan de 010-horizon en vriendje Rob bevindt zich opeens ook weer in het voetbaltopic

Ik heb jou hier ook niet gezien toen ajax 5 jaar geleden ofzo 6e werd.

Ace schreef:
(quote)

Ja hoe ist...tis zomerstop.

T leukste is nog dat zowel ajax en psv zo'n beetje alle spelers wilden hebben die nu lekker bij ons gaan ballen:-)

Die kunnen weer spelers gaan halen in Venezuela enzo

En dat Feyenoord een elftal op kan stellen met spelers die uit Nederland komen. Vind ik toch wel mooi om te zien.

Timmer, Lucius, Vlaar, Hofland, de Cler, Giovanni, Hofs (Bruins), Drenthe, Makaay, Slory, Koevermans(?) of Castelen(?).

Alleen zou de Guzman dan een Canadees zijn die in de basis zou kunnen staan.

Ace
VanDeGriend schreef:
(quote)
Ja hoe ist...tis zomerstop.

T leukste is nog dat zowel ajax en psv zo'n beetje alle spelers wilden hebben die nu lekker bij ons gaan ballen:-)

Die kunnen weer spelers gaan halen in Venezuela enzo

Nou ja, van al die spelers hadden Gio en Makaay best welkom geweest in Amsterdam. Aan de andere kant hebben we al een paar van die oudgedienden. Je moet er ook niet te veel hebben, want dan kan je over 2 jaar weer opnieuw beginnen met het vormen van een elftal. Evenwel veel plezier ermee! Het zal wellicht volgend seizoen een wat kleinere overwinning worden dan afgelopen seizoen. Is wel leuk voor de spanning enzo

Ik verwacht bij Ajax hooguit 2 nieuwe spelers... Er gaat praktisch niets weg, dus er is ook weinig reden tot kopen. Wat ze in eindhoven doen, zoeken ze maar uit

Kos
Sneijder gaat echt wel weg.

Koevermans mag ineens Alkmaar niet meer uit. Arveladze schijnt er geen trek meer in te hebben.

Arveladze zal wel blijven. Er is geen "top"club meer die hem wil hebben.

Het is lang geleden, maar volgend jaar waarschijnlijk weer:

http://www.youtube.com/watch?v=1oxloJYjxRs

Nicolage Rico schreef:

Veendam schijnt hem wel te willen hebben. Daarnaast heeft Shota er nooit een geheim van gemaakt zijn carriere af te willen sluiten op de Langeleegte.

Joy4ever schreef:
(quote)

Veendam schijnt hem wel te willen hebben. Daarnaast heeft Shota er nooit een geheim van gemaakt zijn carriere af te willen sluiten op de Langeleegte.

Nicolage Rico schreef:
Het is lang geleden, maar volgend jaar waarschijnlijk weer:

http://www.youtube.com/watch?v=1oxloJYjxRs

Ongelooflijk dat er toen al filmbeelden gemaakt werden

Ace
Kos schreef:
Sneijder gaat echt wel weg.

Je bent aardig op de hoogte. Naar RKC?

Het zou inderdaad goed kunnen dat hij alsnog weggaat. Dan moet daar wel een adequate vervanger voor komen. In mijn optiek hebben ze die al in de vorm van Perez, maar daar denkt ome Henk anders over. Wellicht dat hij Messi op het oog heeft, nu die overbodig is door de komst van Henry.

Ik denk eerder dat Messi De Mul zal vervangen als die naar Sevilla gaat...

Las trouwens dat ex-Feyenoorder Allotey (nooit echt doorgebroken) is overleden op 28-jarige leeftijd. Staat niet bij waaraan, maar toch wel opmerkelijk en bovenal erg triest.

Dat van Patrick Allotey las ik gisteren ook ergens. Triest. Waaraan hij is overleden wordt inderdaad niet gemeld. Maar een overval a la Martins zou me niet verbazen.(beschoten in zijn auto)
Het schijnt er in Ghana nogal bizar aan toe te gaan de laatste tijd.

Ace
herman schreef:
Ik denk eerder dat Messi De Mul zal vervangen als die naar Sevilla gaat...

Dat kan natuurlijk ook... Nou ja, als ie maar komt.

Nicolage Rico schreef:

Al nog wat, uit Qatar wil hem hebben om samen met Ronald de Boer te spelen

Zelfs FC Utrecht heeft een mooie aankoop gedaan

Kevin Vandebergh

Die doen volgend jaar gewoon weer mee voor het kampioenschap.

the viking schreef:
De nieuwe sterke man van Fe...

Haha, de directeur van mijn broer. Zat er dik in. Hij heeft al vaker geïnvesteerd in Feyenoord.

Maak mij trouwens best nog wel wat zorgen over de middenlinie:spelers die qua fysieke gesteldheid het onderspit dreigen te delven tegen tegenstanders die fysiek meer gewicht in de strijd werpen.Ook een kopsterke verdediger erbij lijkt mij geen overbodige luxe.

Volgens mij heb je weinig reden tot klagen viking.

levenvergeten schreef:

Kevin Vandebergh

veel plezier er mee

Eidur Gudjohnson in de belangstelling van Feyenoord.
Ik verwacht dat overmorgen Ronaldino gepresenteerd wordt.

Hebben ze al die bedrijven toch mooi bij de neus genomen. Een talentpool oprichten, en nadien zoveel spelers kopen dat er geen talent doorbreekt.

Waar staat dat over Gudjohnson? Ik hoorde het net op een feestje, maar kan het nergens terugvinden.

Nicolage Rico schreef:
Waar staat dat over Gudjohnson? Ik hoorde het net op een feestje, maar kan het nergens terugvinden.

Hocus pocus

Ja, ik las het op voetbalprimeur, maar dit bericht moet met een korreltje zout worden genomen. ik geloof nooit dat gudjohnsen voor Feyenoord zal kiezen. Bovendien zal Fey. nooit zijn salaris kunnen betalen. Gudjohnsen zal geen Makaay zijn die een groot gedeelte van zijn salaris wil inleveren. Samaras is realistischer.

Akonner
Dit stukje kan ook bij het Just-A-Joke Topic:

Ajax onderhandelt volgens het ANP momenteel met Liverpool over een onmiddellijke overgang van Ryan Babel. De Engelse club heeft maandagochtend een bod van meer dan veertien miljoen euro uitgebracht.

Technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club heeft Liverpool al een tegenvoorstel gedaan. Babel heeft Ajax inmiddels laten weten dat hij graag naar Liverpool vertrekt.

Babel moet de tweede grote aankoop van The Reds worden. De verliezend finalist van de laatste editie van de Champions League versterkte zich eerder voor een bedrag van 36 miljoen euro met centrumspits Fernando Torres.

Op Teletekst staat dat ajax een tegenbod van 20 Miljoen Euro gedaan zou hebben.

Babel is niet slecht maar komop 20 miljoen? Wat een grap zeg !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.