Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2007, 19:13 uur
Stel dat Ajax 17 miljoen krijgt, dan zou ik als ik vGeel was Babel zelfs op een rubberen bootje naar Engeland brengen.
0
geplaatst: 9 juli 2007, 19:24 uur
Dat wordt de volgende floppende spits bij Liverpool. Als Cissé en Baros binnen no time weer verkocht worden, dan gaat het Babel toch niet lukken? ........Misschien toch nog maar ff wachten totdat Arsenal langskomt?
Anderzijds: ik lach me rot wanneer Dirkie Kuyt plaats moet maken en weer een andere 'droomclub' mag zoeken
Anderzijds: ik lach me rot wanneer Dirkie Kuyt plaats moet maken en weer een andere 'droomclub' mag zoeken

0
geplaatst: 9 juli 2007, 20:13 uur
Dirk Kuyt is een totaal andere speler dan Babel. Bovendien: Kuyt is al geslaagd. Ik vind Babel sowieso een overschatte voetballer met weinig rendement.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 10:50 uur
Waarin is hij dan geslaagd? Erg veel heeft hij er niet ingeprikt toch? Ja, hij werkt zo lekker hard 

0
geplaatst: 11 juli 2007, 15:41 uur
PSV is ook weer lekker bezig. Het grootste talent van Mexico laten lopen omdat ze in 3x willen betalen en Atlas het in 2x wilde hebben. Gaan ze nu aan de slag met de hoogbejaarde Perez. En zijn ze er tevens in geslaagd om een 18 jarige verdediger, die altijd geblesseerd is, te halen als vervanger van Alex. 

0
geplaatst: 11 juli 2007, 16:24 uur
Ik had liever die Guardado gezien.
Maar gelukkig is Ajax zwakker geworden, met het vertrek van Babel en de Mul. Alleen ze hebben voor Babel zoveel geld gekregen, dat ze daar een betere speler voor terug kunnen krijgen.
Maar gelukkig is Ajax zwakker geworden, met het vertrek van Babel en de Mul. Alleen ze hebben voor Babel zoveel geld gekregen, dat ze daar een betere speler voor terug kunnen krijgen.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 16:35 uur
Status Seeker schreef:
Nou, wat grappig Anderzijds: ik lach me rot wanneer Dirkie Kuyt plaats moet maken en weer een andere 'droomclub' mag zoeken

.
0
Ace
geplaatst: 11 juli 2007, 17:59 uur
Kos schreef:
.
(quote)
Nou, wat grappig
.Ik vind het ook hilarisch, maar ik ben dan ook niet moe. Kan ik ook weer zonder dubbel gevoel naar Anfield Road...
Over Babel: als je daar meer dan 15 miljoen euro voor kan vangen deed ik 'm gelijk weg! Af en toe voetbalt hij geweldig, maar in 80 procent van de gevallen erger ik me kapot aan hem. Ik verwacht overigens dat Ajax nu toch nog wel met een aantal nieuwe spelers zal komen, ook al omdat de Mul weg is en Bakircioglu de enige serieuze optie op rechts is.
0
Akonner
geplaatst: 11 juli 2007, 17:59 uur
Klumpie schreef:
Waarschijnlijke opvolgers: Nilsson (heerenveen) voor Babel en Xabi Prieto (real Sociedad) voor de Mul
0
Jornaquin
geplaatst: 11 juli 2007, 18:41 uur
Status Seeker schreef:
Dat wordt de volgende floppende spits bij Liverpool. Als Cissé en Baros binnen no time weer verkocht worden, dan gaat het Babel toch niet lukken? ........Misschien toch nog maar ff wachten totdat Arsenal langskomt?

Voor dirkie is iedere club waar hij in de basis staat een droomclub.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 19:52 uur
Ik heb hem tien keer liever in de spits dan die hamster van jullie.
0
Jornaquin
geplaatst: 11 juli 2007, 20:32 uur
Kos schreef:
Ja, dirkie is echt veel beter

0
geplaatst: 11 juli 2007, 21:54 uur
Ja. Dirk Kuyt is beter dan KJ Huntelaar. Alleen al vanwege het feit dat hij bij FC Utreg' heeft gespeeld, en vanwege het feit dat hij met zijn 'visserszoon'-imago veel sympathieker overkomt.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 22:23 uur
Ik zie liever Kuyt dan Huntelaar. Maar dat laat onverlet dat Dirk nog geen donder heeft bewezen, zoals eerder door iemand is beweerd. Kuyt scoort veel te weinig. En Huntelaar heeft hele vervelende trekjes die ik liever niet zie.
Of Babel gaat slagen bij Liverpool hangt af van wat Benitez met hem wil. Het zou mij niet verbazen als hij bij een counterploeg, met een goeie trainer als Benitez, heel goed gaat renderen. Aan zijn basistechniek schaven en veel vertrouwen geven. Kan wel wat worden met Babel.
Of Babel gaat slagen bij Liverpool hangt af van wat Benitez met hem wil. Het zou mij niet verbazen als hij bij een counterploeg, met een goeie trainer als Benitez, heel goed gaat renderen. Aan zijn basistechniek schaven en veel vertrouwen geven. Kan wel wat worden met Babel.
0
geplaatst: 11 juli 2007, 22:46 uur
Akonner schreef:
Waarschijnlijke opvolgers: Nilsson (heerenveen) voor Babel en Xabi Prieto (real Sociedad) voor de Mul
Wat mij betreft hoeft Nilsson niet te komen. Ben totaal niet gecharmeerd van die arrogante Zweed. Meer een speler voor een subtopper of een aardige middenmotor. Met hem en Delorge lopen er daar dan twee van rond bij Ajax (quote)
. Had liever gezien dat Ajax Suarez haalde van Groningen. Verder mag Ajax ook Tim Janssen wel halen van RKC. Vind ik een goede spits, type Van Nistelrooij. Is waarschijnlijk ook vrij goedkoop, nu RKC gedegradeerd is. Als hij één jaar of misschien twee word uitgeleend aan Heerenveen, dan is hij er klaar voor om Huntelaar te vervangen. Laten ze bij Heerenveen nou net een spits zoeken...
0
Ace
geplaatst: 12 juli 2007, 08:16 uur
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Hoewel Nilsson inderdaad een wat arrogante uitstraling heeft vind ik 'm echt erg goed. Of hij er bij Ajax wat van bakt moeten we inderdaad nog maar afwachten, maar dat heb je met meer spelers die van een subtopper naar een topper verhuizen. Wat betreft die Delorge weet ik niet wat ik ervan moet denken: heb hem te weinig zien spelen om er echt een oordeel over te geven, maar ik heb er ook zo mijn twijfels bij.
Tim wie? Nee, zonder gekheid... Hij is me nog nooit bijzonder opgevallen en tijdens het jeugd-EK vond ik 'm ronduit belabberd spelen, die minuten dat hij meedeet. Nu is het wellicht moeilijk om iemand daarop te beoordelen. Daarbij kijk ik bijna nooit naar RKC, maar het gat tussen RKC naar Ajax lijkt me een stuk groter dan dat tussen Heerenveen en Ajax.
Tim wie? Nee, zonder gekheid... Hij is me nog nooit bijzonder opgevallen en tijdens het jeugd-EK vond ik 'm ronduit belabberd spelen, die minuten dat hij meedeet. Nu is het wellicht moeilijk om iemand daarop te beoordelen. Daarbij kijk ik bijna nooit naar RKC, maar het gat tussen RKC naar Ajax lijkt me een stuk groter dan dat tussen Heerenveen en Ajax.
0
Ace
geplaatst: 12 juli 2007, 11:24 uur
Al is het alleen maar voor de persconferenties....
Ongeacht zijn afkomst kan ik hem een stuk beter pruimen dan ome Louis.
Ongeacht zijn afkomst kan ik hem een stuk beter pruimen dan ome Louis.
0
geplaatst: 12 juli 2007, 12:15 uur
Misschien wordt Voetbal Insite dan ook weer een aardig programma. De afgelopen maanden heeft De Kromme zich daar vooral stil gehouden.
0
geplaatst: 12 juli 2007, 12:33 uur
Ja, ik ben niet zo'n fan vam hem. De meeste vragen die hij van Barend krijgt snapt hij niet en beantwoordt hij met een wedervraag. Hij heeft zelden echt ergens een mening over en formuleert met weinig woorden en opvoldoende onderbouwing. Ook trapt hij veel open deuren in... maargoed, hij zal zijn talent als trainer wel hebben dan... 

0
Ace
geplaatst: 12 juli 2007, 18:08 uur
Babelinho definitief voor 17 miljoen euri naar Liverpool. Ik zeg, prima gelopen!
0
geplaatst: 12 juli 2007, 18:18 uur
Nu nog maar kijken wat ze met het geld doen. Gewoon verder gaan met het inpassen van jeugdspelers en daarnaast wat spelers kopen die er meteen staan (type Stam, Davids).
0
Jornaquin
geplaatst: 12 juli 2007, 18:55 uur
Wat spelers uit de leeftijdscategorie 24-28 zou ook wel mooi zijn, mits ze goed zijn natuurlijk. Altijd lekker als je wat spelers hebt die als iets meer ervaren zijn maar nog niet bijna met pensioen hoeven. Het nadeel is dat de spelers in die leeftijdscategorie meestal het duurst zijn.
0
Akonner
geplaatst: 12 juli 2007, 19:05 uur
Nilsson vind ik een prachtige voetballer en vorig seizoen de man met een van de betere voorzetten en dat heeft ajax een tijd lang niet op de vleugels gehad (met Bakircioglu heeft ajax natuurlijk ook goede voorzetten in huis.)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.