MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Dus niet Rayman, maar Brooklyn is laat?

brooklyn schreef:

Sorry trouwens, ik ben in een beetje flauwe bui.

brooklyn schreef:

kArIzMa_TuRk

Jornaquin
Dat je voor zo'n schamel bedrag tegen een bal gaat trappen.

Jornaquin
Ismael Urzaiz en Dennis Rommedahl, nu worden we zeker kampioen.

Jornaquin schreef:
Ismael Urzaiz en Dennis Rommedahl, nu worden we zeker kampioen.

Dit zijn aankopen waar ik helemaal niets van begrijp.

FC Knudde

Dat zal moeten blijken.
Maar van Rennis Dommedaal kan ik me ongeveer NUL goede voorzetten herinneren.
En Urzaiz.... tsja.

Maar goed, we gaan het zien.

Maaaaar: Sneijder blijft

FatBottomedGirl
rayman schreef:
...

Maar goed, we gaan het zien.

... vandaag in de Adelaarshorst. Ik ben dan ook niet onder de indruk van het aankoopbeleid van A., zeker omdat ik voor de rood-gelen ben...

Jornaquin
Was nogal een gekkenhuis in Deventer, Twente en Ajax op de vuist tegen 010 en Go Ahead, schijnt dat de Ajax "supporters" niet zoveel heel hebben gelaten van Deventer. Wedstrijd ook nogeens gestaakt. Seizoen begint lekker zo.

Punten aftrek voor al deze teams, moet maar eens ophouden.

Jornaquin
Punten aftrek geven lijkt me een beetje raar in een oefenwedstrijd. Dat het moet stoppen lijkt me duidelijk, zal alleen nooit gebeuren ben ik bang.

FatBottomedGirl
Resultaat is iig dat 6500 man na een half uur af kon druipen waaronder veel vaders met kinderen. Complete open dag afgeblazen. Podia, klimwanden en de hele reutemeteut kon weer ingepakt worden.

Waarschijnlijk dat de bende in de stad de aanleiding is geweest om de hele wedstrijd te staken. In het stadion was maar een kleine vechtpartij; onvoldoende om de wedstrijd definitief te staken.

Het had een mooie voetbalmiddag moeten worden....

Davids heeft z'n scheenbeen gebroken, gaat lekker daar in Amsterdam. Wel jammer voor hem, ik zie hem graag spelen.

Da's wel een domper inderdaad. Maar ze hebben op zich genoeg verdedigende mids rondlopen.

Nu willen ze een verdedigende middenvelder halen voor Davdis.
Ik zeg: geef Maduro weer eens een kans, die heeft onder Blind toch ook een seizoen bijna alles gespeeld en goed ook. Denk dat Ten Cate het niet in hem ziet zitten, zag je vorig jaar ook al. Zou goed voor Maduro zijn ergens anders te voetballen, zijn tijd bij Ajax lijkt erop te zitten. Was er ook een voorstander van geweest om hem bij PSV te halen, maar aangezien ze v.d. Leegte hebben gehaald (matige voetballer) en Simons op het middenveld blijft voetballen (niet in de verdediging) is dat geen optie meer...........helaas...........

Ja, lijkt me ook wel een goed idee. En naast Maduro hebben ze ook nog Heitinga en Vertonghen die daar kunnen spelen. Of ze stellen die op of ze moeten een echte aanjager a la Gravesen halen. Zolang is Davids toch ook weer niet uitgeschakeld...

Nee, hij is slechts 3 maanden eruit.

fastpulseboy
Nu is weer half deventer gesloopt door ajax / GA eagles aanhangers......
Krijgt de politie de schuld!!!! (want die waren er te laat) Dit is echt doorgeschoten. Het is dus normaal dat een half centrum wordt gesloopt door een stel idiote domme lui...

Mij lijkt het heel erg logisch......gewoon een club het hele jaar niet laten spelen als er gezeik is......

het zijn toch gewoon net kleine kleutertjes! En die laat je toch ook niet de boel afbreken...damn, kan me redelijk opfokken over zoveel dommigheid.

Klumpie schreef:
Davids heeft z'n scheenbeen gebroken, gaat lekker daar in Amsterdam. Wel jammer voor hem, ik zie hem graag spelen.

Eigen schuld, dikke bult. Als je zag hoe hij erin kwam . Voor hetzelfde geld had zijn tegenstander wat gebroken.

Spanjaarden lopen weg met Van Nistelrooy
24 juli 2007 15:00

Ruud van Nistelrooy (31) is de onbetwiste winnaar geworden van een uitgebreide verkiezing van de grote Spaanse sportkrant AS. De voormalig PSV’er werd verkozen tot beste speler, beste aanvaller en beste aankoop van de Primera División. Ook werd zijn goal tegen Valencia bestempeld als mooiste doelpunt van het jaar.

Beste speler
Meer dan 140.000 lezers vulden hun voorkeur in en ‘Van Gol’ overheerste in alle belangrijke categorieën. Vooral het feit dat hij gekozen werd tot beste speler zegt veel. Van Nistelrooy bleef namelijk Daniel Alves, Sergio Ramos, Lionel Messi, David Silva en David Villa ruim voor. De Brabander maakte 25 doelpunten in de competitie, inclusief de mooiste van het seizoen. Hij deed dat tegen Valencia.

Malinwa aka KV Mechelen

In NL sympathie voor de club waar KV een samenwerking mee heeft nl. Feyenoord

Pelle definitief naar AZ Beter dan van Basten En dit maakt hopelijk de weg vrij voor Koevermans naar Feyenoord

Joy4ever schreef:
Pelle definitief naar AZ Beter dan van Basten

Wat ik van hem gezien heb tussen leeftijdsgenoten was niet mis. Nu nog afwachten of hij het ook op een hoger niveau waar kan maken. Wat betreft Koevermans: hij moet niet zeuren. Hij is ooit als pinchhitter gehaald en toevallig kwam hij vaak in de basis. Nu hij een paar keer door Bassie is opgeroepen doet hij alsof hij een vedette is, terwijl het toch zo'n sympathieke jongen leek . Waarom tekent iedereen een vijfjarig contract, om vervolgens na een jaar of twee te gaan zeuren? Wel de lusten, niet de lasten?

Joy4ever schreef:
Pelle definitief naar AZ Beter dan van Basten En dit maakt hopelijk de weg vrij voor Koevermans naar Feyenoord

Helaas niet waar. Koevermans mag alsnog niet weg. Ook niet bij de komst van Pelle.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Helaas niet waar. Koevermans mag alsnog niet weg. Ook niet bij de komst van Pelle.

Anders zou AZ nog maar 3 spitsen over hebben.

Status Seeker schreef:
Anders zou AZ nog maar 3 spitsen over hebben.

Ja, stel je voor......

Een echt europese topclub heeft misschien 4 sterke centrumspitsen nodig, maar Louis heeft het iets te hoog in zijn bol (vertel eens iets nieuws).

Op zich zou Koevermans een goede versterking zijn voor Feyenoord, maar er moet toch iets beters te halen zijn?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.