MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Suarez spant alsnog een arbitragezaak aan. Lekker voor Groningen, nu komt hij gewoon voor 5 miljoen ofzo.

Of niet....

Als Suarez niet komt, wil 020 Elmander hebben.

Jornaquin
Laat dan Suarez maar komen

Ace
Rico, vriendje kakkerlak... Moet je niet naar de open dag in zuid? Zit er een keer voor meer dan 5 ton aan spelers in de helikoptah, ben jij gewoon hier

Ace schreef:
Rico, vriendje kakkerlak... Moet je niet naar de open dag in zuid? Zit er een keer voor meer dan 5 ton aan spelers in de helikoptah, ben jij gewoon hier

Ik zit tenminste alle wedstrijden van het seizoen in het stadion van mijn club.. En jij?

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik zit tenminste alle wedstrijden van het seizoen in het stadion van mijn club.. En jij?

Ook alle Europese?

Het E.K. is pas volgend jaar, eitje.

Jornaquin
Ohja, verder staan er in 010 natuurlijk geen Europese uitjes gepland, sorry, was ik even vergeten.

Moet je hem nou alsnog intikken?

Als we hoger eindigen dan jullie, zijn we het Europese voetbal alweer vergeten (op de uitschakeling van ajax tegen FC Kopenhagen na dan).

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Moet je hem nou alsnog intikken?

Als we hoger eindigen dan jullie, zijn we het Europese voetbal alweer vergeten (op de uitschakeling van ajax tegen FC Kopenhagen na dan).

Jullie hoger eindigen dan wij, heb jij dat weleens meegemaakt in levende lijve Rico?

Jornaquin schreef:
(quote)

Jullie hoger eindigen dan wij, heb jij dat weleens meegemaakt in levende lijve Rico?

Sinds jij uit de luiers bent (laatste 7 jaar) regelmatig.

Jornaquin
Wel 2 maal, waarvan jullie 1 maal in de play-offs nog kansloos verslagen werden.

De laatste 10 jaar heeft ajax in totaal maar 13 punten meer behaald dan Feyenoord. En dat heeft ajax dus in het laatste jaar ingehaald.

Jornaquin
Daar hadden we het niet over, toch?

Moeten we over 1 punt praten dan?

Nicolage Rico schreef:
Of niet....

Als Suarez niet komt, wil 020 Elmander hebben.

Zou niet verkeerd zijn, hij heeft een erg sterk seizoen gedraaid bij Toulouse.

Als Koef bij AZ blijft gaat ie vast een prutseizoen draaien, net als Landzaat een paar jaar geleden...

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Er valt niets tegen in te brengen. Sinds een jaar of 2 ben ik een Tele2-hoolie geworden

Elmander

herman schreef:
(quote)

Zou niet verkeerd zijn, hij heeft een erg sterk seizoen gedraaid bij Toulouse.

Als Koef bij AZ blijft gaat ie vast een prutseizoen draaien, net als Landzaat een paar jaar geleden...

Zo lang hij op de bank zit heeft dat weinig gevolgen Wat was ik destijds blij dat Landzaat weg was en Demy de kans kreeg

mooie docu is nu bezig over FC Barcelona op Nederland 3, wel één die twee jaar geleden al is uitgezonden.

Eintracht Frankfurt

Op 15/09 ga ik weer een wedstrijd van mijn fav. club Eintracht Frankfurt bezoeken. Dit keer tegen HSV. Check de link dan kan je zien hoe de fans daar hun cluppie aanmoedigen (en dat 90 min. lang zonder tussenpozen). Bombenstimmung !!!

gisteren feyenoord stand zien houden tegen liverpool.

tijdens een kort maar krachtig fluitconcert n.a.v. het betreden van het veld door de jongeheer r. babel kunnen dat de akoestiek van de kuip nog immer onovertroffen is.

charlezzz schreef:
gisteren feyenoord stand zien houden tegen liverpool.

tijdens een kort maar krachtig fluitconcert n.a.v. het betreden van het veld door de jongeheer r. babel kunnen dat de akoestiek van de kuip nog immer onovertroffen is.

Snel concerten geven in de kuip, zou ik zeggen!

Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’

Die Drenthe, laat zich de kop helemaal gek maken door die geldwolf van een Lens. Lekker laten gaan voor €12,5 miljoen, daarna zul je nooit meer horen van deze beperkte voetballer.

Klumpie schreef:

Die Drenthe, laat zich de kop helemaal gek maken door die geldwolf van een Lens. Lekker laten gaan voor €12,5 miljoen, daarna zul je nooit meer horen van deze beperkte voetballer.

mijn idee

Inderdaad. Ik had Drenthe er graag bij gezien; er gaat veel dreiging van uit, is snel, fel en gaat er altijd voor. Aanvallend gezien kan hij ook wat betekenen. Maar verder is hij natuurlijk overschat. Hij kan goed worden, maar hij is er nog lang niet. Bij Real Madrid heeft hij niets te zoeken. Daar komt hij al gauw op de tribune te zitten. Ik snap Drenthe niet. Hij is gehersenspoeld door Lens en zijn vader, maar hij is er zelf bij.

"Feyenoord is mijn leven. Ik richt mij alleen op Feyenoord, hier wil ik me laten zien."

eazyfan
Nationaal: Anderlecht Alleen al omdat zoveel mensen in Brugge ze niks vinden
Internationaal: geen bepaalde favoriet.

Gehersenspoeld, gehersenspoeld... vind dat zo makkelijk altijd. Die jongen mist karakter op dat punt. De Rotterdammers hadden die 10 miljoen van Chelsea en nog één jaar rijpen bij Feyenoord - optie moeten nemen.

Daarom zei ik ook: hij is er zelf bij. Je moet niet vergeten dat hij 20 jaar is en dat hij een tijd meemaakt die zo hectisch is dat hij niet meer weet waar hij is. Er wordt van alle kanten aan je getrokken. Het is zijn besluit, daarom kots ik hem ook uit momenteel. Die Lens ziet ook dollartekens..

Nicolage Rico schreef:
Die Lens ziet ook dollartekens..

dat geeft al aan wat voor waardeloze manager het is. de dollar is bijna niets waard.

Naja, ik zou niet klagen als ik 5 miljoen dollar zou krijgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:15 uur

geplaatst: vandaag om 01:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.