Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:03 uur
DrentheKoevermans stap maar in je auto en rij richting Zuid

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:09 uur
Voor een mooie 14 miljoen zou ik Drenthe lekker laten gaan. Ik betwijfel of Feyenoord hem echt zal missen. Koevermans zou dan een goede aankoop zijn idd, ben wel fan van hem. Wordt het dan een twee spitsen systeem? 

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:26 uur
Misschien dat Pranjic komt. Goede aangever, maar ik betwijfel of hij een topper wordt. Ik geloof dat hij 7 miljoen moet gaan kosten. Waar haalt iedereen die bedragen vandaan tegenwoordig? Ze zijn gek geworden.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Misschien dat Pranjic komt. Goede aangever, maar ik betwijfel of hij een topper wordt. Ik geloof dat hij 7 miljoen moet gaan kosten. Waar haalt iedereen die bedragen vandaan tegenwoordig? Ze zijn gek geworden.
Das waar idd. Het is wat een gek ervoor geeft. 7 miljoen is absurd voor een dergelijke speler. Koevermans moet 6 miljoen kosten, zijn
ze in één keer door het geld heen.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:44 uur
6 miljoen voor Koevermans vind ik ook veel te veel. Maar hij komt toch niet (zei ik ook over van Bronckhorst, dag later kwam hij).
13 Miljoen voor Drenthe blijft een goede deal! Foppe bedankt.
13 Miljoen voor Drenthe blijft een goede deal! Foppe bedankt.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:01 uur
Suárez verliest arbitragezaak, zo is ff kijken met wie Peppie en Kokkie nu op de proppen komen.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:04 uur
Klumpie schreef:
Suárez verliest arbitragezaak, zo is ff kijken met wie Peppie en Kokkie nu op de proppen komen.
Idd ja. De aanval die Ajax nu heeft is echt een lachertje. En gewoon blijven roepen dat ze kampioen worden.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:10 uur
Joy4ever schreef:
Idd ja. De aanval die Ajax nu heeft is echt een lachertje. En gewoon blijven roepen dat ze kampioen worden.
(quote)
Dat roepen ze elk jaar, toch? Huntelaar blijft een goede spits, maar verder.....
Feyenoord moet zich ook gaan versterken in de voorhoede, want zo komt Feyenoord er ook niet. Dan heeft AZ toch goede zaken gedaan. Ik wou dat Feyenoord zoveel spitsen met kwaliteit klaar had staan.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 13:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord moet zich ook gaan versterken in de voorhoede, want zo komt Feyenoord er ook niet. Dan heeft AZ toch goede zaken gedaan. Ik wou dat Feyenoord zoveel spitsen met kwaliteit klaar had staan.
zojuist een kleine investering gedaan in feyenoord - weet echter niet of ze daar een spits voor kunnen kopen (wellicht eentje met 1 been van een jaar of 70)
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 13:34 uur
charlezzz schreef:
zojuist een kleine investering gedaan in feyenoord - weet echter niet of ze daar een spits voor kunnen kopen (wellicht eentje met 1 been van een jaar of 70)
(quote)
Nee, AZ en 020 willen hun spelers niet aan een directe concurrent (Feyenoord) verkopen, dus we moeten op zoek gaan naar iemand met 2 benen.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 14:09 uur
Rotterdam en omstreek kan weer rustig gaan slapen.
Ronald Koeman sluit uit dat hij na zijn periode bij PSV bij een andere Nederlandse club werkzaam zal zijn. „Mijn contract in Eindhoven loopt na dit seizoen af. Natuurlijk denk ik dan na over de toekomst. Ik weet zeker dat ik niet meer aan de slag ga in Nederland.
Ronald Koeman sluit uit dat hij na zijn periode bij PSV bij een andere Nederlandse club werkzaam zal zijn. „Mijn contract in Eindhoven loopt na dit seizoen af. Natuurlijk denk ik dan na over de toekomst. Ik weet zeker dat ik niet meer aan de slag ga in Nederland.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 14:13 uur
Pfff, eindelijk kan ik weer gaan slapen. 
Rare uitspraak, overigens. Na zijn mislukte avontuur bij Barcelona, komt hij weer naar NL.

Rare uitspraak, overigens. Na zijn mislukte avontuur bij Barcelona, komt hij weer naar NL.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 16:54 uur
'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 19:17 uur
Maar hij vertrekt dan toch naar Ajax. Voor 8 miljoen + 1 miljoen bij goede prestaties lacht Groningen toch een klein beetje in haar vuistje. Suarez is een leuke speler, maar 9 miljoen?
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 19:29 uur
Ach... Hij is wel goed. Ik hoop alleen wel dat hij mislukt bij ajax.
En dat hij dan nog een miljoentje of 2 waard is.
En dat hij dan nog een miljoentje of 2 waard is.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 19:34 uur
Vind Suarez niet bij Ajax passen, maar goed hij moet het tegendeel bewijzen. Wat mij betreft shiet hij in het eigen goal tegen Slavia Praag.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 21:44 uur
Klumpie schreef:
Wat mij betreft shiet hij in het eigen goal tegen Slavia Praag.
Wat mij betreft shiet hij in het eigen goal tegen Slavia Praag.
Dan kan ik je een hand geven.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 08:55 uur
Ajax zocht een lange en kopsterke spits omdat ze het vaak moesten afleggen tegen de boomlange verdedigers van de tegenpartij. Wat dat betreft hebben ze met Suarez precies de juiste spits binnengehaald.
0
geplaatst: 11 augustus 2007, 22:12 uur
Penisgay in de kont geneukt mwuhahahahah
En Feyenooit kampioen!!!
En Feyenooit kampioen!!!

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 22:21 uur

AZ wordt kampioen, tenmiste als ze zo spelen als tegen Inter.

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 22:23 uur
Klumpie schreef:

(quote)

Ik herhaal FeyeNOOIT KAMPIOEN MWUHAHAHAHAH
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 15:46 uur
eazyfan schreef:
Nationaal: Anderlecht
Alleen al omdat zoveel mensen in Brugge ze niks vinden
Internationaal: geen bepaalde favoriet.
Nationaal: Anderlecht
Alleen al omdat zoveel mensen in Brugge ze niks vindenInternationaal: geen bepaalde favoriet.
Ik vind Anderlecht met enige voorsprong op Club Brugge de beste ploeg van de Jupiler League (wat een achterlijke naam toch) maar heb het toch meer voor Club dan voor Anderlecht. Al hoop ik altijd dat de tijdens de Brugse derby Cercle de soms ietwat arrogante spelers van Club in het stof laat bijten

0
Ace
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:16 uur
Sneijder ook pleitos. Erg jammer. Je ziet overigens wel dat wanneer je gewoon een beetje grote bek hebt als club en wat meer geld vraagt je het ook krijgt. Dat konden ze vroeger alleen bij psv, maar het lijkt erop dat ook Ajax zijn spelers niet meer voor schijntjes van de hand doet. En nu eens afwachten met wat voor uitgerangeerd figuur ze aan komen zetten als vervanger...
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:18 uur
Er loopt vast nog wel ergens een verwaarloosde/waardeloze spanjool rond die voor een paar miljoen de billetjes van Ten Cate wil likken.
27 miljoen is natuurlijk best lekker, maar wat moet je ermee als alle goeie spelers al onder de pannen zijn?
27 miljoen is natuurlijk best lekker, maar wat moet je ermee als alle goeie spelers al onder de pannen zijn?
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:23 uur
Mwoa, Ace... ook PSV mag wel wat brutaler zijn. Park, VoH en Ooijer gingen mij te makkelijk of voor te weinig weg 

0
Ace
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:53 uur
Ik vind Park, VoH en Ooijer nou niet echt spelers waar je veel geld voor betaalt. Dat zijn toch geen toppers? Bij Van Nistelrooij en Stam hebben ze aardig wat knaken gevangen en dat zijn dan ook topspelers die naar een topclub gingen. Park ging ook naar Man Utd en dus een stop omhoog, maar volgens mij gingen Ooijer en VoH er met Blackburn en Celtic sportief gewoon op achteruit. De ambiance is daar natuurlijk hartstikke mooi, maar die 2 clubs zijn van het niveau Heerenveen. Nee, bij toptransfers doet psv het vaak een stuk beter. Neem nou Zlatan die voor 14 miljoen naar Juve ging? Dat is toch een lachertje? Als zo'n speler van Cagliari naar Juve gaat kostie opeens 40 miljoen.
@Rayman: een verwaarloosde Spanjool van het niveau Gabri mag best komen. Als het moet zelfs een stuk of 5.
@Rayman: een verwaarloosde Spanjool van het niveau Gabri mag best komen. Als het moet zelfs een stuk of 5.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:57 uur
Een speler van het niveau Gabri zou gesponsord moeten worden door een fabrikant van scheenbeschermers. Ik vind het een zwakzinnige schopper die voetballend niets toevoegt. Weg met die man.
0
Ace
geplaatst: 13 augustus 2007, 10:10 uur
Dat mag jij best vinden, maar spelers als hij zijn een versterking voor iedere Nederlandse club.
De geruchtenmachine is alweer op volle gang op de diverse fora. Namen als Motta, Riquelme, Affelay en Aissati duiken op. Grappig, maar natuurlijk onzin. Motta circuleert al vrij lang, maar of je daar nou zoveel beter van wordt? Riquelme is fantastisch maar die komt echt niet in Nederland voetballen. Ik vind dat in veel gevallen de beste speler van het Argentijns elftal. Beetje lui en arrogant, maar werkelijk fenomenaal aan de bal. Affelay word je nou ook echt niet beter van. Aissati is wel een geweldige speler, maar het lijkt me sterk dat psv zo'n jongen aan de directe concurrentie gaat verkopen. Kortom: leuk die verhalen, maar vast niets van waar. We wachten rustig een paar dagen af...
De geruchtenmachine is alweer op volle gang op de diverse fora. Namen als Motta, Riquelme, Affelay en Aissati duiken op. Grappig, maar natuurlijk onzin. Motta circuleert al vrij lang, maar of je daar nou zoveel beter van wordt? Riquelme is fantastisch maar die komt echt niet in Nederland voetballen. Ik vind dat in veel gevallen de beste speler van het Argentijns elftal. Beetje lui en arrogant, maar werkelijk fenomenaal aan de bal. Affelay word je nou ook echt niet beter van. Aissati is wel een geweldige speler, maar het lijkt me sterk dat psv zo'n jongen aan de directe concurrentie gaat verkopen. Kortom: leuk die verhalen, maar vast niets van waar. We wachten rustig een paar dagen af...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.