Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 10:35 uur
Ace schreef:
Affelay word je nou ook echt niet beter van
Affelay word je nou ook echt niet beter van
Ben ik niet met je eens. Maar die jongen komt toch niet. het is voor Ajax nu wel
titel. Ik las dat als Koevermans niet komt Feyenoord zijn pijlen richt op Koller. Ze zijn goed bezig daar in Zuid. Ik zag die Ari ook leuke dingen doen trouwens. Het wordt een in vele opzichten meer dan interessante competitie.
Mickey Mouse
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 10:44 uur
020 Heeft geld zat om Aissati te halen, maar ze gaan hem natuurlijk niet voor veel geld halen. Leuke voetballer, maar nog niet meer waard dan 5 miljoen. Ze zijn gek geworden momenteel met al die bedragen. Ace had het over Zlatan voor 14 miljoen euro. Dat zijn gewoon normale prijzen.
Ik ben het niet vaak met Ace eens, maar ik zou een Gabri graag zien bij Feyenoord. Goede voetballer en niet zo arrogant als de rest daar.
Ik weet trouwens niet of we zo blij moeten zijn met Koller. Hij is 34 jaar en Feyenoord krijgt er ook geen voetballend vermogen bij voorin. Liever Koevermans. Natuurlijk is Koller een goede voetballer die zich vaak genoeg heeft bewezen in het verleden.
Ik ben het niet vaak met Ace eens, maar ik zou een Gabri graag zien bij Feyenoord. Goede voetballer en niet zo arrogant als de rest daar.

Ik weet trouwens niet of we zo blij moeten zijn met Koller. Hij is 34 jaar en Feyenoord krijgt er ook geen voetballend vermogen bij voorin. Liever Koevermans. Natuurlijk is Koller een goede voetballer die zich vaak genoeg heeft bewezen in het verleden.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 10:52 uur
27 miljoen is natuurlijk veels te veel voor Sneijder, wel knap van Ajax dat ze zoveel ervoor hebben weten te krijgen. Lange tijd dacht ik dat Ajax Boussoufa als vervanger van Sneijder wilde hebben, maar die staat nu nergens op het lijstje.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 10:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik weet trouwens niet of we zo blij moeten zijn met Koller. Hij is 34 jaar en Feyenoord krijgt er ook geen voetballend vermogen bij voorin. Liever Koevermans.
Ik weet trouwens niet of we zo blij moeten zijn met Koller. Hij is 34 jaar en Feyenoord krijgt er ook geen voetballend vermogen bij voorin. Liever Koevermans.
Hij heeft met zijn 3.85 meter de schijn natuurlijk tegen, maar voetballend vind ik Koller eigenlijk een betere spits dan Koevermans. Die man kan best leuke dingen met een bal. Het komt al snel knullig/slungelig over natuurlijk, maar Koevermans is toch ook vooral een schutter.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:04 uur
Lukas schreef:
Hij heeft met zijn 3.85 meter de schijn natuurlijk tegen, maar voetballend vind ik Koller eigenlijk een betere spits dan Koevermans. Die man kan best leuke dingen met een bal. Het komt al snel knullig/slungelig over natuurlijk, maar Koevermans is toch ook vooral een schutter.
(quote)
Koller en Makaay gaan straks samen op een eilandje staan. Er moet iemand naast Makaay komen met voetballend vermogen. Koller is een prima kopper, maar wie geeft de voorzet van de zijkant?
5 Jaar geleden zou ik zeer blij zijn met Koller, maar nu....
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 22:53 uur
Op een slof en oude voetbalschoen...mis je heel veel poen...mis je heel veel poen...

0
geplaatst: 16 augustus 2007, 10:02 uur
na psv heeft nederland een tweede ploeg die op een constant niveau presteert in de (voorronde) champions league
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 augustus 2007, 00:28 uur
Het voetbalseizoen is weer begonnen. Spelers worden voor duizelingwekkende bedragen gekocht én verkocht. De duurste transfers in 2007!

Nummer 5: Owen Hargreaves: 26 miljoen euro
Manchester United heeft bijna 26 miljoen euro neergelegd voor Owen Hargreaves. De 26-jarige middenvelder zat al jaren in Duitsland, waar hij speelde voor Bayern München. Nu is hij teruggekeerd naar Engeland. Vraag rest: hoe zal de profvoetballer presteren in het nieuwe seizoen voor zijn nieuwe club? Hij wordt de laatste maanden geplaagd door blessureleed. Hierdoor miste hij deze zomer een groot deel van de trainingen.

Nummer 4: Wesley Sneijder: 27 miljoen euro
Bij Ajax wrijven ze zich verheugd in de handen nu Wesley Sneijder, die bij de Amsterdamse club werd opgeleid, voor 27 miljoen euro verkast naar Real Madrid. Kassa! Ter vergelijking: Johan Cruijff verhuisde in 1973 voor circa 1,4 miljoen euro naar Barcelona. Voor de 23-jarige Sneijder is het een droom die uitkomt. Hij hoopte al langer op een mooie kans in het buitenland. Nu maar hopen dat de middenvelder zijn kwaliteiten weet te perfectioneren onder de Spaanse zon.

Nummer 3: Pepe: 30 miljoen euro
Kepler Laveran Lima Ferreira, op de groene mat beter bekend als Pepe, wordt het nieuwe slot op de deur en baken van rust bij Real Madrid. Dat hopen de Spanjaarden tenminste, die de Braziliaanse verdediger hebben gekocht van FC Porto voor een luttele 30 miljoen euro. Een peperdure aankoop dus! Bij Porto heeft Pepe echter twee nationale titels en de beker van Portugal in de wacht gesleept, dus kenners menen dat hij elke cent van de transfersom meer dan waard is.

Nummer 2: Fernando Torres: 36 miljoen
Zou de Spaanse voetballer Fernando Torres écht door Atlético Madrid voor 36 miljoen euro zijn verkocht aan Liverpool? De geruchtenstroom rept van een duizelingwekkende transfersom. Naar verluidt gaat het om een bedrag tussen de 30 en 36 miljoen euro. In ieder geval zal het een hele verandering zijn voor de 23-jarige aanvaller, die sinds zijn elfde bij Atlético Madrid speelde. Maar de 23-jarige sterspeler met de liefkozende naam El Niño (Het Kind) heeft er zin in en hoopt voor zijn nieuwe club de landstitel in de wacht te gaan slepen!

Nummer 1: Carlos Tévez: 44 miljoen euro
Voor de Zuid-Amerikaanse voetballer van het jaar 2003, 2004 én 2005 hebben we wel een bom duiten over. Dat dachten ze bij Manchester United. De club wilde Carlos Tévez kopen voor ruim 44 miljoen euro. Maar wie bezat de eigendomsrechten over de speler? Zijn oude club Westham United of een of andere investeringsmaatschappij? Het kostte maanden van getouwtrek voordat de transfer rond was. Dankzij een aparte juridische constructie kan de 23-jarige aanvaller nu toch naar ManUnited.

Nummer 5: Owen Hargreaves: 26 miljoen euro
Manchester United heeft bijna 26 miljoen euro neergelegd voor Owen Hargreaves. De 26-jarige middenvelder zat al jaren in Duitsland, waar hij speelde voor Bayern München. Nu is hij teruggekeerd naar Engeland. Vraag rest: hoe zal de profvoetballer presteren in het nieuwe seizoen voor zijn nieuwe club? Hij wordt de laatste maanden geplaagd door blessureleed. Hierdoor miste hij deze zomer een groot deel van de trainingen.

Nummer 4: Wesley Sneijder: 27 miljoen euro
Bij Ajax wrijven ze zich verheugd in de handen nu Wesley Sneijder, die bij de Amsterdamse club werd opgeleid, voor 27 miljoen euro verkast naar Real Madrid. Kassa! Ter vergelijking: Johan Cruijff verhuisde in 1973 voor circa 1,4 miljoen euro naar Barcelona. Voor de 23-jarige Sneijder is het een droom die uitkomt. Hij hoopte al langer op een mooie kans in het buitenland. Nu maar hopen dat de middenvelder zijn kwaliteiten weet te perfectioneren onder de Spaanse zon.

Nummer 3: Pepe: 30 miljoen euro
Kepler Laveran Lima Ferreira, op de groene mat beter bekend als Pepe, wordt het nieuwe slot op de deur en baken van rust bij Real Madrid. Dat hopen de Spanjaarden tenminste, die de Braziliaanse verdediger hebben gekocht van FC Porto voor een luttele 30 miljoen euro. Een peperdure aankoop dus! Bij Porto heeft Pepe echter twee nationale titels en de beker van Portugal in de wacht gesleept, dus kenners menen dat hij elke cent van de transfersom meer dan waard is.

Nummer 2: Fernando Torres: 36 miljoen
Zou de Spaanse voetballer Fernando Torres écht door Atlético Madrid voor 36 miljoen euro zijn verkocht aan Liverpool? De geruchtenstroom rept van een duizelingwekkende transfersom. Naar verluidt gaat het om een bedrag tussen de 30 en 36 miljoen euro. In ieder geval zal het een hele verandering zijn voor de 23-jarige aanvaller, die sinds zijn elfde bij Atlético Madrid speelde. Maar de 23-jarige sterspeler met de liefkozende naam El Niño (Het Kind) heeft er zin in en hoopt voor zijn nieuwe club de landstitel in de wacht te gaan slepen!

Nummer 1: Carlos Tévez: 44 miljoen euro
Voor de Zuid-Amerikaanse voetballer van het jaar 2003, 2004 én 2005 hebben we wel een bom duiten over. Dat dachten ze bij Manchester United. De club wilde Carlos Tévez kopen voor ruim 44 miljoen euro. Maar wie bezat de eigendomsrechten over de speler? Zijn oude club Westham United of een of andere investeringsmaatschappij? Het kostte maanden van getouwtrek voordat de transfer rond was. Dankzij een aparte juridische constructie kan de 23-jarige aanvaller nu toch naar ManUnited.
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 20:20 uur
Jeroen Boere overleden.
39 jaar.
Oud speler van o.a. Graafschap, VVV, Go Ahead Eagles en Roda.
Vreemde berichten zijn dit toch.
39 jaar.
Oud speler van o.a. Graafschap, VVV, Go Ahead Eagles en Roda.
Vreemde berichten zijn dit toch.
0
geplaatst: 19 augustus 2007, 11:44 uur
Hargreaves 1 miljoen minder dan Sneijder.
.
Is minimaal 5 keer zo slecht.
. Is minimaal 5 keer zo slecht.
0
geplaatst: 19 augustus 2007, 11:59 uur
Nou nou, was tot z'n blessure altijd basiskracht bij Bayern Munchen, heeft de CL gewonnen, de wereldbeker (clubteams), 4x Duits kampioen, 3x DFB pokal, 1x Ligapokal en uitgeropen tot Engelands meest waardevolle speler op het WK2006.
Erelijst Sneijder: Kampioen 2004, KNVB-beker 2006, 2007 en de Johan Cruijf Schaal 2005, 2006, 2007.
Het gaat om prestaties en Sneijder heef zelfs in afgelopen seizoen nog weleens af laten weten (Sparta, RKC, Willem II).
0
geplaatst: 19 augustus 2007, 13:59 uur
Als je bij Bayern speelt haal je automatisch wel wat betere internationale resultaten dan bij Ajax natuurlijk.
0
Ace
geplaatst: 19 augustus 2007, 20:38 uur
Klumpie schreef:
Nou nou, was tot z'n blessure altijd basiskracht bij Bayern Munchen, heeft de CL gewonnen, de wereldbeker (clubteams), 4x Duits kampioen, 3x DFB pokal, 1x Ligapokal en uitgeropen tot Engelands meest waardevolle speler op het WK2006.
Erelijst Sneijder: Kampioen 2004, KNVB-beker 2006, 2007 en de Johan Cruijf Schaal 2005, 2006, 2007.
Het gaat om prestaties en Sneijder heef zelfs in afgelopen seizoen nog weleens af laten weten (Sparta, RKC, Willem II).
(quote)
Tamelijk onzinnig bericht weer natuurlijk. Het gaat toch om de individuele kwaliteiten van een speler? We hoeven niet net te doen of Sneijder de beste middenvelder van de wereld is, maar hij is toch wel een keer of drie zo goed dan Hargreaves. Het punt dat Kos maakt is duidelijk: transfers van spelers tussen clubs uit toplanden gaan gewoon met veel grotere bedragen gemoeid dan hier in Nederland. Wanneer Sneijder van Bayern naar Man U zou gaan was dat ook niet voor minder dan 35 miljoen gebeurd. Niet dat er met die 27 miljoen wat Ajax gevangen heeft wat mis is, maar toch...
0
geplaatst: 20 augustus 2007, 23:02 uur
Zal Luque naar Feyenoord komen? Lijkt me een goede optie. Beweeglijke spits, man van de assist (op Makaay). In NL zal hij ongetwijfeld meer scoren dan in Engeland en Spanje.
Psv lukt het eerder niet om hem aan te trekken, maar ja dat was ook zo met de Cler, Makaay en van Bronckhorst.
Psv lukt het eerder niet om hem aan te trekken, maar ja dat was ook zo met de Cler, Makaay en van Bronckhorst.

0
KSPR
geplaatst: 20 augustus 2007, 23:38 uur
Van Bommel wil in het Duitse elftal spelen... 
Ik vind trouwens dat je Sneijder en Hargreaves moeilijk kan vergelijken, Sneijder is een nummer 10, en Hargreaves meer iets voor het centrum of als defensieve middenvelder.

Ik vind trouwens dat je Sneijder en Hargreaves moeilijk kan vergelijken, Sneijder is een nummer 10, en Hargreaves meer iets voor het centrum of als defensieve middenvelder.
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2007, 09:46 uur
KSPR schreef:

Ik vergelijk ze dan ook niet positioneel. Het gaat erom dat het allebei middenvelders zijn en dat de transferprijzen elkaar bitter weinig schelen. En daar begrijp ik dus helemaal niets van.
Lucque wordt ook in verband gebracht met Ajax. Wat moet Ajax daar nou weer mee? Koop eerst eens een fatsoenlijk middenvelder erbij. Voor wie moet Lucque voorin spelen? Hebben ze daar al over nagedacht?
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 11:18 uur
waarom wil iedereen die lucque toch hebben? zo goed is ie toch niet?
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 12:24 uur
brooklyn schreef:
Omdat hij weg mag bij Newcastle.

Er zijn weinig opties meer om een aanvaller aan trekken. Luque is niet van wereldniveau misschien, maar bij Deportivo had hij wel laten zien dat hij goed kan ballen. Voor Feyenoord zou het een prima voetballer zijn.
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 12:27 uur
Ik hoop toch vooral op El Hamdaoui.
en ik verwacht dat Jan Koller deze week komt.
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 13:09 uur
ettettummu schreef:
Ik las vandaag ergens dat Koller bij AS Monaco blijft. Ik weet niet of het een betrouwbaar bericht is. Schijnt op een Tjechische site te staan. Kun jij Tjechisch, Ettttettettemu?
Ik hoop op Koevermans, maar ben bang dat die transfer uitgesloten is.
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 13:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik las vandaag ergens dat Koller bij AS Monaco blijft. Ik weet niet of het een betrouwbaar bericht is. Schijnt op een Tjechische site te staan. Kun jij Tjechisch, Ettttettettemu?
Ik kan heel goed Tsjechisch, maar heb het berichtje nergens gezien (quote)

Ik hoop ook meer op Koef, maar dat zie ik niet meer gebeuren.
El hamdaoui wel, trouwens.
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 13:39 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 15:35 uur
Ik ken heel goed Belgisch, maar daar komt geen goede voetballer vandaan.
0
Ace
geplaatst: 28 augustus 2007, 16:28 uur
Puerta, 22 jaar oud en speler van Sevilla, is niet meer. Droevig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.