MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
charlezzz schreef:
ik zeg maar zo ... van de vorige week verdiende 27 mln vandaag er al weer 13 verloren.

Idd want het is niet zo dat je geld krijgt als je het haalt, je moet het weggeven als je het niet haalt

Conway Twitty schreef:
Misschien is dit een goed moment om bij Van Geel aan de bel te trekken en een goede middenvelder te halen. Nu lopen er alleen maar naar voren geschoven verdedigers en ene Delorge. Een Belg die de twijfelachtige eer heeft om zich te voegen bij het lijstje van Sonck, Soetaars etc.

ik zou vangeel niet aan zijn bel willen trekken. ik zou hem het welbekende zetje geven. eikel.

Omayyad
charlezzz schreef:
ik zeg maar zo ... van de vorige week verdiende 27 mln vandaag er al weer 13 verloren.

Volgens 'onze' tv-verslaggever van dienst, was het 13, 14, 15 miljoen...

ok dan moet ik het maar vertalen,

Ajax heeft onterecht geen penalty gekregen

collin maakte een fatale fout

voorhoede miste grote kansen

zei ik net ook

Omayyad schreef:
(quote)

Volgens 'onze' tv-verslaggever van dienst, was het 13, 14, 15 miljoen...

euros of reals ?

Omayyad
schizodeclown schreef:
ok dan moet ik het maar vertalen,

Ajax heeft onterecht geen penalty gekregen

collin maakte een fatale fout

voorhoede miste grote kansen

zei ik net ook

Klopt helemaal, maar er waren meer dingen die in Praag mis gingen... Of ben je de (dekkings)fouten bij het eerste doelpunt vergeten? Als je echt wilt weergeven wat er daar allemaal is misgegaan, mag je wel een aantal pagina's inruimen....

Omayyad schreef:
(quote)

Klopt helemaal, maar er waren meer dingen die in Praag mis gingen... Of ben je de (dekkings)fouten bij het eerste doelpunt vergeten? Als je echt wilt weergeven wat er daar allemaal is misgegaan, mag je wel een aantal pagina's inruimen....

Maar dat klopt ook helemaal wat je zegt,ik dacht laat ik maar eens een paar dingen opnoemen
Dekking was af en toe zeker barslecht,en Ten Cate zei laatst nog dat de Ajaxverdediging staat als een huis,dat is dus ook niet echt goed ingezien

schizodeclown schreef:
Ten Cate zei laatst nog dat de Ajaxverdediging staat als een huis,dat is dus ook niet echt goed ingezien

Ik kan me er wel in vinden hoor.

(afbeelding)

lebowski schreef:
(quote)

Ik kan me er wel in vinden hoor.

(afbeelding)

op de gracht al gauw een miljoen of twee

"geniet u vooral van het wijdse uitzicht dat elke kamer u biedt"

Is dat het clubhuis van Slavia?

He nounou wat een crisis ineens, het is niet alsof ze 7e in de competitie zijn geeindigd.

Conway Twitty schreef:
Is dat het clubhuis van Slavia?

Nog wel

Conway Twitty schreef:
(quote)

He nounou wat een crisis ineens, het is niet alsof ze 7e in de competitie zijn geeindigd.

Precies,om een bericht van mij in een andere site te quoten:

Inderdaad,in een vorige bericht zei ik nog ik heb wel beetje vertrouwen in Collin,*COLLIN DONDER OP * JE BENT EEN SCHANDE VOOR AJAX,het is de Roger van dit seizoen,hunter moest een penalty hebben,maar maakt niet uit AJAX BLIJFT VOOR ALTIJD MIJN CLUB,HET KOMT WEL GOED,AL KOMT HET NIET GOED,BOEIT ME NIKS,AJAX LAAT JE NIET KENNEN KOP OMHOOG EN HALEN DIE UEFA CUP
EN VERSLA DE PS*ERS EN FEYENOOIT ZOALS VORIG JAAR MWUHAHAHA,of zoals paar wekies geleden,AJAX FOREVER!

(@mods,scheldwoorden vervangen voor sterretje)

Omayyad
schizodeclown schreef:
Precies,om een bericht van mij in een andere site te quoten:

Inderdaad,in een vorige bericht zei ik nog ik heb wel beetje vertrouwen in Collin,*COLLIN DONDER OP * JE BENT EEN SCHANDE VOOR AJAX,het is de Roger van dit seizoen,hunter moest een penalty hebben,maar maakt niet uit AJAX BLIJFT VOOR ALTIJD MIJN CLUB,HET KOMT WEL GOED,AL KOMT HET NIET GOED,BOEIT ME NIKS,AJAX LAAT JE NIET KENNEN KOP OMHOOG EN HALEN DIE UEFA CUP
EN VERSLA DE PS*ERS EN FEYENOOIT ZOALS VORIG JAAR MWUHAHAHA,of zoals paar wekies geleden,AJAX FOREVER!

Verandert jouw IQ als je op een andere site zit?

ahahah jah op een ajax site zei een mod dat je voor 1 keer je helemaal los mocht laten gaan vanwege die verlies,dus daar maak ik nederig gebruik van Heb wel de scheldwoorden met een sterretje vervangen voor deze site
Trouwens mijn bericht daar valt nog hartstikke mee hoor,als je al die andere daar ziet
En met me EQ zit het dan wel goed,als je met zo'n tragische wedstrijd kan omgaan en alsnog positief blijft

Ik vraag me ook gewoon af hoe ze bij Collin en Delorge komen. De een gehaald van Norwich waar hij niet op een contractverlenging kon rekenen . De andere: een gratis Belg, weggekaapt bij de rotte appel uit de eredivisie van vorig jaar. Een middenvelder zonder ook maar enige overtuiging en creativiteit.

Omayyad
schizodeclown schreef:
Trouwens mijn bericht daar valt nog hartstikke mee hoor,als je al die andere daar ziet

Dat geloof ik graag....

Jah Collins en Delorge geen versterking voor Ajax,ik begrijp er ook geen snars van,als je wilt besparen op geld kan je dit krijgen he,jammer,alhoewel die 2 natuurlijk geen basisspelers horen te zijn,hooguit bankzitters

schizodeclown schreef:
Jah Collins en Delorge geen versterking voor Ajax,ik begrijp er ook geen snars van,als je wilt besparen op geld kan je dit krijgen he,jammer,alhoewel die 2 natuurlijk geen basisspelers horen te zijn,hooguit bankzitters

Nouja Delorge inderdaad niet, die heeft geluk dat Davids en Maduro er niet zijn en Ten Cate domme kracht op het middenveld soms verkiest boven creativiteit (Schilder, Verthongen). Maar Collin lijkt toch echt wel van een basisplek verzekerd te zijn.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Nouja Delorge inderdaad niet, die heeft geluk dat Davids en Maduro er niet zijn en Ten Cate domme kracht op het middenveld soms verkiest boven creativiteit (Schilder, Verthongen). Maar Collin lijkt toch echt wel van een basisplek verzekerd te zijn.

Ogararu is toch de eerste man op jurgens positie?

Conway Twitty schreef:
(quote)

Idd want het is niet zo dat je geld krijgt als je het haalt, je moet het weggeven als je het niet haalt

Je snapt niet dat in de begroting van Ajax rekening wordt gehouden met CL-voetbal?

DutchViking
Ik had Ajax graag verder zien gaan (zoals ik alle Nederlandse clubs graag verder zie gaan in Europa). Gelukkig heeft Celtic - een club die ik al jaren lang een warm hart toedraag - het wel gered, zij het na strafschoppen (tegen het altijd lastige Spartak Moskou). Vennegoor miste in de slotminuten van de verlenging overigens een strafschop, maar maakte dat later weer goed.

Kos
Ajax.

(afbeelding)

Kos schreef:
Ajax.
(afbeelding)

Ajax heeft maar één kwartier een aantal (grote) kansen gekregen, voor de rest was het gewoon slecht (Slavia was de bovenliggende partij in de eerste helft). Wat een reflexen had die keeper trouwens en dat voor een 37-jarige .

En wederom is Ajax aan zijn eigen arrogantie ten onder gegaan . "Slavia is geen wereldploeg"

Die club leert het nooit. En maar blijven hameren op dat je beter speelde/meer kansen creeerde/meer balbezit had De club is ziek, geen trainer krijgt het meer aan de praat... Collin

Lekker cashen voor PSV, maargoed: voor Ajax valt er vast ook wel drie ton te winnen in de prestigeloze UEFA cup

Kijk zo doen we dat bij ons :

(afbeelding)

Derde voetbaldode in tien dagen
30/08/2007 09:36

Opnieuw een dode in de voetbalwereld. Chaswe Nsofwa is het derde slachtoffer in de laatste tien dagen. De voormalig international van Zambia stortte in tijdens een training met het Israëlische Hapoel Beer Sheva.

Waarschijnlijk werd het warme weer Zsofwa fataal. Tijdens de trainingssessie was het veertig graden. Toegesnelde medici probeerden hem op het veld te reanimeren, maar zonder succes. Op weg naar het ziekenhuis overleed de 27-jarige aanvaller.

Zsofwa is het derde slachtoffer in tien dagen tijd. Dinsdagmiddag overleed Antonio Puerta nadat de speler van Sevilla zaterdagavond onwel was geworden tijdens een competitiewedstrijd. En vorige week stierf Anton Reid, een zestienjarige jeugdspeler van Walsall, tijdens een training.

Wilde net hetzelfde bericht van vi.nl plaatsen Nico.

Reijersen schreef:
Wilde net hetzelfde bericht van vi.nl plaatsen Nico.

Dan ben je 20 minuten te laat.

Maar het is wel een bizar verhaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.