Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:17 uur
Jah goed,Nsofwa die onwel wordt bij een temp van 40graden,niet zo vreemd als die andere gevallen lijkt mij
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:17 uur
We moeten niet gaan overdrijven mensen. Hoeveel mensen zullen er elke dag sterven aan een hartaanval tijdens het werk? Hoe triest het ook is, het kan nou eenmaal gebeuren. Profvoetballers zijn nou eenmaal ook gewone mensen.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:21 uur
Hoeveel mensen zullen er elke dag sterven aan een hartaanval tijdens het werk?
Best veel. Maar hoeveel 22 jarigen zullen elke dag sterven aan een hartaanval tijdens het werk? Heel erg weinig denk ik.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:25 uur
Klumpie schreef:
We moeten niet gaan overdrijven mensen. Hoeveel mensen zullen er elke dag sterven aan een hartaanval tijdens het werk? Hoe triest het ook is, het kan nou eenmaal gebeuren. Profvoetballers zijn nou eenmaal ook gewone mensen.
Is ook zo, maar het bizarre zit hem vooral in het feit dat hij de 3e "bekende" voetballer is binnen een week.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:45 uur
Alleen Puerta was echt bekend toch? Had nog nooit van die andere twee gehoord..
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:47 uur
Conway Twitty schreef:
Ik heb niet voor niks bekend tussen aanhalingstekens gezet.
Laat ik het anders zeggen dan: 3e profvoetballer.

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:29 uur
Over twee jaar wordt het steeds onwaarschijnlijker dat er twee Nederlandse club meedoen aan het hoofdtoernooi van de Champions League. De wijzigingen die UEFA-voorzitter Michel Platini doorvoert, zijn bovendien veel minder gunstig voor het aantal clubs in de UEFA Cup.
Platini had al aangekondigd het mes in de Europa Cup-toernooien te zetten. De Fransman wil de macht van de grote landen beperken en de kleintjes meer kansen geven. In de opzet die vanaf het seizoen 2009/10 voor in ieder geval drie jaar van kracht is, komt de groep met subtoppers er niet best vanaf.
Zo mag Nederland op basis van de huidige plek op de UEFA Coëfficiëntenranglijst (achtste) maar één club (de kampioen) afvaardigen naar het hoofdtoernooi van de Champions League. Wel kan de nationale bekerwinnaar een extra ticket verdienen. Maar dan moet die wel een van de vier overgebleven clubs zijn in de strijd tussen de bekerwinnaars van de beste zestien landen.
Nederland moet ook harder werken om in het UEFA Cup-toernooi een rol van betekenis te spelen. De nummers zeven tot en met twaalf van de UEFA-ranglijst krijgen maar één zekere deelnemer, terwijl twee clubs zich via de voorronden dienen te kwalificeren. De nationale bekerwinnaar krijgt ook een herkansing als die strandt in de kwalificatie voor de Champions League. Het toernooi om de Intertoto Cup, waarmee UEFA Cup-voetbal kon worden afgedwongen, verdwijnt.
Als laatste wil Platini de finale van de Champions League vanaf 2009 altijd op zaterdagavond laten spelen. Tot nog toe was woensdag de vaste speelavond.
Alle veranderingen hebben grote invloed op de play-offs in Nederland. De grootste beloning, een plaats in de voorronde van de Champions League, is sowieso niet meer te vergeven. Evenals de troostprijs van Intertoto-voetbal.
Goede actie
Platini had al aangekondigd het mes in de Europa Cup-toernooien te zetten. De Fransman wil de macht van de grote landen beperken en de kleintjes meer kansen geven. In de opzet die vanaf het seizoen 2009/10 voor in ieder geval drie jaar van kracht is, komt de groep met subtoppers er niet best vanaf.
Zo mag Nederland op basis van de huidige plek op de UEFA Coëfficiëntenranglijst (achtste) maar één club (de kampioen) afvaardigen naar het hoofdtoernooi van de Champions League. Wel kan de nationale bekerwinnaar een extra ticket verdienen. Maar dan moet die wel een van de vier overgebleven clubs zijn in de strijd tussen de bekerwinnaars van de beste zestien landen.
Nederland moet ook harder werken om in het UEFA Cup-toernooi een rol van betekenis te spelen. De nummers zeven tot en met twaalf van de UEFA-ranglijst krijgen maar één zekere deelnemer, terwijl twee clubs zich via de voorronden dienen te kwalificeren. De nationale bekerwinnaar krijgt ook een herkansing als die strandt in de kwalificatie voor de Champions League. Het toernooi om de Intertoto Cup, waarmee UEFA Cup-voetbal kon worden afgedwongen, verdwijnt.
Als laatste wil Platini de finale van de Champions League vanaf 2009 altijd op zaterdagavond laten spelen. Tot nog toe was woensdag de vaste speelavond.
Alle veranderingen hebben grote invloed op de play-offs in Nederland. De grootste beloning, een plaats in de voorronde van de Champions League, is sowieso niet meer te vergeven. Evenals de troostprijs van Intertoto-voetbal.
Goede actie

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:39 uur
Dat is al een tijdje bekend, toch?
Maand of 2, schat ik.
Toch bedankt, Tom!
Maand of 2, schat ik.Toch bedankt, Tom!

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:43 uur
CL op zaterdagavond?? No way, Europees voetbal hoort doordeweeks.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:46 uur
Klumpie schreef:
It's all about the money.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 18:59 uur
Kone naar Sevilla
Koevermans naar PSV
PSV kansloos in de CL
Koeman er voor de winterstop uit
Koevermans naar PSV

PSV kansloos in de CL

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 19:06 uur
Klumpie schreef:
Kone naar Sevilla
Koevermans naar PSV
PSV kansloos in de CL
Kone naar Sevilla
Koevermans naar PSV

PSV kansloos in de CL

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 19:19 uur
Jan Reker schreef:
De kans dat we voor Koevermans gaan, grenst aan nul. Alleen als al het andere mislukt.
De kans dat we voor Koevermans gaan, grenst aan nul. Alleen als al het andere mislukt.
Chapeau alles is dus mislukt 
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 19:35 uur
Opvallend dat Ajax-supporters uberhaupt hun mond open durven te doen.
.
.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:30 uur
Artifact schreef:
Dat Feyenoord toch kampioen wordt, uiteraard.
Dat Feyenoord toch kampioen wordt, uiteraard.
Alleen als er niemand geblesseerd raakt en dat de basis elf (Op Lucius en Timmer na) geen schorsingen krijgen. Dus god sta ons bij! En de scheidsrechters ook...
Anders niet. Mols in de spits. Bahia centraal achterin. Buijs op het middenveld. Ik krijg vlekken in mijn nek als ik eraan denk. Flashbacks van vorig seizoen.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 20:41 uur
Jah jongen karakter noemen wij dat.
Ik ga me echt niet schamen voor niemand, ik begrijp dat non-Ajacieden nu hun gram willen halen(alleen de PSV-ers hebben eigenlijk daartoe nog een klein beetje het recht),maar Ajax heeft al zoveel betekent voor het nederlands voetbal,geen schande om hun als club te hebben.
En iedereen heeft ze mindere periodes,je wilt toch geen voorbeelden he?Dan gaat het dalijk zo'n 'mijn club is beter' discussie worden,heb daar denk ik niet zo'n trek in,en je zegt het goed,''Ajax-supporter'',dat houdt in dat je je club steunt
0
Social_Mask
geplaatst: 30 augustus 2007, 21:43 uur
Hahaha, Ajax verloren. Ik ken een paar Ajax fans. Vandaag toen ik ze tegen kwam, was het eerste dat ze zeiden: "Stil, zeg er niks over."
Die Ajax fans toch ook...(ik ben trouwens voor niemand, dat je dat even weet)
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 21:49 uur
Social_Mask schreef:
Hahaha, Ajax verloren. Ik ken een paar Ajax fans. Vandaag toen ik ze tegen kwam, was het eerste dat ze zeiden: "Stil, zeg er niks over."
ahahah tja niet iedereen heeft dezelfde mentaliteit he

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 22:05 uur
schizodeclown schreef:
(alleen de PSV-ers hebben eigenlijk daartoe nog een klein beetje het recht)
(alleen de PSV-ers hebben eigenlijk daartoe nog een klein beetje het recht)
feyenoorders ook hoor. die sloten in augustus al hun europese seizoen af zonder nederlaag!
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 22:21 uur
Ach ach ach. Wat is dat toch altijd met voetballiefhebbers en het halsstarrig nedersabelen van hun concurrent. Iedereen is voor een ander, boeiend! Het gaat erom dat er lekker gespeeld wordt en we met z'n allen kunnen genieten van het spelletje.
Ik denk vaak: Hou het bij het supporteren van je eigen favoriet ipv het doodgooien van de concurrent.
Ik denk vaak: Hou het bij het supporteren van je eigen favoriet ipv het doodgooien van de concurrent.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 augustus 2007, 22:35 uur
Maar dat tweede is veel leuker. Vooral als je concurrent verliest.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 22:56 uur
Social_Mask schreef:
Ach ach ach,je begrijpt het bericht van Reijersen helemaal niet,als je echt sportief bent wil het zeggen dat je echt van het spel zelf houd,en niet dat je alleen maar let op fans als de 'concurrent' ,kijk maar naar Van Hanegem,toen Derksen Ajax afkraakte op de jeugdopleiding,nam Van Hanegem het voor Ajax op terwijl dat een echte rasFeyenoorder is,en Czommer ook terwijl die bij AZ speelt,en die kennen echt het vak.
Maar ze steunen dus ook hun club.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 augustus 2007, 23:05 uur
Jawel jawel jawel, ik begrijp het bericht van Reijersen wel
Was maar een gapje ,
Was maar een gapje ,
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 11:15 uur
paar slowchat-berichtjes verwijderd.
Er schijnt een goede Deense documentaire hierover te zijn. Blijkbaar slikten veel van die spelers ladingen ibuprofen, omdat net terug waren van een blessure. Het fijne weet ik er niet van, ik moet hem zelf nog zien. Hoe dan ook, het blijft ontzettend triest inderdaad.
rayman schreef:
Ergens zullen de medici toch een tukje liggen te doen. Er zijn legio voorbeelden. Maar beangstigend vind ik het wel.
En triest, vooral intens triest.
Ergens zullen de medici toch een tukje liggen te doen. Er zijn legio voorbeelden. Maar beangstigend vind ik het wel.
En triest, vooral intens triest.
Er schijnt een goede Deense documentaire hierover te zijn. Blijkbaar slikten veel van die spelers ladingen ibuprofen, omdat net terug waren van een blessure. Het fijne weet ik er niet van, ik moet hem zelf nog zien. Hoe dan ook, het blijft ontzettend triest inderdaad.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:21 uur
Nou, die ZUID-koreaan is binnengehaald door Feyenoord. Waarschijnlijk wordt Koller OF El Hamdaoui ook gepresenteerd vanmiddag. I hope so.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:22 uur
Groningen- Fiorentina
Paços (Por) - AZ
Dinamo Zagreb- Ajax
Heerenveen- Helsingborg
Getafe- Twente
Paços (Por) - AZ
Dinamo Zagreb- Ajax

Heerenveen- Helsingborg
Getafe- Twente
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:28 uur
Joy4ever schreef:
Die heeft het druk met kampioen worden
(quote)
Die heeft het druk met kampioen worden
Ik gun het Feyenoord wel.
Zolang die Noord-Hollanders het maar niet zijn.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.