Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2007, 22:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.
Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.
Dat ''verschijnsel'' komt vaker voor bij feyenoorders dan Ajacieden,en dat zijn geen mensen maar kakkerlakken

0
LocoHermano
geplaatst: 3 september 2007, 22:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik maakte alleen een grapje tegenover Ace. Niks aan de hand. Mijn motto is nog steeds: geen woorden maar daden. Ik denk ook niet dat Feyenoord kampioen zal worden dit jaar, al maken ze wel een kans. Die kans is net zo groot als de overige 3 clubs.
Ik maakte alleen een grapje tegenover Ace. Niks aan de hand. Mijn motto is nog steeds: geen woorden maar daden. Ik denk ook niet dat Feyenoord kampioen zal worden dit jaar, al maken ze wel een kans. Die kans is net zo groot als de overige 3 clubs.
Dat gezeur en gezanik moet ook kunnen, hoort bij het spelletje, vind ik
. Wat ik aan Ajax kant onbegrijpelijk vind, is dat Ten Cate al voor het seizoen zei dat Ajax twee ronden voor het einde van het seizoen de titel binnen moet hebben. Dat zijn uitspraken die je niet moet doen (Net zoals Colin een contract aanbieden, moet je ook niet doen
)
0
geplaatst: 3 september 2007, 22:35 uur
LocoHermano schreef:
. Wat ik aan Ajax kant onbegrijpelijk vind, is dat Ten Cate al voor het seizoen zei dat Ajax twee ronden voor het einde van het seizoen de titel binnen moet hebben. Dat zijn uitspraken die je niet moet doen (Net zoals Colin een contract aanbieden, moet je ook niet doen
)
(quote)
)Hij zei ook laatst dat de Ajax-verdediging staat als een huis

0
Charles Manson
geplaatst: 5 september 2007, 14:22 uur
voetbal doet me niet heel veel, maar ben in Rotterdam geboren en vind het dus wel leuk om Feyenoord een beetje te volgen.
Maar niet meer dan dat hoor, ben geen echte fan/supporter.
en op Ajax of Amsterdammers in het algemeen mopperen is natuurlijk altijd fijn
Maar niet meer dan dat hoor, ben geen echte fan/supporter.
en op Ajax of Amsterdammers in het algemeen mopperen is natuurlijk altijd fijn

0
teutoon
geplaatst: 6 september 2007, 16:29 uur
Wat ik ook nooit snap is het gejuich als een buitenspeler een man voorbij gaat. Vooral als je Dennis Dommedahl heet en alleen lamme boogballetjes kan voorgeven.
Hoezo verdient die vent een tweede kans?
Hoezo verdient die vent een tweede kans?
0
geplaatst: 6 september 2007, 17:00 uur
Rommedahl wordt nou niet bepaald gewaardeerd bij ajax door het publiek.
0
geplaatst: 6 september 2007, 17:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Henk ten Cate ook niet
0
geplaatst: 6 september 2007, 17:08 uur
Fuck iemand ooit van Augustino gehoord?Dat schijnt nieuwe 'Kaka' te zijn,19 jaar,groot talent in Brazilie,Ajax vond hem te duur 
13 miljoen
Een nieuwe 'Kaka' voor 13 miljoen,damn gewoon halen die gozer

13 miljoen
Een nieuwe 'Kaka' voor 13 miljoen,damn gewoon halen die gozer
0
geplaatst: 6 september 2007, 19:59 uur
Tsja, zo zijn er elk jaar wel 20 spelers die de 'nieuwe Kaka' worden genoemd. Hoeveel spelers er worden gehaald voor zo'n bedrag en het niet waar maken...
0
geplaatst: 6 september 2007, 21:11 uur
Inderdaad. Er zijn veel potientele "Ronaldo's", "Ronaldinho's", "van Bastentjes" en "van Rijswijkjes" geweest, maar niemand kon het waarmaken, behave zij zelf.
0
geplaatst: 6 september 2007, 21:17 uur
...anders kunnen ze het bij PSV weer eens proberen voor Aisatti met een hoger bod dan 3,5 miljoen dit keer 

0
geplaatst: 6 september 2007, 23:12 uur
Ze hadden vrijwel direct daarna het bod al verhoogd. Beetje het marktsysteem, Ajax begint laag, PSV hoog. Vraagprijs was ook gewoon triest hoog geweest.
0
LocoHermano
geplaatst: 6 september 2007, 23:34 uur
SUPERBOERRRRRUUUUHHHHHH!!!!!!

(sorry, moest ik even kwijt)

(sorry, moest ik even kwijt)
0
geplaatst: 6 september 2007, 23:54 uur
Ze hadden vrijwel direct daarna het bod al verhoogd. Beetje het marktsysteem, Ajax begint laag, PSV hoog. Vraagprijs was ook gewoon triest hoog geweest.
Ik denk niet dat iemand bij PSV ook maar één seconde serieus heeft nagedacht over een bod van Ajax op Aisatti.
0
geplaatst: 7 september 2007, 11:23 uur
Moeten we het nog over het Nederlands elftal hebben of leeft het niet? 

0
geplaatst: 7 september 2007, 11:32 uur
brooklyn schreef:
...anders kunnen ze het bij PSV weer eens proberen voor Aisatti met een hoger bod dan 3,5 miljoen dit keer

3,5 miljoen

0
geplaatst: 7 september 2007, 11:37 uur
Bij mij niet in ieder geval. Ik ga er maar weer gewoon voor zitten, maar ik reken erop dat ik weg ga zappen.
Kan het alleen maar meevallen dus.

0
geplaatst: 7 september 2007, 11:39 uur
rayman schreef:
(quote)
Bij mij niet in ieder geval. Ik ga er maar weer gewoon voor zitten, maar ik reken erop dat ik weg ga zappen.Kan het alleen maar meevallen dus.

Als Hetinga, Emanuelson en de Zeeuw maar niet spelen......
0
geplaatst: 7 september 2007, 11:43 uur
Wat is er nou weer mis met Demy? OK, hij zou wat beter op mogen bouwen, maar hij is erg handig in het onderscheppen van ballen en is overal op het veld te vinden. Of wil je liever Landzaat terug in de basis 

0
geplaatst: 7 september 2007, 11:44 uur
Ik heb het niet over Landzaat gehad... 
Er zijn betere middenvelder dan Davids. Op het middenveld en in de voorhoede hebben we geen probleem, eerder achterin.
Ik vind de Zeeuw niet Oranje-waardig.

Er zijn betere middenvelder dan Davids. Op het middenveld en in de voorhoede hebben we geen probleem, eerder achterin.
Ik vind de Zeeuw niet Oranje-waardig.
0
geplaatst: 7 september 2007, 11:44 uur
Heitinga is juist in vorm. Die weet zelfs nog uit te blinken in een brak Ajax (tegen Slavia). En pikt regelmatig zijn doelpunt mee. Die andere twee hoeven van mij ook niet te spelen.
Ik ga niet kijken overigens, heb iets beters te doen. Ik hoor later die avond wel of het meeviel of niet.
Ik ga niet kijken overigens, heb iets beters te doen. Ik hoor later die avond wel of het meeviel of niet.
0
geplaatst: 7 september 2007, 11:49 uur
Heijtinga? Bewaar ons!! Ik ben trouwens wel een de Zeeuw fan. Ik verzoek Rico de eerstvolgende interland met een bril op te kijken 

0
geplaatst: 7 september 2007, 11:54 uur
Het is voor die positie kiezen tussen Demy en Landzaat, dus vandaar.....
0
geplaatst: 7 september 2007, 11:56 uur
Waarom? Van Bronckhorst en Heitinga kunnen daar ook wel spelen.
Je kan vinden over Heitinga wat je wil, maar de statistieken spreken wel in zijn voordeel...
Je kan vinden over Heitinga wat je wil, maar de statistieken spreken wel in zijn voordeel...
0
geplaatst: 7 september 2007, 12:03 uur
herman schreef:
mjaw.. Hij heeft niet zoveel gescoord...

0
geplaatst: 7 september 2007, 12:17 uur
Het wordt tijd dat Nederland 3-2-3-2 gaat spelen...
Van der Sar
Braafheid
- Boulahrouz - De Cler
Heitinga - Van Bronckhorst
Van der Vaart - Seedorf - Sneijder
Van Nistelrooij - Van Persie
Kan best toch? Robben en of Babel zouden ook nog kunnen, al ben ik niet zo'n Robben-fan (onze eigen schwalbe-koning). Iets sterkere vleugelverdedigers zouden verder niet verkeerd zijn. Cruyff's befaamde driehoekjes zijn nog steeds mogelijk in ieder geval.
Van der Sar
Braafheid
- Boulahrouz - De ClerHeitinga - Van Bronckhorst
Van der Vaart - Seedorf - Sneijder
Van Nistelrooij - Van Persie
Kan best toch? Robben en of Babel zouden ook nog kunnen, al ben ik niet zo'n Robben-fan (onze eigen schwalbe-koning). Iets sterkere vleugelverdedigers zouden verder niet verkeerd zijn. Cruyff's befaamde driehoekjes zijn nog steeds mogelijk in ieder geval.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.