MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
AZ gaat zeker door
Heerenveen en Twente zal erom hangen
Groningen en Ajax

Zou wat zijn als 020 meteen wordt uitgeschakeld door Dinamo. Ach, de ajacieden mogen toch gratis naar die wedstrijd.

Ace
Joy, het zit je allemaal nogal dwars he? Het was niet al te best tegen Slavia, maar om ze nu al kansloos tegen zagreb lijkt me licht overdreven. Maar goed, ik weet wie het zegt.

Ace schreef:
Joy, het zit je allemaal nogal dwars he? Het was niet al te best tegen Slavia, maar om ze nu al kansloos tegen zagreb lijkt me licht overdreven. Maar goed, ik weet wie het zegt.

Dinamo Zagreb is de kampioen van Kroatië, toch geen lullig land als het op voetbal aankomt. En je weet zelf ook dat de combinatie Ajax en voormalig Oostblok landen geen gelukkige is. Stugge ploegen die loeren op de counter. Die is dus terecht.

herman schreef:
paar slowchat-berichtjes verwijderd.

(quote)

Er schijnt een goede Deense documentaire hierover te zijn. Blijkbaar slikten veel van die spelers ladingen ibuprofen, omdat net terug waren van een blessure. Het fijne weet ik er niet van, ik moet hem zelf nog zien. Hoe dan ook, het blijft ontzettend triest inderdaad.

gezien die documentaire - daar wordt je niet vrolijk van.

LocoHermano
Ajacied till I die

En natuurlijk De Graafschap, de smaragd van het Oosten, Parel van Gelderland

Wat nou positieverbetering Suarez?

Ik krijg steeds meer medelijden met Jaap Stam. Hij is echt geen schim meer van de verdediger die hij was .

Dat is zijn straf, eerst roepen dat je alleen bij PSV of Heerenveen wilt voetballen bij een terugkeer naar Nederland. Om vervolgens voor de €€€€ bij Ajax te gaan voetballen.

Japie is een typische geval van 1 jaar te lang doorgevoetbalt. Zal me niks verbazen als hij ook nog een zware blessure krijgt, want hij loopt er nu al als een oude opa rondt.

Als Jaap Stam ontbreekt bij ajax, dan is het helemaal een gatenkaas. De laatste wedstrijden speelt hij niet top, maar hij blijft een topverdediger. Uiteraard is hij niet meer zo goed als in zijn topjaren, maar dat lijkt me logisch.

Ik hoorde dat Martin van Geel Zagreb hoger aanslaat dan Praag.
Da's nog eens indekken.

ettettummu schreef:
Ik hoorde dat Martin van Geel Zagreb hoger aanslaat dan Praag.
Da's nog eens indekken.

Volgend jaar krijgen alle ajacieden een gratis seizoenskaart, hoorde ik net.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Volgend jaar krijgen alle ajacieden een gratis seizoenskaart, hoorde ik net.
ik had begrepen dat die gasten die gisteren aanwezig waren tot 2014 moeten blijven zitten.

Jornaquin
Klumpie schreef:
Dat is zijn straf, eerst roepen dat je alleen bij PSV of Heerenveen wilt voetballen bij een terugkeer naar Nederland. Om vervolgens voor de €€€€ bij Ajax te gaan voetballen.

Japie is een typische geval van 1 jaar te lang doorgevoetbalt. Zal me niks verbazen als hij ook nog een zware blessure krijgt, want hij loopt er nu al als een oude opa rondt.

Bij fc gloeilamp kon hij een half miljoen per jaar meer verdienen

Van Basten: "Feyenoord is een mooie club"
Marco van Basten sluit niet uit dat hij in de toekomst nog eens trainer van Feyenoord wordt. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal laat op de website van de KNVB weten geen problemen te hebben met de Rotterdammers.

Als speler maakte Van Basten faam bij rivaal Ajax. Dat is echter geen reden om een aanbieding van Feyenoord af te slaan. "Voor mijzelf zou het geen enkel probleem' zijn om trainer van Feyenoord te worden. Ik vind Feyenoord gewoon een hele mooie club, met een rijke historie en traditie en een grote, trouwe, supportersschare. Dat spreekt me zeker aan", aldus de oefenmeester.

NEE TOCH!!??
Ik denk niet dat Feyenoord geïnteresseerd is in van Basten.

Hij mag hooguit pionnen neerzetten voor Mario Been.

ettettummu schreef:
Hij mag hooguit pionnen neerzetten voor Mario Been.

Mario Been

Status Seeker schreef:
Ik krijg steeds meer medelijden met Jaap Stam. Hij is echt geen schim meer van de verdediger die hij was .

Hij wordt oud en het trainingsniveau (en intensiteit) van Ajax zal ook wel een stuk lager liggen dan dat van Milan.

Het is maar goed dat ie stopt.

Wat ik van Zagreb heb gezien (2 keer nipt verliezen van Bremen) is niet mis. Ik geef ze eerlijk gezegd ook meer kans te winnen dan Ajax. Al zou het schelen als Davids dan weer fit is, maar dat zal wel niet zo zijn?

Omayyad
Jornaquin schreef:
Bij fc gloeilamp kon hij een half miljoen per jaar meer verdienen

FC Gloeilamp?

Kom mensen, laten we eens ophouden met hier die 'flauwe' naampjes voor de clubs te melden.... Het is toch niet zo moeilijk om gewoon Ajax, AZ, Feyenoord of PSV te schrijven?

Omayyad schreef:
(quote)

FC Gloeilamp?

Kom mensen, laten we eens ophouden met hier die 'flauwe' naampjes voor de clubs te melden.... Het is toch niet zo moeilijk om gewoon Ajax, AZ, Feyenoord of PSV te schrijven?
dat snappen ze daar in 020 nooit, omayyad

ettettummu schreef:
(quote)
dat snappen ze daar in 020 nooit, omayyad

020? Bedoel je die neuzen?

Hee, daar hebben we die kakkerlak ook weer.

rayman schreef:
Hee, daar hebben we die kakkerlak ook weer.

Ace
kak·ker·lak (de ~ (m.), ~ken)
1 insect van de familie der Blattidae => bakkerstor

Ace (het ~ (M) ~ neus)
1 Wezen dat nimmer fouten toe kan geven van zijn overgewaardeerde club => jaloezie

LocoHermano
Grappig dat de feyenoord fans hier zo'n enorm grote bek hebben na een rampseizoen van jewelste. En altijd maar zeuren dat die Ajacieden zo hoog van de toren blazen. Dat wordt nog lachen als ze te maken krijgen met blessures, schorsingen en puntverlies (te smalle selectie in Rotterdam). Dan is het geblaf weer afgelopen en kruipen de fans van FC Minderwaardigheidscomplex weer terug in hun holletjes.

LocoHermano schreef:
Grappig dat de feyenoord fans hier zo'n enorm grote bek hebben na een rampseizoen van jewelste. En altijd maar zeuren dat die Ajacieden zo hoog van de toren blazen. Dat wordt nog lachen als ze te maken krijgen met blessures, schorsingen en puntverlies (te smalle selectie in Rotterdam). Dan is het geblaf weer afgelopen en kruipen de fans van FC Minderwaardigheidscomplex weer terug in hun holletjes.

Dat verschijnsel heb ik vaker meegemaakt

Ik maakte alleen een grapje tegenover Ace. Niks aan de hand. Mijn motto is nog steeds: geen woorden maar daden. Ik denk ook niet dat Feyenoord kampioen zal worden dit jaar, al maken ze wel een kans. Die kans is net zo groot als de overige 3 clubs.

Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.

Nicolage Rico schreef:
Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.

Vorig jaar? Ik ken ze niet anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.