Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:35 uur
AZ gaat zeker door
Heerenveen en Twente zal erom hangen
Groningen en Ajax
Heerenveen en Twente zal erom hangen
Groningen en Ajax

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:36 uur
Zou wat zijn als 020 meteen wordt uitgeschakeld door Dinamo. Ach, de ajacieden mogen toch gratis naar die wedstrijd.
0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2007, 13:55 uur
Joy, het zit je allemaal nogal dwars he? Het was niet al te best tegen Slavia, maar om ze nu al kansloos tegen zagreb lijkt me licht overdreven. Maar goed, ik weet wie het zegt.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 14:04 uur
Ace schreef:
Joy, het zit je allemaal nogal dwars he? Het was niet al te best tegen Slavia, maar om ze nu al kansloos tegen zagreb lijkt me licht overdreven. Maar goed, ik weet wie het zegt.
Dinamo Zagreb is de kampioen van Kroatië, toch geen lullig land als het op voetbal aankomt. En je weet zelf ook dat de combinatie Ajax en voormalig Oostblok landen geen gelukkige is. Stugge ploegen die loeren op de counter. Die
is dus terecht.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 15:29 uur
herman schreef:
paar slowchat-berichtjes verwijderd.
Er schijnt een goede Deense documentaire hierover te zijn. Blijkbaar slikten veel van die spelers ladingen ibuprofen, omdat net terug waren van een blessure. Het fijne weet ik er niet van, ik moet hem zelf nog zien. Hoe dan ook, het blijft ontzettend triest inderdaad.
paar slowchat-berichtjes verwijderd.
(quote)
Er schijnt een goede Deense documentaire hierover te zijn. Blijkbaar slikten veel van die spelers ladingen ibuprofen, omdat net terug waren van een blessure. Het fijne weet ik er niet van, ik moet hem zelf nog zien. Hoe dan ook, het blijft ontzettend triest inderdaad.
gezien die documentaire - daar wordt je niet vrolijk van.
0
LocoHermano
geplaatst: 31 augustus 2007, 17:46 uur
Ajacied till I die
En natuurlijk De Graafschap, de smaragd van het Oosten, Parel van Gelderland
En natuurlijk De Graafschap, de smaragd van het Oosten, Parel van Gelderland
0
geplaatst: 3 september 2007, 10:08 uur
Ik krijg steeds meer medelijden met Jaap Stam. Hij is echt geen schim meer van de verdediger die hij was
.
.
0
geplaatst: 3 september 2007, 10:25 uur
Dat is zijn straf, eerst roepen dat je alleen bij PSV of Heerenveen wilt voetballen bij een terugkeer naar Nederland. Om vervolgens voor de €€€€ bij Ajax te gaan voetballen.
Japie is een typische geval van 1 jaar te lang doorgevoetbalt. Zal me niks verbazen als hij ook nog een zware blessure krijgt, want hij loopt er nu al als een oude opa rondt.
Japie is een typische geval van 1 jaar te lang doorgevoetbalt. Zal me niks verbazen als hij ook nog een zware blessure krijgt, want hij loopt er nu al als een oude opa rondt.
0
geplaatst: 3 september 2007, 10:30 uur
Als Jaap Stam ontbreekt bij ajax, dan is het helemaal een gatenkaas. De laatste wedstrijden speelt hij niet top, maar hij blijft een topverdediger. Uiteraard is hij niet meer zo goed als in zijn topjaren, maar dat lijkt me logisch.
0
geplaatst: 3 september 2007, 17:00 uur
Ik hoorde dat Martin van Geel Zagreb hoger aanslaat dan Praag.
Da's nog eens indekken.
Da's nog eens indekken.
0
geplaatst: 3 september 2007, 17:26 uur
ettettummu schreef:
Da's nog eens indekken.
Da's nog eens indekken.
Volgend jaar krijgen alle ajacieden een gratis seizoenskaart, hoorde ik net.
0
geplaatst: 3 september 2007, 17:45 uur
Nicolage Rico schreef:
ik had begrepen dat die gasten die gisteren aanwezig waren tot 2014 moeten blijven zitten.(quote)
0
Jornaquin
geplaatst: 3 september 2007, 18:54 uur
Klumpie schreef:
Dat is zijn straf, eerst roepen dat je alleen bij PSV of Heerenveen wilt voetballen bij een terugkeer naar Nederland. Om vervolgens voor de €€€€ bij Ajax te gaan voetballen.
Bij fc gloeilamp kon hij een half miljoen per jaar meer verdienen

0
geplaatst: 3 september 2007, 19:23 uur
Van Basten: "Feyenoord is een mooie club"
Marco van Basten sluit niet uit dat hij in de toekomst nog eens trainer van Feyenoord wordt. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal laat op de website van de KNVB weten geen problemen te hebben met de Rotterdammers.
Als speler maakte Van Basten faam bij rivaal Ajax. Dat is echter geen reden om een aanbieding van Feyenoord af te slaan. "Voor mijzelf zou het geen enkel probleem' zijn om trainer van Feyenoord te worden. Ik vind Feyenoord gewoon een hele mooie club, met een rijke historie en traditie en een grote, trouwe, supportersschare. Dat spreekt me zeker aan", aldus de oefenmeester.
NEE TOCH!!??
Ik denk niet dat Feyenoord geïnteresseerd is in van Basten.
Marco van Basten sluit niet uit dat hij in de toekomst nog eens trainer van Feyenoord wordt. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal laat op de website van de KNVB weten geen problemen te hebben met de Rotterdammers.
Als speler maakte Van Basten faam bij rivaal Ajax. Dat is echter geen reden om een aanbieding van Feyenoord af te slaan. "Voor mijzelf zou het geen enkel probleem' zijn om trainer van Feyenoord te worden. Ik vind Feyenoord gewoon een hele mooie club, met een rijke historie en traditie en een grote, trouwe, supportersschare. Dat spreekt me zeker aan", aldus de oefenmeester.
NEE TOCH!!??
Ik denk niet dat Feyenoord geïnteresseerd is in van Basten.

0
geplaatst: 3 september 2007, 19:36 uur
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:23 uur
Status Seeker schreef:
Ik krijg steeds meer medelijden met Jaap Stam. Hij is echt geen schim meer van de verdediger die hij was
.
.Hij wordt oud en het trainingsniveau (en intensiteit) van Ajax zal ook wel een stuk lager liggen dan dat van Milan.
Het is maar goed dat ie stopt.
Wat ik van Zagreb heb gezien (2 keer nipt verliezen van Bremen) is niet mis. Ik geef ze eerlijk gezegd ook meer kans te winnen dan Ajax. Al zou het schelen als Davids dan weer fit is, maar dat zal wel niet zo zijn?
0
Omayyad
geplaatst: 3 september 2007, 21:32 uur
FC Gloeilamp?
Kom mensen, laten we eens ophouden met hier die 'flauwe' naampjes voor de clubs te melden....
Het is toch niet zo moeilijk om gewoon Ajax, AZ, Feyenoord of PSV te schrijven?
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:34 uur
Omayyad schreef:
FC Gloeilamp?
Kom mensen, laten we eens ophouden met hier die 'flauwe' naampjes voor de clubs te melden....
dat snappen ze daar in 020 nooit, omayyad(quote)
FC Gloeilamp?
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:37 uur
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:44 uur
0
Ace
geplaatst: 3 september 2007, 21:51 uur
kak·ker·lak (de ~ (m.), ~ken)
1 insect van de familie der Blattidae => bakkerstor
1 insect van de familie der Blattidae => bakkerstor
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:54 uur
Ace (het ~ (M) ~ neus)
1 Wezen dat nimmer fouten toe kan geven van zijn overgewaardeerde club => jaloezie
1 Wezen dat nimmer fouten toe kan geven van zijn overgewaardeerde club => jaloezie
0
LocoHermano
geplaatst: 3 september 2007, 22:00 uur
Grappig dat de feyenoord fans hier zo'n enorm grote bek hebben na een rampseizoen van jewelste. En altijd maar zeuren dat die Ajacieden zo hoog van de toren blazen. Dat wordt nog lachen als ze te maken krijgen met blessures, schorsingen en puntverlies (te smalle selectie in Rotterdam). Dan is het geblaf weer afgelopen en kruipen de fans van FC Minderwaardigheidscomplex weer terug in hun holletjes.
0
geplaatst: 3 september 2007, 22:12 uur
LocoHermano schreef:
Grappig dat de feyenoord fans hier zo'n enorm grote bek hebben na een rampseizoen van jewelste. En altijd maar zeuren dat die Ajacieden zo hoog van de toren blazen. Dat wordt nog lachen als ze te maken krijgen met blessures, schorsingen en puntverlies (te smalle selectie in Rotterdam). Dan is het geblaf weer afgelopen en kruipen de fans van FC Minderwaardigheidscomplex weer terug in hun holletjes.

Dat verschijnsel heb ik vaker meegemaakt

0
geplaatst: 3 september 2007, 22:16 uur
Ik maakte alleen een grapje tegenover Ace. Niks aan de hand. Mijn motto is nog steeds: geen woorden maar daden. Ik denk ook niet dat Feyenoord kampioen zal worden dit jaar, al maken ze wel een kans. Die kans is net zo groot als de overige 3 clubs.
Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.
Maar goed, vorig seizoen hadden de ajacieden een grote mond, dus dat "verschijnsel" is gewoon menselijk, blijkbaar.
0
geplaatst: 3 september 2007, 22:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Vorig jaar? Ik ken ze niet anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.