Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2007, 16:31 uur
Omdat ik vd Vaart ook graag erin wil zien,en die is verdedigend minder dan Sneijder vind ik.
Maar omdat Sneijder een wat meer verdedigende rol dan normaal heeft betekent het niet dat hij alleen maar dat gaat doen,ik bedoel je kan het zien als een beetje een rol als Davids of die v Bronkhorst weleens heeft,die zijn er ook om de bal af te pakken maar hebben vaak genoeg ook belang bij de aanval.
Trouwens,hij speeldde toch ook laatst als linkshalf bij Real?
Maar omdat Sneijder een wat meer verdedigende rol dan normaal heeft betekent het niet dat hij alleen maar dat gaat doen,ik bedoel je kan het zien als een beetje een rol als Davids of die v Bronkhorst weleens heeft,die zijn er ook om de bal af te pakken maar hebben vaak genoeg ook belang bij de aanval.
Trouwens,hij speeldde toch ook laatst als linkshalf bij Real?
0
geplaatst: 7 september 2007, 17:35 uur
Een speler als Sneijder moet je op zijn favoriete stek zetten. Dat het Nederlands elftal vaak zo beroerd gespeeld heeft komt ook doordat spelers op de verkeerde plek stonden.
Hij zal vast goed een bal kunnen veroveren, maar zo'n goede ballenafpakker is het nou ook weer niet. Het is geen type Hargreaves of Gattuso.
Hij zal vast goed een bal kunnen veroveren, maar zo'n goede ballenafpakker is het nou ook weer niet. Het is geen type Hargreaves of Gattuso.
0
geplaatst: 7 september 2007, 17:41 uur
vd Sar
Greene Heitinga Hofland v. Bronckhorst
Maduro
Sneijder vd Vaart
Robben v Persie Babel
Mijn eerste bericht in het voetbaltopic. Nederland moet niet zo half schommelen dus gecontroleerde ervaring en jonge aanvallende spelers, want Nederland heeft niet het meest kwaliteit dus ze moeten duidelijk wat anders doen. Oftewel, spelers met handelingssnelheid die vooruit denken, scorend vermogen hebben, creatief zijn, technisch onderlegt en atletisch. Niet meer dat gezeur over waterdragers etc.
Maduro
Sneijder vd Vaart
Robben v Persie Babel
Mijn eerste bericht in het voetbaltopic. Nederland moet niet zo half schommelen dus gecontroleerde ervaring en jonge aanvallende spelers, want Nederland heeft niet het meest kwaliteit dus ze moeten duidelijk wat anders doen. Oftewel, spelers met handelingssnelheid die vooruit denken, scorend vermogen hebben, creatief zijn, technisch onderlegt en atletisch. Niet meer dat gezeur over waterdragers etc.
0
geplaatst: 7 september 2007, 17:53 uur
luc011190 schreef:
vd Sar
Maduro
Sneijder vd Vaart
Robben v Persie Babel
vd Sar
Maduro
Sneijder vd Vaart
Robben v Persie Babel
Eigenlijk ook een top keuze,zou alleen Green vervangen voor Boulahrouz
0
geplaatst: 7 september 2007, 18:04 uur
herman schreef:
Een speler als Sneijder moet je op zijn favoriete stek zetten. Dat het Nederlands elftal vaak zo beroerd gespeeld heeft komt ook doordat spelers op de verkeerde plek stonden.
Bij Real hoor ik ze anders niet klagen over hem bij die positie.
0
geplaatst: 7 september 2007, 18:07 uur
Hij staat echt niet linkshalf bij real. En al helemaal niet in een verdedigende rol.
0
geplaatst: 7 september 2007, 18:13 uur
Madrid speelt in een 4-4-2-systeem, waarin Sneijder vanaf links een vrije rol heeft.
Nja goed,dat is dan geen 4-3-3 dat wel
Nja goed,dat is dan geen 4-3-3 dat wel
0
LocoHermano
geplaatst: 7 september 2007, 19:02 uur
Sar
Boulahrouz Donk Ooijer De Cler
Seedorf Sneijder
Van de Vaart
Van Persie Van Nistelrooij Robben
Ja, lach maar. Mijn mening is: ga uit van eigen kracht en stel lekker de beste, meest creatieve spelers die je hebt op. FUCK HET SYSTEEM!!!!!!! Holland moet weer eens 'anarchistisch frivool' voetbal op de mat leggen.
Boulahrouz Donk Ooijer De Cler
Seedorf Sneijder
Van de Vaart
Van Persie Van Nistelrooij Robben
Ja, lach maar. Mijn mening is: ga uit van eigen kracht en stel lekker de beste, meest creatieve spelers die je hebt op. FUCK HET SYSTEEM!!!!!!! Holland moet weer eens 'anarchistisch frivool' voetbal op de mat leggen.
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:03 uur
We zijn Drenthe helemaal vergeten
. De enige die een beetje overeind bleef in Noorwegen. Wat een dramatische wedstrijd
. Was die penalty eigenlijk wel een penalty (gevalletje Huysegems)?
. De enige die een beetje overeind bleef in Noorwegen. Wat een dramatische wedstrijd
. Was die penalty eigenlijk wel een penalty (gevalletje Huysegems)?
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:04 uur
Drenthe zijn we NIET vergeten. Ook hij speelde als een ouwe nicht.
Dit leek helemaal nergens op. Een parodie op voetbal.
Dit leek helemaal nergens op. Een parodie op voetbal.
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:05 uur
rayman schreef:
Heb je de tweede helft wel gezien? Geweldige acties (die af en toe wel nog uitmonden in Christiano Ronaldo/Robben gedrag)

0
geplaatst: 7 september 2007, 22:08 uur
Ik heb beide helften gezien. En het leek helemaal nergens op. En als acties uitmonden in Robben-Ronaldo gedrag komt Drenthe niet op mijn lijstje met spelers-waarvoor-je-naar-het-stadion-gaat.
Waarbij Ronaldo overigens duidelijk beterschap heeft aangetoond.
Waarbij Ronaldo overigens duidelijk beterschap heeft aangetoond.
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:15 uur
Wou nog zeggen,trouwens net ook op tv gezien wat betreft me mening van Sneijder,v Bronkhorst kan die plek dus ook tijdelijk opvullen natuurlijk.De links/rechts backs hebben namelijk ook vaak een rol om een beetje naar voren door te schuiven.
En Drenthe zou nou al een mooie rol kunnen spelen met bijv wat individuele acties,maar kan van mij nog wel wat ontwikkelen,daarom is het ook goed dat ie nog bij jong -Oranje speelt en al bij Real op hoog niveau is.Hij zei net zelf dat het niet helemaal soeps was inclusief zijn eigen rol,dus als ie nog wat foutjes afleert wordt hij zowiezo een grote voor NL.
Moet trouwens wel zeggen dat als het zo doorgaat met de aanstorming van de nederlandse talenten dat van Basten zal baden in het luxeprobleem als ie dat nou al niet doet.
En Drenthe zou nou al een mooie rol kunnen spelen met bijv wat individuele acties,maar kan van mij nog wel wat ontwikkelen,daarom is het ook goed dat ie nog bij jong -Oranje speelt en al bij Real op hoog niveau is.Hij zei net zelf dat het niet helemaal soeps was inclusief zijn eigen rol,dus als ie nog wat foutjes afleert wordt hij zowiezo een grote voor NL.
Moet trouwens wel zeggen dat als het zo doorgaat met de aanstorming van de nederlandse talenten dat van Basten zal baden in het luxeprobleem als ie dat nou al niet doet.
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:30 uur
Als de aanstormende talenten vanavond in Jong Oranje hebben gespeeld zal Bassie voorlopig geen luxeprobleem hebben.
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:40 uur
Mwahahahah die is wel goed,ik heb het eigenlijk ook meer over de net wat oudere gasten zoals Sneijder vd Vaart Robben v Persie etc
0
geplaatst: 7 september 2007, 22:44 uur
Oke dan. Goeie zaak dat die mannen in de grote competities spelen. Met name Van der Vaart en Van Persie ontwikkelen zich m.i. enorm goed. Ben wat dat betreft benieuwd hoe Sneijder en Robben het ervan af zullen brengen in Madrid. Nu is Sneijder het binkie, maar wat als het effe tegenzit. Ik ben benieuwd.
0
geplaatst: 7 september 2007, 23:06 uur
Robben heb ik eigenlijk niet meer gevolgd afgelopen jaren op Oranje na.
En Sneijder,jah de media maakt een binkie van hem,en ze coach en medespelers zijn natuurlijk ook wel lovend over hem.
Real heeft hem niet voor niets gehaald,maar zelf blijft hij er nuchter onder dat het idd ook tegen kan zitten.
Zelfkritiek is natuurlijk wel de beste manier om je te ontwikkelen,als je er maar geen minderwaardigheidscomplex aan nahoud,maar dat zal niet zo snel het probleem worden lijkt me.
Dat hij het kan heeft ie in ieder geval al bewezen.

En Sneijder,jah de media maakt een binkie van hem,en ze coach en medespelers zijn natuurlijk ook wel lovend over hem.
Real heeft hem niet voor niets gehaald,maar zelf blijft hij er nuchter onder dat het idd ook tegen kan zitten.
Zelfkritiek is natuurlijk wel de beste manier om je te ontwikkelen,als je er maar geen minderwaardigheidscomplex aan nahoud,maar dat zal niet zo snel het probleem worden lijkt me.
Dat hij het kan heeft ie in ieder geval al bewezen.

0
geplaatst: 8 september 2007, 02:09 uur
En Sneijder,jah de media maakt een binkie van hem,en ze coach en medespelers zijn natuurlijk ook wel lovend over hem,Real heeft hem niet voor niets gehaald,maar zelf blijft hij er nuchter onder dat het idd ook tegen kan zitten,zelfkritiek is natuurlijk wel de beste manier om je te ontwikkelen,als je er maar geen minderwaardigheidscomplex aan nahoud,maar dat zal niet zo snel het probleem worden lijkt me.
Waarom zet je geen spaties na je komma's... En iets kortere zinnen mag ook wel.

Ik heb ook wel vertrouwen in Sneijder bij Real, al gebeurt het daar vaak genoeg dat ook goed functionerende spelers aan de kant worden gezet. Maar goed, bij Sevilla zullen ze nu wel balen dat ze geen 15 (of wat was het) miljoen voor hem wilden betalen.
0
geplaatst: 8 september 2007, 21:21 uur
herman schreef:
Ik heb ook wel vertrouwen in Sneijder bij Real, al gebeurt het daar vaak genoeg dat ook goed functionerende spelers aan de kant worden gezet. Maar goed, bij Sevilla zullen ze nu wel balen dat ze geen 15 (of wat was het) miljoen voor hem wilden betalen.
Sneijder is ook onlangs vader geworden,ik denk ook dat dat een rol speelt in zijn kijk op alles.
0
geplaatst: 9 september 2007, 13:08 uur
De Zeeuw was weergaloos gisteren, beste man van het veld! Sowieso draaide Oranje eindelijk weer eens een keertje. Hoewel het er achterin niet altijd solide uit zag. Op naar Oostenrijk. En Zwitserland.
0
geplaatst: 9 september 2007, 17:20 uur
Joy4ever schreef:
De Zeeuw was weergaloos gisteren, beste man van het veld! Sowieso draaide Oranje eindelijk weer eens een keertje. Hoewel het er achterin niet altijd solide uit zag. Op naar Oostenrijk. En Zwitserland.
Zekers,al die tijd heb ik nooit ingezien wat van Basten in de Zeeuw zag,maar gister heeft hij zich fenomenaal laten zien.
En H Kraaij Jr zat gewoon een beetje dom te lullen.
De spelers zeiden het zelf al,nou voelden ze eindelijk echt die teamgeest,gewoon elkaar aanvoelen enz.
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:26 uur
Erg knappe goal van van Nistelrode. En Furby speelde on-Furby's goed. Maar wat een gangsters die Albanezen zeg, pfff.. Voordat ik het vergeet: Schotland 

0
geplaatst: 13 september 2007, 09:28 uur
Erg knappe goal ook van Melchiot. Waarom werd ie afgekeurd? Zo maakt ie ze niet snel meer.
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:42 uur
Owen
Altijd een favoriete speler van mij geweest. Ben blij dat hij weer helemaal terug.
(die goal op het WK '98 tegen Argentinië
)
Altijd een favoriete speler van mij geweest. Ben blij dat hij weer helemaal terug.
(die goal op het WK '98 tegen Argentinië
)
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:43 uur
Schotland ja. Mooie kogel van MacFadden.
Maar wat was die keeper in godsnaam aan het doen zeg.
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:56 uur
rayman schreef:
Die was aan het denken wat ie met het geld ging doen wat ie van de Italianen zou krijgen.
0
Ace
geplaatst: 13 september 2007, 09:56 uur
Joy4ever schreef:
Erg knappe goal van van Nistelrode. En Furby speelde on-Furby's goed. Maar wat een gangsters die Albanezen zeg, pfff.. Voordat ik het vergeet: Schotland

Zo heb ik 'm vorig seizoen zo vaak zien spelen, maar dit seizoen is het doffe ellende met hem. Gisteren vond ik het ook niet bijster overtuigend gesteld met die jongen, al was die actie voorafgaand aan de goal wel ok. Knap ook dat Van Nistelrooy m erin krijgt. Je ziet hem heel de wedstrijd niet, maar zo'n vent moet je dus altijd laten staan. Dat blijk maar weer.
Ik vond het verder trouwens te saai voor woorden. De nabeschouwing vond ik voor de zoveelste keer het hoogtepunt.
0
geplaatst: 13 september 2007, 10:44 uur
"De coach offerde Mirallas op voor werkmier Vertonghen. De Robben-wissel bleek desastreus"
Werkmier
Werkmier

0
geplaatst: 13 september 2007, 12:46 uur
Nicolage Rico schreef:
Erg knappe goal ook van Melchiot. Waarom werd ie afgekeurd? Zo maakt ie ze niet snel meer.

Hij heeft ze goede momenten maar kan ook heel klunzerig zijn,en die Albanezen waren vervelend zeg,dat is gewoon niet waar je voetbal voor kijkt.Maar goed,heerlijk die 1-0 op het laatst dan met een rooie kaart erbij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.