MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
De nabeschouwing vond ik voor de zoveelste keer het hoogtepunt.
Sneijder: "Die gasten deden alles om proberen te winnen"
Derksen: "Inderdaad, hoe dùrven ze, zeg"

Ik dacht precies hetzelfde toen Wesley - zelfkritiek, wat is dat? - Sneijder dat zei.

EVANSHEWSON
Voetbal is niet echt iets waar ik me mee bezig houd, en voetbal houdt me dan ook totaal niet bezig, het gaat aan me voorbij...
Het gaat langs me heen, het kan me niet verdommen...

Ach, zoveel mis je daar niet mee hoor

Voetbal interreseert me totaal niet.

EVANSHEWSON schreef:
Voetbal is niet echt iets waar ik me mee bezig houd, en voetbal houdt me dan ook totaal niet bezig

EVANSHEWSON schreef:
Voetbal is niet echt iets waar ik me mee bezig houd, en voetbal houdt me dan ook totaal niet bezig, het gaat aan me voorbij...
Het gaat langs me heen, het kan me niet verdommen...

Dan had je hier ook niet echt iets hoeven te posten.

Vanmiddag zijn in m'n hotel in Madrid de kaartjes binnengekomen voor Real Madrid - Werder Bremen vanavond, ga er zo vandoor richting Bernabeu.

Artifact

(afbeelding)

Het is stil, aan de overkant

Akonner
Ja, ze hebben nu al meer punten dan vorig jaar...

Maar dit zegt dus niks he 4 wedstrijdjes.

Hoop wel dat Feyenoord weer een echte topploeg word,dat is alleen maar beter voor het nederlands voetbal.

Ace
Artifact schreef:
(afbeelding)

Ik spreek je nog wel over een paar maanden. Wanneer je voor het eerst in 10 seizoenen weer is bovenaan staat, snap ik dat je daar blij mee bent, maar in 010 zelf gaan ze mijns inziens een beetje te ver. Op het Stadhuisplein staat een megagroot bord van een aannemer die het balkon en de voorkant van het stadhuis gaat verbouwen. Erop staat de prachtige tekst: "Klaar voor de huldiging op 20 mei 2008. Aanvang 18.00 uur." Waar heb ik meer zoiets gezien met een DVD'tje?

El Ninjo schreef:
Vanmiddag zijn in m'n hotel in Madrid de kaartjes binnengekomen voor Real Madrid - Werder Bremen vanavond, ga er zo vandoor richting Bernabeu.

Gaaf!!!
Ik heb twee keer een vol Camp Nou meegemaakt. Een vol Bernabeu lijkt me ook geweldig.
Genoten trouwens van Diega. Wat een geweldige voetballer is dat.

Kos
Artifact schreef:
(afbeelding)

.

Kos
Ace schreef:
Erop staat de prachtige tekst: "Klaar voor de huldiging op 20 mei 2008. Aanvang 18.00 uur." Waar heb ik meer zoiets gezien met een DVD'tje?
Dat was al voordat het seizoen begon...

Ace
Kos schreef:
(quote)
Dat was al voordat het seizoen begon...

Dus?

Ace schreef:
(quote)

Ik spreek je nog wel over een paar maanden. Wanneer je voor het eerst in 10 seizoenen weer is bovenaan staat, snap ik dat je daar blij mee bent, maar in 010 zelf gaan ze mijns inziens een beetje te ver. Op het Stadhuisplein staat een megagroot bord van een aannemer die het balkon en de voorkant van het stadhuis gaat verbouwen. Erop staat de prachtige tekst: "Klaar voor de huldiging op 20 mei 2008. Aanvang 18.00 uur." Waar heb ik meer zoiets gezien met een DVD'tje?

Dat moet je gewoon met een korreltje zout zien, die tekst bij het stadhuis. Die dvd-actie was gewoon dom.

Een overzicht na 4 wedstrijd zegt niks, maar ik denk wel dat iedereen rekening moet houden met Feyenoord. Tot nu toe speelt Feyenoord redelijk tot goed voetbal. Als Feyenoord niet teveel blessures krijgt (nu al veel te veel), dan kunnen ze heel ver komen.

Ace, je weet ook wel dat Feyenoord vaker bovenaan heeft gestaan de afgelopen 10 jaar.

Overigens, bij ajax zie ik ook geen stropdassen meer met een getal erop. Misschien staat "2", "3" of "4" niet echt mooi op zo'n ding.

Zo meteen mag Bahia zijn kunsten weer vertonen

Status Seeker schreef:

Tegen Roda deed hij het niet onaardig. Ik hoop dat ook Bahia beter gaat spelen met betere spelers om zich heen. Hij had 0 zelfvertrouwen vorig jaar (niet gek). Verder is hij niet goed genoeg voor een topclub, uiteraard.

Goed om Feyenoord zondag te zien met wat echte tegenstand..

brooklyn schreef:
Goed om Feyenoord zondag te zien met wat echte tegenstand..

Dat zeiden ze ook voor Roda...

Status Seeker schreef:
Greene zit er weer aan te komen, toch?

ettettummu schreef:
(quote)
Greene zit er weer aan te komen, toch?

Duurt nog wel ff. Ik hoop dat Jordi Buijs de kans krijgt, maar waarschijnlijk staat Bahia in de basis tegen pisv.

Bahia zal ongetwijfeld beter renderen met Hofland (en baas Bronckhorst in de buurt), dan vorig jaar met onervaren Vlaar (en baas Lucius in de buurt).

Artifact
Ach, ik liep ook maar wat te provoceren. Natuurlijk trek ik niet te vroeg conclusies, maar dat Feyenoord een kampioenskandidaat is lijkt me vrij duidelijk. Ik vind dat ze nog niet heel bijzonder spelen hoor. Dat kunnen ze mooi in Eindhoven bewijzen. Enfin, ik ben in het vorige seizoen eigenlijk pas aanhanger geworden en toen ging het barslecht. Vrij ironisch dus. Op de een of andere manier kreeg ik een warm gevoel bij die club. Het had misschien ook Utrecht kunnen zijn. Over de wedstrijd van gisteren. Ik heb sinds tijden zo'n leuke wedstrijd gezien. Er werd echt heel lekker gevoetbalt en daar draaid het uiteindelijk om he

Artifact schreef:
Ach, ik liep ook maar wat te provoceren. Natuurlijk trek ik niet te vroeg conclusies, maar dat Feyenoord een kampioenskandidaat is lijkt me vrij duidelijk. Ik vind dat ze nog niet heel bijzonder spelen hoor. Dat kunnen ze mooi in Eindhoven bewijzen. Enfin, ik ben in het vorige seizoen eigenlijk pas aanhanger geworden en toen ging het barslecht. Vrij ironisch dus. Op de een of andere manier kreeg ik een warm gevoel bij die club. Het had misschien ook Utrecht kunnen zijn. Over de wedstrijd van gisteren. Ik heb sinds tijden zo'n leuke wedstrijd gezien. Er werd echt heel lekker gevoetbalt en daar draaid het uiteindelijk om he

Ik werd voor Feyenoord eind jaren 80, de allerslechtste periode van Feyenoord. Een Feyenoord-supporter ben je sowieso niet voor je plezier.

Mourinho weg bij Chelsea F.C.

Geweldig dat door die overwinning van PSV, Nederland plotseling van de 9e naar de 7e plek is gestegen op de UEFA ranking.

Laten de andere clubs uit Nederland dat voorbeeld nou eens volgen.

Ome Henk had het er al over om de schade "beperkt" te houden dus op 020 hoef je (weer) niet te rekenen. Als Nederland Europees gezien PSV niet had gehad dan stonden we nu gelijk met IJsland.

Ja, als je al met een bruine onderbroek afreist naar Dinamo Zagreb. Dan kom je natuurlijk nooit terug met een goed resultaat. Maar goed het is een keer wat anders van Ajax kant, ik herinner me nog dat 'calimero' Henk Slavia Praag geen wereldploeg noemde. Dus misschien voert het realisme eindelijk eens de boventoon in Amsterdam.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:23 uur

geplaatst: vandaag om 01:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.