Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 23 september 2007, 18:43 uur
Joy4ever schreef:
Ronald Koeman mag door velen verguist worden maar puur qua resultaat is het wel een topcoach. Ik vind trouwens de reactie van ome Henk weer hilarisch: we winnen nu met niet goed voetbal, moet je nagaan wat er gebeurt wanneer we wel goed gaan voetballen. Tuurlijk Henk
Ronald Koeman mag door velen verguist worden maar puur qua resultaat is het wel een topcoach. Ik vind trouwens de reactie van ome Henk weer hilarisch: we winnen nu met niet goed voetbal, moet je nagaan wat er gebeurt wanneer we wel goed gaan voetballen. Tuurlijk Henk

Wat was de reactie van van marwijk?

0
Jornaquin
geplaatst: 23 september 2007, 20:31 uur
Mojo Pin schreef:
Je bedoelt Van Gaal?
Je bedoelt Van Gaal?
Nee, ik dacht misschien dat van marwijk iets gezegd had als, "We speelde nu goed, moet je nagaan wat er te wachten staat als we niet goed spelen".
0
geplaatst: 23 september 2007, 21:08 uur
Het enige dat ajax nog op de been houdt, is hun geluk. Dat houdt ook nog wel een keer op.
Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.
Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip.
psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax.
Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.
Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip.
psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax. Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.

0
Jornaquin
geplaatst: 23 september 2007, 21:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Het enige dat ajax nog op de been houdt, is hun geluk. Dat houdt ook nog wel een keer op.
Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.
Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip.
psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax.
Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.
Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip.
psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax. Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.

Zovaak post ik hier niet hoor.
0
geplaatst: 23 september 2007, 22:01 uur
0
LocoHermano
geplaatst: 23 september 2007, 22:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.Daar ben ik het niet mee eens. Wanneer Davids en Leonardo terugkeren en Luque is ingespeeld, hebben ze veel meer mogelijkheden.
0
Jornaquin
geplaatst: 23 september 2007, 23:01 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat bedoel ik.
(quote)
Dat bedoel ik.

Dan praat jij dus onzin, waar ik jou wel vaker op betrap. Op deze site worden zulke rudigaire dingen niet getolereerd meneertje Rico.
0
geplaatst: 24 september 2007, 10:10 uur
Jornaquin schreef:
Dan praat jij dus onzin, waar ik jou wel vaker op betrap. Op deze site worden zulke rudigaire dingen niet getolereerd meneertje Rico.
(quote)
Ben jij moderator geworden, meneertje Jorn?
0
geplaatst: 24 september 2007, 10:22 uur
0
geplaatst: 24 september 2007, 10:36 uur
0
geplaatst: 24 september 2007, 10:48 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

0
geplaatst: 24 september 2007, 10:53 uur
Kenneth Perez loopt geweldig te voetballen. Wordt het niet eens tijd dat ie wordt verkocht?
0
geplaatst: 24 september 2007, 10:55 uur
Zometeen scheldt hij weer iemand uit voor ****-**** en staat ie weer buiten de selectie.
Als Feyenoord Koevermans en Perez gewoon had gehaald, had Feyenoord maar met 1-0 verloren.
Als Feyenoord Koevermans en Perez gewoon had gehaald, had Feyenoord maar met 1-0 verloren.

0
geplaatst: 24 september 2007, 11:07 uur
Ron Jans: 'Ik heb niet gewisseld, want ik wist niet wie. Er waren te veel kandidaten.' 

0
max en joep
geplaatst: 24 september 2007, 11:20 uur
Nicolage Rico schreef:
En korfbal voor mannen?
(quote)
En korfbal voor mannen?
euhm....
nee, nieuwe Barbie kleertjes naaien, dat vind ik wel stoer.
0
Jornaquin
geplaatst: 24 september 2007, 16:33 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Ja, ik neem het graag op voor de zwakkeren.
0
geplaatst: 24 september 2007, 16:37 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 24 september 2007, 16:54 uur
Sorry, maar de simpelste mensen gaan over het algemeen toch naar 010 en Den Haag 

0
geplaatst: 24 september 2007, 17:03 uur
Ik laat me alleen hier zien als Utrecht wint.
FORZA UTREG'!!
FORZA UTREG'!!
0
geplaatst: 24 september 2007, 21:38 uur
Na deze glansrijke overwinning op de bedwingers van Helsingborg kan ik niet anders dan dit jaar op Europa hopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.