MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Joy4ever schreef:
Ronald Koeman mag door velen verguist worden maar puur qua resultaat is het wel een topcoach. Ik vind trouwens de reactie van ome Henk weer hilarisch: we winnen nu met niet goed voetbal, moet je nagaan wat er gebeurt wanneer we wel goed gaan voetballen. Tuurlijk Henk

Wat was de reactie van van marwijk?

Mojo Pin
Je bedoelt Van Gaal?

Hallo?Feyenoorders?Hallo?Hallo lieve mensen

Jornaquin
Mojo Pin schreef:
Je bedoelt Van Gaal?

Nee, ik dacht misschien dat van marwijk iets gezegd had als, "We speelde nu goed, moet je nagaan wat er te wachten staat als we niet goed spelen".

Het enige dat ajax nog op de been houdt, is hun geluk. Dat houdt ook nog wel een keer op. Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.

Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip. psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax.

Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Het enige dat ajax nog op de been houdt, is hun geluk. Dat houdt ook nog wel een keer op. Ze gaan dit seizoen echt niet veel beter voetballen, daar is een wonder voor nodig.

Dat Feyenoord minder is dan psv, is helemaal niet erg. Over een tijdje is Feyenoord ook op elkaar ingespeeld en dat zie ik ajax en psv graag verschijnen in de kuip. psv is momenteel gewoon een stuk verder dan Feyenoord, maar ook dan az en ajax.

Ik hoor Jorn alleen maar als ajax weer een keertje heeft gewonnen, anders niet. Tot over een paar weken Jorn.

Zovaak post ik hier niet hoor.

Jornaquin schreef:
(quote)

Zovaak post ik hier niet hoor.

Dat bedoel ik.

LocoHermano
Nicolage Rico schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Wanneer Davids en Leonardo terugkeren en Luque is ingespeeld, hebben ze veel meer mogelijkheden.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat bedoel ik.

Dan praat jij dus onzin, waar ik jou wel vaker op betrap. Op deze site worden zulke rudigaire dingen niet getolereerd meneertje Rico.

Jornaquin schreef:
(quote)

Dan praat jij dus onzin, waar ik jou wel vaker op betrap. Op deze site worden zulke rudigaire dingen niet getolereerd meneertje Rico.

Ben jij moderator geworden, meneertje Jorn?

max en joep
voetbal is voor meisjes

max en joep schreef:
voetbal is voor meisjes

En korfbal voor mannen?

Ace
Iron Maiden is ook voor meisjes.

Ace schreef:
Iron Maiden is ook voor meisjes.

Totdat je tegen ze moet voetballen...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Kenneth Perez loopt geweldig te voetballen. Wordt het niet eens tijd dat ie wordt verkocht?

Zometeen scheldt hij weer iemand uit voor ****-**** en staat ie weer buiten de selectie.

Als Feyenoord Koevermans en Perez gewoon had gehaald, had Feyenoord maar met 1-0 verloren.

Ron Jans: 'Ik heb niet gewisseld, want ik wist niet wie. Er waren te veel kandidaten.'

max en joep
Nicolage Rico schreef:
(quote)

En korfbal voor mannen?

euhm....
nee, nieuwe Barbie kleertjes naaien, dat vind ik wel stoer.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ja, ik neem het graag op voor de zwakkeren.

Jornaquin schreef:
(quote)

Ja, ik neem het graag op voor de zwakkeren.

Kos
Vandaar fan van Ajax. .

Jornaquin
Sorry, maar de simpelste mensen gaan over het algemeen toch naar 010 en Den Haag

Ik laat me alleen hier zien als Utrecht wint.

FORZA UTREG'!!

Jornaquin
Was ik Utrecht daar ff bijna vergeten.

Na deze glansrijke overwinning op de bedwingers van Helsingborg kan ik niet anders dan dit jaar op Europa hopen.

Sc Heerenveen 100 %

Ome Henk: "Kozakken Boys-uit is altijd lastig"

Artifact
Houdt die man dan ook nooit op

Mja hij zei gewoon dat het een wanprestatie was klaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.