MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
schizodeclown schreef:
Mja hij zei gewoon dat het een wanprestatie was klaar.

Hij speelt liever op kunstgras, zei hij nog.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hij speelt liever op kunstgras, zei hij nog.

Geef de bron

Ah die site bestaat niet dus je lult maar weer eens uit je nek net als al die feyenurd fans.

hiep-hiep-hoi, hiep-hiep-hoi

Ace
Het Calimero-complex, toch niet echt iets waar we in Amsterdam last van hebben. Grappig dat Calimero's anderen van Calimero betichten

Wat een dramatische vertoning gisteren. Ik zou me echt zo diep schamen als ik daar op het veld had gestaan als profvoetballer. Misschien is Kozakken Boys uit echt wel gewoon lastig , psv ging er ook pas in de slotfase met 0-2 vandoor vorig jaar

Joy4ever schreef:
hiep-hiep-hoi, hiep-hiep-hoi

Zegt iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en het ene jaar voor az is, het andere jaar voor feyenoord en in de jaren 90 wellicht met zijn ajax-sjaal voor de buis zat...

schizodeclown schreef:
Ah die site bestaat niet dus je lult maar weer eens uit je nek net als al die feyenurd fans.

Je bent echt een clown hé?

Ace schreef:
Zegt iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en het ene jaar voor az is, het andere jaar voor feyenoord en in de jaren 90 wellicht met zijn ajax-sjaal voor de buis zat...

Leuk dat je mij zo goed schijnt te kennen Ace maar er klopt er weer eens helemaal niks van je verhaal. Maar dat was ik al van je gewend In de jaren 90 heb ik met een Juventus sjaal voor de buis gekeken hoe Ajax compleet werd weggespeeld.

Ah de feyenurds zitten hier gewoon te zieken,tja

''hofland was te laat met de tackle,perez haalde vernietigend uit,perez zette de guzman in één beweging opzij,en knalde van buiten het zestienmetergebied via de binnenkant van de paal binnen,en henk timmer kon slechts toekijken,en mendez schoot er nog eentje in,toen kwam Koevermans vrij voor Timmer en maakte het af,en feyenooit geen europees voetbal,en dat is niet leuk''

schizodeclown schreef:
Ah de feyenurds zitten hier gewoon te zieken,tja

''hofland was te laat met de tackle,perez haalde vernietigend uit,perez zette de guzman in één beweging opzij,en knalde van buiten het zestienmetergebied via de binnenkant van de paal binnen,en henk timmer kon slechts toekijken,en mendez schoot er nog eentje in,toen kwam Koevermans vrij voor Timmer en maakte het af,en feyenooit geen europees voetbal,en dat is niet leuk''

Ik ken ook een stukje plaatsen over Kozakken Boys en Sparta Praag, maar ik ken die namen niet zo goed... Sorry.

Sowieso verbaas ik me er elke keer weer over hoe weinig zelfspot de fans van 020 hebben. Ik zit nu eigenlijk te wachten op iemand die weer gaat roepen dat Ajax van alle Nederlandse clubs de meeste prijzen heeft gewonnen en ook met afstand de bekendste Nederlandse club in de wereld is

Maakt niet uit hoor,Ajax staat bovenaan en feyenooit niet,dus jah dat jij helemaal gefixeerd bent op Ajax is helemaal te begrijpen

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Leuk dat je mij zo goed schijnt te kennen Ace maar er klopt er weer eens helemaal niks van je verhaal. Maar dat was ik al van je gewend In de jaren 90 heb ik met een Juventus sjaal voor de buis gekeken hoe Ajax compleet werd weggespeeld.

Het was slechtes een kleine profielschets. De details kunnen afwijken, maar in grote lijnen klopt het vast aardig. Mijn punt is gewoon dat ik op voetbalgebied niet zoveel kan hebben van mensen zonder clubliefde. Laten we het daar maar op houden.

Ik weet niet of je gisteren naar fnoord - utrecht hebt zitten kijken, maar dat liep ook maar net goed af, al zou je gezien de uitslag wat anders vermoeden. Ennuh, die moesten wel thuis he!

@schizo: zet jezelf eens niet zo voor lul. Je zit hier wel indirekt mijn naam als Ajacied een beetje te grabbel te gooien.

Klumpie schreef:
(afbeelding)

ga toch 7e worden

Ace
Klumpie schreef:
(afbeelding)

Opkrassen lijkt me beter, maar dat zou ie denk ik niet vrijwillig doen.

Ace schreef:
@schizo: zet jezelf eens niet zo voor lul. Je zit hier wel indirekt mijn naam als Ajacied een beetje te grabbel te gooien.

Ehm damn kijk eens naar wat die anderen zetten daar ga je lekker vriendelijk mee praten,terwijl ik gewoon met feiten kom,dat jij zo doet tegen een Ajacied die eerlijk is zegt genoeg over jouw clubliefde blijkbaar.
Trouwens ik lach alleen maar,dus of ik volgens jouw mezelf voor lul zet is niet zo relevant voor mij.

Ace
@schizo:
Zeg makker, laten we het nu niet over mijn clubliefde gaan hebben he... Je mag me best ergens van betichten, maar liever geen insinuaties die nergens op gebaseerd zijn.

Overigens doe ik tegen die andere gasten vriendelijk omdat ik ze vriendelijk vind. Dat kan ik van jou niet zeggen. En of iemand vriendelijk is of niet, hangt bij mij niet af van de club die hij aanhangt. Comprende?

@Joy: even goede vrienden

Ok. Qua stadionbezoek kom ik idd tot pakweg vijf keer de Kuip en vijf keer de Arena. En ach, wat versta je onder clubliefde? Er zijn er die vroeger voor Feyenoord waren en die nu voor 020 zijn, is dat ook clubliefde? Ik ben een teletekst supporter. Ik vind het leuk als het goed gaat met Feyenoord, ik vind AZ qua voetbal en spelers een hele leuke club, en ik heb weinig tot niks met 020. That's all.

@Ace: the same to you, alles met een

Aha jij vind mij niet vriendelijk,ik heb al eerder vriendelijk op een onvriendelijke bericht van jouw gereageerd,dus nogal hypocriet om daarmee te komen,''makker''
Hupsakee weer een feit.
En jouw clubliefde baseer ik op het onderuit proberen te halen van een andere Ajacied die nogmaals gewoon met feiten komt en best van een lolletje en een beetje stangen houd met de anderen hier,het is allemaal met een plagende geest,dat hadden de anderen al door,nou jij nog.
@Joyforever: zo goed?

Kos
Joy4ever schreef:
ik vind AZ qua voetbal en spelers een hele leuke club
.

Kos schreef:
(quote)
.

Mag ik dat niet vinden?

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Mag ik dat niet vinden?

Jij mag dat best vinden, maar dat leuke is er naar mijn mening alweer een jaar of 2 vanaf. Ik heb hier geroepen dat ze dit seizoen gewoon iets van 5e of 6e worden en toen werd ik uitgelachen. Dat gaat ook gewoon gebeuren, ben ik nog steeds van mening. Een paar goede spelers, maar minimaal net zo veel matig spul. En dat mooie voetbal zie je ook maar zo af en toe. Maar goed, ik mag ze daar niet echt in alkmaar, dus wellicht vormt dat mijn mening iets

Ik verbaas me er ook over dat AZ qua voetbal dit seizoen nog niet zo heel veel heeft laten zien. Het oogt allemaal vrij plichtmatig. Aan de poppetjes kan het toch niet liggen zou je zeggen. Ligt het dan toch een beetje aan van Gaal. Oeps, wat zeg ik nou

Kos
AZ is echt zo'n non-club.

Ace
Dat ben ik met je eens Kos, maar dat is bij psv precies hetzelfde. Nee, ik word niet blij van utrecht, den haag en feyenoord, maar het zijn wel echte clubs!

Ace schreef:
Dat ben ik met je eens Kos, maar dat is bij psv precies hetzelfde. Nee, ik word niet blij van utrecht, den haag en feyenoord, maar het zijn wel echte clubs!

Omayyad
PSV is uit de beker gezet....

Omayyad
Ace schreef:

Dus als je flink kan rellen ben je supporter van een échte club?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:18 uur

geplaatst: vandaag om 06:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.