Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 16:07 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 18:52 uur
Racing Genk all the way
.....waarschijnlijk 3/4 van de nederlanders hier op het forum die deze ploeg nog niet eens kent 
.....waarschijnlijk 3/4 van de nederlanders hier op het forum die deze ploeg nog niet eens kent 
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 20:12 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 14 oktober 2007, 15:19 uur
Robin V schreef:
Ja maar Toon is geen nederlander hé
(quote)
Ja maar Toon is geen nederlander hé

Oooooooh

0
geplaatst: 14 oktober 2007, 16:10 uur
Slovenië is ook een zware tegenstander. Ik was er dit jaar op vakantie, en we hebben met moeite 5-5 gespeeld tegen onze Sloveense opponenten. Met Tafeltennis hebben we ze daarentegen flink ingemaakt. Helaas hebben we wel verloren met 0,5L Zlatorogs drinken.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 19:12 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 21:20 uur
voetbalzone meldt:
De Malinese internationals Fréderic Kanouté en Mamadi Sidibé zijn lichtgewond geraakt na afloop van het duel tegen Togo in het kader van de kwalificatie voor de Africa Cup. Mali won het duel met 0-2, plaatste zich daardoor ten koste van Togo voor het Afrikaanse eindtoernooi en de spelers moesten vervolgens rennen voor hun leven.
Honderden Togolese supporters renden namelijk het speelveld op. Moment waarop Sevilla-aanvaller Kanouté met een ceintuur werd bewerkt en Sidibé, op de loonlijst bij Stoke City, in zijn arm werd gestoken met een mes. Door een inwendige bloeding ontkwam de speler zelfs niet aan de operatietafel.
“Het leek wel een slagveld”, vertelde Jean-François Jodar, bondscoach van Mali, in L’Equipe. “We moesten ons verschuilen in de kleedkamer, waar ook supporters van Mali waren ondergedoken. De muren van de kleedkamer zaten vol bloed.”
En wij maar klagen over Oranje.
De Malinese internationals Fréderic Kanouté en Mamadi Sidibé zijn lichtgewond geraakt na afloop van het duel tegen Togo in het kader van de kwalificatie voor de Africa Cup. Mali won het duel met 0-2, plaatste zich daardoor ten koste van Togo voor het Afrikaanse eindtoernooi en de spelers moesten vervolgens rennen voor hun leven.
Honderden Togolese supporters renden namelijk het speelveld op. Moment waarop Sevilla-aanvaller Kanouté met een ceintuur werd bewerkt en Sidibé, op de loonlijst bij Stoke City, in zijn arm werd gestoken met een mes. Door een inwendige bloeding ontkwam de speler zelfs niet aan de operatietafel.
“Het leek wel een slagveld”, vertelde Jean-François Jodar, bondscoach van Mali, in L’Equipe. “We moesten ons verschuilen in de kleedkamer, waar ook supporters van Mali waren ondergedoken. De muren van de kleedkamer zaten vol bloed.”
En wij maar klagen over Oranje.
0
LocoHermano
geplaatst: 15 oktober 2007, 22:30 uur
rayman schreef:
Door een inwendige bloeding ontkwam de speler zelfs niet aan de operatietafel.
Door een inwendige bloeding ontkwam de speler zelfs niet aan de operatietafel.
pffffffff....mietje
0
Artifact
geplaatst: 18 oktober 2007, 08:58 uur
En zo stuit je opeens op een goal van Spanje tegen Denenmarken op youtube. Wat een wonderschoon doelpunt, echt waar. Deed me ergens denken aan die 26(?) schuiven van Argentinië op het meest recente WK. Ook de afronding van deze goal klopt als een bus. Maakt het mooi af. Dit is voetbal zoals het bedoelt is. Soms kan het ook zo simpel zijn. Één draai en het staat opeens open. Op zulke momenten is Oranje toch gewoon kansloos. Laat staan tegen Portugal (ahum Quaresma alleen al) óf een Frankrijk óf een Engeland. Oh ik vergeet Duitsland natuurlijk.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 09:25 uur
Artifact schreef:
En zo stuit je opeens op een goal van Spanje tegen Denenmarken op youtube. Wat een wonderschoon doelpunt, echt waar. Deed me ergens denken aan die 26(?) schuiven van Argentinië op het meest recente WK. Ook de afronding van deze goal klopt als een bus. Maakt het mooi af. Dit is voetbal zoals het bedoelt is. Soms kan het ook zo simpel zijn. Één draai en het staat opeens open. Op zulke momenten is Oranje toch gewoon kansloos. Laat staan tegen Portugal (ahum Quaresma alleen al) óf een Frankrijk óf een Engeland. Oh ik vergeet Duitsland natuurlijk.
Schitterend doelpunt, inderdaad! Zo zie ik Oranje niet voetballen, dat klopt. Alleen moet je geen namen gaan noemen, want qua voetbalspelers heeft Oranje grote namen: v. Nistelrooij, van Persie, Robben, v/d Sar, Seedorf, Sneijder. Alleen is het geen collectief. Zo een aanval als Spanje maakt (die er toch weer in de kwartfinale uitlegt op het E.K.), maken wij niet omdat Oranje geen ingespeeld team is. Maar goed, als je Heitinga, Emanuelson en co op blijft stellen, dan is er ook niet van een opbouw te spreken...
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 11:45 uur
Engeland
. Met 8 man zonedekking in de 16 en lange halen naar voren met twee spitsen onder de 1.80
. Briljante zet van McLaren.
. Met 8 man zonedekking in de 16 en lange halen naar voren met twee spitsen onder de 1.80
. Briljante zet van McLaren.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 12:10 uur
Nu maar hopen dat Hiddink's manschappen winnen in Israel. Wel een lastige wedstrijd... Gelukkig kan Engeland nog meer punten verspelen bij Kroatie.
De poule met Schotland, Italie en Frankrijk is ook wel erg spannend...
De poule met Schotland, Italie en Frankrijk is ook wel erg spannend...
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 12:30 uur
Ik denk toch (helaas) dat Schotland af gaat haken. Als ze nou van Georgie hadden gewonnen....
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 13:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk toch (helaas) dat Schotland af gaat haken. Als ze nou van Georgie hadden gewonnen....
dan hadden ze het helaas ook niet gered, want die italianen winnen in Schotland.Ik denk toch (helaas) dat Schotland af gaat haken. Als ze nou van Georgie hadden gewonnen....
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 13:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar goed, als je Heitinga, op blijft stellen, dan is er ook niet van een opbouw te spreken...
(quote)
Maar goed, als je Heitinga, op blijft stellen, dan is er ook niet van een opbouw te spreken...
Heitinga speelde anders een goede wedstrijd. Hij ging voorop in de strijd, had een paar erg sterke dieptepasses en was samen met de Zeeuw één van de betere aan Oranje's kant.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 13:19 uur
Tsja, jammer dat die Fransen het nu toch gaan redden. Anderzijds heeft Schotland het zelf verknald. Ook mooi dat Rusland nu nog volop kans heeft zich te kwalificeren voor het EK, ook al is Israel-uit niet bepaald een eenvoudige klus. Ik baal er wel een beetje van dat Engeland straks mogelijk afwezig is op de eindronde. Al was het maar vanwege het luisteren naar het "God save the Queen". De Engelsen moeten Mourinho aanstellen als coach, die McLaren kan zich maar beter weer gaan richten op de Formule 1.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 13:43 uur
Joy4ever schreef:
De Engelsen moeten Mourinho aanstellen als coach, die McLaren kan zich maar beter weer gaan richten op de Formule 1.
De Engelsen moeten Mourinho aanstellen als coach, die McLaren kan zich maar beter weer gaan richten op de Formule 1.

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 14:46 uur
Reijersen schreef:
Heitinga speelde anders een goede wedstrijd. Hij ging voorop in de strijd, had een paar erg sterke dieptepasses en was samen met de Zeeuw één van de betere aan Oranje's kant.
De zeeuw? Gisteravond? Vind het normaal de controlerende middenvelder voor oranje maar gister vond ik hem niks. Veels te veel balverlies, ballen die niet aankwamen, ongelukkige loopacties

0
geplaatst: 19 oktober 2007, 10:51 uur
Ajax wil af van bekerstunts kleinduimpjes
Ajax ziet niets in de charme van het bestaande nationale bekertoernooi waarin amateurs duur betaalde profs het leven meer dan zuur kunnen maken. De Amsterdammers zijn voor een nieuwe opzet, zonder amateurs, met minder clubs en met een poulesysteem.
'Ons bekertoernooi moet anders', betoogde algemeen directeur Maarten Fontein bij de presentatie van de jaarcijfers van Ajax. 'Er liggen nu al twee topclubs uit, dat kan dus eigenlijk niet.'
Oke. Geen amateurs, minder clubs, een poulesysteem wat betekent dat je door een slechte wedstrijd nog niet gelijk kansloos bent... Dat lijkt de competitie wel! Het ei van Columbus!
Enne... 'Er liggen nu al twee topclubs uit, dat kan dus eigenlijk niet'
Wil meneer hiermee zeggen dat PSV geschorste spelers mag opstellen en hiervoor niet gestraft hoeft te worden? Wie het weet mag het zeggen!
Ajax ziet niets in de charme van het bestaande nationale bekertoernooi waarin amateurs duur betaalde profs het leven meer dan zuur kunnen maken. De Amsterdammers zijn voor een nieuwe opzet, zonder amateurs, met minder clubs en met een poulesysteem.
'Ons bekertoernooi moet anders', betoogde algemeen directeur Maarten Fontein bij de presentatie van de jaarcijfers van Ajax. 'Er liggen nu al twee topclubs uit, dat kan dus eigenlijk niet.'
Oke. Geen amateurs, minder clubs, een poulesysteem wat betekent dat je door een slechte wedstrijd nog niet gelijk kansloos bent... Dat lijkt de competitie wel! Het ei van Columbus!

Enne... 'Er liggen nu al twee topclubs uit, dat kan dus eigenlijk niet'
Wil meneer hiermee zeggen dat PSV geschorste spelers mag opstellen en hiervoor niet gestraft hoeft te worden? Wie het weet mag het zeggen!
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 10:54 uur
Ik denk dat ze zich in Amsterdam voorlopig beter kunnen focussen op de interne organisatie alvorens ze zich met dit soort zaken gaan bemoeien.
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 10:56 uur
Bovendien heeft AZ niet verloren van een amateurclub. Ze moeten niet zeuren bij Ajax, het is nog steeds een grote schande dat ze een verlenging nodig hebben gehad om van Kozakken Boys te winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.