MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
psychonaatje schreef:
Ze moeten niet zeuren bij Ajax, het is nog steeds een grote schande dat ze een verlenging nodig hebben gehad om van Kozakken Boys te winnen.

Dat zal ook wel de reden dat ze dat soort clubs uit het toernooi willen schrappen. Ze zijn vast bang voor die club uit Hardenberg.

Ze weten dat het dubbeltje de volgende keer de andere kant op kan vallen.

Zo wil voorzitter Michel Platini de bekerwinnaars toe gaan laten tot de Champions League, hetgeen zou betekenen dat een ‘cupfighter’ van een bedenkelijk niveau in theorie in Europa’s meest prestigieuze competitie terecht komt.

Dit soort taferelen wil Ajax voorkomen. “Voor het Nederlandse voetbal is het slecht dat er een opportune bekerwinnaar komt die in de eerste ronde van de Europese competities al wordt uitgeschakeld,” besluit de algemeen directeur

Nee, Ajax doet het lekker goed in de voorronde van de CL heer Fontein. Celtic, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb????

Wat een komieken daar bij Ajax .

Overigens is dat plan van Platini ook erg dom.

Dat plan van Platini slaat helemaal nergens op. Stel je voor de Kozakken Boys de beker had gewonnen?

Serieus: dan zou er praktisch gezien een amateurclub mee kunnen doen aan de CL (zal niet snel gebeuren).

Kos
Ajax. .

(afbeelding)

Jornaquin
Het meest sneue idee dat ik in jaren heb gehoord. Die aardappel kan beter gewoon weer ijsjes gaan verkopen in China.

Ps. Kos het is nogal moeilijk te accepteren dat de enige echt echte calimero's uit Eindhoven komen zeker?

Davez
Je moet veel geluk hebben vind ik, als gerrard die open kans benut staat het 0-2 en ligt rusland eruit. Nu maakt rooney een fout buiten het strafschopgebied en rusland krijgt een herkansing. Veel maakten ze niet klaar tegen de stugge engelse verdediging...

Engeland speelde veel te verdedigend maar het werkte wel tot de scheids een handje hielp. Niettemin zijn ze gewoon niet zo sterk dan ze zelf altijd beweren. In deze poule moet engeland zich normaal gezien plaatsen. Ik denk niet dat er een trainer bestaat die hen aan het voetballen kan brengen...Jammer gun het Rooney,Ferdinand,Carrick en de andere utd -spelers wel

Davez
Overigens zou ik niet kunnen zeggen welke trainer engeland wil gaan leiden. Het is de meest ondankbare job op aarde denk ik. Denk aan de tabloids , de fans die na 1 match al gaan roepen voor een ontslag en spelers die nooit goed spelen voor het nationale team: gerrard,lampard enzovoort.

Retteketet

FC Groningen gedeeld 4e, na een lekker spannende wedstrijd

Knip Knap Knee, Japie Stam stopt ermee

En ze krijgen Wim Jonk ervoor terug. Doen, zou ik zeggen.

Jaap heb er geen zin meer an.
Jaap heb gelijk.
Bedankt voor alles Jaap.

Juist ja. Jammer Jaap.

Hij heeft zeker gelijk, en verdient het, na zo'n carriere.

Iedereen respect voor Jaap
Jaap robuust

Had Japie nou toch maar gekozen voor PSV, dan had ie tenminste een waardig afscheid gehad. Maar goed, gedane dingen nemen geen keer. Mooie carriere desalniettemin. Hij stond toch maar mooi in die gedenkwaardige CL finale tegen Bayern

Tja en nog zeggen dat Ajax de allermooiste club van nederland is, zegt genoeg lijkt me

schizodeclown schreef:
Tja en nog zeggen dat Ajax de allermooiste club van nederland is, zegt genoeg lijkt me

Moet je nagaan hoe slecht Jaap er aan toe is als hij dat soort dingen roept..

Joy4ever schreef:
(quote)

Moet je nagaan hoe slecht Jaap er aan toe is als hij dat soort dingen roept..

Juist in die slechte situatie nog dat roepen getuigt van respect.

Wie kent God of War trouwens? Kratos doet me nogal aan iemand denken
je weet

schizodeclown schreef:
Hij heeft zeker gelijk, en verdient het, na zo'n carriere.

Iedereen respect voor Jaap
Jaap robuust

Zekerweten!!! Dat zeg ik als Kampenaar. Ik heb hem als voetballer dicht mee mogen maken. Niet gedacht dat ie het zover zou schoppen. Nogmaals ode aan Jaap . Niet te hopen dat ie terugkeert naar zijn oude club Dos Kampen. Dan gaat mijn clubbie Go-Ahead Kampen het onderspit delven tijdens de prachtige derby's.

Snappy schreef:

Zekerweten!!! Dat zeg ik als Kampenaar. Ik heb hem als voetballer dicht mee mogen maken. Niet gedacht dat ie het zover zou schoppen. Nogmaals ode aan Jaap . Niet te hopen dat ie terugkeert naar zijn oude club Dos Kampen. Dan gaat mijn clubbie Go-Ahead Kampen het onderspit delven tijdens de prachtige derby's.

Geweldig om tegen die fenomenale laatbloeier te hebben gevoetbald.

Davez
Jaap Stam zou nu mooi staan naast Rio Ferdinand, maar goed Vidic doet het ook niet slecht! Die scoort zelfs al eens een doelpunt

Japie heeft een geweldige carriere gehad. Ik vind het stiekum toch een beetje jammer dat hij stopt. Jammer genoeg koos hij voor ajax. De laatste 2 jaar mogen toch als een (kleine) smet op zijn carriere gezien worden.

artemio
Inderdaad. Na gespeeld te hebben in Engeland en Italie is Ajax eenduidelijke stap terug geweest. Nog een paar CL-wedstrijden was hem wel gegund.

artemio
lebowski schreef:
FC Groningen gedeeld 4e, na een lekker spannende wedstrijd

Groningen op strafschoppen eruit tegen fiorentina

Jornaquin
Alweer?

artemio
loop altijd wat achter...
Maar wou het toch even kwijt omdat fiorentina mijn favoriete club is.

artemio schreef:
loop altijd wat achter...
Maar wou het toch even kwijt omdat fiorentina mijn favoriete club is.

Dat zou je niet zeggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:52 uur

geplaatst: vandaag om 18:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.