MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Henk

Bedankt voor de gezelligheid

Ok leuk, wie word de vervanger?

schizodeclown schreef:
Ok leuk, wie word de vervanger?

Wat ik begreep neemt Adrie Koster voorlopig de honneurs waar. Voorts zinspeelt Ajax op de komst van Marco van Basten. Ik zou zeggen: doen! Dan mag Martin Jol het stokje bij Oranje overnemen. Iedereen blij

De KNVB laat dat niet toe met Marco, het zou beter zijn als Foppe Oranje gaat overnemen.

Akonner
Helemaal geweldig zou het zijn als Foppe de trainer word van Ajax.

Kos
Net alsof een andere trainer wel iets met dit elftal kan. .

Jornaquin
Nu hoeft Henk in ieder geval niet meer naar Kozakken Boys

Ajax moet de interne structurele beperkingen maar eens oplossen. Zo komt er rust in de club. Er moet gewoon een goed plan komen. En welke trainer daar dan voor komt te staan zal misschien wel eens bijzaak moeten zijn. (Koster lijkt me wel een capabele man)

Het probleem van ajax is dat ze nog steeds denken dat ze aan de top horen, aan de Europese top. Laat ze eerst maar eens de lat wat lager leggen, dan komt er vanzelf wat meer rust.

Nicolage Rico schreef:
Het probleem van ajax is dat ze nog steeds denken dat ze aan de top horen, aan de Europese top. Laat ze eerst maar eens de lat wat lager leggen, dan komt er vanzelf wat meer rust.

Dat is één van die zaken die ik ook bedoel. Maar er moet zeker nog meer veranderd worden, intern.

...en ze moeten van die 'verplichting' af om persé met drie spitsen te spelen

DutchViking
Akonner schreef:
Helemaal geweldig zou het zijn als Foppe de trainer word van Ajax.

Helemaal mee eens, Foppe is denk ik een van de weinigen die deze ploeg weer helemaal op de rails kan krijgen. Ik vraag me echter af of Foppe zelf dit wel wil Martin Jol zou ook een goede keus zijn, maar een andere kandidaat zie ik niet direct in staat progressie te boeken met dit team.

Aardige loting trouwens voor AZ, kon erger denk ik (poule B).

Kos
Nicolage Rico schreef:
dat dus .

DutchViking schreef:
(quote)

Helemaal mee eens, Foppe is denk ik een van de weinigen die deze ploeg weer helemaal op de rails kan krijgen. Ik vraag me echter af of Foppe zelf dit wel wil Martin Jol zou ook een goede keus zijn, maar een andere kandidaat zie ik niet direct in staat progressie te boeken met dit team.

Cruyff lijkt me nog een goede optie, blijft vreemd dat ie maar niet zelf als trainer aanmeld.

KSPR
Cruyff is allang gestopt als trainer... maar dat zou wel weer eens mogen, hij heeft tenslotte altijd commentaar over dingen.

Ik pleit voor Rijkaard.

die gaat echt niet weg bij Barcelona...

Co Adriaanse heeft aangegeven dat 'ie graag wil, hoor ik net van de meneer van het Sportjournaal wiens naam mij op dit moment ontschoten is.

Het is niet te hopen dat ie Van Basten aan het roer komt bij Ajax. Wat een technocraat!!!

Ik denk ook dat het Van Basten wordt. Jol lijkt me meer wat voor een andere Engelse club als de trainerscaroussel daar straks op gang komt.

De geruchten gaan trouwens dat in het kielzog van Ten Cate ook Rijkaard (zomer '08), Ronaldinho en Huntelaar (komende winterstop) Stamford Bridge op regelmatige basis van dichtbij gaan bekijken...

Lijkt me wel leuk als het echt gebeurt, al verwacht ik niet dat Klaas Jan het veel beter zal doen dan Kezman.

Kos
Jol is een veel te aardige man voor Ajax.

Ace
Die Klun (of hoe je dat dan ook schrijft) vanmorgen bij Giel Beelen over de deze week op 3FM zijnde 90s request... "Ik wil ook wel wat aanvragen, kan dat? Ok, het Ajax van 1995 graag"

Ace schreef:
Die Klun (of hoe je dat dan ook schrijft) vanmorgen bij Giel Beelen over de deze week op 3FM zijnde 90s request... "Ik wil ook wel wat aanvragen, kan dat? Ok, het Ajax van 1995 graag"

Kluun.

Oké, het ajax van 1995. Dan krijg je Frank de Boer (te oud), Davids (geblesseerd), Kluivert (kan niet meer voetballen), Reiziger (succes), Bogarde (spaart momenteel gouden kettingen), Blind (te oud), Litmanen (geblesseerd, denk ik), Marc Overmars (is bezig met spelletjes (niet met Gordon).

Laat maar komen dan.

Nicolage Rico schreef:
Kluun.

Oké, het ajax van 1995. Dan krijg je Frank de Boer (te oud), Davids (geblesseerd), Kluivert (kan niet meer voetballen), Reiziger (succes), Bogarde (spaart momenteel gouden kettingen), Blind (te oud), Litmanen (geblesseerd, denk ik), Marc Overmars (is bezig met spelletjes (niet met Gordon).

Laat maar komen dan.

Dat is niet het Ajax van 95 maar een update.

schizodeclown schreef:
(quote)

Dat niet het Ajax van 95 maar een update.

Jornaquin
Nee Rico, je grap was gewoon niet goed, geef nou maar toe . De nieuwe trainer bij Ajax zal vast iemand gaan worden met een historie bij Ajax. Marco van Basten of Michael Laudrup denk ik.

ff dit boven een pagina vol met ajax berichten zetten.

(afbeelding)

en wat is het toch een mooi logo

Cootje heeft al aangegeven weer terug te willen naar Ajax.
Beetje een te eigenaardig persoon voor het starre bestuur van Ajax, maar met Van Geel kan hij, getuige zijn periode bij AZ, goed samenwerken.

Waarschijnlijk wordt hij het niet.

---
Enkele weken geleden gaf Ajax voorzitter John Jaakke nog aan dat de kans daarop nihil is. Ajax is niet veranderd en Adriaanse is niet veranderd, aldus de voorzitter.
---

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:05 uur

geplaatst: vandaag om 22:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.