Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 14:29 uur
Zo dan! Verrassend hoor! Slecht nieuws voor PSV lijkt me. Je kan van Koeman zeggen wat je wilt maar hij staat tot dusver garant voor succes. Is er al iets bekend omtrent zijn opvolger? Jol?
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 14:33 uur
Joy4ever schreef:
Zo dan! Verrassend hoor! Slecht nieuws voor PSV lijkt me. Je kan van Koeman zeggen wat je wilt maar hij staat tot dusver garant voor succes. Is er al iets bekend omtrent zijn opvolger? Jol?
Wie met Ajax en/of PSV geen kampioen wordt is een slechte coach. Daarbij zijn de CL succesen van hem te danken aan z'n voorgangers, die een uitstekende selectie voor hem klaar maakte. Daarbij is het ongelovelijke lul om midden in het seizoen te vertrekken, dus ik ben hem liever kwijt dan rijk.
Vanavond is er een persconferentie, ik denk dat Jan Wouters voorlopig de taken overneemt.
Koeman heeft maar 1 hart $$$$$$$
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 15:01 uur
Dit wordt zijn opstapje naar Barcelona.
Is hij weer in the picture.
Jantje Wouters.
Dan kun je nog beter een Koeman hebben. Ja, zelfs een Erwin.
Adrie Koster en Jantje Wouters.
Nu moet Feyenoord zijn slag slaan!
Is hij weer in the picture. Jantje Wouters.
Dan kun je nog beter een Koeman hebben. Ja, zelfs een Erwin.Adrie Koster en Jantje Wouters.
Nu moet Feyenoord zijn slag slaan!
0
artemio
geplaatst: 31 oktober 2007, 15:08 uur
Klumpie schreef:
Wie met Ajax en/of PSV geen kampioen wordt is een slechte coach. Daarbij zijn de CL succesen van hem te danken aan z'n voorgangers, die een uitstekende selectie voor hem klaar maakte. Daarbij is het ongelovelijke lul om midden in het seizoen te vertrekken, dus ik ben hem liever kwijt dan rijk.
Vanavond is er een persconferentie, ik denk dat Jan Wouters voorlopig de taken overneemt.
(quote)
Ik geloof dat ik het wel met je eens ben klumpie. Erg laf om halverwege te vertrekken, nu de tweede CL ronde dit jaar er niet in lijkt te zitten. Dat ie voor een spaanse ploeg kiest is logisch, geizen zijn actieve jaren bij barca. Dus een dollarhart met spaanse inslag.
0
geplaatst: 5 november 2007, 20:38 uur
hopelijk kan Charleroi dit jaar eens een Europees ticket bemachtigen......
0
geplaatst: 7 november 2007, 10:58 uur
Ach ja, ik denk niet dat hij er erg veel aan kan doen.
Jantje Wouters 
Jantje Wouters 
0
geplaatst: 7 november 2007, 11:43 uur
Collega Zico omschreef de ontmoeting als ‘zeer belangrijk, van levensbelang’. Het publiek in het Sükrü Saraçoglu Stadion zal dan ook als een twaalfde man achter Fenerbahçe gaan staan, maar PSV-coach Jantje Wouters is niet bang voor de intimidatie van het thuispubliek.
Kijk is wat een topcoach, jantje is echt niet bang

0
geplaatst: 7 november 2007, 11:50 uur
Mooie goal van Babeltje trouwens. Ik zie PSV ook niet winnen vanavond, ik vond die Turken niet slecht twee weken geleden.
0
geplaatst: 7 november 2007, 12:20 uur
Jantje is zo bang dat hij geen hoofdtrainer durft te worden. 
Ik hoop dat psv het haalt.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 november 2007, 17:48 uur
Liverpool 8 - Besiktas 0
Dit kan toch niet waar zijn, zelfs Babel heeft gescoord!
Ze schrijven geschiedenis met deze uitslag.!
Maar goed, in de hoop dat de team die vanavond tegen PSV speelt, het wel goed doet! Moet wel lukken..
Dit kan toch niet waar zijn, zelfs Babel heeft gescoord!
Ze schrijven geschiedenis met deze uitslag.!
Maar goed, in de hoop dat de team die vanavond tegen PSV speelt, het wel goed doet! Moet wel lukken..

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 november 2007, 22:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Het spijt me.Ik hoop dat psv het haalt.
Het werd een leuke wedstrijd overigens, niet al te spannend, maar toch leuk.
0
geplaatst: 7 november 2007, 22:55 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Het werd een leuke wedstrijd overigens, niet al te spannend, maar toch leuk.
(quote)
Het spijt me.Het werd een leuke wedstrijd overigens, niet al te spannend, maar toch leuk.
Gefeliciteerd!

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 november 2007, 22:58 uur
Snappy schreef:

Ach, ik had beide teams 'het winnen' wel gegund (quote)
Gefeliciteerd! 
. Maar bedankt! 
0
geplaatst: 8 november 2007, 11:07 uur
Nu maar hopen dat PSV dit niveau doortrekt naar zondag. Wat een gebrek aan wilskracht weer en als passes over 2 meter al niet aankomen
.......
.......
0
geplaatst: 8 november 2007, 11:10 uur
Het was onthutsend zwak idd. Er zit te weinig "voetbal" in PSV. Maar wie weet is het wel genoeg voor de vaderlandse competitie. Europees moet PSV iig een pas op de plaats maken. Zo is het wel terecht dat Nederland plaatsen moet in gaan leveren.
0
geplaatst: 8 november 2007, 16:28 uur
LA Galaxy heeft Ruud Gullit verleid tot het weer oppakken van zijn trainersloopbaan. De oud-international tekent volgens NOS Teletekst in Amerika voor drie jaar.
LA Galaxy zocht een 'sexy' coach als opvolger van Frank Yallop, die aan de slag gaat bij San Jose Earthquakers. Na het afzeggen van Jürgen Klinsmann kwam de naam Gullit bovendrijven als belangrijkste kandidaat.
De Nederlandse oud-international paste in de profielschets, die directeur Alexi Lalas had opgesteld. De nieuwe trainer moet niet alleen aandacht generen als David Beckham, hij dient LA Galaxy ook mooi voetbal laten spelen.
Voor mooi voetbal zit je wel goed bij Ruud, dat hebben we gezien bij Feyenoord
LA Galaxy zocht een 'sexy' coach als opvolger van Frank Yallop, die aan de slag gaat bij San Jose Earthquakers. Na het afzeggen van Jürgen Klinsmann kwam de naam Gullit bovendrijven als belangrijkste kandidaat.
De Nederlandse oud-international paste in de profielschets, die directeur Alexi Lalas had opgesteld. De nieuwe trainer moet niet alleen aandacht generen als David Beckham, hij dient LA Galaxy ook mooi voetbal laten spelen.
Voor mooi voetbal zit je wel goed bij Ruud, dat hebben we gezien bij Feyenoord

0
geplaatst: 8 november 2007, 16:39 uur
Als 3e hadden ze Jantje Wouters staan op het lijstje.
Verder wil niemand Gullit hebben...
Verder wil niemand Gullit hebben...
0
geplaatst: 11 november 2007, 13:57 uur
YES!! Dick heeft het hem geflikt!! Hij is kampioen geworden met Zenit St. Petersburg!!
0
geplaatst: 11 november 2007, 13:59 uur
Joy4ever schreef:
YES!! Dick heeft het hem geflikt!! Hij is kampioen geworden met Zenit St. Petersburg!!
Dick Advocaat 
0
geplaatst: 11 november 2007, 15:58 uur
Balen van de 2-2. Slory had zich onsterfelijk kunnen maken, maar hij verputste 2 levensgrote kansen.
Het was alweer een tijdje geleden dat Feyenoord beter was dan ajax.
Het was alweer een tijdje geleden dat Feyenoord beter was dan ajax.
0
geplaatst: 11 november 2007, 16:04 uur
Die Stekelenburg is wel een penaltykiller opeens. Ik geloof dat ie er nu 4 op rij gestopt heeft.
0
geplaatst: 11 november 2007, 18:57 uur
Rutten ook al niet naar PSV, dat is goed voor Twente
Ben benieuwd wie ze nu gaan bellen, Dick Advocaat lijkt me haast onmogelijk nu die de landstitel heeft gewonnen met Zenit, dat gaat onze Dick uitbuiten in €€€. Maar wie wel? Olsen, E. Koeman, Stevens, toch Jol?
Ben benieuwd wie ze nu gaan bellen, Dick Advocaat lijkt me haast onmogelijk nu die de landstitel heeft gewonnen met Zenit, dat gaat onze Dick uitbuiten in €€€. Maar wie wel? Olsen, E. Koeman, Stevens, toch Jol?
0
geplaatst: 11 november 2007, 19:51 uur
Fenerbache is toch wel een van de verrassingen van de CL, spelen erg leuk voetbal. Jammer dat er nogal vervelende types rondlopen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 november 2007, 19:55 uur
Conway Twitty schreef:
Jammer dat er nogal vervelende types rondlopen.
Zoals? Jammer dat er nogal vervelende types rondlopen.

0
Social_Mask
geplaatst: 11 november 2007, 22:38 uur
Hij vond dat zelf ook wel, vandaar dat hij even een 'opstootje' kreeg me de paal

Ajax heeft trouwens wel geluk gehad, in de eerste helft en in de slotfase.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.