Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Artifact
geplaatst: 11 november 2007, 22:48 uur
Ben het verder eens met Van Marwijk: ''Qua kansen hadden we moeten winnen, maar qua scoreverloop hadden we ook zo kunnen verliezen''
0
geplaatst: 12 november 2007, 09:24 uur
Ik heb gehoord dat Suarez zijn veters had gestrikt, maar die kan dat zelf ook niet.
0
geplaatst: 12 november 2007, 09:32 uur
Artifact schreef:
Ben het verder eens met Van Marwijk: ''Qua kansen hadden we moeten winnen, maar qua scoreverloop hadden we ook zo kunnen verliezen''
Toen het 2-1 voor ajax werd, had ajax zomaar kunnen winnen. Toen Makaay wegviel voelde je opeens dat ajax kon winnen, terwijl ze nooit echt in de wedstrijd zaten. Slory had de wedstrijd gewoon moeten beslissen, dat was terecht geweest.
0
geplaatst: 12 november 2007, 14:42 uur
Hij is de afgelopen 3 jaar vaker kampioen geworden dan Feyenoord en Ajax bij elkaar.

0
geplaatst: 16 november 2007, 16:46 uur
Ismael Urzaiz: 'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese dan ook'

0
geplaatst: 17 november 2007, 23:01 uur
Jammer van Guus, ook al zie ik liever Engeland naar het EK gaan. Een klein wondertje kan nog geschieden maar Kroatië is al geplaatst. Top van Don Leo trouwens, niet bepaald de zwakste poule waar Polen in zat. En tsja.. sneu voor Schotland maar mijn avond was helemaal goed toen ik zag dat Italië had gewonnen 

0
geplaatst: 17 november 2007, 23:09 uur
Joy4ever schreef:
sneu voor Schotland maar ik mijn avond was helemaal goed toen ik zag dat Italië had gewonnen
sneu voor Schotland maar ik mijn avond was helemaal goed toen ik zag dat Italië had gewonnen

Ik had liever een gelijkspel gezien, dat Frankrijk zou verliezen en Italië de laatste wedstrijd had gewonnen. Dan was Frankrijk er mooi uitgeweest. Helaas.
Jammer van Guus idd, en klasse van Leo

0
geplaatst: 17 november 2007, 23:13 uur
Klumpie schreef:
Ik had liever een gelijkspel gezien, dat Frankrijk zou verliezen en Italië de laatste wedstrijd had gewonnen. Dan was Frankrijk er mooi uitgeweest. Helaas.
(quote)
Wat mij betreft had Frankrijk er ook uit mogen vliegen. Maar goed, anderzijds is het ook mooi dat alle "grote" landen straks aanwezig zullen zijn op het EK.
0
artemio
geplaatst: 19 november 2007, 21:07 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Jammer van Guus, ook al zie ik liever Engeland naar het EK gaan. Een klein wondertje kan nog geschieden maar Kroatië is al geplaatst. Top van Don Leo trouwens, niet bepaald de zwakste poule waar Polen in zat. En tsja.. sneu voor Schotland maar mijn avond was helemaal goed toen ik zag dat Italië had gewonnen 
de mijne ook

0
geplaatst: 21 november 2007, 22:38 uur
Bij de huidige tussenstanden (met nog een minuut of 10 te spelen) gaat Rusland naar het EK en hebben de Engelse voetballers een lekker lange zomervakantie. 

0
geplaatst: 21 november 2007, 23:01 uur

Wat een fantastische wedstrijd was Engeland - Kroatië. Na zo'n flutwedstrijd van Nederland. En ongelooflijk hoe blij die coach van Kroatië was, ben benieuwd wat die krijgt vanuit Rusland.

0
geplaatst: 21 november 2007, 23:24 uur
Ach ja...Guus plaatst zich met twee draken van wedstrijden en we zijn blij en over ons eigen elftal met dezelfde draken van wedstrijden lopen we te zeuren. Ik ook overigens maar ik ben dan ook niet blij dat Rusland door is. Wat heb je nou aan zo'n land op een EK. Ik vind 1 kleurloze oost-europese counterploeg wel genoeg eigenlijk. En je kunt zeggen van Engeland wat je wilt, maar ze gaan er toch altijd wel voor en brengen, los van die mongolen die achter dat elftal aanreizen, iets meer beleving en sfeer mee dan die 100 steenrijke russiche dronkenlappen op de tribune. Ik vind het jammer. Engeland - Frankrijk (of whatever) is hoe dan ook mooiere affiche dan Rusland - Frankrijk (of whatever). Wel een mooie pot overigens van Kroatie.
0
geplaatst: 22 november 2007, 08:55 uur
Ik ben het eens met VanDeGriend, ook ik zag liever Engeland naar het EK gaan. Rusland is een land in opkomst maar heeft nu nog niet zoveel toe te voegen. Anderzijds zullen ze best voor een stuntje gaan zorgen op het EK, laat dat maar aan Guus over.
0
geplaatst: 22 november 2007, 08:59 uur
Engeland heeft gewoon een heel matig elftal.
Die hebben nu hetzelfde probleem als wat Spanje altijd heeft gehad; de beste spelers op de belangrijkste posities bij de clubs zijn buitenlanders. Dat gaat gruwelijk ten koste van het niveau van het nationale elftal.
Ik vind het wel prettig dat die zwakzinnige engelse supporters van de zomer lekker op dat eiland blijven.
Die hebben nu hetzelfde probleem als wat Spanje altijd heeft gehad; de beste spelers op de belangrijkste posities bij de clubs zijn buitenlanders. Dat gaat gruwelijk ten koste van het niveau van het nationale elftal.
Ik vind het wel prettig dat die zwakzinnige engelse supporters van de zomer lekker op dat eiland blijven.
0
geplaatst: 22 november 2007, 09:12 uur
De indeling voor de loting:
Groep I: Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Nederland
Groep II: Kroatië, Italië, Tsjechië, Zweden
Groep III: Roemenië, Portugal, Polen, Duitsland
Groep IV: Frankrijk, Spanje, Turkije, Rusland
Dus ja, een groep met Italië, Duitsland en Frankrijk is mogelijk

0
DutchViking
geplaatst: 22 november 2007, 09:16 uur
De beste spelers in de Premier League zijn inderdaad buitenlanders. Verder vond ook ik de Engelsen gisteren niet overtuigen, wat deels ook kwam door het overtuigende spel van de Kroaten. Vaak is de individuele klasse van bepaalde spelers (Beckham, Lampard) dan nog bepalend, maar dat houdt ook een keer op. Het team hing gisteren als los zand aan elkaar en van een systeem leek geen sprake. Steve McClaren heeft daar absoluut ook een rol in gespeeld.
Jammer overigens dat Finland niet van Portugal wist te winnen. Jari Litmanen's laatste kans op een eindtoernooi is nu namelijk ook in rook opgegaan.
Jammer overigens dat Finland niet van Portugal wist te winnen. Jari Litmanen's laatste kans op een eindtoernooi is nu namelijk ook in rook opgegaan.
0
geplaatst: 22 november 2007, 09:30 uur
Joy4ever schreef:

Een groep met Zweden, Polen en Rusland is ook mogelijk.......
Dat ziet er toch een stuk minder uit...
0
geplaatst: 22 november 2007, 09:31 uur
DutchViking schreef:
Jari Litmanen's laatste kans op een eindtoernooi is nu namelijk ook in rook opgegaan.
Jari Litmanen's laatste kans op een eindtoernooi is nu namelijk ook in rook opgegaan.
Dat is een ramp...
Finland heeft niets te zoeken op het E.K.
0
geplaatst: 22 november 2007, 09:56 uur
Ik vond het echt een fantastische wedstrijd. Kroatie speelde fantastisch en ik sprong ook echt op toen ze de 2-3 maakte. Ook prachtig om de mineurstemming in de BBC studio te zien. Gelukkig waren ze wel heel realistisch en zeiden ze dat het verdiend was dat ze niet naar het EK gaan.
0
geplaatst: 22 november 2007, 21:59 uur
Mijn favoriete ploegen:
België: Royal Antwerp Football Club (den Antwaarp)
NL: /
Italië: Napoli
Spanje: Atletico Madrid
Frankrijk: Marseille
Engeland: Liverpool (ploeg jaren '80)
België: Royal Antwerp Football Club (den Antwaarp)
NL: /
Italië: Napoli
Spanje: Atletico Madrid
Frankrijk: Marseille
Engeland: Liverpool (ploeg jaren '80)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.