MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DutchViking
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat is een ramp... Finland heeft niets te zoeken op het E.K.

Portugal ook niet, als ze zo spelen als tijdens het laatste WK

Rusland heeft daarentegen wel veruit het mooiste volkslied. Alleen omdat een paar wedstrijden te horen is al de moeite waard.

levenvergeten schreef:
Rusland heeft daarentegen wel veruit het mooiste volkslied. Alleen omdat een paar wedstrijden te horen is al de moeite waard.
Om die reden ook jammer dat Engeland er niet bij is.

Klumpie schreef:
(quote)

Wat een fantastische wedstrijd was Engeland - Kroatië. Na zo'n flutwedstrijd van Nederland. En ongelooflijk hoe blij die coach van Kroatië was, ben benieuwd wat die krijgt vanuit Rusland.

Guus Hiddink krijgt zometeen in elk land een standbeeld als hij zo doorgaat..

Standard Luik

Ons aller Kiki Musampha gaat zijn geluk beproeven bij de Alkmaar Zaandam Combinatie.

Rhythm & Poetry schreef:
Ons aller Kiki Musampha gaat zijn geluk beproeven bij de Alkmaar Zaandam Combinatie.

Zaanstreek

Engeland zoekt nog steeds naar redenen voor de uitschakeling door Kroatië. De Engelsen wijzen nu naar Tony Henry, die het Kroatische volkslied met een pijnlijke misser afsloot. Aan het slot had de operazanger moeten zingen 'Mila kuda si planina' wat vrij vertaald betekent 'Mijn lief, je weet hoeveel we van jouw bergen houden'. Henry maakte ervan 'Mila kura si planina' en dat schijnt te betekenen 'Mijn lief, mijn penis is een berg'.

Ace
VanDeGriend schreef:
Ach ja...Guus plaatst zich met twee draken van wedstrijden en we zijn blij en over ons eigen elftal met dezelfde draken van wedstrijden lopen we te zeuren. Ik ook overigens maar ik ben dan ook niet blij dat Rusland door is. Wat heb je nou aan zo'n land op een EK. Ik vind 1 kleurloze oost-europese counterploeg wel genoeg eigenlijk. En je kunt zeggen van Engeland wat je wilt, maar ze gaan er toch altijd wel voor en brengen, los van die mongolen die achter dat elftal aanreizen, iets meer beleving en sfeer mee dan die 100 steenrijke russiche dronkenlappen op de tribune. Ik vind het jammer. Engeland - Frankrijk (of whatever) is hoe dan ook mooiere affiche dan Rusland - Frankrijk (of whatever). Wel een mooie pot overigens van Kroatie.

Amen.

Ik ben helemaal niet blij met Rusland. Leuk voor Hiddink, maar omdat hij daar bondscoach is, ga ik echt niet opeens voor een ploeg dat het antivoetbal uitgevonden heeft staan te juichen. Zo heb ik dat ook nooit voor Australie gedaan en ook niet voor Zuid-Korea. Ik ben Nederlander, op dat land ben ik trots en hoe belabberd die gasten ook spelen: ik sta erachter. Het is toch ook veel mooier om Engeland op een EK te hebben dan Rusland? Goed, in de Alpen zullen ze blij zijn, want het thuis blijven de Engelsen scheelt weer een paar gesloopte Sangerknaben en cafe's.

Feit blijf dat Engeland zich terecht NIET heeft geplaatst voor het EK. Jammer voor al die sentimenten die jullie hebben, maar Rusland staat terecht op het EK ondanks het anti-voetbal. Maar als je dat zo tegen staat, dan weet ik ook niet waarom je Nederland supportert.

Ace
Klumpie schreef:
Maar als je dat zo tegen staat, dan weet ik ook niet waarom je Nederland supportert.

Dat zeg ik toch? IK BEN NEDERLANDER!

Overigens heb ik geen speciale sentimenten voor het Engels elftal, maar landen als Frankrijk, Engeland, Italie, Spanje en Duitsland zeggen me nou eenmaal meer dan al die Oostblok-landen.

Ace schreef:
(quote)

Dat zeg ik toch? IK BEN NEDERLANDER!

Overigens heb ik geen speciale sentimenten voor het Engels elftal, maar landen als Frankrijk, Engeland, Italie, Spanje en Duitsland zeggen me nou eenmaal meer dan al die Oostblok-landen.

Klopt, dat is voor mij de enige reden om Nederland te supporteren. Als ze zo spelen als de afgelopen kwalificatiereeks dan heb ik liever dat Nederland er in de 1e ronde uitgaat.

Ik begrijp wat je bedoeld over de landen die je noemt, omdat het landen zijn met voetbaltradities. En omdat het landen zijn die korter bij huis liggen dus je kent ze beter. Maar aan de andere kant krijgt een land als Rusland nu wel de kans om een traditie op te bouwen.

Vrijdag heb ik de wedstrijd spanje - portugal gezien op het EK Futsal. Een prachtige halve finale. Op Youtube is een samenvatting te zien. Na 4.18 word er eem pracht van een doelpunt gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=3wvoYz0lQbM&feature=related

Spanje gaat door na strafschoppen.

Vanavond is de finale tussen Italie en Spanje

Rhythm & Poetry schreef:
Na 4.18 word er eem pracht van een doelpunt gemaakt:
Die is niet verkeerd inderdaad

Jornaquin
Klumpie schreef:
Feit blijf dat Engeland zich terecht NIET heeft geplaatst voor het EK. Jammer voor al die sentimenten die jullie hebben, maar Rusland staat terecht op het EK ondanks het anti-voetbal. Maar als je dat zo tegen staat, dan weet ik ook niet waarom je Nederland supportert.

Ga nu niet lopen doen alsof Rusland het meer verdiende dan Engeland . Engeland speelde bij tijd en wijlen slecht, maar ik heb de Russen nog nooit een fatsoenlijke pot voetbal zien spelen. Met wat ze vertonen horen ze beiden niet op een EK thuis, alleen doe me dan maar Engeland omdat ik dat land altijd graag zie spelen (ondanks dat ze met de topspelers die ze hebben af en toe zo slecht kunnen spelen).

Jornaquin schreef:
(quote)

Ga nu niet lopen doen alsof Rusland het meer verdiende dan Engeland . Engeland speelde bij tijd en wijlen slecht, maar ik heb de Russen nog nooit een fatsoenlijke pot voetbal zien spelen. Met wat ze vertonen horen ze beiden niet op een EK thuis, alleen doe me dan maar Engeland omdat ik dat land altijd graag zie spelen (ondanks dat ze met de topspelers die ze hebben af en toe zo slecht kunnen spelen).

1 Kroatië 12 9 2 1 29 28 - 8
2 Rusland 12 7 3 2 24 18 - 7
3 Engeland 12 7 2 3 23 24 - 7
4 Israël 12 7 2 3 23 20 - 12
5 Macedonië 12 4 2 6 14 12 - 12
6 Estland 12 2 1 9 7 5 - 21
7 Andorra 12 0 0 12 0 2 - 42

Dus Rusland is terecht door

Jornaquin
Klumpie schreef:
(quote)

1 Kroatië 12 9 2 1 29 28 - 8
2 Rusland 12 7 3 2 24 18 - 7
3 Engeland 12 7 2 3 23 24 - 7
4 Israël 12 7 2 3 23 20 - 12
5 Macedonië 12 4 2 6 14 12 - 12
6 Estland 12 2 1 9 7 5 - 21
7 Andorra 12 0 0 12 0 2 - 42

Dus Rusland is terecht door

Teletekst de gekste

Jornaquin schreef:
(quote)

Teletekst de gekste

Hij is dan ook een teletekstsupporter (hierbij het bewijs).

Nicolage Rico schreef:
Hij is dan ook een teletekstsupporter (hierbij het bewijs).

Yep, hier nog een eindstand 29 april 2007:

PSV 34 75 +50
Ajax 34 75 +49
AZ 34 72 +52
FC Twente 34 66 +30
SC Heerenveen 34 55 +17
Roda JC 34 54 +11
Feyenoord 34 53 -10
FC Groningen 34 51 0
FC Utrecht 34 48 -3

Jornaquin
We hebben hier te maken met het prototype gloeilamp zo te zien.

> Aanpassingsproblemen Lee
>
> Chun-Soo Lee (26) kampt met zware aanpassingsproblemen bij Feyenoord. De Zuid-Koreaanse aanvaller heeft zich sinds vorige week ziek gemeld in De Kuip. Het is nog onbekend of de international ooit nog in actie zal komen voor de stadionclub.
>
> Lee is nog steeds in Rotterdam, maar had zich tot maandag nog niet gemeld. De kans is groot dat Feyenoord de Koreaan een aantal weken naar huis stuurt. De club brengt dinsdag een communiqué naar buiten, waarin het toegeeft dat de Koreaan problemen heeft zich aan te passen. Dat is verbazingwekkend, omdat de selectie van Feyenoord er alles aan heeft gedaan het Lee naar de zin te maken.
>
> Ook de speler zelf was daarover zeer te spreken. Sinds zijn komst naar Feyenoord speelde Lee één keer in de basis, thuis tegen Ajax. Trainer Bert van Marwijk was nog niet echt tevreden over zijn spel, maar zag wél verbetering. Ondanks dat Lee niet overtuigde, zorgde hij wel voor dreiging.
>
> Het is niet de eerste keer dat Lee kampt met aanpassings- problemen. Eerder mislukte een buitenlands avontuur bij Real Sociedad en Numancia. Komende tijd wordt duidelijk of Lee zijn belofte alsnog gaat inlossen, of dat Feyenoord met hem een miskoop heeft gedaan van twee miljoen euro.
>

Ik las het vanmorgen... Pfff. Laat hem lekker naar huis gaan met zijn teddybeer. Als we die 2,5 miljoen dan terugkrijgen...

Jornaquin
010 en Koreanen

Knap resultaat van de gloeilampen.
Vooral Alcides en Rajkovic opvallend.
De wedstrijd was niet om aan te zien, maar wel drie punten.

Social_Mask
PSV heeft altijd zóveel geluk. Ze winnen altijd met 1-0 en spelen vaak niet eens goed. Lucky bastards..

Social_Mask schreef:
PSV heeft altijd zóveel geluk. Ze winnen altijd met 1-0 en spelen vaak niet eens goed. Lucky bastards..
Dat doet me aan een andere club uit Nederland denken uit de jaren 80. Iets met Lucky..

Jornaquin
Joy4ever schreef:
(quote)
Dat doet me aan een andere club uit Nederland denken uit de jaren 80. Iets met Lucky..

Dit doet me aan een tekenfilm denken. Iets met Calimero.

(afbeelding)

Prachtig shirt !!

Jornaquin
Waarom staat er een Engelse vlag op? Of spelen ze tegenwoordig hun thuis wedstrijden op Anfield?

Beetje scherp blijven Jornaquin. Zie hier het wapen van Milaan:
(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:09 uur

geplaatst: vandaag om 14:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.