Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 23:43 uur
Nog een paar: Wim Kiekens, Ali Ibrahim, Zico Tumba, Graham Arnold (mooie snor!), Roberto Lanckohr, Kenan Durmusoglu, Elroy Asmus en Arie Obdam.
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:37 uur
gemaster schreef:
Bij 'This Is Football' had je commentaar van Hugo Walker. 'Gaat schieten denk iiiiiiiiik!'
'En dan gaan we aan de thee hier in Waalwijk'.
Bij 'This Is Football' had je commentaar van Hugo Walker. 'Gaat schieten denk iiiiiiiiik!'
'En dan gaan we aan de thee hier in Waalwijk'.
links kannnnnn....., dit is ook intelligent
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:38 uur
kijken of ie een schot heeft.......heeft ieeeeeeee 
geweldig, Hugo Walker

geweldig, Hugo Walker
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:54 uur
Eddy Poelllmannnnnnnnnn is ook leuk: en dat is eennnnnn doelpunt, doelpunt vannnnnnnnn Blaisennnnnnnnnnnkuffffffffo?
0
geplaatst: 10 april 2006, 00:59 uur
die keeper die geblesseerd was en met een spuitbus werd 'geholpen'....
'.......en krijgt nnnnu vloeiiiiibare billlekoek.....'
'.......en krijgt nnnnu vloeiiiiibare billlekoek.....'

0
geplaatst: 10 april 2006, 01:06 uur
En toch blijft over alle sporten gezien Herbert Dijkstra mijn favoriet: "Frank Dittrich, behoeft eigenlijk geen introductie, ik zal hem toch even geven. Het verhaal is bekend, versnelt altijd te laat. Dan roept zijn trainer 'jetzt geht los'... Tja, er zou toch meer in zitten, zou je zeggen. Toch heeft deze sympathieke Duitser zijn sporen wel verdiend de afgelopen jaren, zo was hij een keer derde op het wereldkampioenschap... Wat kun je daar van zeggen Martin?'
0
geplaatst: 10 april 2006, 02:57 uur
"En dan krijgen we hier een vrije schop. Visserrr achter die bal. Gaat die bal normaal gesproken in de hoek proberen te krullen. Komt dat schot. VISSEEEEERRR! Nou! Wat scheelt het?! Technisch zeer fraai genomen. Man, wat doe je dat toch goed!"
0
geplaatst: 10 april 2006, 03:16 uur
Allmusic schreef:
Nii Lamptey, was dat niet het Ghanese supertalent dat op 15/16-jarige leeftijd bij PSV doorbrak? Daarna nooit meer iets van gehoord...
(quote)
Nii Lamptey, was dat niet het Ghanese supertalent dat op 15/16-jarige leeftijd bij PSV doorbrak? Daarna nooit meer iets van gehoord...
Op zijn 15e basisspeler bij Anderlecht, daarna naar PSV vertrokken en uiteindelijk beland in Mexico oid. Ergens is het goed mis gegaan met die jongen...
Henri van de Vegt, ooit bij Udinese (toen daar nog niet zoveel NLers speelde), was die al genoemd?
0
geplaatst: 10 april 2006, 11:28 uur
[quote]herman schreef:
Samen met Eli Louhenapessy. Ook zo'n rijzende ster.
(quote)
Samen met Eli Louhenapessy. Ook zo'n rijzende ster.

0
geplaatst: 10 april 2006, 11:36 uur
Paalhaas schreef:
"En dan krijgen we hier een vrije schop. Visserrr achter die bal. Gaat die bal normaal gesproken in de hoek proberen te krullen. Komt dat schot. VISSEEEEERRR! Nou! Wat scheelt het?! Technisch zeer fraai genomen. Man, wat doe je dat toch goed!"
ik mis hem oprecht, Hugo "En dan krijgen we hier een vrije schop. Visserrr achter die bal. Gaat die bal normaal gesproken in de hoek proberen te krullen. Komt dat schot. VISSEEEEERRR! Nou! Wat scheelt het?! Technisch zeer fraai genomen. Man, wat doe je dat toch goed!"

0
geplaatst: 10 april 2006, 11:44 uur
Lukas schreef:
Graham Arnold (mooie snor!)
over snorren gesproken: Abe van de Ban.Graham Arnold (mooie snor!)
die is op onovertroffen op snorgebied

0
geplaatst: 10 april 2006, 11:49 uur
sinds Abe van de Ban heeft de term 'snor' een hele andere demensie aangenomen 

0
geplaatst: 10 april 2006, 11:53 uur
of...
voorin jaren 70 droeg half snordragend Nederland het zogenaamd "VandeBannetje"

0
geplaatst: 10 april 2006, 12:03 uur
ettettummu schreef:
of...
of...

Nu zie je ze ook nog wel hoor. Maar dan in Harderwijk. Doe ze kunstjes.

0
geplaatst: 10 april 2006, 13:24 uur
Dit staat op een website die destijds was bedoeld als protest tegen de NOS, wegens het niet meenemen van Hugo Walker naar het WK:
Technisch domme beslissing is dit toch.
Lindenberg, doe dit toch niet!
Laat Hugo de finale becommentarieren, zou je zo zeggen.
Goede commentator is dat toch!
Hugo... Hugo.... HUGOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Had in feite ook de twee halve finales moeten verslaan.
Becommentarieert zo'n man de finale, is het een top-EK!
Die verslaggever bevalt me wel.
Ten Nape.... Walker.
Nou, dat moeten we bij het WK in Japan nog maar eens gaan bekijken.
NOS, NOS, wat doe je nou?!
Ohlala, wat een mooi commentaar.
Daar gaan we nog een of twee of drie of als het aan mij ligt vier keer naar kijken.
Walker... zeg's iets leuks... en dat doet ie!
Hugo Walker, bevalt me zeer.
Tja, Evert ten Napel is natuurlijk niet Hugo Walker.
NOS, dat past toch niet in het beeld van het EK.
Snoeks... Snooooooooeeeeks.... en die gaat de finale doen, denk ik...
JA!!!....(stilte).... maar het was niet Snoeks, maar het was Walker.

Hier nog wat typische Walker-quotes.
Technisch domme beslissing is dit toch.
Lindenberg, doe dit toch niet!
Laat Hugo de finale becommentarieren, zou je zo zeggen.
Goede commentator is dat toch!
Hugo... Hugo.... HUGOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Had in feite ook de twee halve finales moeten verslaan.
Becommentarieert zo'n man de finale, is het een top-EK!
Die verslaggever bevalt me wel.
Ten Nape.... Walker.
Nou, dat moeten we bij het WK in Japan nog maar eens gaan bekijken.
NOS, NOS, wat doe je nou?!
Ohlala, wat een mooi commentaar.
Daar gaan we nog een of twee of drie of als het aan mij ligt vier keer naar kijken.
Walker... zeg's iets leuks... en dat doet ie!
Hugo Walker, bevalt me zeer.
Tja, Evert ten Napel is natuurlijk niet Hugo Walker.
NOS, dat past toch niet in het beeld van het EK.
Snoeks... Snooooooooeeeeks.... en die gaat de finale doen, denk ik...
JA!!!....(stilte).... maar het was niet Snoeks, maar het was Walker.

Hier nog wat typische Walker-quotes.

0
ElMeroMero
geplaatst: 10 april 2006, 17:42 uur
ettettummu schreef:
die is op onovertroffen op snorgebied
(quote)
over snorren gesproken: Abe van de Ban.die is op onovertroffen op snorgebied

Ik vond Rene Eijkelkamp in zijn Groningentijd ook een mooie hoeveelheid neusvacht hebben.
En als je het over haar hebt in het algemeen, waren Ron de Roode en Heini Otto voor mij de meest *ahum* opvallende voetballers.

0
Allmusic
geplaatst: 10 april 2006, 19:00 uur
Voetbalplaatjes, wie is er niet mee opgegroeid?

...en hier nog één van Guus:

...en hier nog één van Guus:

0
moviefreak#1
geplaatst: 10 april 2006, 19:27 uur
Ik heb het. Het Panini voetbalplaatjesalbum van het seizoen 1995/1996 met daarin Toine Rorije 
Overigens naast hem nog zo'n vergeten speler : Lloyd Kameron (Dordrecht90, Feyenoord, Eagles) , ook in de geweldige lichting van de Eagles : Joop Hiele, Dennis Hulshoff, Alphons Arts, Gijs Steinmann, JAN MICHELS, Marco Heering, Cees Marbus, Marcel Valk, Marthijn Pothoven en
Jack de Gier 
En wat te denken van het elftal van Dordrecht'90 met onzer allen Adri van Tiggelen, Gerrie Slagboom en Virgil Breetveld.
En laten we vooral onze geweldige trainers niet vergeten : Danny Blind (Ajax), Frank Rijkaard (Ajax), Peter Bosz (Feyenoord), Stanley Menzo (PSV), Jan Wouters (PSV), Edward Sturing (Vitesse), Theo Bos (Vitesse), Ruud Brood (NAC), Ton Lokhoff (NAC), Martin van Geel (Willem II), Mike Snoei (Spara), Johan Steur (Volendam), Erwin Koeman (Groningen), Joop Gall (Groningen), Marcel Brands (RKC), Zeljko Petrovic (RKC), Cees Lok (NEC).
Maar wat het mooi maakt zijn de echte vergeten voetballers : Marciano Vink, Arjan Vermeulen, Erwin van de Looi, Ante Mise, Ben Iroha, Abe Knoop, Erwin Leurink, Edwin Vurens, Daniel Nijhof, Cedric Ihalauw, Jaques Koumans, Romeo Zondervan, Peter Remie, Leon Meijs, John Feskens, Jos van Eck, Gilbert Taument, Gerald Sandel, Armand Benneker, Reginald Thal, René Binken, Elroy Kromheer, Pieter Keur, Pieter Bijl, Erik Regtop, Ab Plugboer e.v.v.a.
Een koninklijk lintje voor al deze helden

Overigens naast hem nog zo'n vergeten speler : Lloyd Kameron (Dordrecht90, Feyenoord, Eagles) , ook in de geweldige lichting van de Eagles : Joop Hiele, Dennis Hulshoff, Alphons Arts, Gijs Steinmann, JAN MICHELS, Marco Heering, Cees Marbus, Marcel Valk, Marthijn Pothoven en
Jack de Gier 
En wat te denken van het elftal van Dordrecht'90 met onzer allen Adri van Tiggelen, Gerrie Slagboom en Virgil Breetveld.
En laten we vooral onze geweldige trainers niet vergeten : Danny Blind (Ajax), Frank Rijkaard (Ajax), Peter Bosz (Feyenoord), Stanley Menzo (PSV), Jan Wouters (PSV), Edward Sturing (Vitesse), Theo Bos (Vitesse), Ruud Brood (NAC), Ton Lokhoff (NAC), Martin van Geel (Willem II), Mike Snoei (Spara), Johan Steur (Volendam), Erwin Koeman (Groningen), Joop Gall (Groningen), Marcel Brands (RKC), Zeljko Petrovic (RKC), Cees Lok (NEC).
Maar wat het mooi maakt zijn de echte vergeten voetballers : Marciano Vink, Arjan Vermeulen, Erwin van de Looi, Ante Mise, Ben Iroha, Abe Knoop, Erwin Leurink, Edwin Vurens, Daniel Nijhof, Cedric Ihalauw, Jaques Koumans, Romeo Zondervan, Peter Remie, Leon Meijs, John Feskens, Jos van Eck, Gilbert Taument, Gerald Sandel, Armand Benneker, Reginald Thal, René Binken, Elroy Kromheer, Pieter Keur, Pieter Bijl, Erik Regtop, Ab Plugboer e.v.v.a.
Een koninklijk lintje voor al deze helden

0
geplaatst: 10 april 2006, 19:35 uur
Marciano Vink, de voetballer die volgens mij meer dan de helft van z'n carriere geblesseerd was.
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:36 uur
Vince vega schreef:
Marciano Vink, de voetballer die volgens mij meer dan de helft van z'n carriere geblesseerd was.
... en uiteindelijk in Zuid-Afrika terecht kwam, net als Jeremy Overbeek-Bloem, nog zoiets.
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:37 uur
Virgil Breetveld. Fantastische naam vond ik dat altijd. Scoorde ooit eens 30x in een seizoen voor Dordrecht '90.
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:40 uur
En PSV is voor de vijfde maal in zeven jaar kampioen. 
Toch wel heel bijzonder te noemen.

Toch wel heel bijzonder te noemen.
0
moviefreak#1
geplaatst: 10 april 2006, 19:41 uur
gemaster schreef:
Virgil Breetveld. Fantastische naam vond ik dat altijd. Scoorde ooit eens 30x in een seizoen voor Dordrecht '90.
In seizoen '93/'94 scoorde hij 27 keer in de eerste divisie

0
Allmusic
geplaatst: 10 april 2006, 20:01 uur
Nog wat namen:

Bwalya Kalusha, Koos Waslander, Tjalling Dilling, Evert Bleuming, Tarek Oulida, Yassine Abdellaoui, Wilbert Suvrijn, Frans van Rooy, Boudewijn Pahlplatz, Arthur Hoyer, Tomasz Iwan, Mike Small, Mike Obiku.

Bwalya Kalusha, Koos Waslander, Tjalling Dilling, Evert Bleuming, Tarek Oulida, Yassine Abdellaoui, Wilbert Suvrijn, Frans van Rooy, Boudewijn Pahlplatz, Arthur Hoyer, Tomasz Iwan, Mike Small, Mike Obiku.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.