MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Kalusha Bwalya, absolute held is dat!

Ovidu Stinga, Igor Demo, Marcelo, Robert Roest, Jurgen Dircx, Ronald Hamming, Ruud Heus, Henk Fraezer, Orlando Trustfull, Arnold Scholten, Bert Konterman, Jean Paul van Gastel, Kees van Wonderen, Wilfred Brookhuis, Fred van der Hoorn enz.

DutchViking
Milko Djurovski, voormalig goalgetter/topspeler van FC Groningen. Hoe is het hem na zijn tijd bij Groningen nog vergaan?

Verder...
Marco Heering, Dorel Zegrean, Mitar Mrkela, Leonard van Utrecht, David Connolly, Pablo Sanchez, Mark Burke, Andrius Skerla, Melvin Plet, Gabor Torma, Ansar Ajoupov, Marian Zeman, Alfons Groenendijk

DutchViking schreef:
Milko Djurovski, voormalig goalgetter/topspeler van FC Groningen. Hoe is het hem na zijn tijd bij Groningen nog vergaan?

Verder...
Marco Heering, Dorel Zegrean, Mitar Mrkela, Leonard van Utrecht, David Connolly, Pablo Sanchez, Mark Burke, Andrius Skerla, Melvin Plet, Gabor Torma, Ansar Ajoupov, Marian Zeman, Alfons Groenendijk

Ook dit is wel een prachtig rijtje hoor... inspireert mij ook ineens weer tot Michael Jeffrey, Rico Steinmann, Noh-Jun Joon, Mariano de Marchi, Jaromir Paciorek, Brenny Evers en Hubert Dijk.

DutchViking
Leon Hutten, Wilco Hellinga, Willy Boessen, Edwin Vurens, Frank Berghuis, Hennie Meijer, Maarten Atmodikoro, Marco Boogers, Romano Sion, Ron Olyslager, Jurgen Streppel

DutchViking schreef:
Maarten Atmodikoro

Oh ja die biljartte met Victoria Koblenko voordat Evgeny Levchenko haar overnam. En heeft ooit nog eens in de bak gedraaid voor drugshandel.

Broer Konijn
Elden de Getrouwe

DutchViking
Lukas schreef:
(quote)

Oh ja die biljartte met Victoria Koblenko voordat Evgeny Levchenko haar overnam. En heeft ooit nog eens in de bak gedraaid voor drugshandel.

Drugshandel? Daar heb ik wel iets van gehoord ja, maar vervolgens is hij volgens mij ook nooit meer op de Nederlandse velden gesignaleerd

Allmusic
DutchViking schreef:
Leon Hutten....

..dan moet je Corné Hutten niet vergeten hè.

DutchViking
Allmusic schreef:
(quote)

..dan moet je Corné Hutten niet vergeten hè.

Die ken ik niet

Broer Konijn
Van der Net

Allmusic
Dat is z'n broer, beiden bij WII gevoetbald.

DutchViking
Mijn naamgenoten: Pieter Bijl, Pieter Huistra, (Jan-)Pieter Martens

Glenn Helder, ooit begenadigd linksbuiten van het Nederlands Efltal en Arsenal. Later diverse malen in problemen geraakt, ondermeer gokverslaving.

Lukas schreef:
(quote)

En ook Sylivie Meis nog... echte womanizer die Atmodikoro...

brooklyn schreef:
(quote)

En ook Sylivie Meis nog... echte womanizer die Atmodikoro...

(In de war): dat was het inderdaad ja, Sylvie, niet Victoria (of toch ook???)

Terwijl het toch maar een uitermate kleine Chinees is.

gemaster schreef:
Terwijl het toch maar een uitermate kleine Chinees is.

Hoe moeten we dat 'uitermate kleine' opvatten

Opvallend vind ik nog altijd dat good old Raymond van der Gouw nog steeds zijn balletjes stopt in de Gouden Gids Divisie op ruim 42-jarige leeftijd. En nog steeds niet onverdienstelijk.

Sowieso heb ik wel zwak voor oudere spelers in het profvoetbal.

Denk aan een Costacurta die op 40-jarige leeftijd nog altijd lekker meespeelt bij AC Milan. En Teddy Sheringham, onverwoestbare spits van West Ham United.

Verder had je vroeger Donato bij Deportivo samen met Mauro Silva als belangrijke veteranen. Wat was Depor toen een schitterende ploeg met verder namen als Djalminha, Fran en natuurlijk Valeron.

Ook Pietro Vierchowod (of zoiets) niet vergeten. Deze ex-speler van Juventus speelde tot na z'n veertigste in de Serie A. Ik meen me zelfs te herinneren dat Van Basten hem één van de lastigste verdedigers ooit noemde.

En dan is er nog ene Romario...

Die heb ik 3 dagen terug al genoemd

ik bedoel in de huidige context van langspelers

brooklyn schreef:
Kalusha Bwalya, absolute held is dat!

Ja, inderdaad! Was laatst een documentaire over hem op TV: hij is nu bondscoach van Zambia en daar een absolute held. Tragisch verhaal ook van Zambia, dat zijn complete nationale selectie (op Kalusha na) verloor bij een vliegtuigongeluk.

Ook nog 's een mooi item gezien (bij dat programma van Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong) over het nieuwe stadion van FC Groningen. Waarom ze dat in godesnaam niet het Milko Djurovski-stadion hebben genoemd. Immers de beste speler die Groningen ooit gehad heeft.

Verder was er begin jaren '90 nog een of andere Deen die belachelijk veel scoorde bij FC Twente. Achternaam was Nielsen, voornaam weet ik niet meer. Ik geloof iets van 16 goals na de winterstop.

Die Panini-plaatjes heb ik overigens ook nog gespaard. Ik denk van 89/90 en het WK 90. Van dat laatste toernooi heb ik destijds een compleet plakboek bijgehouden.

DutchViking schreef:

Ik heb hem nog een jaartje bij Cambuur Leeuwarden mogen bewonderen.....verder misschien even googelen

DutchViking schreef:
(quote)

Drugshandel? Daar heb ik wel iets van gehoord ja, maar vervolgens is hij volgens mij ook nooit meer op de Nederlandse velden gesignaleerd

Dat van die drugshandel is mij niet bekend in de context van Atmodikoro. Hij heeft vastgezeten wegens dienstweigering. Verdacht van drugshandel was o.a. Yassine Abdelhaoui.

Ook al een ex NAC speler.

Zijn ex-vriendin kan ik naast zitten, maar dat van die drugshandel... dat weet ik zeker (denk ik )

Broer Konijn
Arnold Scholten, de Witte Socrates

TOP Oss
3-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:03 uur

geplaatst: vandaag om 04:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.