Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2006, 21:36 uur
Ovidu Stinga, Igor Demo, Marcelo, Robert Roest, Jurgen Dircx, Ronald Hamming, Ruud Heus, Henk Fraezer, Orlando Trustfull, Arnold Scholten, Bert Konterman, Jean Paul van Gastel, Kees van Wonderen, Wilfred Brookhuis, Fred van der Hoorn enz.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 22:03 uur
Milko Djurovski, voormalig goalgetter/topspeler van FC Groningen. Hoe is het hem na zijn tijd bij Groningen nog vergaan?
Verder...
Marco Heering, Dorel Zegrean, Mitar Mrkela, Leonard van Utrecht, David Connolly, Pablo Sanchez, Mark Burke, Andrius Skerla, Melvin Plet, Gabor Torma, Ansar Ajoupov, Marian Zeman, Alfons Groenendijk
Verder...
Marco Heering, Dorel Zegrean, Mitar Mrkela, Leonard van Utrecht, David Connolly, Pablo Sanchez, Mark Burke, Andrius Skerla, Melvin Plet, Gabor Torma, Ansar Ajoupov, Marian Zeman, Alfons Groenendijk
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:08 uur
DutchViking schreef:
Milko Djurovski, voormalig goalgetter/topspeler van FC Groningen. Hoe is het hem na zijn tijd bij Groningen nog vergaan?
Verder...
Verder...
Ook dit is wel een prachtig rijtje hoor... inspireert mij ook ineens weer tot Michael Jeffrey, Rico Steinmann, Noh-Jun Joon, Mariano de Marchi, Jaromir Paciorek, Brenny Evers en Hubert Dijk.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 22:11 uur
Leon Hutten, Wilco Hellinga, Willy Boessen, Edwin Vurens, Frank Berghuis, Hennie Meijer, Maarten Atmodikoro, Marco Boogers, Romano Sion, Ron Olyslager, Jurgen Streppel
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:13 uur
DutchViking schreef:
Maarten Atmodikoro
Maarten Atmodikoro
Oh ja die biljartte met Victoria Koblenko voordat Evgeny Levchenko haar overnam. En heeft ooit nog eens in de bak gedraaid voor drugshandel.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 22:14 uur
Lukas schreef:
Oh ja die biljartte met Victoria Koblenko voordat Evgeny Levchenko haar overnam. En heeft ooit nog eens in de bak gedraaid voor drugshandel.
(quote)
Drugshandel? Daar heb ik wel iets van gehoord ja, maar vervolgens is hij volgens mij ook nooit meer op de Nederlandse velden gesignaleerd

0
Allmusic
geplaatst: 10 april 2006, 22:17 uur
DutchViking schreef:
Leon Hutten....
Leon Hutten....
..dan moet je Corné Hutten niet vergeten hè.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 22:20 uur
Mijn naamgenoten: Pieter Bijl, Pieter Huistra, (Jan-)Pieter Martens 

0
geplaatst: 10 april 2006, 22:43 uur
Glenn Helder, ooit begenadigd linksbuiten van het Nederlands Efltal en Arsenal. Later diverse malen in problemen geraakt, ondermeer gokverslaving.
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:47 uur
Lukas schreef:
(quote)
En ook Sylivie Meis nog... echte womanizer die Atmodikoro...
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:51 uur
(In de war): dat was het inderdaad ja, Sylvie, niet Victoria (of toch ook???)
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:53 uur
gemaster schreef:
Terwijl het toch maar een uitermate kleine Chinees is.
Terwijl het toch maar een uitermate kleine Chinees is.
Hoe moeten we dat 'uitermate kleine' opvatten

0
geplaatst: 10 april 2006, 22:56 uur
Opvallend vind ik nog altijd dat good old Raymond van der Gouw nog steeds zijn balletjes stopt in de Gouden Gids Divisie op ruim 42-jarige leeftijd. En nog steeds niet onverdienstelijk.
Sowieso heb ik wel zwak voor oudere spelers in het profvoetbal.
Denk aan een Costacurta die op 40-jarige leeftijd nog altijd lekker meespeelt bij AC Milan. En Teddy Sheringham, onverwoestbare spits van West Ham United.
Verder had je vroeger Donato bij Deportivo samen met Mauro Silva als belangrijke veteranen. Wat was Depor toen een schitterende ploeg met verder namen als Djalminha, Fran en natuurlijk Valeron.
Sowieso heb ik wel zwak voor oudere spelers in het profvoetbal.
Denk aan een Costacurta die op 40-jarige leeftijd nog altijd lekker meespeelt bij AC Milan. En Teddy Sheringham, onverwoestbare spits van West Ham United.
Verder had je vroeger Donato bij Deportivo samen met Mauro Silva als belangrijke veteranen. Wat was Depor toen een schitterende ploeg met verder namen als Djalminha, Fran en natuurlijk Valeron.
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:43 uur
Ook Pietro Vierchowod (of zoiets) niet vergeten. Deze ex-speler van Juventus speelde tot na z'n veertigste in de Serie A. Ik meen me zelfs te herinneren dat Van Basten hem één van de lastigste verdedigers ooit noemde.
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:45 uur
0
geplaatst: 11 april 2006, 01:38 uur
brooklyn schreef:
Kalusha Bwalya, absolute held is dat!
Kalusha Bwalya, absolute held is dat!
Ja, inderdaad! Was laatst een documentaire over hem op TV: hij is nu bondscoach van Zambia en daar een absolute held. Tragisch verhaal ook van Zambia, dat zijn complete nationale selectie (op Kalusha na) verloor bij een vliegtuigongeluk.

Ook nog 's een mooi item gezien (bij dat programma van Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong) over het nieuwe stadion van FC Groningen. Waarom ze dat in godesnaam niet het Milko Djurovski-stadion hebben genoemd. Immers de beste speler die Groningen ooit gehad heeft.
Verder was er begin jaren '90 nog een of andere Deen die belachelijk veel scoorde bij FC Twente. Achternaam was Nielsen, voornaam weet ik niet meer. Ik geloof iets van 16 goals na de winterstop.
Die Panini-plaatjes heb ik overigens ook nog gespaard. Ik denk van 89/90 en het WK 90. Van dat laatste toernooi heb ik destijds een compleet plakboek bijgehouden.
0
geplaatst: 11 april 2006, 08:39 uur
DutchViking schreef:
Ik heb hem nog een jaartje bij Cambuur Leeuwarden mogen bewonderen.....verder misschien even googelen

0
geplaatst: 11 april 2006, 08:48 uur
DutchViking schreef:
Drugshandel? Daar heb ik wel iets van gehoord ja, maar vervolgens is hij volgens mij ook nooit meer op de Nederlandse velden gesignaleerd
(quote)

Dat van die drugshandel is mij niet bekend in de context van Atmodikoro. Hij heeft vastgezeten wegens dienstweigering. Verdacht van drugshandel was o.a. Yassine Abdelhaoui.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:33 uur
Zijn ex-vriendin kan ik naast zitten, maar dat van die drugshandel... dat weet ik zeker (denk ik
)
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.