MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Taihuttu, is dat die speler die een paar seizoenen geleden 6 keer scoorde in een wedstrijd?

Wie ik trouwens ook wel goed vond, was Mariano Juan. Hij moest weg bij Ajax, maar wat mij betreft viel ie alleszins mee.

herman schreef:
Taihuttu, is dat die speler die een paar seizoenen geleden 6 keer scoorde in een wedstrijd?

Wie ik trouwens ook wel goed vond, was Mariano Juan. Hij moest weg bij Ajax, maar wat mij betreft viel ie alleszins mee.

Ja dat zou heel goed kunnen ja, staat me ook iets van bij. Mariano Juan was een exponent van de post-Europa Cup I dip van Ajax, sammen met o.a. Andzrej Rudy, Georgi Kinkladze, Arno Splinter en Menno Willems. (Namedropping is na atletiek mijn favoriete sport)

lebowski schreef:
Koko Hoekstra!

een oude held van cambuur leeuwarden!

dutch2 schreef:
Oeki Hoekema

Nog een held van Cambuur....jarenlang mijn patatboer geweest in Leeuwarden.....en ze maakten daar de lekkerste pindasaus die ik ooit geproefd heb

Micheal Renfurm

Dirk jan Derksen

BoordAppel schreef:
(quote)

Verkleinwoorden. Denigrerend naar de "provincie" doen. Stemmen bij een album dat je helemaal niet kent. Wijst meer op frustratie van jou kant.

Ik ben helemaal niet gefrustreerd Arthur. Ik wilde alleen alle PSV 'ers feliciteren. Je hebt gezien waar het toe lijdt. En ik hou er niet van als mijn goede bedoelingen in twijfel worden getrokken. Wat mij betreft einde discussie.

Roelf-Jan Tiktak

Arnold Karnebeek
Michel Boerebach
Hendry Kruzen

JonnieBrasco
Mooie namen allemaal. Ik weet nog dat ik vroeger veel het pc-spelletje Fifa Soccer '96 speelde. Je kon daar zelf teams samenstellen, en ik had een team gemaakt met de meest hilarische voetbalnamen die in dat spel zaten, je ging dan extra veel overspelen, zodat je de Engelse commentator Andy Gray (?) dan liet struikelen over al die moeilijke namen. Zo had je Stéphane Chapuisat bij de Zwitsers, en bij de Oostenrijkers Storzenhopicker of zoiets. Ook was er een Afrikaan met ongeveer de naam Lakalakalami. Als die dan lang aan de bal was ging het zo: "Lakalakalami. La-ka-la-ka-la-mi!!". Zeer vermakelijk. Ik ben benieuwd hoe diezelfde commentator Jan Vennegoor of Hesselink uit zou spreken als die tien seconde aan de bal is.

Tegenwoordig vind ik Bastian Schweinsteiger bij de Duitsers wel een leuke verschijning tussen de namen in de opstelling.

Wat Gronings glorie betreft gaat er natuurlijk niets boven Harris Huizingh.

Hans je berichten hierboven omtrent PSV zijn inderdaad een tikkeltje gekleurd,al blijft Feyenoord natuurlijk de populairste club met de meest trouwe aanhang !

hartelijke groet

Nu heb je commentaar van Evert ten Napel en Youri Mulder in Fifa-spelletjes.

'Als u even koffie bent gaan halen, hebt u niks gemist. Het staat nog steeds (iets te lange pauze)... 2-0'.

Ja, Feyenoord is misschien de club met de meest trouwe aanhang (Feyenoord is daar ook wel het meeste op getest > slechte resultaten, enz).

Ik ben het uiteraard niet met Hans eens dat dit kampioenschap alleen aan Guus Hiddink ligt en dat psv geen grote voetballers heeft gehad. Vooral de laatste 30 jaar hebben daar grotere spelers gespeeld dan bij Feyenoord. Ik heb er een hekel aan om dit te zeggen, aangezien ik één van de meest fanatieke Feyenoorders ben, maar het is gewoon zo.

Ik ben het wel met Hans eens dat Feyenoord en ajax meer supporters hebben door heel het land. Misschien zijn psv-ers geen uitzonderingen, maar ze zijn wel duidelijk in de minderheid. Maar goed, het gaat om het voetbal.

Maar goed, als Feyenoord weer kampioen wordt, vieren wij een groot feest! Als je niet vaak kampioen wordt, is de ontlading des te groter... En dat is ook mooi!

HiLL schreef:
zucht haal dit soort albums weg Yak aub...

Euh Hill... Dit is een forum, geen album.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Euh Hill... Dit is een forum, geen album.

Ik vermoed dat zijn opmerking bij een album met PSV-liedjes stond.

Nicolas Frutos schreef:
(quote)

Ik vermoed dat zijn opmerking bij een album met PSV-liedjes stond.

Maybe, maar ik zie er nergens een vermelding van Yak bijstaan.

Bij 'This Is Football' had je commentaar van Hugo Walker. 'Gaat schieten denk iiiiiiiiik!'

'En dan gaan we aan de thee hier in Waalwijk'.

Onlangs heb ik van mijn broer een Grolsch-glas gekregen met daarop de tronie van cultheld Prince Polley.

(Voor liefhebbers: www.grolsch.nl, kost €2,50 of zo)

Ooit een talent (volgens de kenners) bij Ajax: Demtsjenko

Roberto Lanckohr, Edwin Gorter, Prince Polley, Huub Loeffen, Eric Viscaal...

Raymond Atteveld

Nihi Lamptey

Allmusic
David (S)Loggi, Bram Braam, Roelf-Jan Tiktak, Karel Liklikwatil, Diego Sanchez Torres, Wanny van Gils, Toon Nelemans, Ruben Kogeldans*, Ad van der Wiel, Kevin Maddock, John Feskens.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het lijstje is wel behoorlijk Willem II-gekleurd.

Laatstgenoemde voetbalde al zijn hele leven bij Willem II, was regelmatig speler van het jaar en besloot uiteindelijk op 'latere leeftijd' alsnog naar NAC te gaan, omdat hij daar de kans groter achtte Europees voetbal te halen, zijn allergrootste wens..... Het jaar erop haalde Willem II de championsleague en NAC degradeerde bijna....

Allmusic schreef:
John Feskens.

alias D'n beitel. Heerlijke voetballer.

dutch2
Pier Tol. Oud AZ.

Eric van de Luer, Micheal Gentille, Jeffrey Talan, Eric Rechtop.

Allmusic
Paalhaas schreef:
Nihi Lamptey

Nii Lamptey, was dat niet het Ghanese supertalent dat op 15/16-jarige leeftijd bij PSV doorbrak? Daarna nooit meer iets van gehoord...

Johan de Kock, goede verdediger van o.a. Utrecht

...en international.

Allmusic schreef:
(quote)

Nii Lamptey, was dat niet het Ghanese supertalent dat op 15/16-jarige leeftijd bij PSV doorbrak? Daarna nooit meer iets van gehoord...

Zonder h dus. Ik twijfelde al... Ja, die dus.

Volkert Velten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:49 uur

geplaatst: vandaag om 22:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.