Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 7 januari 2008, 15:33 uur
Ja, ik snap ook best dat hij liever naar Man City gaat dan naar AZ. Ik bedoel: wat schiet je er nou meer op om van Heerenveen naar AZ te gaan? Bitter weinig, lijkt me. Maar vergeet niet dat de beste jongen al 27 is en die volgende stap dan wel binnen 2 jaar moet maken. Anders hoeft namelijk niemand 'm meer...
Bijzonder misselijk zelfs.
Bijzonder misselijk zelfs.
0
geplaatst: 7 januari 2008, 15:40 uur
Joy4ever schreef:
Had iemand al gezegd dat Alves een misselijk ventje is?
Had iemand al gezegd dat Alves een misselijk ventje is?
Weet ik niet, maar voor zover dat nog niet is gezegd, heb jij het bij deze gedaan

0
geplaatst: 7 januari 2008, 15:47 uur
Geheel mee eens DonDijk.... Wij hadden tot afgelopen zomer ook een misselijk ventje, maar daar zijn we goed vanaf gekomen en hij voetbalt nu bij een misselijke club :-P. Trouwens, ik denk eigenlijk dat Alves niet zo'n misselijk ventje is maar dat de halve braziliaanse onderwereld contracten met hem heeft en hij het zelf nu ook niet meer weer....
0
geplaatst: 7 januari 2008, 15:56 uur
Ik ben in elk geval zeer blij als we straks verlost zijn van die Alves. Alleen die naam al, je bent er de afgelopen maanden bijna mee doodgegooid. Bovendien vind ik hem misselijk, ongeacht de lugubere contracten die hij ongetwijfeld heeft met allerlei vage lui. En misschien is het mooiste nog wel dat we straks van dat vieze gespuug af zijn. Iedere keer als die in beeld is bij een samenvatting, meent die zo'n vieze fluim te produceren. Zeer goor gezicht!
0
geplaatst: 7 januari 2008, 16:12 uur
TheSilmarillia schreef:
Weet ik niet, maar voor zover dat nog niet is gezegd, heb jij het bij deze gedaan

Doe niet zo misselijk man.
0
geplaatst: 7 januari 2008, 16:14 uur
Nicolage Rico schreef:
(ik voel me een beetje misselijk)DonDijk schreef:
Maar ja..hijs wel goed joh
Maar ja..hijs wel goed joh
Dat zeker.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 07:25 uur
FC Utrecht.
Willem Van Hanegem heeft het voetbal teruggebracht in de Galgenwaard.
Willem Van Hanegem heeft het voetbal teruggebracht in de Galgenwaard.
0
DonDijk
geplaatst: 8 januari 2008, 12:52 uur
Van Hanegem: 'Geen plezier is stoppen'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 8 januari om 11:25
Dat alles momenteel bij FC Utrecht een stuk rooskleuriger eruit ziet is voor trainer Willem van Hanegem geen vanzelfsprekendheid om ook voor een lange periode bij de club te blijven. De 63-jarige coach twijfelt of hij ook volgende jaar nog in de Domstad zit. Dit heeft vooral te maken met het toekomstperspectief te maken.
“Ik weet van mezelf dat als ik het niet meer zie zitten dat ik zeg: hartstikke leuk geweest, maar ik ga nu weer naar huis”, meldt Van Hanegem op de officiële website van FC Utrecht. De Kromme zegt verder dat er niets speelt, maar vindt dat hij te allen tijde moet kunnen stoppen wanneer hij dat wil.
“Het is toch ieder zijn goed recht. Als je geen plezier meer hebt, om wat voor reden dan ook, dan moet je toch dag kunnen zeggen”, meent de Utrecht-trainer. “Maar ik heb er op dit moment nog wel lol in.” Van Hanegem heeft bij de huidige nummer acht van de Eredivisie nog een contract tot en met de zomer van 2009.

Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 8 januari om 11:25
Dat alles momenteel bij FC Utrecht een stuk rooskleuriger eruit ziet is voor trainer Willem van Hanegem geen vanzelfsprekendheid om ook voor een lange periode bij de club te blijven. De 63-jarige coach twijfelt of hij ook volgende jaar nog in de Domstad zit. Dit heeft vooral te maken met het toekomstperspectief te maken.
“Ik weet van mezelf dat als ik het niet meer zie zitten dat ik zeg: hartstikke leuk geweest, maar ik ga nu weer naar huis”, meldt Van Hanegem op de officiële website van FC Utrecht. De Kromme zegt verder dat er niets speelt, maar vindt dat hij te allen tijde moet kunnen stoppen wanneer hij dat wil.
“Het is toch ieder zijn goed recht. Als je geen plezier meer hebt, om wat voor reden dan ook, dan moet je toch dag kunnen zeggen”, meent de Utrecht-trainer. “Maar ik heb er op dit moment nog wel lol in.” Van Hanegem heeft bij de huidige nummer acht van de Eredivisie nog een contract tot en met de zomer van 2009.

0
Jornaquin
geplaatst: 8 januari 2008, 15:43 uur
Ace schreef:
Het grappige is dat hij straks nog naar Man City gaat ook. Dat is van het niveau Heerenveen, met als enige verschil dat het omdat het in Engeland speelt niet verder komt dan de middenmoot. Dan speelt hij wellicht in een even zware competities als de rest van die Brazilianen, maar wel bij een club die nou niet echt te vergelijken is met Barcelona, Ac Milan en Real Madrid.
Het grappige is dat hij straks nog naar Man City gaat ook. Dat is van het niveau Heerenveen, met als enige verschil dat het omdat het in Engeland speelt niet verder komt dan de middenmoot. Dan speelt hij wellicht in een even zware competities als de rest van die Brazilianen, maar wel bij een club die nou niet echt te vergelijken is met Barcelona, Ac Milan en Real Madrid.
Man City is niet te vergelijken met Barcelona, AC Milan en Real Madrid maar is natuurlijk een stuk beter dan AZ. Man City stelde de afgelopen jaren niet zoveel voor maar heeft sinds dit seizoen een nieuwe eigenaar en een paar zeer goede spelers in de gelederen. Kijk maar hoe ze het doen in de Premier League, dat is niet mis. Ze kunnen dit seizoen aardig meedraaien in de top en ze hebben ambitie's genoeg. Daarbij is het ook nogeens 1 van de mooiste clubs van Engeland. Hij heeft het zelf ook over Fenerbache, dat snap ik dan weer niet. Mooie club, maar nou niet echt supergoed en de Turkse competitie lijkt me nu ook niet echt geweldig om te spelen.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 17:43 uur
Chelsea of Liverpool hoeft maar een dip te krijgen en City speelt gewoon Champions League volgend jaar. Het enige wat ze missen is een echt goede spits (ik geloof dat M'Penza nu vooral in de basis staat) die een goede combo kan vormen met Elano...
0
KSPR
geplaatst: 8 januari 2008, 21:20 uur
Elano is toch meer een middenvelder? Rechtsmidden staat hij dacht ik....
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:25 uur
Een soort vleugelspeler, die Elano. Mpenza staat in de punt, om vervangen te woredn door Samaras.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:58 uur
Ik bedoelde combo meer als 'aangever - afmaker'. Zoals bv. ook Jonk Bergkamp vroeger feilloos wist te vinden.
0
Jornaquin
geplaatst: 9 januari 2008, 01:38 uur
herman schreef:
Chelsea of Liverpool hoeft maar een dip te krijgen en City speelt gewoon Champions League volgend jaar. Het enige wat ze missen is een echt goede spits (ik geloof dat M'Penza nu vooral in de basis staat) die een goede combo kan vormen met Elano...
Ze hebben wel spitsen als bijv. Valeri Bojinov en Rolando Bianchi maar die schijnen na 3 wedstrijden al weer afgeschreven te zijn.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 11:14 uur
http://www.nu.nl/news/1383903/40/Adriaanse_moet_boeten_voor_contractbreuk.html
Krijgen we na het Bosman-arrest nu ook het Cootje-arrest?
Krijgen we na het Bosman-arrest nu ook het Cootje-arrest?
0
Ace
geplaatst: 9 januari 2008, 11:40 uur
Jornaquin schreef:
Man City is niet te vergelijken met Barcelona, AC Milan en Real Madrid maar is natuurlijk een stuk beter dan AZ. Man City stelde de afgelopen jaren niet zoveel voor maar heeft sinds dit seizoen een nieuwe eigenaar en een paar zeer goede spelers in de gelederen. Kijk maar hoe ze het doen in de Premier League, dat is niet mis. Ze kunnen dit seizoen aardig meedraaien in de top en ze hebben ambitie's genoeg. Daarbij is het ook nogeens 1 van de mooiste clubs van Engeland. Hij heeft het zelf ook over Fenerbache, dat snap ik dan weer niet. Mooie club, maar nou niet echt supergoed en de Turkse competitie lijkt me nu ook niet echt geweldig om te spelen.
(quote)
Nou ja, ze zijn wel wat beter dan AZ, maar zoveel scheelt dat echt niet. Het draait in Engeland om Liverpool. Chel$ki, Man Utd en Arsenal en elk jaar zijn er een paar ploegen die het ook weer eens 1 of 2 jaar leuk doen. Nu is dat misschien Man City, volgend jaar is het Fulham en het jaar erop weer een ander. Of het 1 van de mooiste clubs van Engeland is zou ik niet weten, maar wat ik wel weet is dat je Manchester nog niet dood gevonden wil worden. Wat ie in Turkije zou moeten, weet ik helemaal niet inderdaad. Best leuk hoor Istanbul, daar niet van. Stuk beter dan Manchester in ieder geval.
0
KSPR
geplaatst: 9 januari 2008, 18:01 uur
Bij Fener spelen erg veel Brazilianen (meestal 8 in de basis....) en de coach zelf is ook Braziliaans. Dat kan voor hem een pluspunt zijn. Overig is het daar vaak ook erg lekker weer, een dik salaris en Fener is natuurlijk een titelkanidaat + ze spelen nu zelfs achtste finales Champions League. Ik snap hem wel hoor....
0
DonDijk
geplaatst: 10 januari 2008, 09:50 uur
Bruno Silva wil naar die kloteclub in 020, kunnen ze zelf niet eens meer een backie opleiden met hun geweldige jeugdopleiding?
0
Ace
geplaatst: 10 januari 2008, 09:53 uur
DonDijk schreef:
Bruno Silva wil naar die kloteclub in 020, kunnen ze zelf niet eens meer een backie opleiden met hun geweldige jeugdopleiding?
Nou nou Wouter, bengel! Doe eens niet zo opstandig!
@Jorn: vergeet Echo and the Bunnymen niet! En Everton natuurlijk... Ik bedoel LFC.
0
Jornaquin
geplaatst: 10 januari 2008, 10:37 uur
DonDijk schreef:
Kan Ajax toch niks aan doen dat Silva liever bij Ajax voetbalt dan bij Groningen? Wat me nogal logisch lijkt ook
0
DonDijk
geplaatst: 10 januari 2008, 10:48 uur
ja mij ook wel eigenlijk... 
hiermee bevestigen ze dus wéér een miskoop: die Roemeen, hoe heet ie?

hiermee bevestigen ze dus wéér een miskoop: die Roemeen, hoe heet ie?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.