MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Silva is toch rechtsback? Ze hebben Colin toch? Wat moeten ze nou met deze Silva

DonDijk
Klumpie schreef:
Silva is toch rechtsback? Ze hebben Colin toch? Wat moeten ze nou met deze Silva

Colin is inderdaad ook een fantastische aankoop geweest

Jornaquin
Best aankoop sinds jaren

DonDijk
Jornaquin schreef:
Best aankoop sinds jaren

Op Delorge na, beste jongen!

Delorge krijgt tenminste geen kans om fouten te maken

Ismael Urzaiz

Hoe is het eigenlijk met Kennedy?

DonDijk
Bruno was vanmorgen niet op de training...krijg je dat weer....

DonDijk schreef:
Bruno was vanmorgen niet op de training...krijg je dat weer....
Ga hem anders even zoeken Don, jij woont toch dichtbij.

Joy4ever schreef:
(quote)

DonDijk
Joy4ever schreef:
(quote)

hij zit nu naast me inderdaad

Ace
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/15559_Speler%20Kozakken%20Boys%20op%20stage%20bij%20Ajax.php

Het moet niet gekker worden: if you can't beat them, join them...

Nouja, is dat zo raar? Die gast is nog hardstikke jong...

Er zijn genoeg spelers die pas op hun 22ste/23ste profvoetballer werden en zelfs nog het Nederlands Elftal haalden... en deze gast is nog een paar jaar jonger.

Inderdaad, Joy4ever wacht zelf ook nog steeds op het moment dat hij door een profclub wordt weggekaapt. Hij staat op elk voetbalveldje in het land te ballen in de hoop dat er een scout aan de zijlijn staat.

Nicolage Rico schreef:
Joy4ever wacht zelf ook nog steeds op het moment dat hij door een profclub wordt weggekaapt
HFC Haarlem vond ik idd geen topclub

Wij ook niet.

DonDijk
Veendam dan?

DonDijk schreef:
Veendam dan?
Die dan weer wel. Aan de Langeleegte speelt een groot kampioen, Aan de Langeleegte krijg je van katoen

Joy4ever schreef:
(quote)
Die dan weer wel. Aan de Langeleegte speelt een groot kampioen, Aan de Langeleegte krijg je van katoen

O ja, Tom heeft ook vast alle clubliederen uit zijn hoofd geleerd voor het geval dat hij daadwerkelijk vastgelegd wordt.

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
(quote)

O ja, Tom heeft ook vast alle clubliederen uit zijn hoofd geleerd voor het geval dat hij daadwerkelijk vastgelegd wordt.

nee, deze zing ik altijd voor hem voor het slapen gaan

WernerGSF
DonDijk schreef:
nee, deze zing ik altijd voor hem voor het slapen gaan

goed bezig

Ace
herman schreef:
Nouja, is dat zo raar? Die gast is nog hardstikke jong...

Er zijn genoeg spelers die pas op hun 22ste/23ste profvoetballer werden en zelfs nog het Nederlands Elftal haalden... en deze gast is nog een paar jaar jonger.

Hij is zeker nog jong, maar alle spelers die bij topclubs spelen, werden gemiddeld op hun 12e al ontdekt... Ik bedoel, af en toe gaat er eens eentje naar Dordt, maar ik vind dit toch vrij bizar.

DonDijk
Ace schreef:
(quote)

Hij is zeker nog jong, maar alle spelers die bij topclubs spelen, werden gemiddeld op hun 12e al ontdekt... Ik bedoel, af en toe gaat er eens eentje naar Dordt, maar ik vind dit toch vrij bizar.

of naar Veendam

Is het ook, maar het is maar een proefperiode toch?

Wat mij betreft is speelt Ajax trouwens 4-3-3 en zou dit de opstelling mogen zijn. Als er een nieuwe verdediger bij komt, mag Heitinga Davids rol wel overnemen.

Van dit team vind ik eigenlijk alleen Stekelenburg, Huntelaar, Perez en Gabri onomstreden...

Stekelenburg

Ogararu/Heitinga/Vermaelen/Emanuelson

Perez/Davids/Gabri

Luque/Huntelaar/Suarez

Zo lijkt het nog wat, alleen is de verdediging wel om te huilen.

DonDijk
Gelukkig hebben ze altijd Colin nog achter de hand

Ace schreef:
(quote)

Sommige talenten hebben misschien voorrang aan hun school gegeven. Geen idee hoe Koevermans als 12-jarige speelde, maar hij heeft wel zijn gymnasium afgerond geloof ik.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/AZHeeftContractMetAlvesEnSpantArbitrageAan.htm

Ik zou heel die Alves niet meer willen hebben, als je weet dat hij denkt dat hij de regels bepaald.

Jornaquin
herman schreef:
Is het ook, maar het is maar een proefperiode toch?

Wat mij betreft is speelt Ajax trouwens 4-3-3 en zou dit de opstelling mogen zijn. Als er een nieuwe verdediger bij komt, mag Heitinga Davids rol wel overnemen.

Van dit team vind ik eigenlijk alleen Stekelenburg, Huntelaar, Perez en Gabri onomstreden...

Stekelenburg

Ogararu/Heitinga/Vermaelen/Emanuelson

Perez/Davids/Gabri

Luque/Huntelaar/Suarez

Mooie opstelling, alleen Emanuelson eruit en Vertonghen erin

Status Seeker schreef:
(quote)

Sommige talenten hebben misschien voorrang aan hun school gegeven. Geen idee hoe Koevermans als 12-jarige speelde, maar hij heeft wel zijn gymnasium afgerond geloof ik.

Enne, deze opmerking raakt kant noch wal want bijv. Daniel de Ridder heeft ook zijn gymnasium afgerond en heeft de gehele jeugdopleiding van Ajax doorgelopen. Dat bewijst dat je naast het voetbal ook "makkelijk" een opleiding kunt volgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.