MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
WernerGSF
Nicolage Rico schreef:
Ik zou heel die Alves niet meer willen hebben, als je weet dat hij denkt dat hij de regels bepaald.

waarom heeft iedereen altijd zo'n negative mening over Alves?

Jornaquin schreef:
(quote)

Mooie opstelling, alleen Emanuelson eruit en Vertonghen erin

(quote)

Enne, deze opmerking raakt kant noch wal want bijv. Daniel de Ridder heeft ook zijn gymnasium afgerond en heeft de gehele jeugdopleiding van Ajax doorgelopen. Dat bewijst dat je naast het voetbal ook "makkelijk" een opleiding kunt volgen.

Sommige talenten hebben misschien voorrang aan hun school gegeven schreef ik. Ik zeg dus niet dat het niet kan, maar waar sommige talenten hun school laten vallen, zetten andere talenten misschien voetbal op een lager pitje......

Jornaquin
Status Seeker schreef:
(quote)

Sommige talenten hebben misschien voorrang aan hun school gegeven schreef ik. Ik zeg dus niet dat het niet kan, maar waar sommige talenten hun school laten vallen, zetten andere talenten misschien voetbal op een lager pitje......

Ja, zou kunnen, maar dan snap ik niet waarom hij dan nu ook geen voorkeur geeft aan een vervolgopleiding?

Ja het gaat weer soepel bij Fc Groningen... Typisch zuid amerikaans, als het een keer niet zo gaat als je wil weg blijven van de training. (neemt niet weg dat ik over bruno, na hem 10 wedstrijden bij groningen te hebben gezien in zijn eerste seizoen, al heb gemeld dat hij zo bij de 'top 3' mee kan) Trouwens.... die jongen van kozakken boys is ook een back toch? Geeft wel aan dat ze daar in 020 ernstig tevreden zijn over bijvoorbeeld vertonghen (die toch nog niet zo oud is) en die gast uit de jeugdopleiding die af en toe een potje mee doet

0-1 Kampioenuh!!

Ruby1966
Wat zei je?

Volgens mij heeft ie het over PSV gisteren.

Ruby1966
herman schreef:
Volgens mij heeft ie het over PSV gisteren.

PSV? Wat is dat?

En wie staan daar gewoon weer vierde in de competitie?

WernerGSF
Ruby1966 schreef:
(quote)

PSV? Wat is dat?

PSV (Philips' Sport Vereniging) is een professionele voetbalclub uit Eindhoven. Samen met Ajax en Feyenoord behoort PSV tot de traditionele top drie van het Nederlandse betaald voetbal.

WernerGSF schreef:
(quote)

PSV (Philips' Sport Vereniging) is een professionele voetbalclub uit Eindhoven. Samen met Ajax en Feyenoord behoort PSV tot de traditionele top drie van het Nederlandse betaald voetbal.

Weer wat geleerd

Ace
Retteketet!

WernerGSF
Joy4ever schreef:
(quote)

Weer wat geleerd

het was ook nieuw voor mij

DonDijk
lebowski schreef:

artemio
lebowski schreef:

De mazzelaars van het noorden.

KSPR
Al van Ajax gehoord? Die rode kaart....

KSPR schreef:
Al van Ajax gehoord? Die rode kaart....

De mazzelaars uit het westen

Ace
Kom op jongens, maak er eens een mooi verhaal van! Graag zie ik de woorden 'lucky', 'onterecht', 'luinge' en 'thuisfluiter' erin terug!

WernerGSF
Luinge zat goed, maar die grensrechter had geen ballen.

KSPR
Precies. Desondanks heeft Ajax goed gespeeld hoor, alleen die rode kaart heeft de hele wedstrijd verpest. Daarvoor ging het gelijk op.

AC Milan wint thuis, eindelijk. En wie scoort er? 2x Ronaldo

Ace
Je vergeet een paar woorden

Misschien had die grens het echt niet gezien? Lekker belangrijk, dan was het misschien 4-1 geworden. az was iets sterker tot de 1-1, maar daarna was het aardig over. Maar goed, dit zullen we altijd houden: rolt het alkmaarse zootje van ome dick een ploeg eens op met een nulletje of 7 is het fenomenaal, worden ze zelf afgedroogd dan komt dat doordat ze pech hadden op een bepaald moment. Ik heb het voor aanvang van dit seizoen al geroepen: die blijven echt niet structureel aan de top. Gewoon weer lekker lid van de subtop die tegenwoordig (wat wel mooi is trouwens) uit een ploeg of 6 bestaat.

Spijtoptant
Hup AZ !

WernerGSF
KSPR schreef:
Precies. Desondanks heeft Ajax goed gespeeld hoor, alleen die rode kaart heeft de hele wedstrijd verpest. Daarvoor ging het gelijk op.

AC Milan wint thuis, eindelijk. En wie scoort er? 2x Ronaldo

dat haar van 'm

Jornaquin
Haha, Alkmaarse stakkers flink pak slaag gekregen van ons aller Ajax

Heeft Status Seeker ineens internetproblemen?

WernerGSF
Jornaquin schreef:
Haha, Alkmaarse stakkers flink pak slaag gekregen van ons aller Ajax

wel lief blijven doen

Jornaquin
Hoezo, het zijn toch gewoon stakkers?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:45 uur

geplaatst: vandaag om 23:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.