Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
WernerGSF
geplaatst: 20 januari 2008, 14:48 uur
als Feyenoord en Ajax 'gewoon' hadden gewonnen wel ja
0
geplaatst: 20 januari 2008, 15:59 uur
Tsja, als het zo doorgaat, dan kan zelfs Sparta met een goede run nog kampioen worden. 

0
artemio
geplaatst: 20 januari 2008, 16:29 uur
Ja, ja maar zo'n uitslag is geen garantie voor succes, kijk maar naar Ajax. Verlies tegen nac en gelijke tegen nec.

Ik had wel graag gezien dat groningen had gewonnen. Om de top drie nog meer angst aan te jagen...
0
WernerGSF
geplaatst: 20 januari 2008, 16:50 uur
ach, nu zijn er twee club die, op een haar na, de top drie gewoon een grote schop geven 
ik hoop dat het snel gebeurd, volgende week PSV - Ajax dus daar worden weer punten verspeeld.

ik hoop dat het snel gebeurd, volgende week PSV - Ajax dus daar worden weer punten verspeeld.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 22:06 uur
De Eredivisie is aan een sterke devaluatie onderhevig. En ook al zullen er meer redenen zijn om dit geen goede zaak te vinden: ik vind het tot dusver erg vermakelijk. Alles zit dicht bij elkaar en iedereen lijkt van iedereen te kunnen winnen. Stand op de ranglijst is niet langer maatgevend. Vorm van de dag wel. VVV zou volgens iedereen louter kanonnenvoer zijn, maar zie eens waar ze staan. Dat komt mede omdat het voor VVV (volgens hun eigen lezing) geen ramp is als ze na één seizoen weer degraderen. Ze blijven een financieel gezonde club. En dat zie je dan weer op het veld terug: gewoon lekker ballen, niet teveel bezig zijn met iig één punt aan een wedstrijd over houden. Wie weet dat het nog gekker kan dan de laatste speeldag van vorig seizoen. Ik teken er iig voor.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 22:45 uur
Nou, het seizoen voor Fc Groningen is pretty much over. Silva gaat er niet meer inkomen, en Nevland wil naar Fulham. Overigens gun ik Nevland het aller aller beste. Die jongen verdiend het om terug te keren bij Manchester United want hij is in alle opichten een topper (geweest) voor Groningen. Maar als hij en Silva vertrekken is onze Fc twee absolute steunpilaren kwijt en is het einde seizoen, uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen
0
DonDijk
geplaatst: 21 januari 2008, 09:46 uur
ukkie84 schreef:
Nou, het seizoen voor Fc Groningen is pretty much over. Silva gaat er niet meer inkomen, en Nevland wil naar Fulham. Overigens gun ik Nevland het aller aller beste. Die jongen verdiend het om terug te keren bij Manchester United want hij is in alle opichten een topper (geweest) voor Groningen. Maar als hij en Silva vertrekken is onze Fc twee absolute steunpilaren kwijt en is het einde seizoen, uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen
Nevland moeten ze inderdaad maar laten gaan, 30+ en je kan er nou nog wat voor vangen. En die kunnen ze beter missen dan Silva. (ze hebben immers Nijland)
0
geplaatst: 21 januari 2008, 09:56 uur
FC Groningen is wel in een vergevorderd stadium de Argentijn Matías Cahais vast te leggen. De 20-jarige linksbenige centrale verdediger speelt momenteel voor Boca Juniors en was afgelopen zomer de aanvoerder van het Argentijnse nationale elftal tot 20 jaar, dat wereldkampioen werd. Zou knap zijn van Grun als ze hem binnen weten te halen.
0
geplaatst: 21 januari 2008, 10:20 uur
Waarom zou het seizoen voor Groningen over zijn? Ze staan nog altijd op een mooie vijfde plek, dus ik zou zeggen: ga voor playoffs voor Champions League. Maar met een instelling zoals die van ukkie84 gaat dat zeker niet lukken... 

0
geplaatst: 21 januari 2008, 10:31 uur
Tsja, Suarez konden ze ook wel missen. Zolang Lindgren niet verkocht wordt, hoeven ze het niet somber in te zien.
0
DonDijk
geplaatst: 21 januari 2008, 10:38 uur
herman schreef:
Tsja, Suarez konden ze ook wel missen. Zolang Lindgren niet verkocht wordt, hoeven ze het niet somber in te zien.
Zit wat in. Hoewel Silva wel erg gemist wordt hoor. Wie moet er nou rechtsback? Ogagaru huren?
Of Colin?

0
WernerGSF
geplaatst: 21 januari 2008, 11:14 uur
gisteren met Martijn Meerdink was ook niet echt een succes.
0
DonDijk
geplaatst: 21 januari 2008, 12:59 uur
Joy4ever schreef:
FC Groningen is wel in een vergevorderd stadium de Argentijn Matías Cahais vast te leggen. De 20-jarige linksbenige centrale verdediger speelt momenteel voor Boca Juniors en was afgelopen zomer de aanvoerder van het Argentijnse nationale elftal tot 20 jaar, dat wereldkampioen werd. Zou knap zijn van Grun als ze hem binnen weten te halen.
En het is gelukt, hij was vanmorgen al aan het trainen.

O.a. PSV, Feyenoord en Real Madrid (..) waren voor hem in de race.
Maar ja, als Groningen belangstelling toont...
0
geplaatst: 21 januari 2008, 14:56 uur
Haha.. Erg opvallend. Hij kent het uitgaansleven van Groningen zeker?
0
geplaatst: 21 januari 2008, 15:09 uur
Dat kunnen zuid amerikanen wel ja... feestje vieren. Schijnt Ronaldinho ook de beste in te zijn, misschien staat die wel op het schaduw lijstje als Nevland weg gaat
. Nee ik denk dat het voor Fc Groningen te kort dag is vervangers te halen voor Nevland en SIlva, terwijl Cahais voor komende zomer op de planning stond als vervanger voor Kruiswijk maar door concurrentie moest hij nu wel gehaald worden
. Nee ik denk dat het voor Fc Groningen te kort dag is vervangers te halen voor Nevland en SIlva, terwijl Cahais voor komende zomer op de planning stond als vervanger voor Kruiswijk maar door concurrentie moest hij nu wel gehaald worden
0
geplaatst: 21 januari 2008, 23:48 uur
...en FC Utrecht sluipt er stiekem achteraan. Woensdag even in de Arena van Ajax winnen
0
DonDijk
geplaatst: 22 januari 2008, 08:29 uur
Running On Empty schreef:
...en FC Utrecht sluipt er stiekem achteraan. Woensdag even in de Arena van Ajax winnen
(quote)
Kan ik me niet voorstellen, Utrecht komt duidelijk kwaliteit in de kwantiteit tekort.

0
geplaatst: 22 januari 2008, 11:32 uur
Nou! Ajax heeft Bruno Silva dus binnen. Ben benieuwd of dat de verdediging sterker maakt. Aan de andere kant: alles beter als Ogararu en/of Colin.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 17:58 uur
En Groningen heeft Sepp de Roover binnen... en nog 3 miljoen op de spaarrekening bij kunnen schrijven. Lijkt me een goede deal voor de club, of het team er direct sterker van wordt vraag ik me af maar Sepp is geen slechte back
0
DonDijk
geplaatst: 23 januari 2008, 08:48 uur
Sepp is een goede back, welkom Sepp in The Green Hell. 

0
geplaatst: 23 januari 2008, 09:04 uur
Op de site van VI zijn de hoogtepunten van de wedstrjiden uit de Afrika Cup te zien. En het moet gezegd: er worden prachtige acties en goals gemaakt.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 09:06 uur
Joy4ever schreef:
Op de site van VI zijn de hoogtepunten van de wedstrjiden uit de Afrika Cup te zien. En het moet gezegd: er worden prachtige acties en goals gemaakt.
Maar de wedstrijden in zijn geheel zijn over het algemeen echt niet om aan te zien. Tot nu toe.Op de site van VI zijn de hoogtepunten van de wedstrjiden uit de Afrika Cup te zien. En het moet gezegd: er worden prachtige acties en goals gemaakt.
Al heeft Egypte wel indruk op me gemakt.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 09:12 uur
rayman schreef:
Al heeft Egypte wel indruk op me gemakt.
Ray onze ouwe Egyptenaar Al heeft Egypte wel indruk op me gemakt.

0
geplaatst: 23 januari 2008, 09:35 uur
Joy4ever schreef:

De Sfinx he(quote)
Ray onze ouwe Egyptenaar 
0
geplaatst: 23 januari 2008, 22:52 uur
Nou ik heb inderdaad ook afrika cup zitten kijken, maar teams als Sudan en Zambia kunnen nog niet meer indruk op mij maken dan bijvoorbeeld albanie en wit rusland....
0
artemio
geplaatst: 24 januari 2008, 23:15 uur
juventus wint ook niet veel de laatste tijd
helaas fiorentina deze avond ook niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.