MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Landzaat en Hanson naar Feyenoord, Tiendalli naar Sparta volgens de geruchten

WernerGSF
Klumpie schreef:
Landzaat en Hanson naar Feyenoord, Tiendalli naar Sparta volgens de geruchten

Petter Hanson?
dat zou wel goed zijn..
Landzaat zeker, als die terug op zijn oude AZ niveau komt..

WernerGSF
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1996190.ece
daar staat dan Landzaat al binnen is, zou geweldig zijn.

voor woensdag komt er zoiezo een tweede speler, vertelde Bosz

Ace
Veel plezier ermee, dat betekent in ieder geval dat de geruchten dat hij naar Amsterdam zou komen, niet waar zijn

Alsof ze in 020 zulke geweldige middenvelders hebben Ace

Ace
Een aantal, maar er kunnen er nog best een paar bij. Mijn idee is echter wel: als je wat koopt, koop dan wat goeds. Die Bruno Silva zal Ajax ook niet in zijn eentje kampioen maken, denk ik zo. Danny Landzaat, speelde goed onder Ome Co bij az, maar wie deed dat niet toen in de dat elftal? Maar goed, veel plezier ermee

Ik was altijd wel fan van Landzaat totdat hij ging spelen in Oranje. Toen speelde ie opeens als een angsthaas. Tikkie terug Jaap. In Engeland heeft hij blijkbaar ook geen verpletterende indruk gemaakt. In potentie blijft het een hele goede voetballer en is hij iig een soort speler die Feyenoord hard nodig heeft.

DonDijk
Joy4ever schreef:
In Engeland heeft hij blijkbaar ook geen verpletterende indruk gemaakt.

In Engeland heeft ie het goed gedaan, reserve-aanvoerder enzo. Altijd basis. Alleen lamme nek van het spel van zijn ploeg. Aldus Danny L. in een interview.

Inderdaad. Bij AZ speelde ie ijzersterk, maar nadat ie bij AZ aan zijn contract gehouden werd was het een tijdlang het voetballende equivalent van een vaatdoek. Laatste tijd was het toch wel een van de peilers.

DonDijk
Waarom koopt Feyenoord geen extra aanvaller ipv weer een verdediger en een middenvelder? Ik zei het ook al tegen Tom: N'Kufo zou de beste aankoop zijn voor Feyenoord.

N'Kufo is al oud, ze kunnen beter een wat jonger iemand halen dan. Makaay en Mols zijn ook al 30-ers. Volgens mij is er met Slory, Hofs, Bruins en De Guzman ook wel scorend vermogen genoeg bij Feyenoord.

DonDijk
herman schreef:
N'Kufo is al oud, ze kunnen beter een wat jonger iemand halen dan. Makaay en Mols zijn ook al 30-ers. Volgens mij is er met Slory, Hofs, Bruins en De Guzman ook wel scorend vermogen genoeg bij Feyenoord.

Ja man, maar N'Kufo-Makaay voor de komende 2½ jaar dan ofzo? Nait verkeerd. Als Makaay nu uitvalt, zijn ze een subploeg ipv een potentiele (nationale) topploeg.

Volgens mij zij Nkufo (die apostrophe is fout, las ik vanochtend) en Makaay grofweg hetzelfde type spits. Ik zou dan eerder een wat beweeglijker type erbij halen. En sowieso een jonger iemand die nog wat van Makaay kan leren.

Trouwens: 10 jaar woedeaanvallen

Mooi om een Italiaan verwoedt Duits te horen spreken.

Prachtig kleurrijk figuur, zo iemand verzin je gewoon niet
Derksen trouwens ook niet

DonDijk
herman schreef:
Volgens mij zij Nkufo (die apostrophe is fout, las ik vanochtend) en Makaay grofweg hetzelfde type spits. Ik zou dan eerder een wat beweeglijker type erbij halen.

Makaay is geen beweeglijke spits?

Nee, Makaay is meer een afwachtende speler die af en toe zijn kans grijpt. Met een beweeglijke spits denk ik aan bv. Salomon Kalou.

Dat ben ik niet helemaal met je eens Herman. Makaay beweegt juist heel veel, enkel hij doet geen stap teveel: functioneel lopen . Bij Feyenoord laat hij zich ook meer inzakken om meer deel uit te maken van het spel. Bij Bayern deed hij dat een heel stuk minder, maar dat werd ook (behoudens het laatste seizoen) niet van hem gevraagd.

Niet te geloven.... Nu schijnen de neuzen uit 020 weer interesse te hebben in Lindgren. Kunnen die lui niet een andere club leeg gaan kopen? Ik wordt er nu wel een beetje heel erg flauw van. Maar Nevland blijft wel Groninger

WernerGSF
zo is het een stuk beter

Ajax bereikt akkoord met Kuffour'
Samuel Kuffour vertrekt volgens Corriere dello Sport deze winterstop naar Ajax. Het Italiaanse medium meldt dat de 31-jarige verdediger van AS Roma een akkoord heeft bereikt met de Amsterdamse club.

Maandag zal hij naar Nederland vertrekken om de medische keuring te ondergaan. De Ghanees moet in Amsterdam Jaap Stam opvolgen, die begin dit seizoen besloot een punt achter zijn loopbaan te zetten.

Kuffour wil bij AS Roma weg wegens het gebrek aan speeltijd. De ervaren verdediger komt slechts sporadisch in actie en wordt regelmatig naar de tribune verwezen. Kuffour, die sinds 2005 onder contract staat bij de Italiaanse club, kwam eerder onder meer uit voor Bayern München.

Bron: verschillende voetbal site waaronder Voetbalzone/VI/voetbalprimeur.nl

WernerGSF
goh, dat was bij Bayern Munchen een geweldige verdediger, ik heb hem in Italie niet zien spelen..

Kos
herman schreef:
Nee, Makaay is meer een afwachtende speler die af en toe zijn kans grijpt. Met een beweeglijke spits denk ik aan bv. Salomon Kalou.

Ik zie weinig tot nooit een spits die zoveel beweegt als Makaay.

WernerGSF
volgens mij bedoelde herman met bewegelijk, meer swingend. dus acties met de bal aan de voet.

WernerGSF
Exelsior heeft net gelijk gemaakt tegen PSV
nog 9 minuten te gaan...

En wie anders dan Geert den Ouden!!

WernerGSF
Koevermans in de 91 minuut

Zou dat niks vaar AZ zijn?

WernerGSF
ik denk dat ie er wel 22 kan maken in 31 wedstrijden...

Kijk omhoog Sammy, kijk omhoog

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.