MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik bedoel Urby heeft juist aanvallende kwaliteiten, vooral dribbelen dan, en verdedigend is hij maar zozo naar mijn mening, soms heel goed en andere keer weer helemaal niks, een beetje een dromer ook, eigenlijk meer voor linkshalf als je et mij vraagt.
Hij heeft alleen nog wat meer vuur in ze kont nodig.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Urby en verdedigende kwaliteiten.

Ik moet vriendje kakkerlak in deze gelijk geven Urby kan best wat, hoewel het me nog precies duidelijk is wat dat is, maar 1 ding kan hij echt niet: verdedigen.

Klopt als een zwerende vingert.

Jornaquin
schizodeclown schreef:
Ogararu en Urby lijken aanvallend zelfs beter te zijn, met wat verdedigende kwaliteiten, Urby in ieder geval dan.
Ogararu heeft niet echt een goede indruk als Trabelsi bijv op me gemaakt dus Silva is welkom.
Is Vermaelen op linksback trouwens niet wat?(vd Wiel samen met Heitinga en daarna Vermaelen de echte goede verdediger bij Ajax, dus die centraal)

Liever Vermaelen centraal en Vertonghen op links, Vermaelen stelt aanvallend en opbouwend echt helemaal niets voor, qua verdedigende kwaliteiten misschien wel de beste verdediger van Ajax, dus zet hem maar centraal met Heitinga.

Nee met Sjonnie heitinga heb je een lekkere centrale verdediger. Hij kan iedereen vertellen hoe het moet, want ik zie hem hele wedstrijden (als de lachfilm weer eens op tv is zoals afgelopen week tegen NAC) alleen maar praten. Maar zelf verdedigen is toch niet helemaal zijn ding

Laten ze daar in Amsterdam lekker Heijtinga centraal in de verdediging zetten, ik juich dat allen maar toe! Het aantal cruciale fouten die hij op die plek heeft gemaakt zijn niet meer bij te houden.

Ik houd een turflijstje bij. Ik heb al 11 potloden versleten.

Van Gaal wil bondscoach worden...

Maar wij willen dat niet.

WernerGSF
maar ik wil dat wel

DonDijk
Een trainer die van een geweldig florerende club een anonieme middenmoter heeft gemaakt die nergens meer om voetbalt, die al eerder zwaar heeft gefaald in zijn bondscoach-periode, heeft -naar mijn mening- geen recht om ook maar een kandidaat te zijn voor een hernieuwde bondscoachschap.

Alhoewel er wel een pluspunt is: van Marwijk blijft dan bij Feyenoord.

DonDijk
En Jans bij Groningen..

eazyfan
België:
Cercle

België:
Club

Ik denk dat er niemand is die Jans als potentieel bondscoach beschouwd..... Of het moet als bondscoach van Uruguay zijn natuurlijk . Nee laat dat maar aan van Gaal over, weten we zeker dat we niet naar Zuid Afrika gaan

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ik houd een turflijstje bij. Ik heb al 11 potloden versleten.

Ik houd ook een turflijstje bij, 2 streepjes was vanavond genoeg

Jornaquin
Belgie:
Anderlecht

Belgie:
KV Mechelen

artemio
excelsior
Het geeft wel te denken als zowel ajax als feyenoord niet van excelsior kunnen winnen...

Ace
Retteketet! Ik vind dat echt nog leuker dan dat fnoord verliest

WernerGSF
Ace schreef:
Retteketet! Ik vind dat echt nog leuker dan dat fnoord verliest

waarom heb ik dat niet?

WernerGSF
artemio schreef:
excelsior
Het geeft wel te denken als zowel ajax als feyenoord niet van excelsior kunnen winnen...

AZ vorig jaar ook niet

WernerGSF
die Feyenoord-supporters waren gisteren trouwens bedroevend slecht

Ik vind het wel jammer dat AZ zo slecht loopt. Het vertrek van Steinsson helpt ook niet echt mee... Hopelijk komen ze er snel weer bovenop.

Is Verbeek geen leuke coach voor AZ?

Ben benieuwd wat Koeman voor trein is opgestapt

Al 20 punten achter op Real Madrid. Dat waren er toen Koeman kwam maar 6 ofzo.

WernerGSF
Klumpie schreef:
Ben benieuwd wat Koeman voor trein is opgestapt

een trein van de NS denk ik

DonDijk
The Moneytrain

Wat een fantastische top3 hebben we toch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:28 uur

geplaatst: vandaag om 20:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.