Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2008, 18:13 uur
Ik bedoel Urby heeft juist aanvallende kwaliteiten, vooral dribbelen dan, en verdedigend is hij maar zozo naar mijn mening, soms heel goed en andere keer weer helemaal niks, een beetje een dromer ook, eigenlijk meer voor linkshalf als je et mij vraagt.
Hij heeft alleen nog wat meer vuur in ze kont nodig.
Hij heeft alleen nog wat meer vuur in ze kont nodig.
0
Ace
geplaatst: 17 januari 2008, 19:56 uur
Ik moet vriendje kakkerlak in deze gelijk geven
Urby kan best wat, hoewel het me nog precies duidelijk is wat dat is, maar 1 ding kan hij echt niet: verdedigen.
0
Jornaquin
geplaatst: 17 januari 2008, 22:10 uur
schizodeclown schreef:
Ogararu en Urby lijken aanvallend zelfs beter te zijn, met wat verdedigende kwaliteiten, Urby in ieder geval dan.
Ogararu heeft niet echt een goede indruk als Trabelsi bijv op me gemaakt dus Silva is welkom.
Is Vermaelen op linksback trouwens niet wat?(vd Wiel samen met Heitinga en daarna Vermaelen de echte goede verdediger bij Ajax, dus die centraal)
Ogararu en Urby lijken aanvallend zelfs beter te zijn, met wat verdedigende kwaliteiten, Urby in ieder geval dan.
Ogararu heeft niet echt een goede indruk als Trabelsi bijv op me gemaakt dus Silva is welkom.
Is Vermaelen op linksback trouwens niet wat?(vd Wiel samen met Heitinga en daarna Vermaelen de echte goede verdediger bij Ajax, dus die centraal)
Liever Vermaelen centraal en Vertonghen op links, Vermaelen stelt aanvallend en opbouwend echt helemaal niets voor, qua verdedigende kwaliteiten misschien wel de beste verdediger van Ajax, dus zet hem maar centraal met Heitinga.
0
geplaatst: 18 januari 2008, 15:31 uur
Nee met Sjonnie heitinga heb je een lekkere centrale verdediger. Hij kan iedereen vertellen hoe het moet, want ik zie hem hele wedstrijden (als de lachfilm weer eens op tv is zoals afgelopen week tegen NAC) alleen maar praten. Maar zelf verdedigen is toch niet helemaal zijn ding
0
geplaatst: 18 januari 2008, 15:43 uur
Laten ze daar in Amsterdam lekker Heijtinga centraal in de verdediging zetten, ik juich dat allen maar toe! Het aantal cruciale fouten die hij op die plek heeft gemaakt zijn niet meer bij te houden.
0
geplaatst: 18 januari 2008, 16:00 uur
Ik houd een turflijstje bij. Ik heb al 11 potloden versleten.
0
DonDijk
geplaatst: 18 januari 2008, 16:28 uur
Een trainer die van een geweldig florerende club een anonieme middenmoter heeft gemaakt die nergens meer om voetbalt, die al eerder zwaar heeft gefaald in zijn bondscoach-periode, heeft -naar mijn mening- geen recht om ook maar een kandidaat te zijn voor een hernieuwde bondscoachschap.
0
geplaatst: 18 januari 2008, 16:29 uur

Alhoewel er wel een pluspunt is: van Marwijk blijft dan bij Feyenoord.
0
geplaatst: 18 januari 2008, 22:12 uur
Ik denk dat er niemand is die Jans als potentieel bondscoach beschouwd..... Of het moet als bondscoach van Uruguay zijn natuurlijk
. Nee laat dat maar aan van Gaal over, weten we zeker dat we niet naar Zuid Afrika gaan
0
Ace
geplaatst: 19 januari 2008, 01:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik houd ook een turflijstje bij, 2 streepjes was vanavond genoeg

0
artemio
geplaatst: 19 januari 2008, 16:35 uur
excelsior 
Het geeft wel te denken als zowel ajax als feyenoord niet van excelsior kunnen winnen...

Het geeft wel te denken als zowel ajax als feyenoord niet van excelsior kunnen winnen...
0
Ace
geplaatst: 19 januari 2008, 22:58 uur
Retteketet! Ik vind dat echt nog leuker dan dat fnoord verliest 

0
WernerGSF
geplaatst: 19 januari 2008, 23:52 uur
artemio schreef:
excelsior
excelsior

AZ vorig jaar ook niet

0
WernerGSF
geplaatst: 19 januari 2008, 23:53 uur
die Feyenoord-supporters waren gisteren trouwens bedroevend slecht
0
geplaatst: 19 januari 2008, 23:54 uur
Ik vind het wel jammer dat AZ zo slecht loopt. Het vertrek van Steinsson helpt ook niet echt mee... Hopelijk komen ze er snel weer bovenop.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 00:20 uur
Al 20 punten achter op Real Madrid. Dat waren er toen Koeman kwam maar 6 ofzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.