MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Net zoals ik me Da Costa herinner tegen Arsenal.
Die heeft daarna ook nooit meer een duel gewonnen of een bal in iemands voeten gespeeld. En zo zijn er velen. Vlaar is zo slecht nog niet hoor, maar om nou met smart op zijn terugkeer te gaan wachten lijkt me licht overdreven.

Ron Vlaar kan een goede verdediger worden en liet het af en toe al zien. Bahia zal nooit een goede voetballer worden. De Cler is een vechter, voor een back heel erg goed. Over het algemeen een vrij beperkte voetballer.

artemio
rayman schreef:
Net zoals ik me Da Costa herinner tegen Arsenal.
Die heeft daarna ook nooit meer een duel gewonnen of een bal in iemands voeten gespeeld. En zo zijn er velen. Vlaar is zo slecht nog niet hoor, maar om nou met smart op zijn terugkeer te gaan wachten lijkt me licht overdreven.

Hopenlijk gaat Da Costa nu wel weer duels winnen, voor fiorentina wel te verstaan.
Maar je kan van jonge talenten niet verwachten dat ze elke wedstrijd uitblinken.

orbit schreef:
Tsss.. Rotterdamse arrogantie zeker? Zo slecht speelde Ajax niet hoor, die dreumessen verslaan ze wel.. Ik vond Feyenoord allesbehalve overtuigend gisteren, dus doe daar maar niet zo zeker over

Een Ajaxfan die in Utrecht woont, kom je ook niet vaak tegen... kun je nog wel veilig over straat?

anyway Feyenoord speelt idd niet overtuigend nee, maar haalt nog wel punten binnen, en tegen kleine clubs winnen ze doorgaans wel i.t.t. Ajax (VVV, Excelsior, Sparta, Vitesse, NEC 2x, NAC 2x)...

En met Greene en Bahia heerst idd de apathie in de verdediging van Feyenoord. Komt bij een beperkte speler als Lucius als rechtsback en de druk komt wel erg op de Cler en Timmer te liggen... ze hadden beter een verdediger kunnen halen ipv Landzaat (al vind ik Landzaat ook nog wel een goede aankoop...)

Tsja, ze zijn bezig geweest met Ooijer en blijkbaar waren er niet genoeg andere opties.

Beter scouten ze ook eens een Zuid-Amerikaans of Oost-Europees talentje ipv alleen oude Nederlandse spelers terug te halen... al vind ik Ooijer wel een goede verdediger.

DonDijk
Kruiswijk naar Feyenoord? En Rico: De Cler is toch de beste linksback van Nederland sinds Arthur Numan? Vind het absoluut geen beperkte voetballer.

Daar ben ik het ook wel mee eens, voor een linksback een zeer goede voetballer. Maar hij heeft geen befaamde techniek, hij is gewoon een keiharde werker, een doorzetter. Daardoor haalt hij iedereen wedstrijd een hoog niveau. En daardoor hoort hij ook in Oranje (maar dat is een understatement, toch?).

DonDijk
Nu zijn we het weer eens Rico

DonDijk
Nu de Olsen-twins nog. Of is dat een ander topic?

Nee, dat mag gewoon hier.

Nog een wachten Don. Geduld.

Ik las ook vage berichten over Kruiswijk, maar die waren net zo vaag als jouw bericht. Die komt niet. We moeten het doen met mister Slow-motion.

WernerGSF
ik denk dat wanneer Kevin Hofland, Bahia 'op zijn plek zet'
dat Bahia goed kan functioneren.
maar zolang Hofland er zelf ook niet veel van bakt, wordt het natuurlijk niets..

Zo dacht ik er 2 seizoenen geleden ook nog over, maar het wordt niets met Bahia. Hij is overal te laat, maakt elke wedstrijd een cruciale fout (tegen az beschouw is zijn doelpunt als een foutje.....), zijn opbouw is dramatisch (welke opbouw? tikkie terug, lange bal naar voren, lopen met de bal, medespelers in problemen brengen, bal inleveren, etc.). Nogmaals: met hem word je geen kampioen.

Nee maar, van Basten maakt vorderingen: Furby en Kuijt zijn niet geselecteerd voor de oefeninterland tegen Kroatië

WernerGSF
als elke speler van het Nederlands Elftal de mentaliteit van Dirk Kuijt zou hebben, dan was Nederland tijdens het WK Wereldkampioen geworden. zelfde geldt voor het aankomende EK

Jornaquin
Ja natuurlijk . Dirkie "hier ligt mij hart" Kuyt is gewoon niet goed genoeg voor het Nederlands elftal en zijn mentaliteit is echt niet beter dan veel andere spelers. Alleen werkt hij heel veel en zijn andere spelers veel technischer. Als je niet technisch bent moet je wel hard werken anders red je het niet .

Kuijt is niet een heel goede voetballer, maar door zijn mentaliteit is hij beter dan de gemiddelde Nederlander. Het enige dat top is aan Kuijt is zijn mentaliteit, beter is er niet.

Ik vind Kuijt een zwaar overschatte voetballer. Hij mag van mij 200 kilometer per wedstrijd afleggen maar het is zelden effectief. Niet voor niets krijgen andere spitsen nu de voorkeur bij Liverpool.

Hij ontsteeg het niveau op de Nederlandse velden, maar is niet goed genoeg voor de Engelse competitie, hoewel ze dik tevreden waren over het eerste jaar van Dirk. Ik vind hem niet "Oranje" waardig, dan zou ik zelfs liever Makaay in de spits zien.

De Koef is ook niet geselecteerd. Nee, selecteer vooral niet de mensen die je naar een EK of WK hebben geschopt. Opdam is nog aan het bijkomen.

Koevermans is net zo een beperkte voetballer als Kuijt, al schat ik Kuijt toch wel een stukkie beter in.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
Hij ontsteeg het niveau op de Nederlandse velden, maar is niet goed genoeg voor de Engelse competitie, hoewel ze dik tevreden waren over het eerste jaar van Dirk. Ik vind hem niet "Oranje" waardig, dan zou ik zelfs liever Makaay in de spits zien.

Mentaliteit is niet alleen hard werken hoor, dus wat betreft is het ook bullshit. En al had Kuytje de zo geweldige ubermentaliteit, dan nog had je geen Wereldkampioen geworden en dan nog word je geen Europees Kampioen, omdat je daar gewoonweg de kwaliteit niet voor hebt, kijk alleen die kansloze verdediging van het niveau Malta al.

WernerGSF schreef:
als elke speler van het Nederlands Elftal de mentaliteit van Dirk Kuijt zou hebben, dan was Nederland tijdens het WK Wereldkampioen geworden. zelfde geldt voor het aankomende EK

Kunnen we niet beter thuis blijven .

Jornaquin
Morgen de klassieker, wat denken jullie ervan? Ik denk 2-1 voor Ajax. 2x Huntelaar, 1x Makaay

DonDijk
Ik denk 4-1, 2x Perez, 2x Luque, 1x De Guzman

AZ - PSV 0-2
Ajax - Feyenoord 1-1

stand na ronde 23:

1. PSV
2. Heerenveen
3. Groningen
4. Ajax
5. Feyenoord

WernerGSF
DonDijk schreef:
Ik denk 4-1, 2x Perez, 2x Luque, 1x De Guzman

Luque speelt niet eens

WernerGSF
Klumpie schreef:
AZ - PSV 0-2
Ajax - Feyenoord 1-1

stand na ronde 23:

1. PSV
2. Heerenveen
3. Groningen
4. Ajax
5. Feyenoord

laat AZ dan winnen..

DonDijk
WernerGSF schreef:
Luque speelt niet eens

Als invaller in de laatste 5 minuten toch
kan ie wat puntjes voor mij scoren in het coach van het jaar spel

WernerGSF
het is wel ongelovelijk stom van Ajax dat ze zo'n speler met zo'n salaris gewoon op de bank laten zitten..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:00 uur

geplaatst: vandaag om 07:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.