MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
..daarom....

Ajax moet gewoon iedereen slopen daar hebben ze gewoon de kwaliteit voor potjandikkie het moet eruit komen zoals skinhead Heitinga zei WIJ MOETEN ERVOOR GAAN POTJANDIKKIE EN JA IK BEN DROENOE BITCH PEACE!!!

Opvallend bericht:

De zaak rondom Afonso Alves lijkt een hele vreemde wending te gaan krijgen. Volgens De Telegraaf zal AZ binnenkort informatie ontvangen van een tipgever, die aangeeft dat de Braziliaan met een dubbel paspoort rondloopt. De grootste vrees is dat Alves liegt over zijn leeftijd.

De tipgever, een nog onbekende advocaat, heeft bij AZ aangegeven over belastende materialen de beschikking te hebben. Deze heeft zijn woord gegeven dat hij zo snel mogelijk kopieën en bewijzen van de twee verschillende paspoorten naar de Alkmaarse club stuurt. Zo zouden de paspoorten in vergelijking twee verschillende woon- en geboorteplaatsen bezitten, terwijl ook hoogstwaarschijnlijk over de leeftijd is gelogen.

Volgens de huidige berichtgeving werd altijd aangenomen dat Afonso Alves op het moment 27 jaar is, een leeftijd die hij afgelopen woensdag zou hebben moeten bereiken. Opvallend genoeg werd er kort geleden ook al een internationaal opsporingsbericht verspreidt, die Alves' illegale zaakwaarnemers Caio Ziller en Roberto Tiburcio achter slot en tralies zou moeten krijgen.

Paulo Almeida, een zaakwaarnemer die zegt recht te hebben op vijf procent van de transfersom, zegt in de zaterdageditie van de krant dat het de normaalste zaak is voor Brazilianen om een vals paspoort te hebben. "Omdat niet de gemeente, maar de notaris een geboorteakte versterkt. Dat maakt het hele verhaal dus fraudegevoelig." Hij wist voetbalnamen te noemen die hetzelfde vergrijp pleegde. "Ronaldo (31) is drie jaar ouder dan in zijn paspoort staat. En wat te denken van oud-Ajacied Wamberto. Hij heeft met mij nog in de jeugd gevoetbald, die man is al 44 jaar."

De laatste zin lijkt mij toch echt een grap dan zou Wamberto 11 jaar liegen over zijn leeftijd.

WernerGSF
hoe oud zal Alves zijn dan?

Dat staat nog nergens aangegeven. Dat zal pas duidelijk owrden na dat de tipgever de paspoorten opstuurt naar AZ.

LocoHermano
Ook al is de competitie (zo goed als) beslist, winnen van die calimero's uit 010 verveelt nooit.

Klumpie schreef:
AZ - PSV 0-2
Ajax - Feyenoord 1-1

stand na ronde 23:

1. PSV
2. Heerenveen
3. Groningen
4. Ajax
5. Feyenoord

kijk, dat toont weer de kracht van feyenoord.....

verliezen en toch een plek hoger staan dan ze op basis van een gelijkspel zouden hebben

Ace
Wat een wedstrijd vanmiddag! Ik heb zelden een zo'n zwak optreden van 010 gezien. Ajax speelde bij vlagen zeer behoorlijk en soms zelfs prachtig, maar dat had ook te maken met droevige zwakte van de tegenstander. Het hadden met groot gemak dubbele cijfers kunnen zijn en de overwinning was nog schrijnender dan die van vorig jaar waar het ook een veel grotere uitslag had kunnen worden.

Ik vond het mooi om van van marwijk te horen dat hij Heitinga een voorbeeld vond. Toevallig had ik het er gisteren met Jorn nog over en we kwamen tot de conclusie dat Heitinga de enige speler is waar het publiek zich echt mij identificeert, een jongen die clubliefde uitstraalt. Nu weet ik dat clubliefde weinig waard is wanneer een buitenlandse club met veel geld over de brug komt, maar toch.

Absolute uitblinkers voor mij waren Gabri, Heitinga en Vertonghen. Het was niet altijd even flitsend, maar de beleving was mooi om te zien. psv zal best kampioen worden met deze 8 punten voorsprong, maar deze overwinning maakt al weer heel veel goed, van deze verder niet zo beste week. Er is maar 1 echte wedstrijd voor een Ajacied en dat is die tegen de vrienden uit 010. Andersom is dat ook zo. Al wordt psv nog 100 keer kampioen, bijzonder zal een wedstrijd tegen hen nooit woorden.

Hilarisch ook dat Wim Kieft commentaar moest geven op die enorme misser van Suarez, die het presteerde om de bal van 5 meter over een praktisch leeg doel te krijgen. Wim vond dat de bal erin moet. Wanneer iemand bij ons op de voetbal, het niveau Bal op het Dak 10, zo'n bal mist, noemen wij dat niet voor niets een Wimpje Kieft!

Ace schreef:
Wanneer iemand bij ons op de voetbal, het niveau Bal op het Dak 10, zo'n bal mist, noemen wij dat niet voor niets een Wimpje Kieft!

Inderdaad, volgens mij heeft hij ooit eens, op nog geen meter afstand, een bal naast/over geschoten!

Overigens hoop ik nog steeds dat AZ kampioen wordt, al is het maar van het rechter-rijtje....

andré schreef:

Inderdaad, volgens mij heeft hij ooit eens, op nog geen meter afstand, een bal naast/over geschoten!

is dat diezelfde wimpie die er wel voor gezorgd heeft dat een bepaald elftal in 1988 de eerste ronde van een bepaald toernooi in een nog bepaalder land doorkwam?

Wat een prachtig spel van Ajax! Ik vond ze tegen PSV eigenlijk al sterk, maar daar waren ze gewoon ongelukkig en met dat chocoladebeen van die Suarez kan je natuurlijk eeuwen op een doelpunt gaan zitten wachten Feynooit veel zwakker, maar ook dat zag ik al aan de voorgaande wedstrijd tegen AZ bijvoorbeeld. Goed om het krachtsverschil nu eens gewoon in punten te zien. En het had eigenlijk 7-0 of 8-0 moeten zijn. Ben benieuwd wat voor anti-ajax en ander calimero gejank we weer krijgen te zien hier

Ace schreef:
Ik vond het mooi om van van marwijk te horen dat hij Heitinga een voorbeeld vond. Toevallig had ik het er gisteren met Jorn nog over en we kwamen tot de conclusie dat Heitinga de enige speler is waar het publiek zich echt mij identificeert, een jongen die clubliefde uitstraalt. Nu weet ik dat clubliefde weinig waard is wanneer een buitenlandse club met veel geld over de brug komt, maar toch.

Stekelenburg heb ik dat ook bij, enne ene Davids volgens mij ook

in 020 hebben ze wel heeeeeeeeeel weinig nog om arrogant te zijn zeg........

charlezzz schreef:
in 020 hebben ze wel heeeeeeeeeel weinig nog om arrogant te zijn zeg........

Ja 3 doelpuntjes maar, ik vind ook wel dat het er meer mochten zijn

WernerGSF
Ace schreef:
Wat een wedstrijd vanmiddag! Ik heb zelden een zo'n zwak optreden van 010 gezien. Ajax speelde bij vlagen zeer behoorlijk en soms zelfs prachtig, maar dat had ook te maken met droevige zwakte van de tegenstander. Het hadden met groot gemak dubbele cijfers kunnen zijn en de overwinning was nog schrijnender dan die van vorig jaar waar het ook een veel grotere uitslag had kunnen worden.

Absolute uitblinkers voor mij waren Gabri, Heitinga en Vertonghen. Het was niet altijd even flitsend, maar de beleving was mooi om te zien. psv zal best kampioen worden met deze 8 punten voorsprong, maar deze overwinning maakt al weer heel veel goed, van deze verder niet zo beste week. Er is maar 1 echte wedstrijd voor een Ajacied en dat is die tegen de vrienden uit 010. Andersom is dat ook zo. Al wordt psv nog 100 keer kampioen, bijzonder zal een wedstrijd tegen hen nooit woorden.

Hilarisch ook dat Wim Kieft commentaar moest geven op die enorme misser van Suarez, die het presteerde om de bal van 5 meter over een praktisch leeg doel te krijgen. Wim vond dat de bal erin moet. Wanneer iemand bij ons op de voetbal, het niveau Bal op het Dak 10, zo'n bal mist, noemen wij dat niet voor niets een Wimpje Kieft!

Ace
Fijn dat je mijn systematiek hebt ontdekt, stukje hoofdstedelijke arrogantie!

WernerGSF
zelfde geldt voor FR-Fans.nl ofzo, wat een kanslozen.
alles wat met Ajax te maken heeft, zonder hoofdletter schrijven.

dat is toch kinderlijk?

en sinds wanneer is 010 meteen Feyenoord?
Sparta en Excelsior voetballen daar ook..

Paar berichten verwijderd. Niet zo snel op je tenen getrapt zijn hoor, Werner. Het is maar voetbal.

artemio
schizodeclown schreef:
Ja 3 doelpuntjes maar, ik vind ook wel dat het er meer mochten zijn

Speelt Heitinga goed wordt ie gelijk in verband gebracht met atletico madrid. Ajax en spanje wat is dat toch? (maduro recentelijk naar valencia, sneijder al eerder...)

WernerGSF
Johan Cruijff?

Cruijff en Neeskens...

Heitinga werd eerder ook al met Manchester United in verband gebracht, overigens. Maar de geruchten over Atletico worden wel steeds hardnekkiger.

orbit schreef:
Ben benieuwd wat voor anti-ajax en ander calimero gejank we weer krijgen te zien hier
Wees maar niet bang hoor zeurpiet. Feyenoord was gisteren bedroevend slecht en heeft terecht verloren, klaar. Volgende week Roda JC - Ajax.

ajax goed? Het is dat Feyenoord zo ongelooflijk zwak voetbalde, het leek wel een comedyclub (hoe is het mogelijk met redelijk veel kwaliteit). Doordat Feyenoord zo dramatisch slecht voetbalde, leek ajax nog wat. Dat ze terecht hebben gewonnen, lijkt me logisch. Dus op naar de volgende wedstrijden.

Het niveau van de klassieker is erg omlaag gegaan (alhoewel het in de Kuip nog goed was) en dat lag vooraal aan Feyenoord.

Ace
WernerGSF schreef:
zelfde geldt voor FR-Fans.nl ofzo, wat een kanslozen.
alles wat met Ajax te maken heeft, zonder hoofdletter schrijven.

dat is toch kinderlijk?

en sinds wanneer is 010 meteen Feyenoord?
Sparta en Excelsior voetballen daar ook..

Toen ik nog weleens stukjes schreef voor f-side.nl was het altijd erg gebruikelijk om alles wat niet met Ajax te maken heeft in kleine letters te schrijven. De één noemt het ironie, de ander noemt het kinderlijk... Zal het verschil tussen mijn baldadigheid en jouw jeugdige wijsheid wel zijn.

Joy4ever schreef:
(quote)
Wees maar niet bang hoor zeurpiet. Feyenoord was gisteren bedroevend slecht en heeft terecht verloren, klaar. Volgende week Roda JC - Ajax.

Als de zaken omgekeerd waren, was het hier een waar pandemonium geweest van smiley's en 020- of neus-opmerkingen, dus ik voel me niet aangesproken hoor zeurkous

En tegen Roda heb ik er alle vrtrouwen in, Ajax speelt momenteel gewoon goed. punt.

Ace
orbit schreef:
(quote)

Als de zaken omgekeerd waren, was het hier een waar pandemonium geweest van smiley's en 020- of neus-opmerkingen, dus ik voel me niet aangesproken hoor zeurkous

En tegen Roda heb ik er alle vrtrouwen in, Ajax speelt momenteel gewoon goed. punt.

Zo zal het altijd blijven, de gemeenschappelijke haat jegens Ajax. Ik vind dat als ik eerlijk ben wel lekker. No one likes us, we don't care

Ik vind het eigenlijk in en in kinderachtig, maarja, wat kun je van Calimero verwachten?

DonDijk
Groningen genaaid zeg..

Ace schreef:
Zo zal het altijd blijven, de gemeenschappelijke haat jegens Ajax. Ik vind dat als ik eerlijk ben wel lekker. No one likes us, we don't care

De haat van ajacieden naar Feyenoord is net zo groot. En het komt gewoon omdat dit de enige klassieker is die ons land kent. Maar mensen kunnen het ook overdrijven (je eigen stadion in de fik steken, bijvoorbeeld. ).

orbit schreef:
Ik vind het eigenlijk in en in kinderachtig, maarja, wat kun je van Calimero verwachten?

Het heeft niets met kinderachtig te maken meneertje Orbit. Ik heb opzich niks tegen Ajax maar die veelal misplaatste arrogantie is echt zum kotzen. Zolang je die arrogantie koppelt aan resultaten is daar niks mis mee. Op momenten dat het wat minder gaat dan zou het wel op zijn plaats zijn wat minder hoog van de toren te blazen. Eerst presteren en dan pas wat roepen. Vooral Europees heb ik met verbazing elke keer maar weer moeten aanhoren dat ze wel even zouden gaan winnen van clubs van het kaliber Kopenhagen, Slavia Praag en Dinamo Zagreb. Ajax is niet meer zo goed als dat ze waren. De beste club van Nederland is PSV. Al jaren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.