MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Dank je, Jorn. Sympathiek. Die 0-1 Dzsudzsak van mij klopte, hè? Jammer dat Bakkal er nog één inschoot.

Die Dzsudzsak gaat ze toch maar mooi kampioen maken... is tot nu toe in elke wedstrijd bepalend, geloof ik. Gaat nog wat worden daar als Lazofiets echt zijn draai vindt.

Niet verdiend!!!!
Die twee keren dat Suarez had gemist werd hij geblazen van afstand zodat hij uit balens kwam, toen Huntelaar de bal niet goed tegen ze lichaam kreeg schudde de grond op commando van een PSV-spion die NANO-technologie chips onder het veld heeft geplaatst, Davids hoorde geen rode kaart te krijgen FC Wegereef is omgekocht door buitenaarde wezens en omdat hem anders een dikke buitenaardse speer in ze aars is beloofd ...

Edit: Nee hoor gefeliciteerd stelletje lampekappen

Eindstand 2007-2008 wordt:
1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. FC Twente
5. AZ Alkmaar
6. Heerenveen
7. FC Groningen
8. FC Utrecht

herman schreef:
Die Dzsudzsak gaat ze toch maar mooi kampioen maken... is tot nu toe in elke wedstrijd bepalend, geloof ik.

Daar zat ik ook aan te denken idd. Ajax haalt een half elftal naar Amsterdam, Feyenoord gokt op Landzaat maar PSV haalt een onbekende Pool en die is gelijk bepalend. Het scoutingsapparaat van PSV blijft net als die van Heerenveen (en Groningen) ijzersterk. Maar bovenal is het collectief van de Eindhovenaren jaar op jaar bepalend.

Over ijzersterke aankopen gesproken, heeft iemand lee toevallig vanochtend vanaf zestienhoven al richting korea zien vertrekken?

Running On Empty, als je dan toch bezig bent ook direct maar de tour, de presidentsverkiezingen, het ek en, vooruit dan maar, de nieuwe uitzender van de samenvattingen.

Joy4ever schreef:
.. maar PSV haalt een onbekende Pool en die is gelijk bepalend.

Hongaar . AZ heeft trouwens nog één dag om Piet Velthuizen te halen. En anders mag, nu het seizoen toch al half verloren is, Romero maar eens een kans krijgen. Blunderen kan, maar om nou 2x in een week precies dezelfde blunder te maken (trap de bal anders maar de tribune in)...

Verder doet hij haast nooit wat goed, dus haal die overschatte gast er alsjeblieft eens uit De best voetballende keeper ter wereld

charlezzz schreef:
over ijzersterke aankopen gesproken, heeft iemand lee toevallig vanochtend vanaf zestienhoven al richting korea zien vertrekken?

Ik heb hem samen met Nicolage Rico weggebracht vanmorgen. Nog wel even gecheckt dat hij ook daadwerkelijk aan boord was gegaan. Hij wordt gedropt boven Noord-Korea dus die zien we niet meer terug.

Hier een berichtje vanuit Noord-Korea. Ik zit in mijn zwembroek achter de pc. Heerlijk weer. Bedankt nog Tom! Lee is aan het wokken voor me. Ik heb sauce 6 besteld.

Ik blijf hier nog 3 weken.

Status Seeker schreef:
Verder doet hij haast nooit wat goed, dus haal die overschatte gast er alsjeblieft eens uit De best voetballende keeper ter wereld

Waterman oogde inderdaad niet sterk, bij geen enkele actie (op de kans van Makaay na) eigenlijk. Ik heb hem nooit een goede keeper gevonden.

Nicolage Rico schreef:
Hier een berichtje vanuit Noord-Korea. Ik zit in mijn zwembroek achter de pc. Heerlijk weer. Bedankt nog Tom! Lee is aan het wokken voor me. Ik heb sauce 6 besteld.

Ik blijf hier nog 3 weken.

Waar kun je die AZ-brillen kopen, trouwens? van Gaal: we speelden tegen 13 man. En je mag wel met je hand scoren?
de Zeeuw: we tikten Feyenoord de 1e helft helemaal weg.

Comedyclub Alkmaar.

Nicolage Rico schreef:
Waterman oogde inderdaad niet sterk, bij geen enkele actie (op de kans van Makaay na) eigenlijk. Ik heb hem nooit een goede keeper gevonden.

Inderdaad. Hij heeft nog nooit wedstrijden gewonnen voor zijn club terwijl Timmer dat wel regelmatig deed destijds.

Wanneer wordt Davids trouwens voor een tijdje opgesloten?

Hij ging toch gewoon voorop in de strijd

Ja nou.
Tis een zwakzinnige, rijp voor gedwongen opname.

Jornaquin
Paalhaas schreef:
Dank je, Jorn. Sympathiek. Die 0-1 Dzsudzsak van mij klopte, hè? Jammer dat Bakkal er nog één inschoot.

Toen Dsudszak (of hoe schrijf je zijn naam ) de 0-1 maakte dacht ik al, oh nee het zal toch geen 0-1 blijven he, dan heeft die verrekte Teun gewoon gelijk . Verder was de wedstrijd nogal slecht vond ik, Ajax maakt de paar (grote) kansen die ze krijgen niet, psv wel. Verder maakte Ajax veel meer fouten, het bekende verhaal dus. Als je dit in ogenschouw neemt is de nederlaag van Ajax verdiend. Verder vond ik beide ploegen redelijk gelijkwaardig, maar nogmaals, de doorslaggevende details maken psv toch tot een betere ploeg naar het blijkt .

rayman schreef:
Ja nou.
Tis een zwakzinnige, rijp voor gedwongen opname.

Die 2 overtredingen waren inderdaad belachelijk en totaal onnodig.

En op dit soort onderzoeken studeren mensen ook af.

Van Gaal moet niet zo lullen, als er een club benadeeld werd door de scheids was het Feyenoord wel, doelpunt van Pelle had nooit mogen tellen en Mols had een strafschop moeten krijgen. Niet dat het terecht zou zijn geweest al had Feyenoord gewonnen...

Ik denk overigens wel dat PSV kampioen gaat worden, maar tis echt niet zo zeker als iedereen stelt, ik bedoel ze spelen sterk in de topwedstrijden, maar winnen niet van 10 VVV'ers en maar net van Excelsior. Bovendien stonden ze vorig jaar ook ver voor en zakten ze toen ook in.

Ik denk dat als Feyenoord zondag wint van Ajax ze zeker nog kans hebben, vooral ook omdat ze behalve AZ alle sterke teams al 2x gehad hebben, en tegen de kleintjes meestal wel winnen. Ajax daarentegen moet nog uit naar achtereenvolgens Roda, NAC, PSV, Twente, Heerenveen en Groningen. Ze mogen al blij zijn als ze überhaupt punten halen in die wedstrijden...

Tsss.. Rotterdamse arrogantie zeker? Zo slecht speelde Ajax niet hoor, die dreumessen verslaan ze wel.. Ik vond Feyenoord allesbehalve overtuigend gisteren, dus doe daar maar niet zo zeker over

WernerGSF
Titmeister schreef:
Mols had een strafschop moeten krijgen

is zeker een grapje?

Ik heb het niet op tv gezien, maar in het stadion zelf was het een twijfelgeval. Niet echt een fout van Blom, denk ik. Daarnaast maakte Blom natuurlijk wel fouten ten nadele van Feyenoord (handsbal doelpunt, enkele overtredingen), dus ik weet niet waar Louis van Gaal het over had. De 2-2 was overigens wel terecht. Dat was ook vooral de schuld van Feyenoord dat weer veel en veel te ongemotiveerd begon. Maar goed, met een Bahia (mister slow-motion) wordt je nooit kampioen.

WernerGSF
wanneer komt Ron Vlaar weer terug?

Lood om oud ijzer

WernerGSF
Ron Vlaar in vorm is gelijk aan het niveau van Tim de Cler.

Nou nou. Zo slecht is Timmetje nou ook weer niet.

WernerGSF
remember Ron Vlaar tijdens AZ - Sporting Lissabon?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.