MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Tjah, de Wolf kon ook niet meer, dan moet je wat he

Nicolage Rico schreef:
Dat was na zijn Feyenoordtijd. Heb je hem weleens met een bebloede band op zijn kop zien stieren op het veld? Dat zie ik Huntelaar & co niet doen.

Die kunnen dan ook gewoon voetballen.

DonDijk
Zucht..moet je nagaan wat een verdediging vroeger, VanGobbel. Fraser, De Wolf en Heus...knettertjeharde gosers en nu zie ik die Hofland als een quasi-stoer-tiepje wat rondhuppelen..Tja, vrouger...

Jornaquin
Vroeger kregen ze ook al klop van ons aller Ajax hoor

DonDijk
....
heb het toch niet over Ajax??

Wij wel

Jornaquin schreef:
Vroeger kregen ze ook al klop van ons aller Ajax hoor

Man, toen zat jij nog in de luiers. Wat weet jij daar nou van man!

Is ie al van de luiers af dan?

Scherp, Ray.

Nicolage Rico schreef:

Tegenwoordig hebben ze daar internet en tv voor geloof ik
Hartstikke leuk die ouwe beelden
En de meest recente beelden trouwens ook

De beelden van PSV - Ajax van de afgelopen tien jaar zijn ook het bekijken meer dan waard

Tja dat geef ik PSV ook wel na, met lelijk ongeinspireerde voetbal winnen hartstikke mooie beelden zeg

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:

Internet-/videobeelden de gekste!

Joy4ever schreef:
De beelden van PSV - Ajax van de afgelopen tien jaar zijn ook het bekijken meer dan waard

Jij bent dan ook een nepsupporter en supportert alles zolang het maar geen Ajax heet

Doet mijn opmerking zo een pijn Jornaquintje? Liever een nepsupporter dan een supporter van Ajax. En ach, ik ben een paar keer geweest naar een wedstrijd van Ajax en daar zat het halve stadion vol met nepsupporters: een kwartier voor tijd waren ze al weg

WernerGSF
Joy4ever schreef:
Doet mijn opmerking zo een pijn Jornaquintje?

dat gebeurd vaker hoor

orbit schreef:
Jullie "mr. shampoo" zit er anders ook rozig bij hoor.

Het zal dan ook geen toeval zijn dat Dancing Johnny tegenwoordig trainert is bij het Amsterdamse Türkiyemspor.

Jornaquin
Joy4ever schreef:
Doet mijn opmerking zo een pijn Jornaquintje? Liever een nepsupporter dan een supporter van Ajax. En ach, ik ben een paar keer geweest naar een wedstrijd van Ajax en daar zat het halve stadion vol met nepsupporters: een kwartier voor tijd waren ze al weg

Je opmerking doet geen pijn hoor, zeg alleen dat ik jou itt anderen hier niet serieus neem als het om voetbal gaat. Je lult maar wat mee

Wat vinden we hier van het nakende faillisement van voetbalbolwerk ADO Den Haag?

WernerGSF
dan vind ik dat van Vitesse erger...

Joy4ever schreef:

Zal wel ajax - flutnoord zijn geweest in het uitvak

WernerGSF

Jornaquin schreef:
Je opmerking doet geen pijn hoor, zeg alleen dat ik jou itt anderen hier niet serieus neem als het om voetbal gaat. Je lult maar wat mee

Als dat zo zou zijn hoef je ook niet te reageren op mijn berichtjes

WernerGSF schreef:

Heb je hem weer met zijn selectieve ergernis

WernerGSF
hmm, ik erger mij er niet aan, het staat alleen zo kinderachtig..

Daar noem je nou HET kenmerk van de gemiddelde voetbalsupporter op...

Inderdaad.
Wat een wedstrijden trouwens weer dit weekend! AZ onthutsend tegen NEC, hoelang gaat de scheve neus dat nog wegbluffen?
Ajax zeer unlucky tegen Roda en Heerenveen veruit de overtuigenste ploeg. Die hadden meer verdiend bij PSV. Heerenveen wint op deze manier met gemak de playoffs. PSV slaapwandelend richting kampioenschap

Egypte opnieuw afrikaans kampioen. Toch verassend aangezien de 'grote' namen toch echt bij Kameroen, Ivoorkust, Nigeria en Ghana zitten. Een knappe prestatie van Egypte.

Finale Kameroen - Egypte 0-1
3/4 plaats Ghana - Ivoorkust 4-2

Ik wist gewoon dat Ajax zou verliezen van Roda. Het is allemaal zo voorspelbaar. De glans van de overwinning van vorige week is alweer weggepoetst. Roda gooit de botte bijl erin en dan is Ajax gezien. Wel erg knap wat NAC de laatste weken doet. Ik heb begrepen dat het bestuur iets minder blij is met al die overwinningen ivm de uit te betalen bonussen .

artemio
Roda gooit altijd de botte bijl erin. Nare ploeg is dat...
Gemiste kans voor ajax om in te lopen op PSV en zo nog een klein beetje spanning in de competitie te brengen.
NAC mag dan wel veel winnen, maar wel met countervoetbal.
Ik voorspel voor de volgende wedstrijd van NAC 1-0..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.