Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 7 februari 2008, 18:43 uur
Tjah, de Wolf kon ook niet meer, dan moet je wat he 

0
geplaatst: 7 februari 2008, 19:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat was na zijn Feyenoordtijd.
Heb je hem weleens met een bebloede band op zijn kop zien stieren op het veld? Dat zie ik Huntelaar & co niet doen. 
Dat was na zijn Feyenoordtijd.
Heb je hem weleens met een bebloede band op zijn kop zien stieren op het veld? Dat zie ik Huntelaar & co niet doen. 
Die kunnen dan ook gewoon voetballen.
0
DonDijk
geplaatst: 8 februari 2008, 10:36 uur
Zucht..moet je nagaan wat een verdediging vroeger, VanGobbel. Fraser, De Wolf en Heus...knettertjeharde gosers en nu zie ik die Hofland als een quasi-stoer-tiepje wat rondhuppelen..Tja, vrouger...
0
Jornaquin
geplaatst: 8 februari 2008, 12:05 uur
Vroeger kregen ze ook al klop van ons aller Ajax hoor 

0
geplaatst: 8 februari 2008, 13:56 uur
Man, toen zat jij nog in de luiers. Wat weet jij daar nou van man!

0
geplaatst: 8 februari 2008, 18:11 uur
Tegenwoordig hebben ze daar internet en tv voor geloof ik

Hartstikke leuk die ouwe beelden

En de meest recente beelden trouwens ook

0
geplaatst: 8 februari 2008, 18:46 uur
De beelden van PSV - Ajax van de afgelopen tien jaar zijn ook het bekijken meer dan waard 

0
geplaatst: 8 februari 2008, 19:23 uur
Tja dat geef ik PSV ook wel na, met lelijk ongeinspireerde voetbal winnen hartstikke mooie beelden zeg 

0
Jornaquin
geplaatst: 8 februari 2008, 20:09 uur
Nicolage Rico schreef:

Internet-/videobeelden de gekste!

Joy4ever schreef:
De beelden van PSV - Ajax van de afgelopen tien jaar zijn ook het bekijken meer dan waard

Jij bent dan ook een nepsupporter en supportert alles zolang het maar geen Ajax heet

0
geplaatst: 8 februari 2008, 20:47 uur
Doet mijn opmerking zo een pijn Jornaquintje? Liever een nepsupporter dan een supporter van Ajax. En ach, ik ben een paar keer geweest naar een wedstrijd van Ajax en daar zat het halve stadion vol met nepsupporters: een kwartier voor tijd waren ze al weg 

0
geplaatst: 8 februari 2008, 21:20 uur
orbit schreef:
Jullie "mr. shampoo" zit er anders ook rozig bij hoor.
Jullie "mr. shampoo" zit er anders ook rozig bij hoor.
Het zal dan ook geen toeval zijn dat Dancing Johnny tegenwoordig trainert is bij het Amsterdamse Türkiyemspor.
0
Jornaquin
geplaatst: 8 februari 2008, 21:51 uur
Joy4ever schreef:
Doet mijn opmerking zo een pijn Jornaquintje? Liever een nepsupporter dan een supporter van Ajax. En ach, ik ben een paar keer geweest naar een wedstrijd van Ajax en daar zat het halve stadion vol met nepsupporters: een kwartier voor tijd waren ze al weg

Je opmerking doet geen pijn hoor, zeg alleen dat ik jou itt anderen hier niet serieus neem als het om voetbal gaat. Je lult maar wat mee
0
geplaatst: 8 februari 2008, 23:32 uur
Wat vinden we hier van het nakende faillisement van voetbalbolwerk ADO Den Haag?
0
geplaatst: 9 februari 2008, 00:01 uur
Joy4ever schreef:

Zal wel ajax - flutnoord zijn geweest in het uitvak

0
geplaatst: 9 februari 2008, 06:49 uur
Jornaquin schreef:
Je opmerking doet geen pijn hoor, zeg alleen dat ik jou itt anderen hier niet serieus neem als het om voetbal gaat. Je lult maar wat mee
Als dat zo zou zijn hoef je ook niet te reageren op mijn berichtjes

0
geplaatst: 9 februari 2008, 15:45 uur
WernerGSF schreef:

Heb je hem weer met zijn selectieve ergernis

0
WernerGSF
geplaatst: 9 februari 2008, 18:49 uur
hmm, ik erger mij er niet aan, het staat alleen zo kinderachtig..
0
geplaatst: 9 februari 2008, 18:54 uur
Daar noem je nou HET kenmerk van de gemiddelde voetbalsupporter op... 

0
geplaatst: 10 februari 2008, 20:45 uur
Inderdaad.
Wat een wedstrijden trouwens weer dit weekend! AZ onthutsend tegen NEC, hoelang gaat de scheve neus dat nog wegbluffen?
Ajax zeer unlucky tegen Roda en Heerenveen veruit de overtuigenste ploeg. Die hadden meer verdiend bij PSV. Heerenveen wint op deze manier met gemak de playoffs. PSV slaapwandelend richting kampioenschap
Wat een wedstrijden trouwens weer dit weekend! AZ onthutsend tegen NEC, hoelang gaat de scheve neus dat nog wegbluffen?
Ajax zeer unlucky tegen Roda en Heerenveen veruit de overtuigenste ploeg. Die hadden meer verdiend bij PSV. Heerenveen wint op deze manier met gemak de playoffs. PSV slaapwandelend richting kampioenschap

0
geplaatst: 10 februari 2008, 21:03 uur
Egypte opnieuw afrikaans kampioen. Toch verassend aangezien de 'grote' namen toch echt bij Kameroen, Ivoorkust, Nigeria en Ghana zitten. Een knappe prestatie van Egypte.
Finale Kameroen - Egypte 0-1
3/4 plaats Ghana - Ivoorkust 4-2
Finale Kameroen - Egypte 0-1
3/4 plaats Ghana - Ivoorkust 4-2
0
geplaatst: 10 februari 2008, 21:23 uur
Ik wist gewoon dat Ajax zou verliezen van Roda. Het is allemaal zo voorspelbaar. De glans van de overwinning van vorige week is alweer weggepoetst. Roda gooit de botte bijl erin en dan is Ajax gezien. Wel erg knap wat NAC de laatste weken doet. Ik heb begrepen dat het bestuur iets minder blij is met al die overwinningen ivm de uit te betalen bonussen
.
0
artemio
geplaatst: 10 februari 2008, 21:35 uur
Roda gooit altijd de botte bijl erin. Nare ploeg is dat...
Gemiste kans voor ajax om in te lopen op PSV en zo nog een klein beetje spanning in de competitie te brengen.
NAC mag dan wel veel winnen, maar wel met countervoetbal.
Ik voorspel voor de volgende wedstrijd van NAC 1-0..
Gemiste kans voor ajax om in te lopen op PSV en zo nog een klein beetje spanning in de competitie te brengen.
NAC mag dan wel veel winnen, maar wel met countervoetbal.
Ik voorspel voor de volgende wedstrijd van NAC 1-0..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.