MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Zij gaan naar Almelo, ze gaan naar Almelo

DutchViking
Broer Konijn schreef:
Arnold Scholten, de Witte Socrates

Ik heb die bijnaam nooit echt begrepen. Als het (Socrates) betrekking heeft op zijn voetbalkwaliteiten, had hij toch op z'n minst een vaste waarde in het Nederlands elftal moeten zijn

Wat dacht je van Peter Hoekstra!

DutchViking schreef:
(quote)

Ik heb die bijnaam nooit echt begrepen. Als het (Socrates) betrekking heeft op zijn voetbalkwaliteiten, had hij toch op z'n minst een vaste waarde in het Nederlands elftal moeten zijn

Ook nooit begrepen

>> Bernarrrrd Schuiteman!

Dennis Krijgsman, Erros Refos, Graham Arnold, Tom Soetaers, Aurelio Vidmar, Dejan Curovic, Ole Tobiasen, Dean Gorre, Clyde Wijnhard, Fabian Wilnis.

Schuiteman! Dat is weer een topnaam. Uit het roemruchte rijtje: Welke centrale verdediger kan Henk Fräser en Sjon de Wolf doen vergeten?

Schuiteman speelt volgens mij nog steeds bij Cambuur. Ook al zo'n topclub!

Is Romano Sion al genoemd?
Of de ongelukkige Marcel Peeper. In zijn eerste interland tegen de russen aan gort getrapt door Gorlukovic van Bor. Dortmund.

DutchViking
Fritz Korbach

Geen voetballer, maar wel een van de betere en meest spraakmakende trainers. Hij traint nu een of ander team in Indonesië, als ik me niet vergis.

Volgens mij is dat avontuur ook alweer voorbij.
Hij solliciteerde begin dit seizoen nog openlijk voor de functie van trainer bij De Graafschap.

GODVERDOMME!

Zo dat is eruit. Wat een tering voetbalavond zeg.

Ja, op PSV na is Brabant wel bedroevend bezig in de Eredivisie: RKC kleurloos twaalfde en als ze in het begin niet wat geluk hadden gehad stonden ze ook op degraderen, en dan de nummers 16,17 en 18.

Zelfs zonder Dirk Kuijt (door velen gezegd dat Feyenoord niks is zonder Kuijt) spelen we gelijk tegen psv...

Maar ja, wat hebben we eraan?

Nicolage Rico schreef:
Zelfs zonder Dirk Kuijt (door velen gezegd dat Feyenoord niks is zonder Kuijt) spelen we gelijk tegen psv...

Maar ja, wat hebben we eraan?

Alsof die wedstrijd uberhaupt nog ergens over ging (voor PSV al helemaal niet).

Lukas schreef:
(quote)

Alsof die wedstrijd uberhaupt nog ergens over ging (voor PSV al helemaal niet).

Psv wilde gewoon winnen in eigen huis. Ik begrijp zelf ook nog wel dat het nergens meer over ging, vandaar ook mijn laatste zin: Maar ja, wat hebben we eraan?

Maar het is een feit dat psv het altijd lastig heeft tegen Feyenoord.

Brabant boeit me geen ene reet, alleen de Parel van het Zuiden is belangrijk.

v.v. Nederweert?

ik vraag me af wat PSV de laatste wedstrijd doet tegen NAC, aangezien de andere twee degradatiekandidaten (ADO en Sparta) tegen elkaar moeten spelen.

Brabants akkoordje?

Een ware kampioen geeft ook NAC van katoen.

Hup Sparta!

Wat mij betreft mag het. Ik wil in de eredivisie blijven, desnoods met corruptie.

er is toch ook zoiets als sportieve plicht, lijkt me

Gaat t stuk beter ja met die Parel nu Pierre weg is
'T was toch allemaal zijn schuld ?

Op basis van het jarenlange en steeds maar terugkerende wanbeleid is degradatie naar de eerste divisie voor deze, op zich prachtige volksclub, het beste.

Kunnen ze eens een jaartje echt nadenken. En hopelijk de boel structureel goed op de rit krijgen zonder hulp van de gemeenschap.

En...hup Sparta

Dat is een term voor de romantici.

eerlijk gezegd hoop ik dat zowel ADO als Sparta erin blijven.
vanuit historisch oogpunt, denk ik
die hebben meer uitstraling......

maar NAC eerste divisie is ook wennen

Tsja, wie er ook 16e wordt, in de playoffs gaat het over 3 wedstrijden. Kan me niet voorstellen dat Willem II en de nummer 16 er uit gaan vliegen...

NAC werd een paar jaar geleden nog 4de trouwens. Da's nu echt onvoorstelbaar, al hebben ze geen onaardig team.

heeeee
die moeten wel tegen TOP Oss, hè

ADO en Sparta zijn ook mooie historische clubs, maar daar doet NAC zeker niet voor onder. Bovendien heeft NAC 12000 man op de tribunes zitten en dat halen ADO en Sparta niet eens met zijn 2-en.

heb jij weer gelijk in.

Nou ja whatever...in de nacompetitie haalt NAC t wel, zeker nu er zoveel Feyenoorders de kar trekken

daar huppelen er idd nogal wat van rond.
hoeven ze zich ook geen zorgen te maken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:46 uur

geplaatst: vandaag om 05:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.