Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2006, 18:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Zelfs zonder Dirk Kuijt (door velen gezegd dat Feyenoord niks is zonder Kuijt) spelen we gelijk tegen psv...
Maar ja, wat hebben we eraan?
Zelfs zonder Dirk Kuijt (door velen gezegd dat Feyenoord niks is zonder Kuijt) spelen we gelijk tegen psv...
Maar ja, wat hebben we eraan?
Ach ja, zelfs met Dirk Kuyt spelen jullie gelijk tegen RBC.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:44 uur
En winnen we van psv. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan...
En dat is dus het probleem van Feyenoord, ze zijn niet constant.
0
geplaatst: 13 april 2006, 21:54 uur
Hopelijk gaat Roda JC naar de Play-Offs, en halen ze de Uefa Cup
.
.
0
geplaatst: 15 april 2006, 19:34 uur
Het kan nog spannend worden!! Feyenoord kan nog makkelijk (naja, makkelijk) 2e worden. ajax kan 4e worden, maar kan ook nog buiten de play-offs vallen. Ben zeer benieuwd morgen!
0
geplaatst: 15 april 2006, 20:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Het kan nog spannend worden!! Feyenoord kan nog makkelijk (naja, makkelijk) 2e worden. ajax kan 4e worden, maar kan ook nog buiten de play-offs vallen. Ben zeer benieuwd morgen!
(quote)
Jep en wie gaat er "nacompetitie" spelen, NAC, Sparta of ADO. Ik vrees eigenlijk NAC aangezien ze tegen PSV spelen n Sparta en ADO tegen elkaar.
0
geplaatst: 15 april 2006, 20:45 uur
Ja, dat moet NAC zijn. Maar ik denk dat NAC wel door de nacompetitie heen komt. We krijgen dus 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie! Een unicum! 

0
geplaatst: 15 april 2006, 21:40 uur
Ik denk eigenlijk ook dat Willem II wel door de nacompetitie (of playoffs voor degradatie en promotie) heenkomt met name hoe Dembele zich de afgelopen weken ontwikkeld. Jammer voor VVV.
0
geplaatst: 16 april 2006, 00:41 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, dat moet NAC zijn. Maar ik denk dat NAC wel door de nacompetitie heen komt
hee hee hee,Ja, dat moet NAC zijn. Maar ik denk dat NAC wel door de nacompetitie heen komt
mogen wel tegen TOP Oss, hè

0
geplaatst: 16 april 2006, 11:36 uur
ettettummu schreef:
mogen wel tegen TOP Oss, hè

(quote)
hee hee hee,mogen wel tegen TOP Oss, hè

Ja, daarom juist...

0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 14:38 uur
Mijn interesses in voetbal liggen vooral in Nederland, maar als tweede land zonder twijfel Italië.
Mijn favoriete clubs: Ajax en Fiorentina.
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:26 uur
0
geplaatst: 19 april 2006, 18:29 uur
Thisisme schreef:
Mijn interesses in voetbal liggen vooral in Nederland, maar als tweede land zonder twijfel Italië.
Iedereen maakt zo zijn foute keuzes in het leven!

0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 18:56 uur
Klumpie schreef:
(quote)

Wat is er fout dan?
0
geplaatst: 20 april 2006, 14:25 uur
http://www.yourfileupload.com/video/view.php?video=893747e094c8fd43059c0ded506c3180
Mooi voetbal, in de letterlijke zin.
0
geplaatst: 20 april 2006, 18:15 uur
Reijersen schreef:
http://www.yourfileupload.com/video/view.php?video=893747e094c8fd43059c0ded506c3180
Inderdaad zeg, wat sommige toch niet allemaal met een bal kunnen zeg
.
0
geplaatst: 20 april 2006, 18:44 uur
FC Twente
(alhoewel ik normaal niet supergeintereseerd ben in voetbal
)
(alhoewel ik normaal niet supergeintereseerd ben in voetbal
)
0
geplaatst: 20 april 2006, 21:57 uur
WHAT THE FUCK is happened?!?!?!? Feyenoord en AZ worden gewoon afgeslacht :S.
0
geplaatst: 20 april 2006, 23:17 uur
Vooral Feyenoord is helemaal de kluts kwijt. Twee stomme rode kaarten en twee stomme doelpunten tegen.
0
geplaatst: 21 april 2006, 01:06 uur
Ik zie AZ nog wel met 2-0 winnen... Zijn ze daarmee door? (tellen uitdoelpunten dubbel?) Groningen uit en thuis is een heel verschil.
Feyenoord afgedroogd, verbaast me niet echt eigenlijk. Heb de wedstrijden tegen Heerenveen en RBC gezien en toen ging het al niet zo lekker.
Feyenoord afgedroogd, verbaast me niet echt eigenlijk. Heb de wedstrijden tegen Heerenveen en RBC gezien en toen ging het al niet zo lekker.
0
Toine Rorije
geplaatst: 21 april 2006, 01:27 uur
Was het niet zo dat als Groningen tegen Ajax moest (en daar ziet het nu naar uit) dat die wedstrijd dan door Cohen verboden zou worden? En dat we daardoor straks met Groningen in de voorronde CL zitten. Of ja, zoiets had ik er van begrepen. Maar het lijkt me geen goed vooruitzicht 

0
geplaatst: 21 april 2006, 01:29 uur
herman schreef:
Ik zie AZ nog wel met 2-0 winnen... Zijn ze daarmee door? (tellen uitdoelpunten dubbel?) Groningen uit en thuis is een heel verschil.
Ja die tellen dubbel herman. Ik hou me normaal niet met dit topic bezig, maar moet het nu toch even kwijt:
FC GRONINGEN 

0
geplaatst: 21 april 2006, 01:34 uur
Toine Rorije schreef:
En dat we daardoor straks met Groningen in de voorronde CL zitten. Of ja, zoiets had ik er van begrepen. Maar het lijkt me geen goed vooruitzicht
En dat we daardoor straks met Groningen in de voorronde CL zitten. Of ja, zoiets had ik er van begrepen. Maar het lijkt me geen goed vooruitzicht

Want?
0
Toine Rorije
geplaatst: 21 april 2006, 01:47 uur
Omdat Groningen in de eerste ronde van de Intertoto nog uitgeschakeld zou worden, daarom. 

0
geplaatst: 21 april 2006, 01:51 uur
Toine Rorije schreef:
Omdat Groningen in de eerste ronde van de Intertoto nog uitgeschakeld zou worden, daarom.

Ik spreek je zondag Toine

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.