MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
Reijersen schreef:
- Arsenal wint hopelijk van de AC uit Milan

Als er één ploeg mooi voetbal speelt (ok, niet welke week misschien) is het Arsenal wel. Laat ze Milan maar gewoon van het veld afspelen, net als het fantastische Deportiva La Coruna van een jaar of 4 geleden eens deed...

herman schreef:
Als er één ploeg mooi voetbal speelt (ok, niet welke week misschien) is het Arsenal wel.

Ik vond Arsenal ook erg sterk tegen Man United afgelopen weekend

Moet zeggen bij Arsenal: had nooit verwacht dat die Adebayor wat zou worden, maar dit seizoen doet die lange dunne het heel erg goed.

@ Joy4ever: Tsja, inderdaad, maar die wedstrijd is niet echt representatief. Een aantal van hun beste spelers (o.a. Adebeyor die mij ook verrast) deden niet mee en toen het 2-0 of 3-0 stond werden er een hoop jonkies het veld in gestuurd om de wedstrijd uit te spelen...

De ploeg die echt elke wedstrijd op hoog niveau speelt en winnend afsluit moet nog uitgevonden worden.

Fabregas is ook ongelooflijk opgebloeid bij The Gunners. Daarmee heeft Real (toch?) zich aardig in de vingers gesneden.

Fabregas komt van Barcelona, volgens mij. Geweldige speler inderdaad en nog steeds heel jong.

Ik ben ook wel een fan van Hleb en Rosicky. Maar ja, wie niet.

Ik! Ik ben geen fan van Hleb, die heeft ook uitstraling van nul komma nul. (wel een aardig goede voetballer )

Van Rosicky wel. Prachtige trap en vaak erg nuttig. Maar Arsenal moet het zowiezo niet van de namen hebben, maar des te meer van het team. Die Fransman aan het roer daar krijgt het toch weer netjes voor elkaar.

Ace
Ik vind Hleb geweldig! Die speelt echt altijd vooruit, ipv die laffe tikkies terug en breed die ik 90 procent van de hedendaagse middenvelders zie doen...

Hleb een uitstraling van nul komma nul?? Wat een onzin. Hleb is een geweldige voetballer. Hij heeft een oostblok-hoofd ja. Dat hadden de spelers van Dynamo Kiev ook in '86. Het beste elftal ooit. Ik ben niet op zoek naar mooie mannen, ik wil goeie voetballers zien. Daar is Hleb er zeker een van.

Ben gewoon niet zo gecharmeerd van Hleb met zijn kromme loopje en ietwat flegmatieke manier van voetballen. Kijk dan liever naar een Cesc Fabregas in hetzelfde team of een nuttige Rosicky.

Ik zeg

AFC Cruijff

Hleb is een wereldvoetballer. Erg belangrijk voor het team. Een type dat weinig de bal verliest en er bijna altijd iets goeds mee doet. Eigenlijk wordt hij nog vrij onderschat.

Ace
Ik durf het zelfs zo te stellen dat er weinig teams op de wereld zijn die niet beter worden met Hleb erin

DonDijk
Hleb is inderdaad een mooie voetballer die wat extra pure individuele kwaliteit toevoegt aan een willekeurig team. Net als Materazzi.

Die is tenminste wereldkampioen

DonDijk
En één van de beste spelers ooit.

Jaja DonDijk, we hebben je punt

Xavi (van Barca) vind ik een wereldspeler

Ace
Xavi is ook een van mijn favorieten!!! Beste speler van Barca als je het mij vraagt.

Materazzi... Woutah, allemaal leuk en aardig die Hyve, maar daar moet ik nog eens even goed over nadenken

Hoewel hij bij een waardeloze club speelt ben ik wel gecharmeerd van Kaka. Niet voor niets werelds beste.

Topspeler inderdaad Kaka'. Wat ik ook zo aan hem waardeer is de rust die hij uitstraalt en altijd maar de tijd neemt voor supporters etcetara. Hij lijkt bijna, let op bijna, wars van sterallures.

Ace
Kaka!

Sorry Tom, heb nog een paar van die -zmeilies over.

Iniesta!!!!
Hoort naar mijn mening ook in dat rijtje thuis.

Die wordt ook alleen maar beter en beter.

Jornaquin
artemio schreef:
Naar mijn mening hebben Liverpool en Inter de zelfde speelopvatting, afbraakvoetbal. En inderdaad Inter heeft achterin een houthakker, maar het middenveld (cambiasso) en de voorhoede (ibra/cruz/suazo) zijn echt wel beter/technischer dan die van liverpool.

Cambiasso is zo technisch niet, degelijke speler. Cruz en Suazo zijn aanvallers die verder in het spel van Inter niet bepalend zijn. Spelers als Ibrahimovic en Stankovic zijn daarentegen wel zeer technisch en bepalend voor een goede of slechte dag van Inter. Liverpool speelt zoals ik zei zeker niet het mooiste voetbal, maar de passie maakt een hoop goed. Daardoor een stuk aantrekkelijker dan dat schijtvoetbal wat Juventus en Inter al 100 jaar spelen.

PS. De sfeer in Italie zou het ook niet goed maken aangezien er altijd 25 mensen naar een wedstrijd komen

Zit nu Arsenal - AC Milan te kijken en met meer dan normale interesse naar Hleb, na jullie enthousiasme

Arsenal heeft helaas niet kunnen scoren en ben bang dat Milan het nu thuis afmaakt.
Lyon speelde goed, wat is die Benzema een talent! Maar denk dat Man United het thuis afmaakt.
Fenerbahce tegen Sevilla was doelputenfestijn. Denk dat Sevilla het redt.
Barca gaat ook door. Wat een wonderschoneg goal van Henry

Reijersen, wat vond je ervan? Ik heb alleen de eerste helft gezien. Ik heb geturfd. 28 balaancontacten: 25 goed, 2 matig, 1 slecht. 18 ballen naar voren, 7 breed, 2 terug, 1 x balverlies.

Ace
Dan had hij een slechte dag, Hleb doet niet aan breed en terug!

Laat ik zeggen dat ik mijn mening zeker aangepast heb. Die man loopt veel en speelt erg naar voren inderdaad. Dat zag je vooral de 2e helft, met vele steekballetjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:33 uur

geplaatst: vandaag om 07:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.