Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 21 februari 2008, 12:18 uur
Toch is Landzaat beter, want die kan ook een omhaal.
0
geplaatst: 21 februari 2008, 12:28 uur
Landzaat is zeker niet beter. Ben zowiezo niet zo'n fan van Landzaat.
0
DonDijk
geplaatst: 21 februari 2008, 14:06 uur
En de spelers van Feyenoord willen Ron Jans? Het zal toch niet he.
0
geplaatst: 21 februari 2008, 14:20 uur
Nemen jullie volgend seizoen Dwight Lodeweges weer terug. Die komt toch zonder baan als Vergoossen met pensioen gaat.
0
DonDijk
geplaatst: 21 februari 2008, 14:22 uur
Nee, best een goede trainer maar die past hier niet.
Ik zeg: GJ Verbeek
Ik zeg: GJ Verbeek

0
geplaatst: 21 februari 2008, 14:31 uur
Die zie ik liever bij Feyenoord. Hij gaat toch niet naar de concurrent van het Noorden?
0
geplaatst: 21 februari 2008, 14:52 uur
Ik denk dat Verbeek naar Feyenoord gaat ja. Ik vind Wetzel wel wat voor Groningen.
0
geplaatst: 21 februari 2008, 15:38 uur
Gaat Cruijff gewoon niet zeggen: Ik wil Van Basten als trainer? Waarna iedereen meteen luistert & Van Basten aanstelt...
0
FattBeat
geplaatst: 21 februari 2008, 16:15 uur
Verbeek bij Feyenoord zie ik ook wel zitten, al heb ik in Jol nog meer vertrouwen. Maar hoe groot is de kans dat hij naar Rotterdam gaat als hij zelfs het aanbod van enkele Engelse clubs afslaat (ik noem een Newcastle) ..
lol, wat heeft die Maaskant nou bereikt, behalve het verkloten van Willem II
lol, wat heeft die Maaskant nou bereikt, behalve het verkloten van Willem II

0
geplaatst: 21 februari 2008, 16:25 uur
Waldo Jeffers schreef:
Gaat Cruijff gewoon niet zeggen: Ik wil Van Basten als trainer? Waarna iedereen meteen luistert & Van Basten aanstelt...
Ze wilden hem toch al hebben en Cruijff krijgt niet eens een vaste functie. Ik heb het idee dat het allemaal weer wat halfjes geregeld wordt daar

0
geplaatst: 21 februari 2008, 16:26 uur
Maarten "ik heb de uitstraling van een naaktslak" Stekelenburg heeft bijgetekend, het Cruijff effect is al zichtbaar 

0
geplaatst: 21 februari 2008, 16:36 uur
Das waar, had hij niet in het doel gestaan dan had Ajax behoorlijk wat minder punten gehad.
0
DonDijk
geplaatst: 21 februari 2008, 16:37 uur
Klopt. Maar dat geldt voor elke club waar geen doelman in het doel staat.
0
FattBeat
geplaatst: 21 februari 2008, 17:15 uur
Even iets anders,
EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen worden binnen enkele dagen afgerond.
De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.
Amrabat moet zelf nog praten met Heerenveen. Die gesprekken beginnen pas als de clubs er definitief uit zijn.
Bron: Vi uiteraard.
EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen worden binnen enkele dagen afgerond.
De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.
Amrabat moet zelf nog praten met Heerenveen. Die gesprekken beginnen pas als de clubs er definitief uit zijn.
Bron: Vi uiteraard.
0
geplaatst: 22 februari 2008, 18:29 uur
Wat berichten verwijderd. Sommige dingen zijn wellicht handiger om via PM uit te spreken.
0
WernerGSF
geplaatst: 22 februari 2008, 18:50 uur
Ajax en Marco van Basten hebben overeenstemming bereikt. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal is de komende vier seizoenen hoofdcoach van Ajax.
In het kielzog van Van Basten tekenden ook John van 't Schip en Rob Witschge tot de zomer van 2012 bij de Amsterdamse club. Net als nu bij Oranje het geval is, zal het tweetal gaan fungeren als assistent-trainer.
'We zijn hier erg blij mee', aldus technisch directeur Martin van Geel op de website van Ajax. 'Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax-verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen.'
In het kielzog van Van Basten tekenden ook John van 't Schip en Rob Witschge tot de zomer van 2012 bij de Amsterdamse club. Net als nu bij Oranje het geval is, zal het tweetal gaan fungeren als assistent-trainer.
'We zijn hier erg blij mee', aldus technisch directeur Martin van Geel op de website van Ajax. 'Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax-verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen.'
0
geplaatst: 23 februari 2008, 20:12 uur
0
geplaatst: 24 februari 2008, 02:00 uur
Ongelooflijk dit... het lijkt wel alsof zijn voet er vanaf wordt geschopt. Ik hoop dat ie hier weer bovenop komt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.