MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Toch is Landzaat beter, want die kan ook een omhaal.

Landzaat is zeker niet beter. Ben zowiezo niet zo'n fan van Landzaat.

Ace
Jornaquin schreef:
Toch is Landzaat beter, want die kan ook een omhaal.

NAC heeft Robert Maaskant op zijn lijstje staan

Wat is de kleur van dat lijstje?

zwart met geel

DonDijk
En de spelers van Feyenoord willen Ron Jans? Het zal toch niet he.

Nemen jullie volgend seizoen Dwight Lodeweges weer terug. Die komt toch zonder baan als Vergoossen met pensioen gaat.

DonDijk
Nee, best een goede trainer maar die past hier niet.

Ik zeg: GJ Verbeek

Die zie ik liever bij Feyenoord. Hij gaat toch niet naar de concurrent van het Noorden?

Ik denk dat Verbeek naar Feyenoord gaat ja. Ik vind Wetzel wel wat voor Groningen.

Ik vind van Basten wel wat voor Ajax.

Ik denk dat Cruijf daar trainer wordt.

Gaat Cruijff gewoon niet zeggen: Ik wil Van Basten als trainer? Waarna iedereen meteen luistert & Van Basten aanstelt...

FattBeat
Verbeek bij Feyenoord zie ik ook wel zitten, al heb ik in Jol nog meer vertrouwen. Maar hoe groot is de kans dat hij naar Rotterdam gaat als hij zelfs het aanbod van enkele Engelse clubs afslaat (ik noem een Newcastle) ..

Joy4ever schreef:
NAC heeft Robert Maaskant op zijn lijstje staan

lol, wat heeft die Maaskant nou bereikt, behalve het verkloten van Willem II

Waldo Jeffers schreef:
Gaat Cruijff gewoon niet zeggen: Ik wil Van Basten als trainer? Waarna iedereen meteen luistert & Van Basten aanstelt...

Ze wilden hem toch al hebben en Cruijff krijgt niet eens een vaste functie. Ik heb het idee dat het allemaal weer wat halfjes geregeld wordt daar

Maarten "ik heb de uitstraling van een naaktslak" Stekelenburg heeft bijgetekend, het Cruijff effect is al zichtbaar

Stekelenburg: uitstekende doelman.

Das waar, had hij niet in het doel gestaan dan had Ajax behoorlijk wat minder punten gehad.

DonDijk
Klopt. Maar dat geldt voor elke club waar geen doelman in het doel staat.

FattBeat
Even iets anders,

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat moet zelf nog praten met Heerenveen. Die gesprekken beginnen pas als de clubs er definitief uit zijn.

Bron: Vi uiteraard.

Wat berichten verwijderd. Sommige dingen zijn wellicht handiger om via PM uit te spreken.

WernerGSF
Ajax en Marco van Basten hebben overeenstemming bereikt. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal is de komende vier seizoenen hoofdcoach van Ajax.

In het kielzog van Van Basten tekenden ook John van 't Schip en Rob Witschge tot de zomer van 2012 bij de Amsterdamse club. Net als nu bij Oranje het geval is, zal het tweetal gaan fungeren als assistent-trainer.

'We zijn hier erg blij mee', aldus technisch directeur Martin van Geel op de website van Ajax. 'Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax-verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen.'

Jornaquin
Iets met intellectueel en quasi intellectueel

PSV tot 2012 kampioen!

De overtreding van Taylor op Eduardo!!!!!!!

http://nl.youtube.com/watch?v=RpHufZEaFe0

Auw, doei EK.

Ongelooflijk dit... het lijkt wel alsof zijn voet er vanaf wordt geschopt. Ik hoop dat ie hier weer bovenop komt...

BoordAppel schreef:
PSV tot 2012 kampioen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.