MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Die Taylor moet voor het leven geschorst worden. Man man man, je ziet ook aan de blikken van de Arsenal-spelers dat ze ongelooflijk uit het veld geslagen zijn. Afschuwelijk!

WernerGSF
valt wel mee, alsof het A: de bedoeling van Taylor was..
en B: alsof hij meteen wist dat zijn voet er af lag..

WernerGSF schreef:
valt wel mee, alsof het A: de bedoeling van Taylor was..
en B: alsof hij meteen wist dat zijn voet er af lag..

Taylor had zeker de intentie om Eduardo te raken. Anders ga je niet zo wild en met gestrekt been het duel aan.

WernerGSF
ja dat wel, maar niet om zijn voet te breken..

Wat mij betreft mag ie weer spelen als Eduardo weer speelklaar is.

herman schreef:
Wat mij betreft mag ie weer spelen als Eduardo weer speelklaar is.

Lijkt me een goede regel

WernerGSF schreef:
ja dat wel, maar niet om zijn voet te breken..

Mag toch hopen dat geen enkele voetballer deze intentie heeft.

Ik ga eem noar Grunn kiekn

Hoppa 0-2

rayman schreef:
De overtreding van Taylor op Eduardo!!!!!!!

http://nl.youtube.com/watch?v=RpHufZEaFe0

Triest zeg.. .Hopelijk komt hij er weer bovenop.

BoordAppel schreef:
PSV tot 2012 kampioen!
Ik begrijp deels ook niet waarom Ajax van Basten heeft aangesteld. Hij speelt met Oranje on-Ajax. Ik weet ook niet of andere spelers over de streep worden getrokken om bij Ajax te komen ballen nu Marco daar trainer is geworden. Ik zie de eerste
wedstrijdbespreking van Marco al helemaal voor me, zich richtend tot zijn selectie: En hoe willen jullie spelen? Maken jullie maar de opstelling waar jullie je het prettigst bij voelen.

Ace
Grappig dat alle zwevende supporters zich zo druk maken om de aanstelling van Van Basten. Ik als Ajacied ben er blij mee...

Ja, ik ook wel. Als Huntelaar slim is, blijft ie nog een jaartje. Hij kan vast nog wel wat leren van San Marco.

Ik keek gisteren nog even Studio Voetbal en daarin kwam aan het licht dat Henk Kessler tegenhoudt dat Van Bommel mee mag doen met het Olympisch elftal. Beetje jammer.

Huntelaar is veel te goed voor het niveau van Ajax, die doet er het beste aan om weg te gaan. En volgens mij bepaalt Foppe wie er meegaat en niet Kessler.

Kessler denkt dat ie behoorlijk veel te vertellen heeft. Hij bepaalt dat politieagenten niet zo moeten zeiken, hij bepaalt dat Van Bommel gezegd heeft dat ie niet meer voor Oranje wil spelen.
Ik vraag me af of Kessler thuis iets te vertellen heeft. (de vraag stellen is hem beantwoorden)

DonDijk
jelmer19 schreef:
Ik ga eem noar Grunn kiekn

Wast wat?

DonDijk
Ace schreef:
Grappig dat alle zwevende supporters zich zo druk maken om de aanstelling van Van Basten. Ik als Ajacied ben er blij mee...

Hooligan dat je bent

DonDijk schreef:
Wast wat?

weer 3 puntjes en we staan weer boven hoerenveen en de tukkers dus :

Mooi wark !!1

DonDijk

Ik ben ook blij

Joy4ever schreef:
Huntelaar is veel te goed voor het niveau van Ajax, die doet er het beste aan om weg te gaan. En volgens mij bepaalt Foppe wie er meegaat en niet Kessler.
In dit geval bepaalt dus Bayern of Van Bommel mee mag.
En dat mag ie niet.
En aangezien een dispensatiespeler niet door zijn club hoeft te worden vrijgegeven kan het verhaal-van Bommel de ijskast in.

Dat begreep ik ook net Ray, das een heel ander (en begrijpelijker) verhaal dan dat Kessler de boot af zou houden.

Jornaquin
De uitleg van de KNVB vind ik overigens helemaal begrijpelijk. Bedank je voor "Oranje 1" kun je het bij "Oranje 2" ook vergeten. Kortom, eigen schuld, dikke bult. Maar goed, dit doet er allemaal niet meer toe aangezien Bayern nee zegt.

Jornaquin
Reijersen schreef:
Die Taylor moet voor het leven geschorst worden. Man man man, je ziet ook aan de blikken van de Arsenal-spelers dat ze ongelooflijk uit het veld geslagen zijn. Afschuwelijk!

Wat een bullshit, rode kaart is terecht, hij was te laat maar je ziet veel gruwelijkere tackles. Ook is de beredenering zo krom als wat, want stel dat Eduardo zijn voet omhoog had getrokken was de tackle van Taylor precies hetzelfde alleen hoorde je er niemand over. Gewoon 2 a 3 wedstrijden schorsing want een schorsing wordt bekeken aan de hand van de overtreding en gelukkig niet aan de hand van de blessure van de tegenstander. Overigens wel zeer sneu voor die Eduardo dat hij misschien nooit meer op topniveau kan voetballen.

Ace
Jornaquin schreef:
De uitleg van de KNVB vind ik overigens helemaal begrijpelijk. Bedank je voor "Oranje 1" kun je het bij "Oranje 2" ook vergeten. Kortom, eigen schuld, dikke bult. Maar goed, dit doet er allemaal niet meer toe aangezien Bayern nee zegt.

Volledig mee eens. Bedankt ie voor het grote mannen Oranje, dan hoeft hij ook niet mee naar de OS. Maar goed, die discussie kan beeindigd worden, want Bayern laat m niet gaan...

over tackles gesproken, die van william vloet hoeft ook niet onbestraft te blijven. een schande dat een trainer dit doet.

Jornaquin schreef:
(quote)

Wat een bullshit, rode kaart is terecht, hij was te laat maar je ziet veel gruwelijkere tackles. Ook is de beredenering zo krom als wat, want stel dat Eduardo zijn voet omhoog had getrokken was de tackle van Taylor precies hetzelfde alleen hoorde je er niemand over. Gewoon 2 a 3 wedstrijden schorsing want een schorsing wordt bekeken aan de hand van de overtreding en gelukkig niet aan de hand van de blessure van de tegenstander. Overigens wel zeer sneu voor die Eduardo dat hij misschien nooit meer op topniveau kan voetballen.

Misschien was mijn reactie inderdaad wat overtrokken. Wat ik altijd vind met overtredingen is wel: Als de intentie er is kan een speler al bestraft worden met een kaart (rood of geel), ook al raakt deze de speler niet.

Reijersen schreef:
(quote)

Misschien was mijn reactie inderdaad wat overtrokken. Wat ik altijd vind met overtredingen is wel: Als de intentie er is kan een speler al bestraft worden met een kaart (rood of geel), ook al raakt deze de speler niet.
Het gebeurt je de laatste tijd vaker dat je terugkomt op voorbarige conclusies Reijersen.
Ik denk even aan een Hleb.

Jornaquin
Wat Reijersen nu zegt kan ik me wel in vinden overigens, heb je de intentie een speler te blesseren moet je daarvoor bestraft worden.

rayman schreef:
(quote)
Het gebeurt je de laatste tijd vaker dat je terugkomt op voorbarige conclusies Reijersen.
Ik denk even aan een Hleb.

Dat valt wel mee Want ben nog steeds niet zo'n fan van Hleb, maar toen ik die CL-wedstrijd had bekeken van Arsenal vond ik 'm als speler toch ietwat interessanter als ik van te voren dacht.

Je luistert te veel naar Herbert Dijkstra: de koning van de voorbarige conclusies.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.