Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2008, 09:43 uur

Advocaat gaat ADO Den Haag helpen
Uitgegeven: 26 februari 2008 07:16
Laatst gewijzigd: 26 februari 2008 07:17
DEN HAAG - Dick Advocaat gaat op de achtergrond ADO Den Haag helpen. De oud-speler van de Haagse voetbalclub zegt dit op de websites van AD Sportwereld en De Telegraaf.
De trainer verblijft op dit moment met het Russische Zenit Sint-Petersburg, waarmee hij Russisch kampioen werd, in Nederland. Zijn rol moet nog nader worden ingevuld.
Advocaat: "ADO is en blijft mijn club en als ze gebruik willen maken van mijn expertise dan ben ik graag bereid die met ze te delen. De club is veel te diep gezonken, maar gelukkig bestaat ADO Den Haag nog nu vorige week het licht op groen ging voor het reddingsplan.
Organisatie
"Het is zaak om een goede technische organisatie neer te zetten en daarvoor ben ik benaderd", aldus de coach.
De constructie ADO tussen Advocaat lijkt enigszins op die tussen Ajax en Johan Cruijff. "Ik ga het ook op afstand doen en zal waar nodig advies geven."
Z
0
Ace
geplaatst: 26 februari 2008, 09:47 uur
Jornaquin schreef:
Wat Reijersen nu zegt kan ik me wel in vinden overigens, heb je de intentie een speler te blesseren moet je daarvoor bestraft worden.
Wat Reijersen nu zegt kan ik me wel in vinden overigens, heb je de intentie een speler te blesseren moet je daarvoor bestraft worden.
Hoe kan je beoordelen of een overtreding ingezet wordt met de intentie een speler te blesseren?
Wanneer de speler die de overtreding maakt gaat staan te stampen op de grond van teleurstelling wanneer de ander weer op staat?
0
geplaatst: 26 februari 2008, 10:10 uur
Niemand heeft de intentie een speler te blesseren, maar wel om te raken.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 10:30 uur
Kos schreef:
Dat bedoel ik ook. Vaak wordt er alleen bestraft als er daadwerkelijk een speler geraakt wordt.
0
Jornaquin
geplaatst: 26 februari 2008, 12:16 uur
Ace schreef:
Hoe kan je beoordelen of een overtreding ingezet wordt met de intentie een speler te blesseren?
Wanneer de speler die de overtreding maakt gaat staan te stampen op de grond van teleurstelling wanneer de ander weer op staat?
(quote)
Wanneer de speler die de overtreding maakt gaat staan te stampen op de grond van teleurstelling wanneer de ander weer op staat?Ik bedoelde meer dat wanneer bij je bijv. met 2 gestrekte benen inkomt je de speler niet daadwerkelijk hoeft te raken om een rode kaart te krijgen
. Dan heb je als boosdoener echt niet de intentie om de scheenbeschermers van de tegenstander goed te doen...
0
geplaatst: 26 februari 2008, 12:23 uur
Jornaquin schreef:
Ik bedoelde meer dat wanneer bij je bijv. met 2 gestrekte benen inkomt je de speler niet daadwerkelijk hoeft te raken om een rode kaart te krijgen
. Dan heb je als boosdoener echt niet de intentie om de scheenbeschermers van de tegenstander goed te doen...
(quote)
Ik bedoelde meer dat wanneer bij je bijv. met 2 gestrekte benen inkomt je de speler niet daadwerkelijk hoeft te raken om een rode kaart te krijgen
. Dan heb je als boosdoener echt niet de intentie om de scheenbeschermers van de tegenstander goed te doen...Juist!
En dan vooral het laatste

0
geplaatst: 28 februari 2008, 10:19 uur
Elridge Rojer heeft zijn rentree in de hoofdmacht met zeker een half jaar moeten uitstellen. Een vrijpartij in de badkamer is de Excelsior-aanvaller duur komen te staan. Rojer staat al sinds september buitenspel door een kruisbandblessure. De aanvaller werkte aan zijn herstel om dit seizoen toch nog in actie te komen. Dat vooruitzicht is door een ongelukje in de badkamer onmogelijk geworden. 'We stonden samen onder de douche en van het een kwam het ander', bekent Rojer in het Algemeen Dagblad de opmerkelijke oorzaak van de nieuwe terugslag. De Arnhemmer ging daarbij door de kwetsbare knie.
0
Jornaquin
geplaatst: 28 februari 2008, 12:10 uur
ASWH heeft ook nog een geblesseerde speler. Een ogenblikje, zoek ik het artikel ff op.
0
geplaatst: 28 februari 2008, 12:15 uur
Daar hebben we de gebroeders Azijnpisser weer! Hallo jongens 

0
Jornaquin
geplaatst: 28 februari 2008, 12:19 uur
Ook een goedemiddag JoyBoy, ik ben geen azijnpisser maar vertel hier gewoon enkele interessante feitjes.
Het blessurespook slaat opnieuw toe bij ASWH.
Tijdens het trainingskamp in Spanje is Jordi Boogers opnieuw geblesseerd geraakt. Er is iets kapot in zijn kuitbeen en de verwachting is dat hij het gips in moet en voor minstens zes weken is uitgeschakeld.
Jan Willem Schep zijn gekwetste enkel is ook in het gips gezet en zal dat minimaal vier weken moeten dragen. Of hij dit seizoen nog aan voetballen toekomt.....!!
Jeroen van Wetten diagnose heeft na elke inspanning de volgende dag zware reactie op zijn voet. Een diagnose kan door niemand worden gesteld, heel frusterend.
Sjoerd van der Waal heeft ernstig hinder van een ontsteking onder zijn voet. Bij aanhoudende pijn wordt gevreesd voor ernstiger letsel. Er is geen zicht wanneer hij weer kan spelen.
Ondanks dat er goede hoop was voor Arjan Human om zonder operatie van zijn kruisbandblessure af te komen, is het nu zeker dat hij toch onder het mes moet. Waarschijnlijk deze week, maar zeker volgende week gaat hij de operatietafel op. Het is uitgesloten dat hij dit seizoen nog in actie zal komen voor ASWH.
Het blessurespook slaat opnieuw toe bij ASWH.
Tijdens het trainingskamp in Spanje is Jordi Boogers opnieuw geblesseerd geraakt. Er is iets kapot in zijn kuitbeen en de verwachting is dat hij het gips in moet en voor minstens zes weken is uitgeschakeld.
Jan Willem Schep zijn gekwetste enkel is ook in het gips gezet en zal dat minimaal vier weken moeten dragen. Of hij dit seizoen nog aan voetballen toekomt.....!!
Jeroen van Wetten diagnose heeft na elke inspanning de volgende dag zware reactie op zijn voet. Een diagnose kan door niemand worden gesteld, heel frusterend.
Sjoerd van der Waal heeft ernstig hinder van een ontsteking onder zijn voet. Bij aanhoudende pijn wordt gevreesd voor ernstiger letsel. Er is geen zicht wanneer hij weer kan spelen.
Ondanks dat er goede hoop was voor Arjan Human om zonder operatie van zijn kruisbandblessure af te komen, is het nu zeker dat hij toch onder het mes moet. Waarschijnlijk deze week, maar zeker volgende week gaat hij de operatietafel op. Het is uitgesloten dat hij dit seizoen nog in actie zal komen voor ASWH.
0
geplaatst: 28 februari 2008, 12:27 uur
Ik heb ook een nieuwsfeitje:
Sjakie van de X-Boys stopt er mee. Zijn wondersloffen zijn kapot.
Sjakie van de X-Boys stopt er mee. Zijn wondersloffen zijn kapot.
0
Jornaquin
geplaatst: 28 februari 2008, 12:28 uur
In de wangelgangen gaat het gerucht dat hij naar RVVH gaat, maar in deze wereld weet je het nooit.
0
geplaatst: 28 februari 2008, 12:30 uur
Jornaquin schreef:
In de wangelgangen gaat het gerucht dat hij naar RVVH gaat, maar in deze wereld weet je het nooit.
Het ligt eraan waar zijn kapotte wondersloffen hem naartoe brengen natuurlijk!!
0
Ace
geplaatst: 28 februari 2008, 14:02 uur
Ik vind Sjoerd van der Waal een patser, maar dat terzijde.
Djoi
Djoi

0
geplaatst: 28 februari 2008, 14:32 uur
Wat een flauwe (maar stiekem wel hilarische) reacties op dat bericht van Joy4ever. Toch best grappig als je door een vrijpartij een half jaar uit de roulatie bent. Doet me denken aan die PSV-voetballer die een tijdje geleden over zijn kat struikelde. 

0
geplaatst: 28 februari 2008, 14:39 uur
herman schreef:
Wat een flauwe (maar stiekem wel hilarische) reacties op dat bericht van Joy4ever. Toch best grappig als je door een vrijpartij een half jaar uit de roulatie bent. Doet me denken aan die PSV-voetballer die een tijdje geleden over zijn kat struikelde.

Of die RKC speler die zijn aquarium wilde verschonen. Hij moest het bijna bekopen met zijn leven.
0
haveman
geplaatst: 28 februari 2008, 14:49 uur
Ik kom al 20 jaar bij AZ. Toen ik supporter werd stond AZ in het rechterrijtje van de eerste divisie. Ben in alle Nederlandse voetbalstadions geweest met mijn cluppie. Vind het heel mooi dat het zo goed gaat met AZ (op dit seizoen na), maar denk ook weleens met weemoed terug aan de mindere tijden. Met 40 supporters naar de Langeleegte en dan door de mist niks zien bijvoorbeeld.
AZ FOREVER!
AZ FOREVER!
0
Ace
geplaatst: 28 februari 2008, 15:08 uur
Als ik aan die uitwedstrijden denk, vraag ik mezelf af hoe idioot een mens kan zijn. Op woensdagavond naar Fortuna Sittard uit om daar een bloedeloze 0-0 te zien met 3 graden onder nul. En dan weer lekker naar huis... 

0
geplaatst: 28 februari 2008, 22:08 uur
Kos schreef:
Jij hebt zeker nooit de wraak van Manchester United's Roy Keane op Alf-Inge Haland gezien. Ooit raakte Keane in 1997-1998 door zijn toedoen erg geblesseerd voor meerdere maanden. Haland ging destijds boven Keane staan en schreeuwde dat het zijn eigen schuld was ofzo. In 2001 stonden beide heren weer tegen elkaar op het veld met dit als reactie: Keane schopt Haland doormidden
In zijn biographie heeft Keane gezegd dat hij het express deed en blij was dat de voetbalcarriere van Haland voorbij was. Dat verhaal leverde hem bovenop de £5,000 en 3 wedstrijden schorsing die hij al had nog eens £150,000 en 5 wedstrijden extra.
Maar goed, over het algemeen doen spelers dit niet nee.
0
geplaatst: 28 februari 2008, 22:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Of die RKC speler die zijn aquarium wilde verschonen. Hij moest het bijna bekopen met zijn leven.
Ja, er zijn wel meer van dat soort verhalen: Rio Ferdinand die een kneuzing in zn knie opliep door tv te kijken. Of wat dacht je van Richard Witschge die zijn teen kneusde toen hij zijn hond uit ging laten op slippers

0
geplaatst: 29 februari 2008, 00:20 uur
Ongeloofelijk weer Feyenoord uit. Het kon ook niet anders. Nac Breda heeft van de laatste 21 bekerwedstrijden maar 3x thuis mogen voetballen. Tegen Ajax (4-2 winst), PSV (3-0 winst) en FC Utrecht (2-1 winst). maar toch. Ook dit jaar weer 4 van de 5 wedstrijden uit, alleen Ajax was thuis.
Soms krijg ik ook het gevoel alsof we altijd het zwaarste loten (ik weet dat het bullshit is maar toch). Vorig jaar ook al Groningen uit, Twente uit, PSV thuis en daarna AZ uit. Het jaar daarvoor weer alleen maar uitwedstrijden... Toen het jaar 2004/2005 ook weer Groningen uit, Utrecht thuis en Feyenoord uit achter elkaar.
Het seizoen hiervoor in 2003/2004 waren het weer alleen maar uitwedstrijden. Eerst Ajax uit 0-1 verslagen, toen PSV uit 0-1 verslagen en uiteindelijk bij Twente uit na strafschoppen verliezen.
Zo ik heb mijn beklag weer gedaan. We hebben Feyenoord nog nooit in de kuip verslagen maar liever in de halve finale dan in de finale.
Soms krijg ik ook het gevoel alsof we altijd het zwaarste loten (ik weet dat het bullshit is maar toch). Vorig jaar ook al Groningen uit, Twente uit, PSV thuis en daarna AZ uit. Het jaar daarvoor weer alleen maar uitwedstrijden... Toen het jaar 2004/2005 ook weer Groningen uit, Utrecht thuis en Feyenoord uit achter elkaar.
Het seizoen hiervoor in 2003/2004 waren het weer alleen maar uitwedstrijden. Eerst Ajax uit 0-1 verslagen, toen PSV uit 0-1 verslagen en uiteindelijk bij Twente uit na strafschoppen verliezen.
Zo ik heb mijn beklag weer gedaan. We hebben Feyenoord nog nooit in de kuip verslagen maar liever in de halve finale dan in de finale.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 01:36 uur
Mja als Feyenoord zo speelt als vanavond geef ik NAC genoeg kans 

0
geplaatst: 29 februari 2008, 02:04 uur
Er word veel geroepen dat Nac antivoetbal speelt en ik kan begrijpen waarom mensen dat roepen. Maar Nac heeft zijn systeem op verdedigen en een solide basis gebaseerd. Uiteraard willen we allemaal mooie aanvallen zien, maar het is best interessant hoe NAC een andere strategie hanteert en dan in 9 wedstrijden ook 8x de nul houden. Ze spelen goed verzorgd voetbal alleen zonder risico's waarbij de verdediging en de balans voorop staat. Ik ben zelf verdediger in mijn voetbalteam en ik vind het altijd wel interessant hoe NAC wanneer het moet de wedstrijd dood legt en rustig combineert. We hebben met Heerenveen, Twente, Groningen al genoeg subtoppers/middenmoters die aanvallend spelen. Een defensief team vult dat mooi aan. We hebben dit seizoen toch met 4-2 en 3-1 van Ajax gewonnen dus wie weet. Maar bij die laatste 2-3 verliespartij zaten wel weer een zooi slordige persoonlijke fouten.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 08:21 uur
Geniet er nog maar even van. Straks staat Maaskant voor de deur, dan is het uit met de pret.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 08:41 uur
rayman schreef:
Geniet er nog maar even van. Straks staat Maaskant voor de deur, dan is het uit met de pret.
We hebben het hier wel over de kroonprins Ray, iets meer respect is op zijn plaats.Geniet er nog maar even van. Straks staat Maaskant voor de deur, dan is het uit met de pret.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.