Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2008, 09:39 uur
Jullie hoeven het er niet in te wrijven mannen. Ikzelf als NAC supporter (en vele met mij) hebben er ook een hard hoofd in.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 09:39 uur
Ongelooflijk dat ze Ernie wegsturen en Maaskant ervoor terug krijgen. 

0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:04 uur
Die mag Vanenburg gaan opvolgen bij Eindhoven.
Van Ernie gaan we niet veel meer horen denk ik.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:13 uur
rayman schreef:
Als Ernie bij de eerste 5 eindigt met NAC komen de aanbiedingen vanzelf wel..
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:14 uur
Vanenburg is klaar voor Heerenveen. Wat hemzelf betreft dan. Echt te gek voor woorden allemaal. Ik denk dat het NAC gewoon teveel geld kost nu ze zoveel winnen. Ernie is blijkbaar geen koekenbakker dus het zou jammer zijn als we niks meer van hem horen.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Zou me verbazen.(quote)
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:27 uur
Joy4ever schreef:
Ik geloof dat die malloot afgelopen week zijn contract heeft verlengd Tom. Neen dus.(quote)
Zoekt vv Zwanenburg nog iemand Ray?
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:28 uur
rayman schreef:
(quote)
Zou me verbazen.Waarom? Er gaan elk jaar aan het einde van de comp. trainers weg... Dat komt wel goed met Ernie.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 12:40 uur
Ernie heeft al een paar aanbiedingen op zak, dus dat komt wel goed.
En misschien dat Maaskant intussen wat heeft bijgeleerd, maar ik vind het ook wel erg sneu. In potentie een goede trainer, maar waarom ie niet eerst gewoon een jaar of 5 assistent wordt...
En misschien dat Maaskant intussen wat heeft bijgeleerd, maar ik vind het ook wel erg sneu. In potentie een goede trainer, maar waarom ie niet eerst gewoon een jaar of 5 assistent wordt...
0
geplaatst: 2 maart 2008, 17:56 uur
Mijn cluppie FC Utrecht blijft me verbazen. Drie weken prutsen ze eerst door en vervolgens rollen ze PSV gewoon op met 3-1
0
geplaatst: 2 maart 2008, 18:12 uur
Running On Empty schreef:
Mijn cluppie FC Utrecht blijft me verbazen. Drie weken prutsen ze eerst door en vervolgens rollen ze PSV gewoon op met 3-1
En het dan volgende week zeker weer laten liggen bij Heracles zeker. Niettemin genoten vanmiddag (enig minpuntje dat ze hiermee dat bedrijf uit 020 een handje helpen).
0
artemio
geplaatst: 2 maart 2008, 20:18 uur
Ajax wint;
Psv verlies
Feyenoord verlies
Fiorentina wint tegen de aartsvijand juve in torino
Wat een topweekend !!!!!
Psv verlies
Feyenoord verlies
Wat een topweekend !!!!!
0
geplaatst: 2 maart 2008, 20:49 uur
artemio schreef:
Ajax wint;
Psv verlies
Feyenoord verlies
Wat een topweekend !!!!!
Ajax wint;
Psv verlies
Feyenoord verlies
Wat een topweekend !!!!!

0
geplaatst: 3 maart 2008, 09:08 uur
Juventus de aartsvijand van Fiorentina? Andersom geldt dat niet iig. Wel mooi dat La Gazetta della Sport (zwaar Juve minded) heeft berekend dat Juventus de feitelijke koploper had moeten zijn gezien de arbitrale dwalingen die in het voordeel zijn uitgevallen van Inter. De afgelopen tien jaar hield diezelfde krant wijselijk haar mond 

0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:14 uur
Was gisteren in het stadion bij Ajax-Excelsior
Opvallend matte wedstrijd met als absolute uitblinkers Vertonghen en Siem de Jong. Verder dus een erg makkelijke winstpot voor Ajax, al was Excelsior echt onthutsend zwak. Zat echt niks in.
Ga niet zo vaak naar wedstrijden, was dus weer een leuke belevenis
Opvallend matte wedstrijd met als absolute uitblinkers Vertonghen en Siem de Jong. Verder dus een erg makkelijke winstpot voor Ajax, al was Excelsior echt onthutsend zwak. Zat echt niks in.Ga niet zo vaak naar wedstrijden, was dus weer een leuke belevenis

0
Jornaquin
geplaatst: 3 maart 2008, 12:27 uur
Die slalom van Vertonghen was echt fenomenaal zeg. Jammer dat hij er niet uit scoorde.
0
Jornaquin
geplaatst: 3 maart 2008, 12:29 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Juventus de aartsvijand van Fiorentina? Andersom geldt dat niet iig. Wel mooi dat La Gazetta della Sport (zwaar Juve minded) heeft berekend dat Juventus de feitelijke koploper had moeten zijn gezien de arbitrale dwalingen die in het voordeel zijn uitgevallen van Inter. De afgelopen tien jaar hield diezelfde krant wijselijk haar mond 
Ik weet wel dat Fiorentina supporters niet zo dol op Juve zijn. Las een keer dat ze een keer tegen Juve zoveel jaar na het Heysel drama tot 38 gingen tellen (wat staat voor het aantal overleden Juve supporters) en daarna gingen juichen ofzoiets

0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:33 uur
Jornaquin schreef:
Die slalom van Vertonghen was echt fenomenaal zeg. Jammer dat hij er niet uit scoorde.
Zeker weten! Hele stadion stond op z'n kop. Maar ja, zwakke rechterbeen.Kenndy dan, na 4 erg slecht genomen corners floot het publiek 'm uit. En toen bij de volgende corner Emanuelson 'm ging nemen werd er gejuich. Ja, die Zweed zal lekker geslapen hebben.
0
Jornaquin
geplaatst: 3 maart 2008, 12:39 uur
Reijersen schreef:
Zeker weten! Hele stadion stond op z'n kop. Maar ja, zwakke rechterbeen.
Kenndy dan, na 4 erg slecht genomen corners floot het publiek 'm uit. En toen bij de volgende corner Emanuelson 'm ging nemen werd er gejuich. Ja, die Zweed zal lekker geslapen hebben.
(quote)
Zeker weten! Hele stadion stond op z'n kop. Maar ja, zwakke rechterbeen.Kenndy dan, na 4 erg slecht genomen corners floot het publiek 'm uit. En toen bij de volgende corner Emanuelson 'm ging nemen werd er gejuich. Ja, die Zweed zal lekker geslapen hebben.
Dat uitfluiten is erg triest. Om te zien dat die Kennedy het slecht doet, hoef je geen geleerde te zijn, maar dan is het de taak van Koster hem NIET op te stellen. Spelers uitfluiten doe je maar lekker bij die van tegenpartij, eigen spelers hoor je (bijna) altijd te steunen, ook al zijn ze in vormcrisis. Het was pas trouwens ook al hetzelfde met Rommedahl (die ook vreselijk slecht is
). Er werd wat gefloten en toen Luque zich ging warmlopen scandeerde het hele stadion zijn naam 10 minuten lang. Toen hij het veld in kwam leek het aan de hand van de reactie van het publiek net alsof Ajax de Champions League gewonnen had. Moet een pijnlijk moment voor Rommedahl geweest zijn.
0
DonDijk
geplaatst: 3 maart 2008, 12:49 uur
Als ik aan Ajax-publiek denk, denk ik aan zakenmannetjes, BN-ers in een businessclub en broodjes zalm. Vreemde gedachtes.
0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:52 uur
Jornaquin schreef:
Ik weet wel dat Fiorentina supporters niet zo dol op Juve zijn. Las een keer dat ze een keer tegen Juve zoveel jaar na het Heysel drama tot 38 gingen tellen (wat staat voor het aantal overleden Juve supporters) en daarna gingen juichen ofzoiets
Humor hebben ze dan weer wel, hoewel het aan de morbide kant is.Ik weet wel dat Fiorentina supporters niet zo dol op Juve zijn. Las een keer dat ze een keer tegen Juve zoveel jaar na het Heysel drama tot 38 gingen tellen (wat staat voor het aantal overleden Juve supporters) en daarna gingen juichen ofzoiets

0
geplaatst: 3 maart 2008, 12:54 uur
DonDijk schreef:
Als ik aan Ajax-publiek denk, denk ik aan zakenmannetjes, BN-ers in een businessclub en broodjes zalm. Vreemde gedachtes.
Ben geen van dat alles

Wil bij deze ook nog even de lof uiten voor Siem de Jong. Als deze jongen nog kan groeien kan het weleens een pracht nr. 10 worden voor Ajax. En ook nog eens eentje die verdedigend ook zijn mannetje staat, daar kan Perez nog een puntje aan zuigen. Ik zeg de Jong op 10 tegen PSV.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.