Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2008, 13:00 uur
Als ik dat weer lees hierboven van rommedahl en kennedy...
Ongelovelijk wat een publiek. Kan ik dus echt boos omworden.
Gelukkig zul je dat bij Groningen nooit zien.
Wat een mooi clubje is dat toch

Ongelovelijk wat een publiek. Kan ik dus echt boos omworden.
Gelukkig zul je dat bij Groningen nooit zien.
Wat een mooi clubje is dat toch

0
geplaatst: 3 maart 2008, 13:06 uur
Reijersen schreef:
Wil bij deze ook nog even de lof uiten voor Siem de Jong. Als deze jongen nog kan groeien kan het weleens een pracht nr. 10 worden voor Ajax. En ook nog eens eentje die verdedigend ook zijn mannetje staat, daar kan Perez nog een puntje aan zuigen. Ik zeg de Jong op 10 tegen PSV.
Wil bij deze ook nog even de lof uiten voor Siem de Jong. Als deze jongen nog kan groeien kan het weleens een pracht nr. 10 worden voor Ajax. En ook nog eens eentje die verdedigend ook zijn mannetje staat, daar kan Perez nog een puntje aan zuigen. Ik zeg de Jong op 10 tegen PSV.
Ben het hier gewoon absoluut 100% mee eens!!
Heeft iemand trouwens nog een zakdoek voor Aerts?

0
geplaatst: 4 maart 2008, 09:37 uur
Gisteren werd een gaskraantje in ons huis afgedopt. De man die deze klus klaarde was niemand minder dan Chris Verkaik. Speelde van 1976/78 bij Ajax, 1978/88 bij Haarlem, 1988/90 bij SVV en 1990/92 bij AZ. Hij verwees naar www.keinkeloel.nl.
0
Jornaquin
geplaatst: 4 maart 2008, 12:20 uur
DonDijk schreef:
Als ik aan Ajax-publiek denk, denk ik aan zakenmannetjes, BN-ers in een businessclub en broodjes zalm. Vreemde gedachtes.
Als ik aan Ajax-publiek denk, denk ik aan zakenmannetjes, BN-ers in een businessclub en broodjes zalm. Vreemde gedachtes.
Dat ik hier op MusicMeter beroemd/berucht ben wist ik al, maar dat dat in heel Nederland het geval is is nieuw voor mij.
0
DonDijk
geplaatst: 4 maart 2008, 12:58 uur
Jornaquin schreef:
Dat ik hier op MusicMeter beroemd/berucht ben wist ik al, maar dat dat in heel Nederland het geval is is nieuw voor mij.
(quote)
Ja jongen, een broodje zalm is ook in Groningen wel bekend.

0
geplaatst: 4 maart 2008, 15:03 uur
DonDijk schreef:
(quote)

0
Jornaquin
geplaatst: 4 maart 2008, 21:06 uur
DonDijk schreef:
(quote)

Blijkbaar het woord cursief niet.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 08:51 uur
Geweldige overwinning van Arsenal gisteren! Na het missen van zoveel kansen was ik nog even bang dat Milan alsnog toe zou slaan. En wat een prachtig doelpunt van de uitblinker Fabregas! Bij vlagen werd Milan echt overklast door de jonkies van Wenger.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 09:21 uur
Joy4ever schreef:
Geweldige overwinning van Arsenal gisteren! Na het missen van zoveel kansen was ik nog even bang dat Milan alsnog toe zou slaan. En wat een prachtig doelpunt van de uitblinker Fabregas! Bij vlagen werd Milan echt overklast door de jonkies van Wenger.
Wat Guus in de rust zei, dat dacht ik bij voorbaat ook eigenlijk. Arsenal is beter, scoort niet, en in de 89ste minuut is daar ineens Inzaghi.Geweldige overwinning van Arsenal gisteren! Na het missen van zoveel kansen was ik nog even bang dat Milan alsnog toe zou slaan. En wat een prachtig doelpunt van de uitblinker Fabregas! Bij vlagen werd Milan echt overklast door de jonkies van Wenger.
Gelukkig werd ie gewisseld.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 09:31 uur
Arsenal! 
en wat was die Hleb goed zeg!
Barcelona, Man United en Fenerbahce ook door.

en wat was die Hleb goed zeg!

Barcelona, Man United en Fenerbahce ook door.
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 09:58 uur
Joy4ever schreef:
Prachtig doelpunt? Waardeloze keeper die Kalac! Een bal van 30 meter over de grond...

0
geplaatst: 5 maart 2008, 10:00 uur
Ace schreef:
Prachtig doelpunt? Waardeloze keeper die Kalac! Een bal van 30 meter over de grond...
Met een stuit op het juiste moment Ace (quote)

Het was een prachtig doelpunt, precies langs de goede kant van de paal, Kalac zag hem te laat aankomen.
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 10:14 uur
Joy4ever schreef:
Het was een prachtig doelpunt, precies langs de goede kant van de paal, Kalac zag hem te laat aankomen.
(quote)
Met een stuit op het juiste moment Ace
Het was een prachtig doelpunt, precies langs de goede kant van de paal, Kalac zag hem te laat aankomen.Veel doelpunten gaan langs de goede kant van de paal
Het was inderdaad een mooi doelpunt, maar ook met die stuit had een beetje keeper die bal gehad. En daarbij, je gelooft toch zeker niet dat Fabregas de bal bewust daar liet stuiten? Hoewel ik dat arsenal echt helemaal niets vind, is het wel een fantastische ploeg om naar te kijken. Had liever Milan door gehad, maar dat de winst van arsenal terecht is, lijkt me duidelijk.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 10:26 uur
Tsja, Arsenal werd altijd boring genoemd maar dat predikaat past nu beter bij Liverpool.
0
tangmaster
geplaatst: 5 maart 2008, 11:48 uur
Feijenoord, en dat zal wel altijd zo blijven wat er ook gebeurt.
0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 12:05 uur
tangmaster schreef:
Als je niet eens weet hoe je de naam van je club schrijft, zal het inderdaad veel moeite kosten er afstand van te nemen...

0
DonDijk
geplaatst: 5 maart 2008, 12:08 uur
Ace schreef:
Als je niet eens weet hoe je de naam van je club schrijft, zal het inderdaad veel moeite kosten er afstand van te nemen...
(quote)

0
geplaatst: 5 maart 2008, 12:11 uur
Ace schreef:
(quote)

Tangmaster houdt waarschijnlijk van nostalgie, net als die ouwe zeikerds van jouw cluppie die hun "oude gezicht" terugwillen.

0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 12:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Tangmaster houdt waarschijnlijk van nostalgie, net als die ouwe zeikerds van jouw cluppie die hun "oude gezicht" terugwillen.
(quote)

Dat is toch wel erg lang geleden zeker, dat het met een ij geschreven werd? Toch aandoenlijk dat jullie elkaar zelfs hier door dik en dun steunen

Waarom is dat gezeik? Het oude logo was een stuk mooier, het oude stadion was beter. Het oude elftal was trouwens ook beter...
0
geplaatst: 5 maart 2008, 12:24 uur
Ace schreef:
Dat is toch wel erg lang geleden zeker, dat het met een ij geschreven werd? Toch aandoenlijk dat jullie elkaar zelfs hier door dik en dun steunen
Waarom is dat gezeik? Het oude logo was een stuk mooier, het oude stadion was beter. Het oude elftal was trouwens ook beter...
(quote)

De supporters waren toen ook beter. Jij was toen nog voor Feijenoord.

0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 12:36 uur
Nee, ik zet mijn vraagtekens bij de tijd dat het geleden is... Of je het f woord toen met een y of een ij schreef...
0
DonDijk
geplaatst: 5 maart 2008, 12:54 uur
Ace schreef:
Nee, ik zet mijn vraagtekens bij de tijd dat het geleden is... Of je het f woord toen met een y of een ij schreef...
(quote)
Heb het altijd al geweten van jou, Ace. Je bent niks meer en minder dan een..meeloper

0
geplaatst: 5 maart 2008, 12:56 uur
De wijziging van Feijenoord naar Feyenoord is begin jaren 70 geweest omdat ze in het buitenland moeite hadden met het uitspreken van de ij.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 12:57 uur
DonDijk schreef:
Heb het altijd al geweten van jou, Ace. Je bent niks meer en minder dan een..meeloper
En dan durft hij mij nog een zwever te noemen (quote)

0
geplaatst: 5 maart 2008, 13:04 uur
Martin van Geel blijft technisch directeur van Ajax. Van Geel kwam er niet best van af in het rapport van de commissie Coronel. "Er zijn ook veel goede dingen gebeurd, maar die staan niet in het rapport" zei van Geel. Ach wat sneu voor Martin 

0
Ace
geplaatst: 5 maart 2008, 13:36 uur
Joy4ever schreef:
De wijziging van Feijenoord naar Feyenoord is begin jaren 70 geweest omdat ze in het buitenland moeite hadden met het uitspreken van de ij.
Als we djoi toch niet hadden...
Ik heb niets tegen Van Geel, maar ik kan me nog herinneren dat Beenhakker opeens pleitos was. Die heeft meer gepresteerd in de tijd dat hij er zat...
0
geplaatst: 5 maart 2008, 13:55 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Met een stuit op het juiste moment Ace
Het was een prachtig doelpunt, precies langs de goede kant van de paal, Kalac zag hem te laat aankomen.Ik vraag me af of Nesta die bal niet aanraakte met zijn elleboog... hoe dan ook een mooi doelpunt. Ben benieuwd naar de loting en of Van Persie nog een mooie rol kan spelen in het verloop van het toernooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.