Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:13 uur
Maakt niet uit, het gaat om schoonheid en niet om obscuriteit.. niet alles is progflop Paap 

0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:18 uur
Ace schreef:
Die van Del Piero is idd mooi. Dat is dan ook niet blind op doel geramd. Met blind op doel geramd bedoel ik: zo hard mogelijk op doel schieten en dan maar hopen dat ie de kruising in vliegt. Zo maak ik ze ook genoeg, maar dat wordt dan weer niet gefilmd...
Die van Del Piero is idd mooi. Dat is dan ook niet blind op doel geramd. Met blind op doel geramd bedoel ik: zo hard mogelijk op doel schieten en dan maar hopen dat ie de kruising in vliegt. Zo maak ik ze ook genoeg, maar dat wordt dan weer niet gefilmd...

Bij Yeboah vlogen ze opvallend vaak hard het goal in. Soms hield ook nog een paar keer hoog van te voren. Vind ik nou niet blind op doel rammen...
Ace schreef:
Nee, dan dit... Eén van mijn favo spelers ooit die het vreselijke man utd even te kijk zet...
http://www.youtube.com/watch?v=KhJc0M-lIis
Nee, dan dit... Eén van mijn favo spelers ooit die het vreselijke man utd even te kijk zet...
http://www.youtube.com/watch?v=KhJc0M-lIis
Redondo...

Dat was nog 's een wedstrijd inderdaad. Geweldige speler ook!
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:18 uur
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:19 uur
DonDijk schreef:
Herinnert u zich deze nog deze nog deze nog?
Herinnert u zich deze nog deze nog deze nog?
Ja, die werd geloof ik eergisteren gepost.

0
FattBeat
geplaatst: 28 maart 2008, 12:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Persoonlijk vind ik die van Bergkamp tegen Argentinië de mooiste goal ooit gemaakt. En dan gaat vooral om het moment en het gevoel dat ik erbij heb. En de kopbal van Pi-Air tegen Psv die tergend langzaam in de bovenhoek van de goal vliegt, in de blessuretijd vind ik erg bijzonder.
Persoonlijk vind ik die van Bergkamp tegen Argentinië de mooiste goal ooit gemaakt. En dan gaat vooral om het moment en het gevoel dat ik erbij heb. En de kopbal van Pi-Air tegen Psv die tergend langzaam in de bovenhoek van de goal vliegt, in de blessuretijd vind ik erg bijzonder.
Mee eens. Een goal kan mooi zijn om de perfect uitgevoerde techniek erachter, maar soms gaat het er gewoon om hoe je een doelpunt beleefd. Of beide natuurlijk

Dat doelpunt tegen Argentinië heeft om die reden dan ook een speciaal plaatje in mijn hart. Jeetje wat een moment, wat een impact, maar vooral wat een klasse! Bovendien is het een typisch Bergkamp moment, ook vrij representatief voor zijn stijl. Dé man van de controle.
Wat voor mij ook een spits is met een bijzondere / uitzonderlijke stijl, is Berbatov! Ja hij is wat meer doorgebroken sinds de achtste finale tegen PSV. Opeens worden er namen genoemd als Berbatov, Keane, Lennon en Malbranque. Namen waarvan de gemiddelde Nederland niet eens op de hoogte was. Berbatov leerde ik ook pas een maand of 3 eerder kennen, maar was meteen verkocht! De man met de touch zoals ze in London zeggen. Met zijn spel laat hij zien dat voetbal een heel eenvoudig spelletje kan zijn, althans dat lijkt zo. Het vereist natuurlijk wel een zekere kwaliteit. Subtiliteit staat bij Berbatov voorop al pegelt hij er af en toe ook gewoon eentje in. En zo hoort het ook. Een spits naar mijn hart. Eentje met een 'eigen' stijl. Eentje waar ik het voor over zou hebben om naar het stadion te gaan, puur om hem een goaltje te zien prikken.
Let bij die laatste trouwens niet op het cheesy melodietje
Wat in de fimpjes ook zo mooi naar voren komt is de chemie tussen Keane en Berbatov. Dat vind ik ook altijd zo geweldig om te zien. Voetballers die elkaar blind kunnen vinden.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Heb je goed gekeken? Er staan er een aantal op van Dennis.
Heb je goed gekeken? Er staan er een aantal op van Dennis.
Komt ie met een goal die deze week al 2 keer is gepost in dit topic.

0
FattBeat
geplaatst: 28 maart 2008, 12:27 uur
herman schreef:
Bij Yeboah vlogen ze opvallend vaak hard het goal in. Soms hield ook nog een paar keer hoog van te voren. Vind ik nou niet blind op doel rammen...
Ook typisch zo'n trademark van Hasselbaink. Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van de beste man, maar toegegeven; effectief is het wel. De man heeft ontzettend veel goals gemaakt, bij welke club die ook speelde. En hoe je het ook wendt of keert, daar draaid het bij een spits uiteindelijk wel om.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:37 uur
Oh schitterend ja
Dat 10 keer liever dan zo'n kanonschot
(ok, het ene kanonschot is het andere niet)
Dat 10 keer liever dan zo'n kanonschot
(ok, het ene kanonschot is het andere niet)
0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:43 uur
Berbatov ken ik al een tijd, maar de laatste maanden (of langer) verkeerd hij in bloedvorm. Mooie techniek heeft hij, inderdaad.
Die nr. 3 heeft 'ie trouwens afgekeken van pro evolution soccer.
Die nr. 3 heeft 'ie trouwens afgekeken van pro evolution soccer.

0
geplaatst: 28 maart 2008, 12:58 uur
Ik houd niet van ballen die blind naar de goal worden getrapt....

0
FattBeat
geplaatst: 28 maart 2008, 13:37 uur
Altijd lekker zo'n goaltje 
En zo ken er nog wel een ...
En weer dubbele gevoelens, heeel erg zelfs

En zo ken er nog wel een ...
En weer dubbele gevoelens, heeel erg zelfs

0
geplaatst: 28 maart 2008, 15:43 uur
Van Gaal vertrekt bij AZ:
AZ moet voor het komende seizoen op zoek aan een nieuwe trainer. Louis van Gaal heeft aangekondigd komende zomer uit Alkmaar te zullen vertrekken ondanks een tot medio 2009 doorlopend contract.
Het vroegtijdige vertrek van Van Gaal kan niet los worden gezien van de matige resultaten van dit seizoen. Was AZ afgelopen seizoen nog titelkandidaat, dit seizoen strijdt de ploeg tegen degradatie.
Hoewel Van Gaal blijft volhouden dat AZ goed voetbal speelt, komt de club niet verder dan de twaalfde plaats. De play-offs voor een Europees ticket zijn verder weg dan de play-offs tegen degradatie.
bron: Voetbal International
Toepasselijke afsluiter:

Edit: alweer een update:
AZ ontkent vertrek Van Gaal:
Waar verschillende media beweren dat Van Gaal definitief zal vertrekken na dit seizoen, heeft AZ met klem ontkent dat de huidige hoofdtrainer de club zal verlaten. Op dit moment is er geen sprake van een vertrek", liet de perschef van de Alkmaarse club vrijdagmiddag weten.
bron: Voetbalzone
AZ moet voor het komende seizoen op zoek aan een nieuwe trainer. Louis van Gaal heeft aangekondigd komende zomer uit Alkmaar te zullen vertrekken ondanks een tot medio 2009 doorlopend contract.
Het vroegtijdige vertrek van Van Gaal kan niet los worden gezien van de matige resultaten van dit seizoen. Was AZ afgelopen seizoen nog titelkandidaat, dit seizoen strijdt de ploeg tegen degradatie.
Hoewel Van Gaal blijft volhouden dat AZ goed voetbal speelt, komt de club niet verder dan de twaalfde plaats. De play-offs voor een Europees ticket zijn verder weg dan de play-offs tegen degradatie.
bron: Voetbal International
Toepasselijke afsluiter:

Edit: alweer een update:
AZ ontkent vertrek Van Gaal:
Waar verschillende media beweren dat Van Gaal definitief zal vertrekken na dit seizoen, heeft AZ met klem ontkent dat de huidige hoofdtrainer de club zal verlaten. Op dit moment is er geen sprake van een vertrek", liet de perschef van de Alkmaarse club vrijdagmiddag weten.
bron: Voetbalzone
0
geplaatst: 28 maart 2008, 16:04 uur
Dit is mijn favoriete speler.
ik weet het hij maakt af en toe een foutje maar de man is op zijn tijd echt geniaal. Deze wedstrijd had hij N'Kufo weer helemaal in de zak.
ik weet het hij maakt af en toe een foutje maar de man is op zijn tijd echt geniaal. Deze wedstrijd had hij N'Kufo weer helemaal in de zak.
0
DonDijk
geplaatst: 28 maart 2008, 16:06 uur

De ideale opvolger van Heitinga, al hoop ik natuurlijk niet dat ze daar in Amsterdam ook dat vernuft hebben als wat ik nu tentoonsprei.
0
eazyfan
geplaatst: 28 maart 2008, 16:06 uur
Die is idd bijzonder mooi
.Deze vind ik ook erg mooi.
Al bestaan er misschien wel betere van dezelfde soort.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 16:08 uur
Haha, dat is echt de meest wisselvallige speler die er is. De ene week meedogenloos, de andere week dramatisch.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 16:11 uur
ja maar op dit moment wel de speler waar ik voor naar het stadion kom. Als je de hele wedstrijd bekijkt is ie echt ontzettend sterk alleen dat zie je niet ik de samenvattingen van RTL.
Maar echt een fantastiche speler. Alleen jammer dat ie wel eens een foutje maakt .
Al is hij de laatste wedstrijden weer goed bezig
In het 2e stukje zie je trouwens de wedstrijd tegen fiorentina uit.
Ik zat daar toen in het stadion. Een prachtige ervaring alleen een verschrikkelijk stadion..
Maar echt een fantastiche speler. Alleen jammer dat ie wel eens een foutje maakt .
Al is hij de laatste wedstrijden weer goed bezig
Ik zat daar toen in het stadion. Een prachtige ervaring alleen een verschrikkelijk stadion..
0
geplaatst: 28 maart 2008, 16:19 uur
jelmer19 schreef:
Als je de hele wedstrijd bekijkt is ie echt ontzettend sterk alleen dat zie je niet ik de samenvattingen van RTL.
Als je de hele wedstrijd bekijkt is ie echt ontzettend sterk alleen dat zie je niet ik de samenvattingen van RTL.
Ik heb Eredivisie-live op mijn TV, dus weet wel waar ik over praat
.
0
artemio
geplaatst: 30 maart 2008, 16:11 uur
jelmer19 schreef:
Het gros van de stadions in italie is sterk verouderd. Een betonnen onoverdekte bak ver van het veld. Toen ik er was , in september, was het snikheet en droog. Dan is een overdekt stadion ook weer niet alles. Zoals je zelf zegt wel een fantastische ervaring.
0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:13 uur
yep idd een betonnen onoverdekte bak. Het heeft ook wel weer wat zo'n soort stadion, maar als je in het uitvak zit zoals wij toen zaten is het echt niks aan omdat je zo verschrikkelijk ver van het veld af zit.
0
Jornaquin
geplaatst: 30 maart 2008, 20:43 uur
BoordAppel schreef:
En wat maakt iemand dan een Nederlander?
En wat maakt iemand dan een Nederlander?
Iemand die Nederlandse ouders heeft of in Nederland geboren is misschien?

Hier wat goals van Matt(hew) Le Tissier. Wat een held!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.